quote:Hmmm....Ik weeg ook weinig voor mijn gewicht, maar niet zo extreem als jij. Lichamelijk gezien kom je op een gezonde manier aan van bananen, noten en ontbijtkoek, weet ik uit ervaring. Op je (bruine!) boterham doe je gewoon (volvette) kaas of boterhamworst. Ik eet deze dingen zelf vaak, onder andere om een beetje op gewicht te blijven (Ik val van nature snel af). Dat geeft ook veel energie. Probeer maar eens, baat het niet dan schaadt het niet en het zijn op zich best gezonde dingen, die nog lekker zijn ook, zodat het makkelijk te eten is (hopelijk ook voor jou). Voor de geestelijke toestand is er de psycholoog, maar ik weet niet of jij dat wilt.
Op zondag 19 mei 2002 16:41 schreef Multigirl het volgende:
Ik ben 1.70 en weeg 40 kilo...
Ik heb geen anoraxia. Ik wil eten... Maar soms lukt dat gewoon niet omdat ik heel erg misselijk ben.
Ik blijf afvallen. Mijn borsten worden ook steeds kleiner... Ik ben van cup D naar cup BB gegaan. Ik kan mezelf niet meer zien in de spiegel...
Misschien heeft mijn geestelijke toestand er ook mee te maken. Maar heeft iemand simpele maar nuttige tips zodat ik weer een beetje kan aansterken?
quote:Goeie psycholoog.
Op zondag 19 mei 2002 17:04 schreef Multigirl het volgende:
Ja, die heb ik al maar ik heb nog maar 1 gesprek gehad. Die man zei gelijk toen ie me zag: Ik schrik van je! Je bent zo dun!
Ahh, lekker voor je zelf vertrouwen...
Tja kweet niet of je d'r wat aan hebt, veel sterkte er mee...
Maar als ik je zo hoor denk ik niet dat het ligt aan je lichaam maar aan je geest, kan het zijn dat je je om dingen druk maakt of iets dergelijks waardoor je weinig eten door je keel kunt krijgen etc? Als je ergens je ei kwijt wil, je kunt me vinden op ICQ 49452093...
Sterkte,
Ik heb geen icq maar wel msn... Voor de zekerheid: marlijn_rensen@hotmail.com
het beste is toch je door te laten verwijzen naar een psycholoog en psychiater, eventueel kan je daarnaast nog een bepaald dieet volgen
maar de prioriteit ligt natuurlijk op het psychische vlak.
in elk geval veel sterkte
[Dit bericht is gewijzigd door damster op 19-05-2002 17:53]
quote:'s ochtends mac
Op zondag 19 mei 2002 16:41 schreef Multigirl het volgende:
Ik ben 1.70 en weeg 40 kilo...
Ik heb geen anoraxia. Ik wil eten... Maar soms lukt dat gewoon niet omdat ik heel erg misselijk ben.
Ik blijf afvallen. Mijn borsten worden ook steeds kleiner... Ik ben van cup D naar cup BB gegaan. Ik kan mezelf niet meer zien in de spiegel...
Misschien heeft mijn geestelijke toestand er ook mee te maken. Maar heeft iemand simpele maar nuttige tips zodat ik weer een beetje kan aansterken?
succes!
Vet eten
niet op suikers letten
een frequente bezoeker van Mc. donalds zijn
de hele dag op je hol zitten
veel bier drinken
't is maar een idee misschien helpt het om wat aan te komen
Een goede oefening voor de bovenbenen: +wel vermoeiend, maar heel simpel en je went eraan+ je pakt een plastic zakje of een tas of iets en doet daar wat boeken of pakken suiker oid zwaars (nau ja zwaars ) in, die hang je aan 1 voet of aan beide voeten (wel afwisselen!!). Je gaat op een stoel of tafel zitten en dan gewoon je been strekken tot ie helemaal recht is en weer buigen en dat 5 tot 10 keer (kan ook met je armen, maar dan natuurlijk het tasje in je hand houden
)
iig veel succes,
Kusje , BTL aka Lotje
Maar dan moet ik wel effe erbij vertellen dat ik nogal veel koekjes eet,banaan, shoarma,lasagna, yoghurt, ijsjes en chocola etc. Misschien helpt dat om aan te komen?
Maar het beste helpt denk ik om eerst je problemen aan te pakken, want blijkbaar kun je daardoor niks naar binnen krijgen. Succes !
Wat wel gezond is en helpt is regelmatig eten, niet te grote of vette porties en niet teveel ongezonde dingen.
Zorg voor voldoende beweging en zet jezelf ertoe enige regelmaat aan te houden.
Multigirl met jouw nieuwe medicijnen komt je lichaam ook wat meer in een rusttoestand. Je zult merken dat eten dan ook weer beter gaat. Doordat je spanning afneemt verbrand je ook minder calorien op topsnelheid.
Succes!
quote:hmmmm
Op zondag 19 mei 2002 16:52 schreef postinggirl het volgende:[..]
Hmmm....Ik weeg ook weinig voor mijn gewicht
Daarnaast moet je goed letten op je gezondheid. Aangezien je al een zeker ondergewicht hebt, gaat dat natuurlijk ten koste van je gezondheid en weerstand. Lekker vet eten is natuurlijk niet erg, maar zorg wel dat je genoeg vitaminen etc binnen krijgt (denk aan fruit, davitamon etc)..
Theo
kom maar ff langs je mag wel wat van mij hebben
Tip 2 : Gewoon goed eten !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |