abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2002 @ 16:41:33 #1
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4241825
Ik ben 1.70 en weeg 40 kilo...
Ik heb geen anoraxia. Ik wil eten... Maar soms lukt dat gewoon niet omdat ik heel erg misselijk ben.
Ik blijf afvallen. Mijn borsten worden ook steeds kleiner... Ik ben van cup D naar cup BB gegaan. Ik kan mezelf niet meer zien in de spiegel...
Misschien heeft mijn geestelijke toestand er ook mee te maken. Maar heeft iemand simpele maar nuttige tips zodat ik weer een beetje kan aansterken?
Suck you all!
pi_4241885
Als je dat wil kan je beter naar een dokter gaan? Dus niet allemaal chemische troep enzo..
pi_4241916
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:41 schreef Multigirl het volgende:
Ik heb geen anoraxia. Ik wil eten... Maar soms lukt dat gewoon niet omdat ik heel erg misselijk ben.
Ik blijf afvallen. Mijn borsten worden ook steeds kleiner... Ik ben van cup D naar cup BB gegaan. Ik kan mezelf niet meer zien in de spiegel...
Misschien heeft mijn geestelijke toestand er ook mee te maken. Maar heeft iemand simpele maar nuttige tips zodat ik weer een beetje kan aansterken?
Hmmm....Ik weeg ook weinig voor mijn gewicht, maar niet zo extreem als jij. Lichamelijk gezien kom je op een gezonde manier aan van bananen, noten en ontbijtkoek, weet ik uit ervaring. Op je (bruine!) boterham doe je gewoon (volvette) kaas of boterhamworst. Ik eet deze dingen zelf vaak, onder andere om een beetje op gewicht te blijven (Ik val van nature snel af). Dat geeft ook veel energie. Probeer maar eens, baat het niet dan schaadt het niet en het zijn op zich best gezonde dingen, die nog lekker zijn ook, zodat het makkelijk te eten is (hopelijk ook voor jou). Voor de geestelijke toestand is er de psycholoog, maar ik weet niet of jij dat wilt.
  zondag 19 mei 2002 @ 17:04:15 #4
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4242014
Ja, die heb ik al maar ik heb nog maar 1 gesprek gehad. Die man zei gelijk toen ie me zag: Ik schrik van je! Je bent zo dun!
Ahh, lekker voor je zelf vertrouwen...
Suck you all!
pi_4242022
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:04 schreef Multigirl het volgende:
Ja, die heb ik al maar ik heb nog maar 1 gesprek gehad. Die man zei gelijk toen ie me zag: Ik schrik van je! Je bent zo dun!
Ahh, lekker voor je zelf vertrouwen...
Goeie psycholoog.
pi_4242027
Als je wel wil eten, en jezelf mager vindt, dan zou je kunnen proberen om via een diëtist(e) wat tips te krijgen. Bovendien geeft dat een soort stok achter de deur, zodat je niet meer helemaal op zelfdiscipline hoeft te vertrouwen.
pi_4242056
Misschien eens een keer een afspraak regelen met een internist voor het geval het niet iets psychisch is?
En idd naar een dietiste gaan. Die weten meestal wel goed hoe je hiermee om moet gaan.
A mind with a heart of it's own
pi_4242074
Tja ik weet niet of ik een oplossing heb voor je probleem maar zelf wordt ik ook vrij dun als ik niet meer dan gemiddeld eet, om dat te voorkomen eet ik (maar goed daar moet je van houden, zelf vind ik het heerlijk s'ochtends maar veel mensen krijgen het niet weg) veel spagetti/rijst e.d. als ontbijt (mits ik daar tijd voor heb, door de weeks red ik dat meestal niet en ontbijt ik op school) , eet/drink ik veel volle melk+volle kwark en eet ik (maar da's niet om die reden maar gewoon omdat ik anders niet kan slapen) ook nog een keer redelijk wat voordat ik ga slapen.

Tja kweet niet of je d'r wat aan hebt, veel sterkte er mee...
Maar als ik je zo hoor denk ik niet dat het ligt aan je lichaam maar aan je geest, kan het zijn dat je je om dingen druk maakt of iets dergelijks waardoor je weinig eten door je keel kunt krijgen etc? Als je ergens je ei kwijt wil, je kunt me vinden op ICQ 49452093...
Sterkte,

Als je dit leest is het al te laat
  zondag 19 mei 2002 @ 17:29:20 #9
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4242246
Ik maak me erg druk ja...
Er is veel aan de hand. Ik heb agorafobie/straatvrees/pleinvrees. Ik slik net twee dagen Seroxat daarvoor. Erg last van de bijwerkingen. Verder slaap ik gemiddelt 3 a 4 uur per nacht. Verder heb ik nog wat problemen maar die hou ik liever voor mezelf.
Een dieetiste heeft ooit eens tegen me gezegt dat ik iig boter op m'n brood moet doen. Maar dat vind ik echt zo vies... :S

Ik heb geen icq maar wel msn... Voor de zekerheid: marlijn_rensen@hotmail.com

Suck you all!
pi_4242404
je hebt dus een psychisch probleem en wilt wat doen aan de gevolgen. als dit al werkt is dat natuulijk een lapmiddel en kost erg veel energie en tijd. het levert alleen maar meer problemen en brengt veel stress met zich mee.

het beste is toch je door te laten verwijzen naar een psycholoog en psychiater, eventueel kan je daarnaast nog een bepaald dieet volgen
maar de prioriteit ligt natuurlijk op het psychische vlak.

in elk geval veel sterkte

[Dit bericht is gewijzigd door damster op 19-05-2002 17:53]

- iedereen heeft recht op mijn mening -
pi_4243395
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:41 schreef Multigirl het volgende:
's ochtends mac
's middags Burger King
's avonds Mac
pi_4243422
jah, gewoon lekker hamburgers eten, mmmm
doe ik ook de hele dag
pi_4245067
als je aan wilt komen, kan snel op de ongezonde manier, met hamburgers/friet mayo enzo...(je weet dat je dan niet goed bezig bent)
maar het moet ook lukken op de gezonde manier.
je moet dan waarschijnlijk wel wat meer gaan eten als dat je nu doet. en je zal ook dingen moeten eten die je niet heel erg lekker vind (zoals halvarine op je brood) als je die dingen niet eet, dan mis je bepaalde vetten en voedingsstoffen waarvan je groter word/aankomt.
het is ook verstandig om meer fruit te gaan eten, is lekker en gezond, door de vitamines krijg je een hogere weerstand.
meer vlees is ook van belang, maar dan wel gevogelte, of rundvlees. in vis zitten trouwens ook gezonde veel vetten/eiwitten.
als het echt niet wil lukken kan je ook voedingssuplementen kopen met alle noodzakelijke voedingsstoffen erin (koolhydraten/vetten/eiwitten)
die suplementen eet je dan naast je (gezonde) normale voedingsschema. (1 of 2 lepeltjes van deze suplementen is vaak al genoeg, hangt van merk/soort af)je krijgt dan als het ware een dubbele maaltijd binnen en je komt sneller aan.

succes!

pi_4254937
Ik heb het tegenovergestelde van wat jij hebt. Misschien moet je dan het tegenovergestelde dieet volgen als wat ik doe:

Vet eten
niet op suikers letten
een frequente bezoeker van Mc. donalds zijn
de hele dag op je hol zitten
veel bier drinken

't is maar een idee misschien helpt het om wat aan te komen

pi_4255127
Dit klinkt misschien heel vreemd, maar sporten helpt. Als je je arm- en beenspieren traint (fixeer je dus niet op je buik ) worden ze dikker, en spieren wegen meer als vet (was het toch?)...dus probeer gewoon een beetje te sporten

Een goede oefening voor de bovenbenen: +wel vermoeiend, maar heel simpel en je went eraan+ je pakt een plastic zakje of een tas of iets en doet daar wat boeken of pakken suiker oid zwaars (nau ja zwaars ) in, die hang je aan 1 voet of aan beide voeten (wel afwisselen!!). Je gaat op een stoel of tafel zitten en dan gewoon je been strekken tot ie helemaal recht is en weer buigen en dat 5 tot 10 keer (kan ook met je armen, maar dan natuurlijk het tasje in je hand houden )

iig veel succes,
Kusje , BTL aka Lotje

ja..? dus..? en..?
  maandag 20 mei 2002 @ 18:46:24 #16
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4255219
Ja, das wel handig... Ga ik maar ff een trainingsschema maken... Thanx he?
Suck you all!
pi_4255357
Gewoon een frituurkuurtje
zo kan die wel weer...
pi_4255365
10 quarterpounders per dag, een half jaar lang!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4256260
Nou dat boter op je brood hoeft niet hoor, ik eet mijn hele leven al geen boter. Kvind het echt superyak goor spul, ik word al misselijk bij de geur ervan.
En guess what?
Ik ben 1.70 en weeg tussen de 60 en 65 kilo, dus helemaal niet dun:)

Maar dan moet ik wel effe erbij vertellen dat ik nogal veel koekjes eet,banaan, shoarma,lasagna, yoghurt, ijsjes en chocola etc. Misschien helpt dat om aan te komen?

Maar het beste helpt denk ik om eerst je problemen aan te pakken, want blijkbaar kun je daardoor niks naar binnen krijgen. Succes !

maandag 20 mei 2002 @ 20:22:44 #20
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_4256577
Veel snacken, als je 's avonds zit te 'puteren ff een zak chips processen, op school tussendoor ff een vette bek halen (broodje hamburger of kroket will do nicely) etc. etc.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Jubileum moderator maandag 20 mei 2002 @ 20:57:21 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4257060
Heel veel snacken, onbeperkt hamburgers eten, veel chips en vette dingen is natuurlijk niet gezond.

Wat wel gezond is en helpt is regelmatig eten, niet te grote of vette porties en niet teveel ongezonde dingen.
Zorg voor voldoende beweging en zet jezelf ertoe enige regelmaat aan te houden.

Multigirl met jouw nieuwe medicijnen komt je lichaam ook wat meer in een rusttoestand. Je zult merken dat eten dan ook weer beter gaat. Doordat je spanning afneemt verbrand je ook minder calorien op topsnelheid.

Succes!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_4258385
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:52 schreef postinggirl het volgende:

[..]
Hmmm....Ik weeg ook weinig voor mijn gewicht

hmmmm
pi_4258517
je moet geen dingen, zoals boter, gaan eten die je niet lust (hoe vet ze ook zijn ). Eten moet wel leuk blijven natuurlijk, anders werkt het toch alleen maar negatief.

Daarnaast moet je goed letten op je gezondheid. Aangezien je al een zeker ondergewicht hebt, gaat dat natuurlijk ten koste van je gezondheid en weerstand. Lekker vet eten is natuurlijk niet erg, maar zorg wel dat je genoeg vitaminen etc binnen krijgt (denk aan fruit, davitamon etc)..

maandag 20 mei 2002 @ 22:50:59 #24
28514 kikkerlikkerkicker
Ik hou van mijn moeder yvonne
pi_4258830
Trek eens een dagjke op met Barry van Dam zou ik zeggen. Minstens drie kilo erbij, gegarandeerd.
Groetjes,

Theo

Hier is Kees Kwak, uw razende reporter, live vanuit Duinrell. Die tegenwoordig geadopteerd is door yvonne. Ik ben erg blij dat ik een nieuwe lieve moeder heb gevonden genaamd Yvonne, en een nieuw zusje genaamd Brechtje. Wij zijn de gelukkigste familie!!
pi_4262521
O wil je aan kommen ?

kom maar ff langs je mag wel wat van mij hebben

Tip 2 : Gewoon goed eten !!

Vak-P & Jeugd Front Enschede
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')