Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 15:18 |
![]() Linkjes vorige delen 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 Release Lijsten Nederlandse winkels Nedgame Internationale winkels DVD Box Office Zie ook: Het grote games import topic! Interessante links: [centraal] Grote Gamecube ruilbeurs. http://www.cubezone.nl/ Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: Windwaker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms, 1080, Resident Evil en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft... [Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 19-01-2004 15:28] | |
gieling | maandag 19 januari 2004 @ 15:18 |
deel 67 ben je er vergeten bij te zetten | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 15:21 |
quote:Was nog bezig.... En is de eerste keer, dus alleen copy/paste werk | |
gieling | maandag 19 januari 2004 @ 15:22 |
ok, sorry dan, ik wist niet dat je nog bezig was ![]() | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 15:23 |
Maar ik krijg die 67 niet op z'n plek.... ![]() | |
gieling | maandag 19 januari 2004 @ 15:24 |
quote:Laat het lekker zo , anders ![]() | |
DikkeSmikkel | maandag 19 januari 2004 @ 15:25 |
quote:Achter de link van 66 gaan staan en 1 keer op DEL drukken! ![]() | |
nikanoru | maandag 19 januari 2004 @ 15:27 |
Doe dan geen OP plaatje. ![]() | |
Goblin_of_the_Dark | maandag 19 januari 2004 @ 15:28 |
quote:www.gcshop.nl is ook wel goed. | |
Lexie | maandag 19 januari 2004 @ 15:28 |
De titel, wat doe je?! ![]() Rrrrrrroy! | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 15:30 |
quote:Ah cool, weer wat geleerd! quote:Ik vond hem ook oerlelijk, vandaar dat ik hem wilde delen met jullie!! | |
firstwollie | maandag 19 januari 2004 @ 15:32 |
wat is een gamecube? ![]() | |
ASSpirine | maandag 19 januari 2004 @ 15:47 |
![]() ![]() | |
Dromer | maandag 19 januari 2004 @ 15:52 |
quote:Een gamcube met een e toegevoegd... ![]() | |
Hellrazor | maandag 19 januari 2004 @ 16:13 |
quote:maar wat is een Gamcube? | |
ASSpirine | maandag 19 januari 2004 @ 16:16 |
quote:mijn laatst offtopic post de Nintendo Gamcube, ken je dat niet? | |
Dromer | maandag 19 januari 2004 @ 16:17 |
quote:Hopelijk weet Herr.Flick dat. | |
leejow | maandag 19 januari 2004 @ 17:18 |
![]() ![]()
| |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 17:25 |
Boeiend zo ![]() Waarom hebben jullie de OP niet gedaan ? Graag ontopic nu. Vandaag binnengekregen wave race voor de cube en een BBA quote:Nee, ik hem ook nog (steeds) niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 19-01-2004 17:26] | |
Roi | maandag 19 januari 2004 @ 17:26 |
quote:Dat zijn er 3.... ![]() Zet dan: "Marioparty 5, MK:DD of 1080" ![]() | |
HomerJ | maandag 19 januari 2004 @ 17:52 |
Ik heb de 2e disc via 2 spellen regristeren al vorige week binnen gehad ![]() | |
Oksel | maandag 19 januari 2004 @ 17:55 |
quote:Ik heb vanmiddag gebeld. Ik heb zelfs geen mail gehad. Deze week gaat de eerste mailing de deur uit..":{ | |
Vagere_Hein | maandag 19 januari 2004 @ 17:59 |
quote:Is er al iets bekend over de verkrijgbaarheid van de BBA. Ik zie dat herr.flick er een heeft binnen gekregen. Het laatste wat ik erover gelezen heb is een gerucht dat ze uit de handel genomen zouden worden. (waarna ik er inderdaad geen enkele meer in de winkels heb gezien) Flick, waar heb je dat ding besteld? [Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 19-01-2004 18:01] | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 18:00 |
quote:Intertoys hillegom, die had er nog 1 liggen, volgens mij worden die dingen nog steeds niet uitgeleverd. ![]() | |
gamecube_master | maandag 19 januari 2004 @ 18:43 |
quote:cool, dus ik kan hem dan ook elk moment verwachten, dat is mooi! | |
NeoDweezil | maandag 19 januari 2004 @ 18:59 |
quote:nopes ik ook nog niet ze hebben nog 2 dagen de tijd anders ga ik mailen | |
Hellrazor | maandag 19 januari 2004 @ 19:14 |
quote:ik speel zelf met de Nintendo Gamecube | |
Roi | maandag 19 januari 2004 @ 19:26 |
quote:Woon jij ook in Hillegom ? Oon ![]() Wat is BBA | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 19:44 |
quote:Nee, in z-o brabant, maar heb er familie wonen. | |
gamecube_master | maandag 19 januari 2004 @ 20:20 |
quote:breedband adapter | |
Notorious_Roy | maandag 19 januari 2004 @ 20:20 |
Nintendo Official Magazine (UK) Final Fantasy Crystal Chronicles (Square Enix): 86 % | |
Oksel | maandag 19 januari 2004 @ 21:03 |
quote:` Wat zeggen die cijfers? En ligt het aan mij, of is Fok! echt FUCKING traag? | |
Dromer | maandag 19 januari 2004 @ 21:05 |
quote:Dat je Jimmy Neutron en Sponge Bob en Hot Wheels niet moet kopen. ![]() Eh Roy... doe je nog ff wat aan de topictitel? | |
Notorious_Roy | maandag 19 januari 2004 @ 21:10 |
Nee, die topictitel is wel cool zo ![]() ![]() | |
Dromer | maandag 19 januari 2004 @ 21:13 |
quote:Nouja... als je vindt dat we zo niet voor gek staan ![]() | |
febster | maandag 19 januari 2004 @ 21:18 |
Ben ik de enige als ik zeg dat het Nintendo nieuws de laatste tijd erg karig is? Of zoals Jurjen van de PU in zijn "GC update" deze maand zegt: "Waar zijn de heren in Kyoto mee bezig"? Geen filmpje, geen screenshotje, helemaal niks van oa MP2, Mario 128, de nieuwe Zelda, maar ook niet van RE4... Matig | |
Notorious_Roy | maandag 19 januari 2004 @ 21:22 |
quote:Helaas ben ik het met jou en Jurjen eens ![]() | |
Zeiksnor | maandag 19 januari 2004 @ 21:25 |
quote:Stilte voor de storm ![]() | |
febster | maandag 19 januari 2004 @ 21:31 |
quote:Die "storm" komt dan wel in 2005 of wat ![]() | |
gamecube_master | maandag 19 januari 2004 @ 21:33 |
quote:ik denk dat wel heel wat meer te zien krijgen als we de E3 hebben gehad, er zouden heel wat nieuwe spellen worden gemaakt | |
febster | maandag 19 januari 2004 @ 21:40 |
quote:Dat snap ik, alleen dat zou wel betekenen dat er eigenlijk sinds (ongeveer) november tot half mei, eigenlijk niks bijzonders is aangekondigd en dat zou ik erg vreemd vinden... Daarnaast komen de spellen die op de E3 getoond worden op zijn VROEGST, hier in september uit, maar rond de kerst is dan logischer... En je gaat me niet vertellen dat Nintendo tot die tijd moet doen met FF:CC, MGS:TT,Mario Golf en Pikmin2...?? | |
BMH | maandag 19 januari 2004 @ 23:05 |
Deze week komt nintendo's nieuwe line-up naar buiten dus houd uw hart vast. dit word vetjes! | |
ShadoW17 | dinsdag 20 januari 2004 @ 00:09 |
quote: ![]() | |
ASSpirine | dinsdag 20 januari 2004 @ 00:20 |
quote:yay, nog een jaartje of meer wachten ![]() maar heeft iemand al enige ideeën? ik hoop eindelijk wel de geheel vernieuwende Mario die al zo uitvoerig was besproken | |
speknek | dinsdag 20 januari 2004 @ 00:30 |
quote:T-HQ ![]() Het ruilbeurs topic in de OP is trouwens al geruime tijd vol en vervangen door een nieuwe. | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 januari 2004 @ 12:03 |
quote: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3072889441 | |
Forau_Diavolina | dinsdag 20 januari 2004 @ 12:36 |
Hm, dan spuit ik em zelf wel over ![]() | |
BMH | dinsdag 20 januari 2004 @ 12:48 |
quote:tis voor een goed doel hoor | |
firstwollie | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:39 |
is een gamecube net zoiets als een xbox ofzo, want die hebben wij hier ![]() | |
leejow | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:48 |
quote:Dat is zoiets als appels en peren vergelijken, het is allebei fruit, maar ze zijn niet hetzelfde ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:51 |
quote:(InsideGamer) | |
Hooghoudt | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:54 |
quote:Waar zijn mijn kruis en knoflook als je ze nodig hebt... | |
leejow | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:56 |
quote: ![]() ![]() Astu succes met verdrijven ![]() | |
Oksel | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:18 |
Ik heb viewtfull joe.. ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:55 |
quote:gefliciteerd gefliciteerd ooh wat zijn we blij. ![]() | |
Oksel | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:12 |
quote:Nou nou, steun mij in mijn enhousiasme man! Maar hij's echt SUPER.. ![]() | |
Oksel | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:14 |
Waarom verprutst Nintendo die marketing zo erg!? Nooit reclame's ofzo, nergens Billboards.. ![]() | |
BMH | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:16 |
quote:helicopters zijn easy als je dit doet: spoiler: In slomo mep je de poppetjes die eruit komen tegen de heli aan. Dus eerst verwarren en dan meppen. Je hebt de heli dan zo neer. | |
gamecube_master | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:18 |
quote:ik wil hem ook maar ik heb hem nog nooit ergens zien liggen | |
PBateman1978 | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:22 |
quote:Ik heb m wel te ruil evt. | |
MeZZiN | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:23 |
GameCube linux Dat kan best cool worden lekker browsen op je TV op je Cube :-) het staat nog wel in zijn kinderschoenen. | |
gamecube_master | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:42 |
quote:nee, ik bestel ik hem wel op het net | |
Oksel | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:42 |
quote:Kheb hem al ![]() Kun je ook game-over gaan?! Of heb je steeds een "try again" ? | |
ASSpirine | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:00 |
zo mooi is die F-zero cube nu ook weer niet iemand interesse? owjah, roy, post later maar hoeveel er werd geboden | |
Evad | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:02 |
Iemand enig idee wanneer POP: The sands of time uitkomt? Gameqube.nl meldt eind januari en cubezone 20 februari :S | |
gamecube_master | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:21 |
quote:het is geloof ik ook nog niet helemaal zeker | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:28 |
26 februari ![]() | |
RaymanNL | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:34 |
ik ga waarschijnlijk Sponge bob Square apnts; battle from bikini bottem hale maar ik weet niet of het wel leuk is | |
leejow | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:22 |
quote:Ik heb slechte resencies gelezen, je moet er van houden denk ik... | |
Roi | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:28 |
Wie houd nou niet van Spongebob ![]() | |
Dromer | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:32 |
quote:tja... 46% zag ik staan... ![]() | |
Evad | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:38 |
Heb het even in de winkel op de PS2 gespeeld maar vond er niet echt veel aan eerlijk gezegt.... | |
leejow | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:43 |
quote:maaar dit is ook een gamecube topique | |
Evad | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:45 |
quote:Kan jij ook iets zinnigs uitblaten? Meestal is de gameplay op de consoles etzelfde DUH! ![]() | |
leejow | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:49 |
quote:hahaha oh sorry snapte niet dat het over spongebob ging ![]() ![]() SOWWY! | |
Evad | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:51 |
slaan ![]() ![]() Bedankt trouwens Roy, ik wacht met smart op POP [Dit bericht is gewijzigd door Evad op 20-01-2004 18:52] | |
BMH | dinsdag 20 januari 2004 @ 19:06 |
quote:ik gok op de officele datum van 27 februari. Maar pop is niet een game om te halen hoor. Hij is echt veel te kort, en je speelt em maar 1 keer. Daarnaast zijn de gevechten ook nog eens heel duf (niet zoo cool eigenlijk als je het 5 uur lang doet). | |
Evad | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:02 |
quote:Heb het 2 uur lang gespeeld op de PS2 en ben helemaal verkocht. EN dat je em zo snel uitspeelt, dat is tegenwoordig met iedere goede game | |
BMH | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:04 |
quote:welke goede games zijn dat? Metroid & zelda had ik namelijk niet snel uitgespeeld. En games van tegenwoordig zijn niet korter als vroeger. ze zijn alleen makkelijker zodat veel mensen het kopen. | |
Dromer | dinsdag 20 januari 2004 @ 21:23 |
quote:Zoals ik ![]() | |
JK | dinsdag 20 januari 2004 @ 21:28 |
quote:Wel een spel om te halen! Zeer goede gameplay, kort maar krachtig, zeker wel een van de toppers van 2003... ik doe 'm nooit weg ! | |
gamecube_master | dinsdag 20 januari 2004 @ 21:48 |
er zijn een paar mensen bezig om linux op de cube aan het zetten screenshots: http://www.gc-linux.org/docs/screenshots.html | |
Herr.Flick | dinsdag 20 januari 2004 @ 22:11 |
quote:Wat moet je er in hemelsnaam mee, ik heb al een PC en ik heb een cube gekocht voor te gamen, en nix meer. | |
febster | dinsdag 20 januari 2004 @ 22:30 |
quote:Hedde gij doar oak une bronneke van, jungmenneke? | |
DikkeSmikkel | dinsdag 20 januari 2004 @ 22:52 |
Ik weet niet of ik gek aan het worden ben maar volgens mij moest je voor de Famicom bureaublad-iconen (PC & Mac) op de Nintendo-site altijd 250 sterren "betalen". Nu staat er 0. Misschien een foutje van Nintendo maar grijp je kans zou ik zeggen! ![]() En mocht er altijd 0 gestaan hebben (wat ik me niet kan herinneren) dan moet je deze post maar als ongepost beschouwen! | |
Herr.Flick | dinsdag 20 januari 2004 @ 23:22 |
Nou wat een winst! | |
Notorious_Roy | dinsdag 20 januari 2004 @ 23:24 |
quote:*Als niet gepost beschouwt | |
Lexie | dinsdag 20 januari 2004 @ 23:25 |
quote:Nou zal de site wel weer een paar dagen uit de lucht zijn ![]() | |
Albertinho | woensdag 21 januari 2004 @ 05:07 |
Ik vind onderstaande 'GC' wel geinig... http://www.lik-sang.com/info.php?category=77&products_id=1575 ![]() | |
BMH | woensdag 21 januari 2004 @ 07:13 |
quote:Het is de meest logische stap. Vivendi & UV games hebben hem deze week ook al bekend gemaakt. quote:Weee. vetjes! Een gamemachine met 2 schermen. ben benieuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-01-2004 07:33] | |
MeZZiN | woensdag 21 januari 2004 @ 09:23 |
quote:Eeehhhh misschien om te internet op je TV of email te lezen? of te IRCen of Linux games spelen :-) DivX kijken you name it alles wordt opeens mogelijk :-) Nu hopen dat een X-server al eerste maken dan hebben een goedkope X-terminal! | |
Lexie | woensdag 21 januari 2004 @ 10:27 |
Het is dus eigenlijk toch gewoon de opvolger van de GBA? Het gaat hier immers nog steeds over een handheld. | |
Khadgar | woensdag 21 januari 2004 @ 10:29 |
quote:Nintendo DS (nieuwe console) Officieel bericht! Dit is het Nintendo DS topic. Je praat nu in het Gamecube topic. | |
BMH | woensdag 21 januari 2004 @ 10:30 |
quote:nee het word niet de opvolger van de GBA. De Nintendo DS, N5 & de nieuwe gameboy kunnen strax allemaal linken op een of andere manier. | |
Smots | woensdag 21 januari 2004 @ 11:34 |
gisteren bij de Dixons voor 12.50 Doshin the Giant aangeschaft (nog bedankt voor de tip, JK) Ik vind 'm een beetje langzaam, maar wel geinig! ![]() | |
febster | woensdag 21 januari 2004 @ 12:55 |
quote: ![]() ![]() Ik ben trouwens zeer sceptisch over dat 2 beeldschermen gedoe, en zie eigenlijk de voordelen er niet van | |
NeoDweezil | woensdag 21 januari 2004 @ 13:02 |
keb net mijn mailtje naar nintendo gestuurd, over waar mijn disk blijft tis natuurlijk vandaag precies 28 dagen gelden dat hun zeiden dat ik em kreeg dus ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 21 januari 2004 @ 13:40 |
Ik heb nog steeds NIX gehoord van Nintendo ove rmijn Zelda disc ![]() ![]() | |
Hellrazor | woensdag 21 januari 2004 @ 14:13 |
quote: ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 21 januari 2004 @ 14:14 |
Is er een telefoonnummer dat ik kan bellen? Ik kan alleen de Nintendo spellijn vinden op de site ![]() | |
Lexie | woensdag 21 januari 2004 @ 14:14 |
quote:Scheld je die toch de huid vol? | |
Fathom | woensdag 21 januari 2004 @ 14:15 |
quote:Cool! wat zijn al die knoppen aan de zijkanten? | |
Fathom | woensdag 21 januari 2004 @ 14:16 |
quote:Staat in je boekjes. 030-6097100 | |
BMH | woensdag 21 januari 2004 @ 14:18 |
quote:daz voor de DVD speler. Tis een Panasonic Q. DVD speler en Gamecube in een. | |
Evad | woensdag 21 januari 2004 @ 14:29 |
quote:Jammer dat dat ding alleen zo gigantisch duur is en uit de productie is gehaald ![]() | |
Smots | woensdag 21 januari 2004 @ 15:36 |
quote:wil je het telefoonnummer van de marketing manager voor Nintendo Nederland hebben? ![]() | |
Dromer | woensdag 21 januari 2004 @ 15:38 |
quote:Tja.. als je nog geen DVD-speler én geen cube zou hebben... zou het een optie zijn. Tis natuurlijk wel een goede DVD-speler. | |
Fathom | woensdag 21 januari 2004 @ 15:41 |
quote:Die heeft hij zelf ook ![]() ![]() | |
Fathom | woensdag 21 januari 2004 @ 15:43 |
quote:Defineer goed ? ik heb een dvd speler van 60 eurie. Regio vrij kan alles afspelen. Zit een digitale aansluiting op. | |
BMH | woensdag 21 januari 2004 @ 15:46 |
![]() | |
Fathom | woensdag 21 januari 2004 @ 15:48 |
quote: ![]() | |
Retarded | woensdag 21 januari 2004 @ 17:18 |
quote:die goedkope dvd-spelers zijn meestal regiovrij, maar veel functies betekent niet dat de speler goed is. Als ik de beeldkwaliteit van zo'n goedkope speler vergelijk met een duurdere speler, dan zie je het verschil meteen! | |
Fathom | woensdag 21 januari 2004 @ 17:21 |
quote:Ik heb een YAMAHA Dolby set & 100hz 92cm tv. Ik heb die dure vergeleken met die van nu engie wat ik nodig had is een digitale aansluiting. Maarja dit is niet het jusite topic om er over te gaan bakeleien:) | |
Dromer | woensdag 21 januari 2004 @ 23:30 |
Zo... heb nu een mooi setje bij elkaar: | |
Notorious_Roy | woensdag 21 januari 2004 @ 23:32 |
Mooie foto ![]() | |
Khadgar | woensdag 21 januari 2004 @ 23:34 |
quote:Die gaat heersen! (ik heb een preview gespeeld, erg goed te doen, ook zonder GBA) | |
Dromer | woensdag 21 januari 2004 @ 23:39 |
quote:Dank je ![]() En voor wie Rebel Strike nog niet heeft, maar wel een freeloader.. Bij DVDboxoffice nog steeds voor maar zo'n 22 euro incl. verzendkosten en dit: Of je er veel mee kunt weet ik niet, maar toch leuk om te hebben. | |
Khadgar | woensdag 21 januari 2004 @ 23:44 |
quote:Er staat een versie van StarWars Arcade op, het allereerste game van StarWars, in de arcade, met vector graphics. Maar die zit nu ook unlockable op Rebel Strike zelf. Overigens doet die Arcade versie het origineel geen recht. Hij is normaal VEEL scherper, en speelt met de arcade 'yoke' veel lekkerder. | |
Chocobo | donderdag 22 januari 2004 @ 00:13 |
Ik heb zin in Metal Gear Solid ![]() | |
speknek | donderdag 22 januari 2004 @ 00:14 |
quote: ![]()
| |
Chocobo | donderdag 22 januari 2004 @ 00:16 |
quote:_____O_____ | |
Notorious_Roy | donderdag 22 januari 2004 @ 00:21 |
Wow ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 22 januari 2004 @ 00:44 |
Island of the Kaiju: Amazing Island (SEGA)quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dromer | donderdag 22 januari 2004 @ 01:57 |
quote:I see... bedankt voor de info. ![]() Wat er nog meer op staat: (info van dvdboxoffice site) Also included on the disk is a Rebel Strike playable demo, concept art, video, as well as a playable demo of Gladius, the all new gladiatorial-RPG from LucasArts. | |
speknek | donderdag 22 januari 2004 @ 02:06 |
Ik vind 22 euro voor een demo best wel veel eigenlijk. Zeker als het spel niet briljant is en de arcadespellen ook meer nostalgisch dan goed zijn. | |
Hellrazor | donderdag 22 januari 2004 @ 02:09 |
quote:volgens mij is het de game en de demo | |
Dromer | donderdag 22 januari 2004 @ 03:02 |
quote:Juist. Het spel Rebel Strike én de demodisc. Twee apart gesealde verpakkingen. ![]() | |
Dromer | donderdag 22 januari 2004 @ 03:04 |
quote: lastig om alles op één foto te krijgen, vandaar niet lekker in focus | |
Smots | donderdag 22 januari 2004 @ 11:50 |
ik heb gisteren Rebel Strike zitten te spelen en hij is erg cool, maar dat lopen in de game is wel een beetje slecht gedaan. | |
PBateman1978 | donderdag 22 januari 2004 @ 12:07 |
Gister eindelijk alle cups op novice uitgespeeld bij F-Zero GX... Ik wil niet eens weten hoe moeilijk standard en expert zijn.... | |
Notorious_Roy | donderdag 22 januari 2004 @ 12:20 |
quote:Moeilijk ok, maar is het wel nog leuk om te spelen? Ook interesse heeft in FZero | |
PBateman1978 | donderdag 22 januari 2004 @ 12:24 |
quote:Zeker ! Al kan het echt heel erg frustrerend zijn af en toe.... Ik was er snel op uitgekeken toen het HEEL moeilijk bleek te zijn, maar heb het spel een week of wat geleden weereens opgepakt, en nu vind ik het weer TOP, ook omdat des te vaker je speelt, des te beter je word natuurlijk Langer spelen dan een uur lukt me niet, mijn ogen gaan dan tranen van die snelheid.... | |
Notorious_Roy | donderdag 22 januari 2004 @ 12:25 |
Ok ![]() ![]() | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 12:27 |
Ik heb meerdere mensen daarover gehoord, sommigen worden zelfs misselijk van de snelle beelden. Ik heb er totaal geen last van gelukkig. F-zero ruled echt. Een beter futuristische racer is er niet. IMO dan. Ik was al helemaal verslaafd aan F-zero X op de N64 en deez lijkt er veel op maar is zelfs beter. | |
PBateman1978 | donderdag 22 januari 2004 @ 12:37 |
quote:True. Tot je weereens de baan uit vliegt in Mute City : Serial Gaps, of Lightning : Halfpipe Hoever ben jij ? | |
Forau_Diavolina | donderdag 22 januari 2004 @ 13:21 |
quote:Tell me tell me!! | |
Vincent_Valentine | donderdag 22 januari 2004 @ 14:30 |
bleh beloofde 28 dagen voorbij en nog steeds geen Zelda disc.. dan maar een mailtje sturen ofzo ![]() meer mensen die hier probs mee hebben? | |
Bommie | donderdag 22 januari 2004 @ 15:10 |
Ik heb vandaag me zelda disc gekregen. Heeft precies 28 dagen geduurt (heb 'm op kerst bestelt met sterren). | |
Cleverkidr | donderdag 22 januari 2004 @ 15:20 |
Ik heb hem ook nog niet binnen. De mario-kart/ 1080 combo was mijn manier om hem te kunnen ontvangen. Dus dat was voor 10 december door mij aangemeld. En op 24 dec had ik mijn bevestiging per mail gekregen. (inmiddels zijn ze op de sterrencatalogus trouwens op) Ik hoop dat ie dit weekend nog komt, dat zou ik erg waarderen.... | |
Smots | donderdag 22 januari 2004 @ 16:26 |
Tsjankassaaa!! Mario Party 5=binnen. | |
Evad | donderdag 22 januari 2004 @ 16:30 |
Vind MP5 niet echt toppie eerlijk gezegt, evenals zijn voorgangers... ![]() | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 16:32 |
quote:Nou, heel ver ben ik niet. Ik heb me heel erg gestort op de story modes en die zijn echt vreselijk moeilijk. Wat cups betreft heb ik Ruby op Novice, Standard en Expert. Saphire op Novice en Standard en Emerald ook op Novice en Standard. Heb ik allemaal in 1 keer gehaald (F-zero X nog onder de knie dus dit ook:)) Toen kreeg ik de Diamond cup en die wilde ik eerst met Time Trial ff oefenen voordat ik aan de cup zou beginnen. En toen ik er eindelijk klaar voor was kwam Mario Kart uit. Heb F-zero daarna helaas niet meer aangeraakt:( Je moet er ook best de tijd voor nemen om het te spelen. Je kunt niet fftjes spelen. Ik heb weinig tijd nu dus...:( Komt ooit wel weer. Nu ik het er weer over heb heb ik eigenlijk wel weer zin... | |
PBateman1978 | donderdag 22 januari 2004 @ 16:42 |
quote:Pfff.. kom ik aan met mijn 3 cups op novice en story chapter 1 & 2 op novice.... Die AX Tracks zal ik never nooit gaan halen ben ik bang... | |
Smots | donderdag 22 januari 2004 @ 16:48 |
quote:Ik vind 'toppie' niet echt Nederlands eerlijk gezegd, evenals 'gezegt'... ![]() | |
Fathom | donderdag 22 januari 2004 @ 16:52 |
quote:Ik vond hem geniaal. Dit soort games zijn geweldig met bier enzo. En wat nog een groter plus punt is vrouwen vinden het ook leuk. Nadeel is alleen dat me vriendin nu steeds me GC in beslag neemt ![]() | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 16:55 |
quote:klopt helemaal. Mijn broer en zijn vriendin, die anders nix van de cube moesten weten), spelen nu iedere dag Mario Party 5!!! ok het spel is erg leuk met zen 3-en, maar ik wil ook wel weer eens verder komen met F-zero Chapter 3 is al bijna niet te doen :S | |
Evad | donderdag 22 januari 2004 @ 16:57 |
quote: ![]() | |
Fathom | donderdag 22 januari 2004 @ 17:09 |
quote:Heb al 3x met die game in me handen gestaan en steeds neit gedaan. Is hij het echt waard? | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 17:14 |
quote:Jongens toch, weet je wel hoevel chapters er zijn!! Ik vond chapter 2 al lastig maar je moet ff doorbijten. Ik zit bij chapter 7 en je hebt er in totaal 9. Sommigen zijn echt lastig maar als je maar blijft proberen haal je het vanzelf. Chapter 7 is een grand prix en is echt onaards moeilijk. | |
Evad | donderdag 22 januari 2004 @ 17:24 |
Moet F Zero GX ook nog maar eens gaan kopen ![]() Hoeveel races bevat zo'n chapter eigenlijk of is dat verschillend per chapter? | |
ASSpirine | donderdag 22 januari 2004 @ 17:32 |
ik zit denk ik in chapter 4 ![]() waar je al die 30 wagens kapot moet boksen pffft, ik zat er een keer ZO dicht bij, en daar was de finish | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 17:33 |
Een chapter is geen cup. Een cup bevat 5 banen en je hebt 5 cups. 25 banen dus. Een chapter is iets uit de Story mode. Dan krijg je een voorfilmpje en dergelijke en speelt er zich een verhaal af. Je krijgt dan een soort van missie. Erg leuk in elkaar gezet. | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 17:34 |
quote:1 chapter is 1 story lvl. Dit zijn niet normale races. Normale races heb je natuurlijk ook. In totaal 24 stuks. | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 17:38 |
quote:24? Is dat zo? Wat reken ik verkeerd dan? | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 17:40 |
quote:ja zoiets toch. | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 17:45 |
quote:5 cups keer 5 banen...denk ik... Rubt, Emerald, Saphire, Diamond en AX Volgens mij 25 ![]() | |
Evad | donderdag 22 januari 2004 @ 17:48 |
Ok bedankt ![]() ![]() | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 17:53 |
Wrom gaat niemand Beyond Good & evil kopen? Als hij hier 27 februari uit komt kost ie maar 30 eurie! | |
Smots | donderdag 22 januari 2004 @ 17:56 |
quote:Ik heb 'm al op de PS2 | |
Flexidexi | donderdag 22 januari 2004 @ 18:04 |
quote:Ik koop m wel voor 30 euro. Op Gameforum waar ik vaak ben kopen een heleboel GameCube gasten m. Er zijn er zelfs die m al hebben. Ik heb m nog niet gezien in de stad. Iemand anders wel?? | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 18:28 |
Het is wel jammer voor Ubi soft. Ze hebben 2 erg goede games(pop & BG&E) en niemand koopt ze! BG&E is in totaal maar 40 duizend keer verkocht op alle 3 de platformen! | |
gieling | donderdag 22 januari 2004 @ 18:29 |
quote:Ik dacht dat ze wel goed verkochten! ![]() Schijnen idd erg goede games te zijn, en B&G op cube voor een zéér goede prijs ![]() | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 18:32 |
quote:Maar het is toch schandalig dat deze games zo moeten worden verkocht! Zuper creative games en niemand waardeerd ze! Ik zou er nog 70 euro voor hebben betaald. Zo zie je maar weer dat de matige cash-in mainstream games wel verkopen en orginele goede games niet. ![]() | |
Bolderbast | donderdag 22 januari 2004 @ 18:34 |
quote:idd ik dacht met Prince of Persia, hee eindelijk weer eens een ECHT leuke game om te spelen BG&E zegt me niet veel trouwens....maar zijn de verkopen van PoP ook zo slecht dan? | |
chibibo | donderdag 22 januari 2004 @ 18:35 |
Vanavond ga ik mailen waar m'n Zelda disk blijft. ![]() | |
Evad | donderdag 22 januari 2004 @ 18:35 |
Denk dat ze ook wel erg weinig hebben gedaan aan de marketing van deze games, heb nooit een reclame gezien op tv oid van deze games... POP kan nog komen maar lijkt me sterk... | |
gieling | donderdag 22 januari 2004 @ 18:36 |
quote:idd ![]() | |
gamecube_master | donderdag 22 januari 2004 @ 18:47 |
Kleine Nintendo-nieuwtjes Analisten zijn na de aankondiging van de Nintendo DS aan het rekenen geslagen, zo meldt Bloomberg. Ze zijn er uiteindelijk op uitgekomen dat ze denken dat de Nintendo DS grofweg 150 euro gaat kosten. Dit is puur speculatie, omdat Nintendo nog geen duidelijkheid heeft gegeven over de prijs, maar toch is het een indicatie. Naast dit Nintendo DS-nieuws is er nog een ander klein nieuwtje omtrent Nintendo te melden. Het bedrijf heeft tegenover Reuters bekend gemaakt dat het op 29 januari aanstaande haar kwartaalcijfers zal publiceren. Hieruit zal blijken hoe goed de GameBoy Advance en GameCube het de afgelopen maanden hebben gedaan. We houden je op de hoogte!
GameInformer heeft een interview mogen afnemen met Beth Llewelyn, Nintendo Americas PR agent, over de Nintendo DS. In dat interview kwam aardig wat informatie naar voren, zoals dat de twee beeldschermen die de DS zal hebben verticaal zitten en ongeveer 3 inch (diagonaal) groot zijn (dat is iets groter dan die van de GBA). De schermen kun je gebruiken als één scherm of als twee schermen. Het interview: GameInformer: According to the press releases it said that there would be new semiconductor memory up to one gigabit." What Im curious about is if this is the onboard memory of the system or what the game sizes will be whatever format it is. Does that roughly translate to 128 megabytes of memory? Beth Llewelyn: Ahh! Youre going to ask me to do math! Im gonna have to figure that one out. GI: At least according to my math, thats the way it works out. Its just odd that you chose to use bits instead of bytes because historically bits are used for the transportation of data. Beth: Were talking about a new type of semiconductor memory that will hold up to one gigabit of memory. This is the software storage method. We will use a new type of semiconductor memory that will be able to hold up to 1 gigabit of memory which is roughly 8 times the storage capacity of the current GBA semiconductor memory. With an increased amount of storage in a small package, we think this semiconductor memory will allow us to maintain our stellar anti-shock protection while keeping the size and weight of the portable device to a minimum. Its not going to be optical discs. GI: So GameCube games will not be playable on this unit. Beth: No. I mean, no. You wont be able to take your GameCube game disc and play it on the DS. This is a completely separate thing. GI: Will the unit be backwards compatible with the Game Boy Advance or the Game Boy? Beth: We havent announced anything about that, yet. GI: The press release also stated that theres two separate 3 TFT LCD screens on the DS. Are those 3 actually square or could that mean the screens are 3 high, but could have a wide screen? Beth: They are 3" diagonal -- so a little bit bigger than GBA screens.
GI: Will the screens be side-by-side, or vertical? Also, will the screens be set right next to each other or will they be separate, much like the classic Game & Watch designs? Beth: The will be in the vertical position. GI: Why does Nintendo feel like they need to have a third system? Beth: Were always looking at ways to keep innovating in the industry. Were always looking to make gameplay more fun a little bit different and we felt this would be a unique way to do that. Were certainly not abandoning our current platforms. Were still working on the successor to the Game Boy Advance, and what will be the successor to GameCube. Heres really just a third product line that just adds some new and innovative gameplay opportunities. GI: I thought Nintendo was aiming to make gaming simpler. How does having a system with two screens simpler? Beth: Thats probably a difficult thing to answer right now because we have nothing to show you. But I think the bigger picture answer there is that some games out there get very, very complicated, and it may turn away a lot of gamers. So what we want to make sure is we do make games that can be accessible for all gamers all ages, all types. Were looking for ways to make it fun and easy to get into. I think with this system that is certainly being taken into account. So when the games are being developed for this there are going to be games that are easy to get into. Its just hard to get into explaining it in detail because we cant get into the detail yet. But I think when you see this and most likely thatll be at E3 youll get a much better idea. GI: Is E3 when well actually get to see the hardware and the software? Beth: Thats the current schedule. Thats the plan. GI: Will E3 be the first time well learn about third party agreements? Beth: Ah, yes. Thats the current schedule. GI: So there hasnt been any third party or second parties that have games in development. Beth: Nobody has been announced yet. GI: Do developers have development kits, or can interested developers get access to kits? Beth: Weve been talking to developers. I know a lot of work is going on behind the scenes in that regard. GI: Last year ATI announced that they were working with Nintendo on the graphics chips for their next generation systems. Is ATI doing the graphics chipset for the DS? Beth: We havent announced specifically who were working with on this system, outside of ARM. Thats really all we can say on that. GI: A little earlier than this time last year Nintendo debuted the Game Boy Advance SP, and now this is another January announcement. Is this announcement related to the fact that the fiscal year is coming to a close? Iwata stated that we wouldnt hear about this new system until the spring (E3). Earlier this week Nintendos stock was downgraded by Goldman Sachs. What was the reason for the gun jump? Is there any correlation at all? Beth: No. We realize that well obviously were out there talking to people about the system there was going to be no way to keep this completely quiet. Because you guys talk! (laughs) GI: I never talk to anyone. I didnt hear about this at all! (laughs) Beth: (laughs) Well thats why we got this out there ahead of time. Well people have been out there speculating about this mystery product. And then once we started going full bore with developers, and all the third parties, we knew it was going to get out there. So it just made sense to make the announcement, so we could put an end to all the rumors. Thats all it had to do with. GI: Nintendo also stated that this unit would have a worldwide launch at the end of 2004. Will the launch be worldwide on the same day or will it be Japan first? Beth: The goal is if it happens this year for all the markets thats one of those things that time will tell. It certainly comes down to all the components can we get everything, are we going to be able to manufacture enough to supply the major markets? Thats certainly our goal. Whether its same day, same month thats much too soon to tell. But well know more as we get closer to E3. GI: So currently Japan for sure by the end of the year? Beth: Which market it would be, whether its all markets I really cant answer that. GI: You said that the Nintendo DS would be debuted in North America at E3. What about Japan? When do you think Japan will get their first look at the Nintendo DS? Would Nintendo possibly be thinking about another Spaceworld show? Beth: Ummmm, I really cant answer that right now. I dont think that has been decided. As Ive said, a lot of this hasnt been announced. Basically were lifting the curtain a little bit giving you a little bit of information and really a lot more is going to be talked about when we get to E3, or when the time gets closer to E3. GI: Now, for your typical Nintendo gamer out there thats got a Game Boy, and a GameCube why would they be interested in the Nintendo DS? Beth: You know, the same reason that youre interested in the other systems because its got some great games that you want to play. Thats why we make hardware systems so we can provide some fun games, and some games that youre probably not going to be able to play on any other system. GI: Why are you excited about the system? Beth: You know, were just learning a lot about it. So, it sounds great. Theres a lot more that we know about it, and unfortunately I cant tell you those things yet. (laughs) Thats the hard part. But I think its going to be a fun E3, and I think you guys are going to be excited when you see it. GI: I think Nintendo should bring back the open door policy theyve always had with the flow of information. Beth: Uh-huh, yes. And when did we have that? (laughs) GI: Ummmm. (laughs) I think Peter Main said it at E3 about 4 years ago. I dont know. Beth: Most of the stuff you really want to know will happen closer to E3, if not at E3. GI: Okay. Well thanks again for your time Beth! Beth: Youre welcome. | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 18:49 |
Om Ubisoft een eer te bezorgen begin ik vanaf vandaag aan een heuse Beyond good & evil reclame campagne. Ik presenteer: Beyond Good & Evil! | |
Varr | donderdag 22 januari 2004 @ 18:55 |
quote:Dit bovenstaande is pas als je de minigames unlocked hebt, met bier op een beetje over een ganzenbord lopen is niet mijn idee van leuk. | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 18:56 |
quote:Lijkt saai, maar je vergeet de 80 minigames ![]() | |
Evad | donderdag 22 januari 2004 @ 19:01 |
BMH, word BG&E echt 30 euro? en weet je dat ook van POP? Wamt dan koop ik ze beiden ![]() | |
Varr | donderdag 22 januari 2004 @ 19:03 |
quote:Ja die kun je pas spelen als ze unlocked zijn. Dit doe je door de minigame 1x te spelen in singeplayer.En daar is zo'n 4/5e deel van de tijd het ganzebord aan de gang dus... | |
BMH | donderdag 22 januari 2004 @ 19:13 |
quote:BG&E zal 30 euro kosten in ons land. In Amerika krijg je als je POP koopt Splinter Cel gratis. Misschien komt er een soortgelijke actie hier in NL | |
DikkeSmikkel | donderdag 22 januari 2004 @ 19:23 |
quote:Ik kwam thuis en hij lag al netjes op mij te wachten. 7 januari besteld en nu al hier. Netjes van Nintendo! ![]() | |
gamecube_master | donderdag 22 januari 2004 @ 19:30 |
quote:zeker via de sterrencatalogus besteld | |
Notorious_Roy | donderdag 22 januari 2004 @ 23:17 |
BG&E laat ik lopen. Ook voor die prijs ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 22 januari 2004 @ 23:29 |
Nintendo of America onderstreepte dat nog eens in een persbericht dat het vandaag verstuurde. De volgende feitjes over 2003 zijn door Nintendo vol trots opgesomd:
| |
G1Ace | donderdag 22 januari 2004 @ 23:40 |
positief nieuws | |
Vincent_Valentine | vrijdag 23 januari 2004 @ 03:14 |
quote:keep us informed, aangezien ik waarschijnlijk pas maandag rustig een mailtje kan typen.. | |
BMH | vrijdag 23 januari 2004 @ 08:08 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tain | vrijdag 23 januari 2004 @ 08:10 |
kan een modje topictitel verbeteren? het grote GamCube topic deeltje 68 quote:Leuke screens ![]() | |
BMH | vrijdag 23 januari 2004 @ 08:12 |
quote:leuk spel! | |
Retarded | vrijdag 23 januari 2004 @ 08:40 |
quote:Ik zie dat het Zelda is, maar welke game is dat precies? | |
Forau_Diavolina | vrijdag 23 januari 2004 @ 08:53 |
Ziet er weer heerlijk nostalgisch uit ![]() | |
Hellrazor | vrijdag 23 januari 2004 @ 08:55 |
quote:The Four Swords | |
Flexidexi | vrijdag 23 januari 2004 @ 10:03 |
Pure multiplayer game. Probleem is dus dat je 3 vrienden moet gaan zoeken die dit spel geweldig vinden. Dat wordt nog een klus. Ik ken er denk ik maar 1 hoogstens 2. ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 23 januari 2004 @ 11:25 |
Ik denk niet dat het een heel groot suces wordt... Multiplayen is cool, Zelda is cool... Maar een heel Zelda avontuur met 4 vrienden... Dat kost je een jaar minstens om uit te spelen ![]() | |
ASSpirine | vrijdag 23 januari 2004 @ 12:49 |
omg, de kwaliteit van de screens zijn mooi is dat GBA | |
TAG-Speedy | vrijdag 23 januari 2004 @ 13:02 |
quote:Juist niet, dit wordt net als Four Swords op de GBA gewoon heel tof en je wil gewoon verder spelen. Of je moet je vrienden maar eens in het jaar zien natuurlijk ![]() | |
ASSpirine | vrijdag 23 januari 2004 @ 13:49 |
niet echt gamecube, maar gewoon nintendo Site alvast een voorsmaakje | |
gamecube_master | vrijdag 23 januari 2004 @ 15:48 |
The Twin Snakes krijgt een exacte datum Metal Gear Solid: The Twin Snakes, een remake van het origineel dus, werd vlak voor de E3 met veel bombarie aangekondigd door Konami en Nintendo. Maar op E3 bleek niet iedereen even enthousiast. Metal Gear Solid 3: Snake Eater stal alle aandacht en The Twin Snakes zag er ook niet bepaald indrukwekkend uit, tot teleurstelling van de aanwezige pers. Stukje bij beetje lijkt The Twin Snakes echter toch uit te groeien tot een topper van formaat. Silicon Knights, de ontwikkelaar van de game, doet er alles aan om die ontwikkeling onder de aandacht van het publiek te brengen. Vandaag maakte Konami Europe bekend dat Metal Gear Solid: The Twin Snakes op 26 maart aanstaande in de winkels zal liggen. Het spel zal geleverd worden op 2 discs. Zet dus maar alvast in je agenda: 26 maart, The Twin Snakes! Het volledige Engelstalige persbericht over de game vind je hieronder: Konami of Europe has announced that Metal Gear Solid: The Twin Snakes the unique collaboration between Metal Gear creator Hideo Kojima and Nintendo's development legend Shigeru Miyamoto will be released on March 26th. It marks the first appearance for the series on Nintendo GameCube, and is already being described as one of the games of the year for the Nintendo format. Encased in packaging featuring an exclusive image by lead artist, Yoji Shinkawa, Metal Gear Solid: The Twin Snakes is the result of a unique alliance between series creator Hideo Kojima, Nintendo development icon Shigeru Miyamoto and Canadian development studio, Silicon Knights. Working closely together, this enviable array of talent have updated the original story first seen in the PSone version of Metal Gear Solid, and bringing it to life using the landmark graphics and gameplay elements seen in the seminal Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty for PlayStation 2. Cast as Solid Snake, an expert covert agent, the player must help the legendary hero infiltrate an Alaskan nuclear missile disposal facility now under terrorist control. The base has been seized by the FOXHOUND group who are planning to use the weapons within to hold the world to ransom. Snake's mission is thus simple: enter the base, eliminate the terrorist cell and neutralise the nuclear threat a weapon codenamed Metal Gear. Metal Gear Solid: The Twin Snakes retains the many gameplay elements that have seen the series hailed as one of the all-time video game classics. Players have total control of Snake's many skills as they enter and stealthily make their way through the base. As such, Snake can sneak behind guards, stow them in lockers, use silenced weapons to take out targets from afar, and use all his covert skills to bypass security systems, patrolled areas and to enter restricted areas. Metal Gear Solid: The Twin Snakes also incorporates elements not available in the original PSone game, with the GameCube game offering a first-person view of the action, the ability to hang from ledges, and to open, climb into and search lockers. The Nintendo game also benefits from specially created CG sequences, overseen by renowned Japanese film director Ryuhei Kitamura and utilising the latest in motion-capture techniques. Similarly, all the voices heard in the game were re-recorded afresh, using Snake artist David Hayter and members of the original cast once more. With Solid Snake's popularity cemented by an incredible response to the new game at the E3 Expo in Los Angeles, Metal Gear Solid: The Twin Snakes is already being hailed as one of the most significant GameCube titles of 2004. With its stunning visuals, incredible gameplay and cinematic soundtrack, the close working relationship between Kojima-san, Miyamoto-san and Silicon Knights has produced a worthy addition to the Solid Snake mythos. Metal Gear Solid: The Twin Snakes will be released for Nintendo GameCube - on two discs - on March 26th. | |
Evad | vrijdag 23 januari 2004 @ 18:00 |
Zojuist Viewtiful Joe gekocht, wat is dat een vet spel zeg ![]() | |
Tain | vrijdag 23 januari 2004 @ 18:04 |
Jeeej eindelijk mijn 1e zelda collector's disc binnen, nu nog wachten op de 2e ![]() | |
Dromer | vrijdag 23 januari 2004 @ 18:51 |
quote:Willen ze niet.. zie pagina 2, entry 8 en 9 ![]() | |
Chocobo | vrijdag 23 januari 2004 @ 19:31 |
quote:Echt no waaaay dat ik die laat lopen ![]() | |
Chocobo | vrijdag 23 januari 2004 @ 19:32 |
quote:Kan je dit dan helemaal niet alleen spelen ? ![]() | |
BMH | vrijdag 23 januari 2004 @ 19:52 |
quote:jewel je kan Four Swords+ gewoon ook in je eentje spelen. Alleen daz natuurlijk niet zo leuk. Het is niet zo als in andere Zelda games dat je gewoon 1 grote wereld hebt. Dit zijn meer stages met aan het eind een eindbaas. Bij de GBA versie werden de stages random gehusseld, dus elk level dat je speelde was weer anders! hopelijk is dat hier ook het geval. Dit leid namelijk tot 100+ uur aan gameplay! | |
Chocobo | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:12 |
quote:Stoer ![]() | |
Evad | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:23 |
Ik zit met Viewtiful Joe NU alweer vast ![]() ![]() | |
BMH | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:25 |
quote:en dat is nog maar 1 gamemode! Je hebt ook een soort deathmatch + een spel waar je cijfers moet zoeken. Op je tv zie je dan een grote kaart en op je GBA zie je het spel. Maar het beste van het spel zijn de gevechten! Je moet nu eindbasen met zen 4 en tegelijk aanvallen. Maar dit gebeurt in team verband. In het GBA spel had je een eindbaas die 4 blaadjes(?) had waar iedereen tegelijk aan moest trekken. Elk plaatje had een kleur voor een bepaalde speler. Alleen iedereen zag zijn eigen blad een andere kleur. Dus moet je aan de speler naast je vragen welk blad jij moest pakken. Je hebt ook items. Iedereen kan maar 1 item tegelijk in zijn bezit hebben. Dus komt het vaak voor dat je samen moet werken. Als 1 iemand bijvoorbeeld de laarzen heeft (waarmee je kunt rennen en heuvels op kunt lopen) dan moet die persoon alle andere spelers in een treintje op een heuvel duwen [Dit bericht is gewijzigd door BMH op 23-01-2004 20:29] | |
Lexie | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:25 |
Ik ga maar sparen voor Viewtiful Joe. En carnaval komt er ook nog aan ![]() | |
BMH | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:26 |
quote:logisch ![]() | |
gieling | vrijdag 23 januari 2004 @ 20:45 |
ik heb VJ vandaag gespeelt bij MM, niet zo geweldig hoor ![]() | |
Tain | vrijdag 23 januari 2004 @ 21:04 |
Viewtiful Joe is grappig, maar echt geen must have | |
HomerJ | vrijdag 23 januari 2004 @ 23:57 |
quote:Jij bent ook niet geweldig ![]()
| |
Notorious_Roy | zaterdag 24 januari 2004 @ 00:05 |
Joe staat op mijn lijstje van "wil ik hebben mits tegen budget" net als F Zero en Wario World | |
Strolie75 | zaterdag 24 januari 2004 @ 00:06 |
quote:idem | |
speknek | zaterdag 24 januari 2004 @ 00:09 |
Je kunt ze in de toekomst ook met me ruilen. | |
Hellrazor | zaterdag 24 januari 2004 @ 08:38 |
quote:Wat eerder op slow drukken ![]() | |
gamecube_master | zaterdag 24 januari 2004 @ 11:01 |
zucht, waar blijft die bonus-disc toch ![]() | |
gamecube_master | zaterdag 24 januari 2004 @ 11:26 |
Cubeversie Soul Calibur II best verkocht Dat Soul Calibur II sinds de release het goed had gedaan op de GameCube, wisten we allemaal wel. Maar hoe goed heeft de GameCube-versie het gedaan vergeleken met de versies voor de Playstation 2 en Xbox? Onderstaand grafiekje maakt het duidelijk. In het jaar 2003 is Soul Calibur II voor GameCube meer dan 500,000 keer over de toonbank gevlogen in Amerika, terwijl de Playstation 2 versie (met een veel grotere aanhang) "slechts" 447.138 exemplaren verkocht. De Xbox blijft nog verder achter met 320.991 verkochte exemplaren. Goed nieuws dus voor de GameCube, die met eindelijk eens met een multiplatform game de meeste exemplaren heeft verkocht. Zo willen we dat vaker gaan zien in de toekomst! bron: www.cubezone.nl | |
gamecube_master | zaterdag 24 januari 2004 @ 11:28 |
Tales of Symphonia nog in 2004? In dit Cube-exclusiefje is het de bedoeling dat je met Lloyd Irving en z'n maatjes Collet Brunel en Genius Sage de wereld Symphonia (de wereld waar dit alles zich afspeelt) intrekt om deze te redden. Namco brengt naast de game nog een exclusieve mintgroene GameCube uit, maar dit is alleen in gelimiteerde oplage en alleen in Japan beschikbaar. Het is inmiddels bekend geworden dat de Amerikaanse datum voor Tales of Symphonia is verschoven. Zou de game eerst nog op 30 juni van dit jaar in Amerika verschijnen, nu is de game verschoven naar "derde kwartaal 2004". Dit kan ook consequenties hebben voor de Europese releasedatum van het spel. Het is namelijk met dit uitstel nog maar de vraag of Tales of Symphonia 2004 nog wel haalt in Europa, of dat 2005 het Europesereleasejaar van het spel gaat worden. Zodra we meer weten over de gevolgen voor de Europese datum, lees je het uiteraard op CubeZone! | |
Rahl | zaterdag 24 januari 2004 @ 11:46 |
quote:Ik wist niet eens dat ToS in EU uitkwam!! ![]() | |
Lexie | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:07 |
quote:Tja, dat ligt er natuurlijk ook aan dat er nooit een fatsoenlijk vechtspel op de cube is uitgekomen (MK:DA even niet meegerekend). Vechtspelliefhebbers zaten er gewoon om te smachten. Ik ben niet echt een fanatiekeling, maar op de N64 was ook al geen noemenswaardig vechtspel uitgekomen, dus ik had echt zin om er eens eentje te kopen ![]() Daarnaast zat in de cubeversie natuurlijk Link, dat is wat anders dan die lame Spawn en Heihachi ![]() | |
BMH | zaterdag 24 januari 2004 @ 13:19 |
quote:Er zijn 7X zoveel PS2's op de markt dan Cubes. Het is toch wel verassend dat zo'n goed spel meer verkocht word op de cube dan op de ps2. En een spel als Enter The Matrix word wel weer een paar miljoen keer verkocht op de PS2 | |
Herr.Flick | zaterdag 24 januari 2004 @ 15:27 |
MK :DA ? MarioKart : Double Ass?? jaja, mortal kombat, i know,kon het alleen niet laten | |
Lexie | zaterdag 24 januari 2004 @ 15:33 |
quote:Gamecube heeft toch meer een hardcoregamer publiek. Ps2 zijn meestal van die gelegenheidsgamers, die een spel beoordelen op het hoesje ![]() | |
Evad | zaterdag 24 januari 2004 @ 15:39 |
quote:Haha lol @ lexie, dies goed ![]() Ik denk dat het publiek voor de Gamecube ook meestal iets ouder is dan voor de PS2... Weet niet waarom maar ik hoor van veel oudere mensen dat ze een cube hebben... Rond de 16 t/m 20 jaar... | |
Twizla | zaterdag 24 januari 2004 @ 15:56 |
is er van the twin snakes bekent wat er voor een extra's op staan die niet op de Og staan? Nieuwe characters of levels, directors cut? | |
Chocobo | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:27 |
quote:Tot zover is het gewoon hetzelfde als MGS op PSone maar dan in een strakker jasje, maar je kent Konami,.. er zal vast wel wat extra's komen ![]() | |
BMH | zaterdag 24 januari 2004 @ 16:42 |
quote:Metal Gear Solid: The Twin Snakes (TTS) is de remake van Metal Gear Solid 1. TTS gerbuikt een geheel nieuwe engine gemaakt door Silicon Knights en Konami japan. In tegenstelling tot een directe poort werd TTS vanaf de grond opgebouwd. De Graphics, spraak en muziek zijn volledig opnieuw gemaakt en de cutscenes (meer dan 3 uur durend) zijn opnieuw geregiseerd door Ryuhei Kitamura (bekend van zijn films VERSUS" & "AZUMI". TTS snakes gebruikt het verhaal en level opbouw uit het eerste deel van de MGS serie. Daarnaast kun je un TTS gebruik maken van alle gameplay moves uit het 2e deel, Sons of liberty. Dit geeft een geheel nieuwe feel aan de game. Het spel komt in april 2004 uit dus dat is over iets meer dan 1 maand. Dus geen MGS1 in een beter jasje! | |
JK | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:02 |
Vandaag bij Mediamarkt Sonic Adventure 2: Battle gekocht. Had 'm vroeger op m'n Dreamcast. Vond het wel een leuke titel en voor 24,99 eurootjes niet te duur lijkt me zo. Verder weinig boeiends wat nieuw was ofzo... zelfs voor m'n PS2 niets gekocht. Ohja en zo'n stofprotectiekitje voor de cube gekocht. Wel handig, ben benieuwd of het echt goed werkt. | |
DikkeSmikkel | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:11 |
quote:Welke MM en hoeveel lagen er nog? ![]() | |
JK | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:20 |
quote:Utrecht. Volgens mij had ik de laatste. Of ze moeten weer krijgen, of het moet onderop nog liggen.... maar ik vrees het ergste voor je. Ach, gewoon andere mediamarkten opzoeken, wie weet zijn ze daar ook 25 euro. Timesplitters 2 schijnt zelfs bij sommige MM's voor 15 euro te worden verkocht. | |
Notorious_Roy | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:24 |
Bij de Makro verschillende Cube (en PS2 en Xbox) titels voor 15 euro (17,85 incl btw) Waaronder Smugglers Run en Bloodrayne | |
Chocobo | zondag 25 januari 2004 @ 08:46 |
quote:Geen mooi jasje dus ? ![]() Man zeik niet zo joh,... | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 09:36 |
quote:Als je MGS2 gameplay in MGS1 hebt, dan is het dus niet het zelfde he. De hele beleving en je tactics moeten worden herzien omdat de A.I. nu wel slim is. Ook moet je nu moves gebruiken die je eerst niet kon gebruiken. Hier zijn de levels ook op aangepast. | |
Rahl | zondag 25 januari 2004 @ 10:11 |
Ik ga MGS niet kopen, ik zuig in stealth spellen ![]() | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 10:31 |
quote:dan moet je em juist wel kopen, dan kun je oefenn | |
Rahl | zondag 25 januari 2004 @ 11:52 |
quote:Maar k wil het helemaal niet kunnen ![]() Heb et geduld niet om langzaam te doen. | |
JK | zondag 25 januari 2004 @ 12:27 |
quote:Je kan ook gewoon in het wilde weg schieten. Alleen beter als je de bende security guards hebt omgelegd, om dan even te schuilen tot de situatie weer gekoeld is. MGS is echt een topspel, als je over 5 jaar terugkijkt op de Cube, is MGS :TTS een van de toppers over-all-time. Ik heb 'm hier nog origineel voor de PSX weer gekocht een paar maanden terug. Daar had ik 'm al eerder op uitgespeeld maar weggedaan met mijn PSX toendertijd... Topper van formaat en al z'n (nieuwprijs) euro's waard !!!! | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 13:06 |
Ik koop em pas als ie als budget verschijnt, aangezien ik MGS niet echt een topspel vond toen. Koop liever Splinter Cell 2 ![]() | |
PBateman1978 | zondag 25 januari 2004 @ 13:18 |
*ril* Wat is F-Zero GX toch een topper zeg, ik heb de laatste tijd intensief gespeeld en heb het eindelijk onder de knie. Ruby, Sapphire en Emerald Cup op novice en standard gewonnen, Diamond cup op novice gewonnen, en Story mode chapter 5 bereikt. * PBateman1978 gaat nu even bijkomen van de rush | |
Chocobo | zondag 25 januari 2004 @ 14:01 |
quote:SC2 wordt ook gruwelijk goed ![]() | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 14:07 |
quote:Inderdaad ![]() ![]() ![]() | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:10 |
quote:Ik heb nog me twijfels over de multiplayer mode. Maar ik hoop dat het wat word. Tis de Unreal engine, dus slecht zal die 1th person mode wel niet zijn ![]() | |
Chocobo | zondag 25 januari 2004 @ 14:10 |
quote:Ik haal hem voor Xbox,... ![]() | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:14 |
quote:yep cube versie word dan geport. | |
Chocobo | zondag 25 januari 2004 @ 14:16 |
quote:Met een kleine downgrade hier en daar ![]() | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:23 |
quote:Tja, als ze de cube hardware niet goed kennen dan moet dat. | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:24 |
Om alvast in de stemming te komen. ![]() | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 14:26 |
quote:Merkte niets verschillends tussen de xbox en cube versie van de eerste SC dus zal nu ook wel niet zijn ![]() Weet iemand eigenlijk wat die E-reader is van Nintendo die in de eerste helft van 2004 uitkomt? Zag het net staan tussen de releaselijst van Cubezone... [Dit bericht is gewijzigd door Evad op 25-01-2004 14:31] | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:30 |
quote:Ik merkte een heel verschil. Gameplay was beter op de cube, maar graphics & geluid waren slecht op de cube. De stemmen zaten vol met ruis! Maar als je bvb POP vind, zijn de geporte graphics op de cube weer beter. Vooral het texture werk is vaak scherper. Sonic Heroes heeft op de cube ook de beste framerate + textures. quote:e-reader is voor de Gameboy. | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 14:36 |
quote:Als je het hebt over Prinse of Persia is dat wel logisch ja, PS2 heeft minder kwaliteit omdat hij al wat ouders is ofcourse ![]() ![]() | |
Chocobo | zondag 25 januari 2004 @ 14:36 |
quote:Damn zeg,...... ![]() ![]() | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:39 |
quote:idd. Ubisoft moest zich schamen met een port als SC. | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 14:40 |
quote:URL? ben lui ![]() | |
Hellrazor | zondag 25 januari 2004 @ 14:44 |
weet iemand waar SC nu goedkoop is ![]() | |
BMH | zondag 25 januari 2004 @ 14:45 |
quote:Hier quote:In de winkel! whahahah. sorry. Dimension Plus voor 34 eurie | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 14:53 |
ben geen insider ![]() ![]() ![]() | |
flappiewappie | zondag 25 januari 2004 @ 15:19 |
haha, omg, ik heb doshin op de kop getikt voor 15 euro, maar zelfs dat is het niet waard! wat een absurd raar appart stom spel je groeit naarmate je de haat, of liefde absorbeerd van mensjes. haat is ongeveer 6x makkelijker te krijgen, en je bent in no-time super groot, 1 druk op de knop, en je bent weer een lieve reus.., met dezelfde afmetingen slaat dus werkelijk nergens op..., naja ik ga morgen nog wel ff spelen, en kijken of er nog iets meer diepgang inzit dan alleen bomen te verplaatsen, en de aarde te verhogen absoluut afrader dus, zelfs voor 15 euro | |
ASSpirine | zondag 25 januari 2004 @ 16:31 |
quote:heb em hier ook thuis liggen, mijn broer, ik weet dat ik zo'n spel niet moet kopen ![]() ![]() neemt alleen maar plaats in beslag in mijn mem card ![]() | |
Evad | zondag 25 januari 2004 @ 16:35 |
Alleen dat doosje laat mij al weten dat het een kut game is ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 25 januari 2004 @ 16:36 |
quote:Ho eens even. Je moet wel van te voren lezen wat voor game je koopt. Doshin is best ok, als je van God games houd dus. Er zit niet veel actie in nee, maar ga niet zomaar een spel afkraken omdat je niet weet wat je precies kan doen. | |
gieling | zondag 25 januari 2004 @ 16:47 |
dicht ![]() |