quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 18:57 schreef planethugo het volgende:
[afbeelding]
quote:Lollig een kruisje
Op dinsdag 28 mei 2002 18:58 schreef maple-leaf het volgende:[..]
maar goed wat werkt is gewoon naar sportschool gaan en spiermassa gaan kweken... ik wil je niet aanraden om extra te gaan eten.. want dat zet niet echt veel zoden aan de dijk
quote:als je de link bekijkt, zie je dat het iets van de site van mcdonalds was.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:04 schreef Oord het volgende:[..]
Lollig een kruisje
Nog een hint: neem een week of langer helemaal vrij (dus dat je niets, maar dan ook echt niets doet), en zorg ervoor dat je veel en vooral ook lekker eten krijgt (pizzaboer ff langs laten komen?). Ik kom -bij wijze van spreken- nog niet aan als ik op een dieet van alleen maar boter en bier volg, maar in een vergelijkbare situatie begon ik toch heel langzaam aan te komen.
quote:sja dat type lichaam heeft zo zen voordelen en zen nadelen, voordeel is idd dat je zo veel kan eten als je wilt zonder aan te komen, nadeel is wel dat het ook veel moeilijk is om spieren op te bouwen.. maja als je niet traint boeit dat ook gene fuck
Op dinsdag 28 mei 2002 19:09 schreef kootje het volgende:
jongen wat zeik je, ik ben 193 en weeg 70 ofzo,
haal altijd broodjes kroket en vreet altijd veel,
ik kom gewoon niet aan, jammer dan. ik zit er niet
mee.
quote:precies dank u
Op dinsdag 28 mei 2002 19:07 schreef Delight het volgende:[..]
als je de link bekijkt, zie je dat het iets van de site van mcdonalds was.
quote:Hm, McChicken?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:07 schreef Delight het volgende:[..]
als je de link bekijkt, zie je dat het iets van de site van mcdonalds was.
quote:http://motivationstation.net/bmi.htm
Op dinsdag 28 mei 2002 19:12 schreef wc-eend het volgende:
Hmmm ik ben rond 1.90 en weeg 91 kilo... weet iemand toevallie de forumule om uit te rekenen of je te zwaar ben of te licht... en als je gewicht wil aankomen... kan je het beste naar de dieetist gaan zoals eerder is gezecht die kan je denk het wel helpen.... en wat eet je op een dag?? kan ook zijn dat je heel weinig eet en daarom licht ben??
quote:
Koop een dieetboek en volg alle adviezen maar dan tegengesteld. Simpel voorbeeld: "... eet niet te vaak fastfood ... " ---> eet vaker fastfood.
quote:als echte wanhoopsdaad zou je kunnen gaan eten als een sumo worstelaar... Dus 1 maaltijd op een dag rond een uurtje of 2 geloof ik, en dan zo vet en veel mogelijk.. daar wor je vrijwel zeker dikker van. Maar ik zou gewoon een maandje 2 a 3 weight gain shakes per dag gebruiken.
Op dinsdag 28 mei 2002 20:02 schreef Oord het volgende:
BMI is 18 bij mij, ondergewicht
quote:Hoe kom ik aan die dingen?
Op dinsdag 28 mei 2002 20:07 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
als echte wanhoopsdaad zou je kunnen gaan eten als een sumo worstelaar... Dus 1 maaltijd op een dag rond een uurtje of 2 geloof ik, en dan zo vet en veel mogelijk.. daar wor je vrijwel zeker dikker van. Maar ik zou gewoon een maandje 2 a 3 weight gain shakes per dag gebruiken.
zeer betrouwbare site.. bestel er altijd me eiwit shakes e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |