Nu zul je denken: "Waar maak je je druk om?" Maar ik verzeker je dat je er beter uitziet als je iets te dik bent dan iets te dun, en ik ben in de vakantie weer dunner geworden...
quote:Daar kan ik nu alvast mee beginnen...
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:03 schreef Roonaan het volgende:
vlak voordat je gaat slapen veel schansen wil wel eens helpen
Van zwemmen worden je borsten dikker, bijvoorbeeld...Had ik die discipline maar. Ik klaag ook altijd dat ik mezelf te DUN vindt!!!
quote:Grapjas, zwanger zijn duurdt meestal 9 maanden!!! SUCCER
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:04 schreef Argon het volgende:
wat d8 je van een zwangerschap
8 maanden en lekker rond
Grapje verpest???
quote:Sorry, zag te laat in je profiel dat je een jongen bent. Grappig he
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:06 schreef Maai het volgende:
Spieren kweken en gezond blijven eten.Van zwemmen worden je borsten dikker, bijvoorbeeld...Had ik die discipline maar. Ik klaag ook altijd dat ik mezelf te DUN vindt!!!
quote:Het zal voor mannen ook wel gelden van dat zwemmen. En dat van spieren kweken, die tip kreeg ik al eerder vandaag dus daar ga ik maar eens mee beginnen... Ooit...
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:10 schreef Maai het volgende:
Sorry, zag te laat in je profiel dat je een jongen bent. Grappig he
quote:nee zeker niet want meestal is de baby er na 9 maanden al uit
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:08 schreef Maai het volgende:[..]
Grapjas, zwanger zijn duurdt meestal 9 maanden!!! SUCCER
Grapje verpest???
quote:Sucker is met ck en niet met cc, verbetering onderuit gehaald?
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:08 schreef Maai het volgende:[..]
Grapjas, zwanger zijn duurdt meestal 9 maanden!!! SUCCER
Grapje verpest???
Het is gewoon de bouw die je hebt.
Als je er echt last van hebt, lichamelijk of psychisch kun je altijd naar een dokter of diëtiste gaan die hebben meestal wel een dieet waar je wat meer gewicht mee opbouwd. En sporten helpt natuurlijk ook altijd.
quote:En duurt is met een t ipv dt...jouw verbetering onderuit gehaald? Want als je dat niet zag...
Op woensdag 29 augustus 2001 00:03 schreef Maeghan het volgende:[..]
Sucker is met ck en niet met cc, verbetering onderuit gehaald?
Ik heb mij eetpatroon zwaar moeten veranderen, ik eet nu 6 keer op een dag, allemaal kleine maaltijden ipv 3 grote.
Dit is effectiever dan lopen te schransen.
Voor dat ik ga slapen eet ik een bord pap, lekker veel koolhydraten en eiwitten.
Voor mensen die op een normaal gewicht zitten is dit slecht, ik heb een bijzonder snelle stofwisseling, dus ik heb het nodig, om een voorbeeld te geven, ik ben 2 weken op vakantie geweest en omdat ik niet kon sporten en me normale dieet niet aanhield was ik 7,5 kilo af gevallen.
me vet percentage is 6,5% wat uitermate laag is, ik eet dus wel gezond, alhoewel ik gewoon naar de mac ga als ik daar zin in heb.
Hiermee bedoel ik te zeggen is, eet verstandig maar ga niet dingen laten staan.
Probeer voedzame dingen te eten, en zet dus niet voor het slapen gaan een spuitbus slagroom tegen je mond, want dat helpt geen reet.
Je hebt genoeg boeken in de boekenhandel over dieeten, probeer ook misschien eens je dokter voor een verwijsbrief naar de dietiste.
veel success en sterkte ermee.
quote:Hier heb ik nou wat aan... Ik maak nu ook een bord pap 's ochtends en ga binnenkort zo'n fitness-ding kopen.
Op woensdag 29 augustus 2001 16:21 schreef Caine een nuttig verhaal.
niet meer ontbijten en bier drinken...
quote:Kom maar wat van mij halen want ik heb het teveel. Wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld "zucht".
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:03 schreef Cambridge het volgende:
Wat is nou iets waar je snel dikker van wordt, maar toch niet echt ongezond is..? Wat eis ik veel he.Nu zul je denken: "Waar maak je je druk om?" Maar ik verzeker je dat je er beter uitziet als je iets te dik bent dan iets te dun, en ik ben in de vakantie weer dunner geworden...
* IliasX is 20 kilo afgevallen. Woog 107, weegt nu 87 en wil naar de 75.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |