abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 10:46:09 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221801145
quote:
Kritiek op reclame met naakte Sydney Sweeney: 'Seksualiseren van vrouwensport'

Een nieuwe campagne met Sydney Sweeney voor een gok-app leidt tot kritiek. In de reclame poseert de Amerikaanse actrice naakt met sportattributen. Veel vrouwelijke atleten reageren verbolgen op het spotje, omdat het vrouwelijke sporters zou seksualiseren.

Het spotje voor de Amerikaanse sportweddenschappen-app Novig kwam vorige week woensdag uit. In de reclame(opent in nieuw venster) poseert de 29-jarige actrice naakt met onder meer een American football, een ijshockeystick die haar borsten en geslachtsdelen bedekken.

"Ik kan de woede die ik voel als ik dit zie, niet omschrijven", schrijft de voormalig zwemster en viervoudig olympisch kampioene Ariarne Titmus. "Het is niet alleen een klap in het gezicht voor elke vrouw die haar leven gewijd heeft aan sport, maar voor elke vrouw die sport ziet als wat het daadwerkelijk is: teamwork, vriendschap, toewijding, uitmuntendheid en eenheid", schrijft The Guardian(opent in nieuw venster).

'Dit is hoe vrouwelijke sporters eruitzien'

De Amerikaanse voormalig gymnaste Gracie Kramer(opent in nieuw venster) reageerde met een video waarin fragmenten van haar sportcarrière te zien zijn. "Ik weet niet wat Sydney Sweeney deed, maar dit is hoe vrouwelijke sporters eruitzien", staat er in beeld.

Veel vrouwelijke sporters maakten soortgelijke video's, zoals de Nederlandse kogelstootster en discuswerpster Alida van Daalen. "We zijn meer dan een mooi gezicht. Meer dan een lichaam. Meer dan iets om naar te kijken", schrijft(opent in nieuw venster) ze. "We zijn sterk, toegewijd en getalenteerd. We hebben jaren de grenzen van ons lichaam verlegd en barrières doorbroken om onze plek in de sport te verdienen."

[..]

American Eagle

Het is niet de eerste keer dat de Amerikaanse actrice kritiek krijgt door een advertentie. In juli vorig jaar zat Sweeney in een campagne van het Amerikaanse jeansmerk American Eagle. De reclameleus Sydney Sweeney has great jeans zou volgens critici een achterliggende boodschap hebben.

Jeans, Engelse woord voor spijkerbroek, klinkt vrijwel hetzelfde als genes (genen). Velen waren er dan ook van overtuigd dat dit een bewuste keuze was en dat de boodschap was dat bepaalde uiterlijke kenmerken superieur zouden zijn aan anderen.

In een interview met People magazine(opent in nieuw venster) in december vorig jaar zei Sweeney verrast te zijn door de reactie en dat ze niet achter de opvatting stond die werd gekoppeld aan de campagne. "Mensen hebben geprobeerd een stempel op mij te drukken, dat simpelweg niet waar is."

https://nos.nl/artikel/26(...)ren-van-vrouwensport
Wederom ophef over een of andere reclame met Sydney Sweeney. Ik vind het vrij bizar dat zij iedere keer zoveel razernij weet op te roepen. De reacties van deze semi bekende sportvrouwen zijn volledig overtrokken, alsof Sweeney eigenhandig het imago van vrouwensport heeft geruïneerd. Het valt me al langer op dat zodra een bekende vrouw zich niet aan het gewenste woke plaatje houdt de reacties extra heftig zijn. Je ziet dat in Nederland ook bij Jutta Leerdam.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221801158
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja en de dames die daadwerkelijk sporten vinden dat vervelend, wat is het probleem?
Jij loopt moeilijk te doen en maakt er een probleem van niet ik. Die reclame heeft niks te maken met die sportvrouwen, dat maken ze er zelf van. Dus wat wil je nou?
pi_221801174
Er zijn geen problemen, er zijn enkel wat zeikwijven die zich aanstellen.
-nee-
  woensdag 16 september 2026 @ 10:54:02 #4
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221801185
Jullie zijn allemaal knettergek dat jullie hier zo erg mee bezig zijn.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221801193
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:52 schreef Marsenal het volgende:
Many such cases. Maar oh wee als je er wat van zegt als man, dan staan ze te krijsen :')
pi_221801212
Het grappige is, wat ik begreep, de laatste tijd een hoop gedoe in Amerika over gokken ansich.

In de meeste staten is het volgens mij verboden, maar door sluwe politiek, endorsments van topsporters, celebrities en woordspelletjes.

Om over het manipuleren van scores maar te zwijgen.

Maar de nederlandse media maakt een probleem over 1 rechtse vrouw en halen dan een onbekende turnster aan die nog nooit meegedaan heeft aan de Olympische Spelen.

Je zou bijna denken dat er een agenda achter zit.
Hell To The Liars
  woensdag 16 september 2026 @ 11:02:03 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221801230
Grappig, allemaal dezelfde users die weer hier reageren als in het Lindsay clancy topic.

Verder hoor en lees ik nauwelijks iets over deze ‘rel’ in de Nederlandse media.

Vooral fok is er mee bezig zo te lezen. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221801231
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:58 schreef Droopie het volgende:
Het grappige is, wat ik begreep, de laatste tijd een hoop gedoe in Amerika over gokken ansich.

In de meeste staten is het volgens mij verboden, maar door sluwe politiek, endorsments van topsporters, celebrities en woordspelletjes.

Maar de nederlandse media maakt een probleem over 1 rechtse vrouw en halen dan een onbekende turnster aan die nog nooit meegedaan heeft aan de Olympische Spelen.

Die site laadt hier ook niet, waarschijnlijk omdat ze een Nederlands IP zien.
https://novig.com/ maar het lijkt ook haast op een cryptobeurs qua layout ipv normaal gokken.

Dus zou mij niet verbazen dat je gelijk hebt en dit een Kalshi achtig iets is maar dan puur voor gokken.
pi_221801232
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Grappig, allemaal dezelfde users die weer hier reageren als in het Lindsay clancy topic.

Grappig net als in het Clancy topic dezelfde users die niet op de argumenten in gaan maar het enkel over de toon van het gesprek gaan hebben.
pi_221801234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:58 schreef Droopie het volgende:

Is Sydney Sweeney rechts? Want volgens mij spreekt ze zich gewoon niet uit over dingen.

Ik ben ontzettend links, maar niks is leuker dan af en toe je mond houden zodat activistische types denken dat je Hitler bent. Ik denk dat deze actrice er ook zo over denkt.
-nee-
pi_221801261
quote:

Al zou dat zo zijn -quod non- wat maakt dat uit?
pi_221801270
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Is Sydney Sweeney rechts? Want volgens mij spreekt ze zich gewoon niet uit over dingen.

Ik ben ontzettend links, maar niks is leuker dan af en toe je mond houden zodat activistische types denken dat je Hitler bent. Ik denk dat deze actrice er ook zo over denkt.
volgens mij is ze in die hoek gezet sinds haar American Eagle reclame, door de media.

Nu ben ik geen lid van haar fanclub online, maar volgens mij bemoeit ze zich amper met politiek.

Net zoals ik gisteren hoorde dat Jennifer Lawrence links zou zijn. Ook nog nooit iets van gemerkt, ken alleen haar alleen maar als een hele mooie , leuke meid, die echt heel grappig in interviews is.
Hell To The Liars
pi_221801276
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Geregistreerd republikeins. Verder niet bijzonder politiek, maar bij extreem links is dat al genoeg voor intense haat.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:10:11 #15
438527 MissButterflyy
pi_221801284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:09 schreef Droopie het volgende:

[..]
volgens mij is ze in die hoek gezet sinds haar American Eagle reclame, door de media.

Nu ben ik geen lid van haar fanclub online, maar volgens mij bemoeit ze zich amper met politiek.

Net zoals ik gisteren hoorde dat Jennifer Lawrence links zou zijn. Ook nog nooit iets van gemerkt, ken alleen haar alleen maar als een hele mooie , leuke meid, die echt heel grappig in interviews is.
Ik ken inderdaad actrices die zich duidelijker politiek profileren…
pi_221801285
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is niet bepaald een headliner, hier wel!

De roedel kan nu weer hier gaan janken over de hysterische vrouwen.
Als dat al waar zou zijn, je doet er weinig aan om dat beeld te ontkrachten.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:12:39 #18
438527 MissButterflyy
pi_221801297
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ken inderdaad actrices die zich duidelijker politiek profileren…
Ja, praat je wel eens met ze over politiek?
pi_221801302
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is niet bepaald een headliner, hier wel!

De roedel kan nu weer hier gaan janken over de hysterische vrouwen.
Echt iets voor een hysterische vrouw om te zeggen!
-nee-
pi_221801312
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We kennen de acteurs en actrices toch wel die hun bekendheid gebruiken om bv de democratische of republikeinse kandidaten steunen

Eentje is zelfs gouverneur geworden.

En sommige mensen zijn gewoon acteur of sporter en blijven daar vandaan.
Hell To The Liars
  woensdag 16 september 2026 @ 11:15:47 #21
438527 MissButterflyy
pi_221801314
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Echt iets voor een hysterische vrouw om te zeggen!
Mwah nee hoor. Ik ben een zeer kalm en rustig persoon.

En blijf me vooral verwonderen en verbazen over de haat van bepaalde mannen tegen vrouwen.
Zit daar angst achter ofzo, diep van binnen?

Het is een verontrustende trend.
pi_221801343
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En blijf me vooral verwonderen en verbazen over de haat van bepaalde mannen tegen vrouwen.

Jij maakt de denkfout dat jij de vertegenwoordiging bent voor alle vrouwen en dat kritiek op jou kritiek is op alle vrouwen. Of dat kritiek op vrouwen die kritiek hebben op een andere vrouw ook kritiek is op alle vrouwen.
pi_221801353
quote:
En de haat van bepaalde vrouwen tegen mannen is vast geen enkel probleem :')
pi_221801361
quote:

[..]

Niemand haat hier vrouwen, er wordt hier gehaat op het dubbele standaard.

Deze SportsIllustrated foto's mogen wel, en als je ze haat ben je een racist, bigot, fascist of iets.
Zo ver ik kan constateren komt de haat voornamelijk van andere vrouwen op Sweeney, vrouwen die niet inclusief zijn tot alle huidskleuren, bodyshapes, memmen-sizes.

Sweeney is vrouw van het jaar 2026 imo, dat ze ondanks alle hatende vrouwen en activistische outlets gewoon lekker doet waar ze zin in heeft. Niet laat onderdrukken door een steeds preutser wordende westen. Het liefste zien een groot deel van de haters Sweeney in een burkini onderdrukt. Dat ze niet meer mag stemmen oid of op de cover mag komen. De hatende vrouwen maken haar alleen maar populairder. Ze is een vrijheidsstrijder.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:26:10 #25
438527 MissButterflyy
pi_221801374
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Jij maakt de denkfout dat jij de vertegenwoordiging bent voor alle vrouwen en dat kritiek op jou kritiek is op alle vrouwen. Of dat kritiek op vrouwen die kritiek hebben op een andere vrouw ook kritiek is op alle vrouwen.
Nee hoor, dan maak jij een denkfout.

Ik vind het bijzonder dat er mannen zijn die zich ontzettend druk maken over de mening van sommige vrouwen, en dat het dan zo ver komt dat zelfs het stemrecht van vrouwen ter discussie wordt gesteld, en dat sinds vrouwen werken het alleen maar slechter is geworden meningen voorbij gaan komen.
Het wordt steeds radicaler en het is er niet maar één die zo denkt. Zie het topic over de vrouw in de VS die haar kinderen had gewurgd.

Dan gaat er echt iets heel erg mis.
pi_221801382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder dat er mannen zijn die zich ontzettend druk maken over de mening van sommige vrouwen, en dat het dan zo ver komt dat zelfs het stemrecht van vrouwen ter discussie wordt gesteld, en dat sinds vrouwen werken het alleen maar slechter is geworden meningen voorbij gaan komen.
Het wordt steeds radicaler en het is er niet maar één die zo denkt. Zie het topic over de vrouw in de VS die haar kinderen had gewurgd.

Maar wat vindt jij nu van deze foto's en video? ben je tegen of voor? en wat is de reden dat je tegen of voor bent.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221801388
Heeft dat volgevreten speenvarken echt op de cover gestaan van sports illustrated?? _O-!

Mijn god. De wereld is verloren. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:29:09 #28
438527 MissButterflyy
pi_221801393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar wat vindt jij nu van deze foto's en video? ben je tegen of voor? en wat is de reden dat je tegen of voor bent.
Waarom moet ik tegen of voor zijn?
Het interesseert me echt geen ene reet.

Waarom maak jij je daar zo druk over, als een paar top atletes de reclame niet zo leuk vinden?
Vrijheid van meningsuiting hè.
Jij roert je mondje ook wel als je iets vindt.
pi_221801406
quote:

[..]

Het lijkt wel alsof jij je enorm druk maakt over de mening van sommige mannen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221801429
quote:

[..]

Misschien is dat zo maar ik ken werkelijk geen enkele man die zo denkt, buiten wat gedoe op fok wat voornamelijk voor de gein is, of om te provoceren, volgens mij.

Ik denk dat het alleen zichtbaarder is geworden. Maar ook het ageren tegen seksisme is zichtbaarder. Maar of het over de gehele breedte 'erger' is geworden, dat weet ik niet. Het was 50 jaar geleden een stuk erger, denk ik. Toen de hippies kwamen en een feministische golf, was er nog steeds een veel grotere groep mannen die dat maar niks vond.
-nee-
pi_221801435
quote:

[..]

Ik vind het helemaal niet raar dat mensen kritiek hebben op een persoon die haar kinderen een voor een naar beneden roept en ze met een trainingsband langzaam het licht uit de ogen knijpt. Het is helemaal niet raar dat mensen vervolgens kritiek hebben op een groep die haar steunt om geen andere reden dan haar geslacht.

Het is ook helemaal niet raar dat mensen er hier moeite mee hebben dat een reclame waarin ze helemaal niet claimt een topsporter te zijn misbruikt wordt door topsporters om hun eigen boodschap daar aan op te hangen.

Dat is allemaal terechte kritiek, dat die personen voornamelijk vrouwen zijn betekent niet dat die kritiek onterecht zou zijn of nog erger helemaal niet besproken mag worden. Dat jij hier nu wat stigma's aan ophangt in de hoop dat ze met het volgende topic wel stil zijn dat is prima, maar als jij oprecht denkt dat het alleen maar pure vrouwenhaat is dat is gewoon niet waar.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:50:26 #32
438527 MissButterflyy
pi_221801514
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal niet raar dat mensen kritiek hebben op een persoon die haar kinderen een voor een naar beneden roept en ze met een trainingsband langzaam het licht uit de ogen knijpt. Het is helemaal niet raar dat mensen vervolgens kritiek hebben op een groep die haar steunt om geen andere reden dan haar geslacht.

Het is ook helemaal niet raar dat mensen er hier moeite mee hebben dat een reclame waarin ze helemaal niet claimt een topsporter te zijn misbruikt wordt door topsporters om hun eigen boodschap daar aan op te hangen.

Dat is allemaal terechte kritiek, dat die personen voornamelijk vrouwen zijn betekent niet dat die kritiek onterecht zou zijn of nog erger helemaal niet besproken mag worden. Dat jij hier nu wat stigma's aan ophangt in de hoop dat ze met het volgende topic wel stil zijn dat is prima, maar als jij oprecht denkt dat het alleen maar pure vrouwenhaat is dat is gewoon niet waar.
Je hebt vast zelf wel gelezen dat er behoorlijk pittige meningen voorbij kwamen in dat topic, onder andere over het afnemen van stemrecht van vrouwen, dat ze allemaal hysterisch en gek zijn en dat de maatschappij sinds dat vrouwen niet meer thuis zijn maar werken er niet bepaald beter op is geworden. Er is ook nog stevig gemod toen, en het valt me op dat dezelfde users van daar nu weer hier rondhangen om te zeiken op vrouwen.

Niks meer, niks minder. Dat valt me op. Er zitten gewoon enge mannetjes tussen.

Dus hou maar op het in zijn algemeenheid goed te praten en mij af te doen als hysterisch.
pi_221801541
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom moet ik tegen of voor zijn?
Het interesseert me echt geen ene reet.

Waarom maak jij je daar zo druk over, als een paar top atletes de reclame niet zo leuk vinden?
Vrijheid van meningsuiting hè.
Jij roert je mondje ook wel als je iets vindt.
Een vrouwelijke Wantie dus, wel ergens op afgeven maar zelf geen mening kunnen formuleren. Het feit dat jij afgeeft op mannen die boos zijn dat de aanval op Sweeney ongefundeerd is. Mannen zijn van mening dat deze powervrouw mag doen en laten wat ze wil.

Een vrouw hoeft anno 2026 niet meer onderdrukt te worden, ook niet vanuit andere vrouwen. Wij zijn feitelijk de feministische mannen waar jij zo erg naar verlangt, wij nemen het op voor Sweeney.

Dat andere vrouwen nu o.a. sporters/moslima's vol in de weerstand schieten bij het zien van een reclamevideo, waar waarschijnlijk iets van jaloezie naar boven komt dat zij onder de plak zitten bij de mannen/vrouwen die jij nu verdedigt. De mannen/vrouwen die hun vrouwtje onder de duim willen houden.
pi_221801545
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je hebt vast zelf wel gelezen dat er behoorlijk pittige meningen voorbij kwamen in dat topic, onder andere over het afnemen van stemrecht van vrouwen, dat ze allemaal hysterisch en gek zijn en dat de maatschappij sinds dat vrouwen niet meer thuis zijn maar werken er niet bepaald beter op is geworden. Er is ook nog stevig gemod toen, en het valt me op dat dezelfde users van daar nu weer hier rondhangen om te zeiken op vrouwen.

Dus hou maar op het in zijn algemeenheid goed te praten en mij af te doen als hysterisch.
Geloof je direct dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen, we zitten op het internet. Heb ook de vrouwen gezien die mannen met een andere mening direct wegzetten als incel/maagd, ze kleine pieletjes toedichten creeps/weirdo's losers noemen enkel omdat ze een andere mening hadden. Dus er zijn ook zat enge vrouwtjes.

Van beide kanten niet zo interessant, als je het dan toch hebt over waar mensen zich druk om maken; Waarom maak jij je druk over mafklappers op het internet? Je draagt er nu zelf aan bij. Praat gewoon over het onderwerp.
pi_221801546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Een vrouwelijke Wantie dus, wel ergens op afgeven maar zelf geen mening kunnen formuleren. Het feit dat jij afgeeft op mannen die boos zijn dat de aanval op Sweeney ongefundeerd is. Mannen zijn van mening dat deze powervrouw mag doen en laten wat ze wil.

Een vrouw hoeft anno 2026 niet meer onderdrukt te worden, ook niet vanuit andere vrouwen. Wij zijn feitelijk de feministische mannen waar jij zo erg naar verlangt, wij nemen het op voor Sweeney.

Dat andere vrouwen nu o.a. sporters/moslima's vol in de weerstand schieten bij het zien van een reclamevideo, waar waarschijnlijk iets van jaloezie naar boven komt dat zij onder de plak zitten bij de mannen/vrouwen die jij nu verdedigt. De mannen/vrouwen die hun vrouwtje onder de duim willen houden.
Waar zouden vrouwen jaloers op moeten zijn?
  woensdag 16 september 2026 @ 11:58:22 #36
438527 MissButterflyy
pi_221801554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:57 schreef Gutso het volgende:

[..]
Bingo.

Deze mannen denken dat alle vrouwen zo uit willen zien als Sydney :s)
pi_221801735
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat begreep je niet aan het woord profileren?
pi_221801826
quote:

Het is ook heel lastig om bv. 'NOS + sydney sweeney' in google te typen :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 16 september 2026 @ 12:48:25 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221801828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:57 schreef Gutso het volgende:

[..]
Dat ze hun zakken niet extra kunnen vullen door bij te beunen als reclamemodel.
pi_221801847
Als adverterend bedrijf krijg je er tegenwoordig wel een bak gratis publiciteit bij als je Sydney Sweeney inhuurt voor een reclame
pi_221801887
'Sydney Sweeney has great jeans' was ook wel een topslogan.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221801909
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:02 schreef nostra het volgende:
'Sydney Sweeney has great jeans' was ook wel een topslogan.
Winnie the Pooh, Blood and Honey had ook niks met Blood and Honor te maken.
pi_221801917
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:52 schreef Marsenal het volgende:
Dat is tegenwoordig een heel groot probleem. Tegenwoordig zijn problemen van een jankgroep ook verplicht problemen van de rest van de maatschappij.
pi_221801925
quote:

[..]

Dit onderwerp gaat over haat van vrouwen jegens een vrouw...
pi_221801949
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vrijheid van vrouwen ingeperkt door vrouwen.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:14:42 #46
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221801954
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef vosss het volgende:
Heeft dat volgevreten speenvarken echt op de cover gestaan van sports illustrated?? _O-!

Mijn god. De wereld is verloren. :')
Hoeveel zou die verkocht zijn?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:16:02 #47
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221801961
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Het is geen haat. Het is kritiek van vrouwelijke sporters op een reclame waarin de sport wordt geseksualiseerd.

Overdreven taalgebruik weer.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221801964
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bingo.

Deze mannen herkennen het als vrouwen andere vrouwen als een bedreiging zien.

Dat sidney Sweeney als bedreiging wordt gezien is wel duidelijk.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221801978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niemand haat hier vrouwen, er wordt hier gehaat op het dubbele standaard.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze SportsIllustrated foto's mogen wel, en als je ze haat ben je een racist, bigot, fascist of iets.
Zo ver ik kan constateren komt de haat voornamelijk van andere vrouwen op Sweeney, vrouwen die niet inclusief zijn tot alle huidskleuren, bodyshapes, memmen-sizes.

Sweeney is vrouw van het jaar 2026 imo, dat ze ondanks alle hatende vrouwen en activistische outlets gewoon lekker doet waar ze zin in heeft. Niet laat onderdrukken door een steeds preutser wordende westen. Het liefste zien een groot deel van de haters Sweeney in een burkini onderdrukt. Dat ze niet meer mag stemmen oid of op de cover mag komen. De hatende vrouwen maken haar alleen maar populairder. Ze is een vrijheidsstrijder.
Zou raken.
pi_221801993
quote:
9s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Nee. Het is geen haat. Het is kritiek van vrouwelijke sporters op een reclame waarin de sport wordt geseksualiseerd.

En dat is een schaamlapje waar iedereen zo doorheen prikt.

Want zoals al meermaals aangetoond is het seksualiseren van wat dan ook pas een probleem als Sidney Sweeney, Jutta Leerdam of welk ander lekker wijf het doet.

Als het een volgevreten speenvarken zoals Lizzo, of een man in een badpak is dan is het geen probleem

Het is dan ook simpelweg kift. Vrouwen die het slecht trekken als een knappere vrouw de aandacht opeist. Ingewikkelder is het echt niet.
pi_221802015
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het lijkt mij evident dat opmerkingen als dat vrouwen hun stemrecht afgenomen moet worden idioot zijn. Ik zou daar gewoon op reageren als je het ziet en niet in een totaal ander onderwerp... want dan leg je verbanden die er niet zijn.

Ten aanzien van Clancy: er is gewoon een grote groep (met name) vrouwen die daar echt bizar de bocht uitvliegt en haar man uitmaakt voor moordenaar en hem ook op alle andere mogelijke manieren zwart loopt te maken. Op basis van zaken als (I kid you not): meteen toen ik hem zag voelde ik dat hij het gedaan had.

Ja, dat mensen dat gedrag hysterisch noemen... dat is niet zo gek, of wel?
  woensdag 16 september 2026 @ 13:27:04 #52
438527 MissButterflyy
pi_221802019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Want zoals al meermaals aangetoond is het seksualiseren van wat dan ook pas een probleem als Sidney Sweeney, Jutta Leerdam of welk ander lekker wijf het doet.

Als het een volgevreten speenvarken zoals Lizzo, of een man in een badpak is dan is het geen probleem

Het is dan ook simpelweg kift. Vrouwen die het slecht trekken als een knappere vrouw de aandacht opeist. Ingewikkelder is het echt niet.
Dat denk ik niet want er zijn genoeg beroemde knappe vrouwen die dag in, dag uit de aandacht trekken.

Het is een uitzondering dat ik een dik persoon zie die model staat voor een groot modemerk, het zijn bijna alleen maar knappe modellen.
pi_221802027
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bingo.

Even los van dat ik denk dat men eerder jaloers zal zijn op haar succes en roem... is het echt zo gek om te veronderstellen dat er vrouwen zijn die jaloers zullen zijn op haar uiterlijk?
pi_221802029
Hoorde geen enkele sportvrouw klagen toen......

pi_221802045
quote:
9s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Het is weldegelijk haat.

Net zo goed als dat er figuren zijn die zich verschuilen achter het woord zionisten hun antisemitisme vrijelijk rondspuien op het internet.

Dat het haat is, is bijvoorbeeld goed te merken aan de selectieve verontwaardiging (net als bij Gaza).
pi_221802048
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:30 schreef rival het volgende:
Hoorde geen enkele sportvrouw klagen toen......

[ afbeelding ]
Sumoworstelen voor vrouwen is helemaal up and coming!
-nee-
  woensdag 16 september 2026 @ 13:33:09 #57
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mwah. Dit gewoon het seksistisch platslaan van de casus om aan te komen met een cliché mbt kift. Daarnaast toon je niets aan. Maar verwijs je enkel naar een aantoning.

Er zit gewoon een verschil in seksualiseren en representeren en in waardering van schoonheid vs lelijkheid. Dat kan het verschil in bejegening eerder verklaren. Naast links/rechts favourite darlin' zijn. Dat kan zeker relevant zijn.

Bovendien is het eigenlijk een afleiding van het echte onderwerp. Deze sporters willen gewaardeerd worden om de sport en niet om het lijf. Dit type reclames helpt daar niet bij. En daar ageren ze tegen.

Om dit te relativeren kun je tenslotte hooguit concluderen dat de emancipatie van vrouwen geen consistent profiel heeft. Allebei de visies zijn legitiem.
pi_221802053
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat denk ik niet want er zijn genoeg beroemde knappe vrouwen die dag in, dag uit de aandacht trekken.

Het is een uitzondering dat ik een dik persoon zie die model staat voor een groot modemerk, het zijn bijna alleen maar knappe modellen.
Ja, een G elftal wordt ook niet ingeschreven voor de Champions League...
pi_221802057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Meeste modellen hebben cup A en het lichaam van een 11 jarig jongetje.

Sidney sweeney is ontzettend knap, heerlijke dikke borsten en doet wat ze zelf wil.

Jullie kunnen elkaar wijsmaken dat modellen met het lichaam van een 11 jarig jongetje knap zijn, jullie zien ze kennelijk niet als bedreiging. Omdat jullie zelf ook wel zien dat het gemiddelde model voor de gemiddelde man een stuk minder aantrekkelijk is dan Sidney Sweeney.
pi_221802073
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:33 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Mwah. Dit gewoon het seksistisch platslaan van de casus om aan te komen met een cliché mbt kift. Daarnaast toon je niets aan. Maar verwijs je enkel naar een aantoning.

Er zit gewoon een verschil in seksualiseren en representeren en in waardering van schoonheid vs lelijkheid. Dat kan het verschil in bejegening eerder verklaren. Naast links/rechts favourite darlin' zijn. Dat kan zeker relevant zijn.

Bovendien is het eigenlijk een afleiding van het echte onderwerp. Deze sporters willen gewaardeerd worden om de sport en niet om het lijf. Dit type reclames helpt daar niet bij. En daar ageren ze tegen.

Om dit te relativeren kun je tenslotte hooguit concluderen dat de emancipatie van vrouwen geen consistent profiel heeft. Allebei de visies zijn legitiem.
Ja, allemaal gelijktijdig in grote getalen bij een advertentie die helemaal niet ziet op sport of sporters, maar op sport weddenschappen.

En jij doet alsof dat toeval is.

Kom op, je kan niet zo naïef zijn...

Het is niet de eerste keer dat er enorme ophef is over Sweeney. Het is gewoon al de zoveelste keer.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:37:19 #61
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is weldegelijk haat.

Net zo goed als dat er figuren zijn die zich verschuilen achter het woord zionisten hun antisemitisme vrijelijk rondspuien op het internet.

Dat het haat is, is bijvoorbeeld goed te merken aan de selectieve verontwaardiging (net als bij Gaza).
Het is jouw visie voornamelijk mbt 'haat'. Typerende vergelijking weer.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:37:21 #62
438527 MissButterflyy
pi_221802085
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Sidney sweeney is ontzettend knap, heerlijke dikke borsten en doet wat ze zelf wil.

Jullie kunnen elkaar wijsmaken dat modellen met het lichaam van een 11 jarig jongetje knap zijn, jullie zien ze kennelijk niet als bedreiging. Omdat jullie zelf ook wel zien dat het gemiddelde model voor de gemiddelde man een stuk minder aantrekkelijk is dan Sidney Sweeney.
Jullie? Hoezo ‘jullie’?

Er zijn genoeg modellen die wel borsten hebben. Kom op zeg. We hebben het niet alleen over catwalk modellen. Er zijn ook lingerie modellen, reclame modellen die wel borsten hebben, alsof Sydney er enige vrouw op aarde is met borsten die zich zo laat fotograferen. Kom op zeg. :')
pi_221802091
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:33 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Nou dat komt goed uit want dit gaat niet om de sporters. Dit gaat om Sidney Sweeney die poseert met een sportatrribuut voor een goksite.

Dat jij toevallig ijshockey speelt als vrouw betekent dat natuurlijk niet dat een knappere vrouw niet met een ijshockeystick mag poseren.

En als een knappere vrouw poseert met een inshockey stick, zegt dat precies HELEMAAL NIKS over ijshockeyspelers en hoe die gewaardeerd worden.

Dit is nu echt wat ze noemen vrouwengezeur. Ingeven uit jaloezie, dat maakt het nog irritanter.
pi_221802094
Ik denk zelf niet dat veel vrouwen er als Sweeney uit willen zien, ik denk wel dat heel veel vrouwen echt heel er graag heel aantrekkelijk gevonden willen worden maar daar een ontzettend haat/liefde verhouding mee hebben gekregen en dat soms daar mensen voor moeten boeten.
-nee-
pi_221802116
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jullie? Hoezo ‘jullie’?

Er zijn genoeg modellen die wel borsten hebben. Kom op zeg. We hebben het niet alleen over catwalk modellen. Er zijn ook lingerie modellen, reclame modellen die wel borsten hebben, alsof Sydney er enige vrouw op aarde is met borsten die zich zo laat fotograferen. Kom op zeg. :')
Jullie ja. Alle vrouwen die opspringen als een bosje vlooien en daar dan een soort vergezochte intellectuele onderbouwing bij zoeken terwijl het niet ingewikkelder is dan een lekker wijf dat aandacht genereert en dat kunnen JULLIE niet hebben. En voor de vorm wordt daar dan een onderbouwing bij gezocht die zo lachwekkend is dat een basisschoolkind er zelfs doorheen prikt.
pi_221802127
Kom me nog een keer uitleggen dat het probleem niet is dat Sidney Sweeney iets doet:
twitter
  woensdag 16 september 2026 @ 13:44:17 #67
438527 MissButterflyy
pi_221802131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jullie ja. Alle vrouwen die opspringen als een bosje vlooien en daar dan een soort vergezochte intellectuele onderbouwing bij zoeken terwijl het niet ingewikkelder is dan een lekker wijf dat aandacht genereert en dat kunnen JULLIE niet hebben. En voor de vorm wordt daar dan een onderbouwing bij gezocht die zo lachwekkend is dat een basisschoolkind er zelfs doorheen prikt.
Mij boeit het niet beste kapitein. Ik stoor me wel aan alle jankende mannen die weer een stok hebben gevonden om vrouwen mee te slaan.
Je laat je ware aard wel zien zeg.
pi_221802140
Ik mag mijn kont tonen op social media, als Sidney Sweeney haar kont toont en daar meer aandacht mee genereert wil ik opeens gewaardeerd worden om mijn sportprestaties
twitter
pi_221802150
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mij boeit het niet beste kapitein. Ik stoor me wel aan alle jankende mannen die weer een stok hebben gevonden om vrouwen mee te slaan.
Je laat je ware aard wel zien zeg.
Mijn ware aard dat ik moeiteloos door jaloerse vrouwen heen prik?
  woensdag 16 september 2026 @ 13:48:56 #70
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802163
Zucht. Het gaat om sporters die balen dat vrouwelijke sporters geseksualiseerd worden
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nou dat komt goed uit want dit gaat niet om de sporters. Dit gaat om Sidney Sweeney die poseert met een sportatrribuut voor een goksite.

Dit is nu echt wat ze noemen vrouwengezeur. Ingeven uit jaloezie, dat maakt het nog irritanter.
Het gaat om de beeldvorming van vrouwelijke sporters. De ene groep wil niet geseksualiseerd worden en de ander maakt er juist gebruik van. Beide visies zijn mogelijk. Dit verschil afdoen met jaloezie is gewoon te simpel. Dit 'probleem' is de pitspoezendiscussie 2.0
  woensdag 16 september 2026 @ 13:49:14 #71
438527 MissButterflyy
pi_221802164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is de makkelijkste weg, iemand als jaloers wegzetten.

Er zijn altijd knappe vrouwen die aandacht krijgen. En nu?
pi_221802176
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zucht. Het gaat om sporters die balen dat vrouwelijke sporters geseksualiseerd worden
[..]
Het gaat om de beeldvorming van vrouwelijke sporters. De ene groep wil niet geseksualiseerd worden en de ander maakt er juist gebruik van. Beide visies zijn mogelijk. Dit verschil afdoen met jaloezie is gewoon te simpel. Dit 'probleem' is de pitspoezendiscussie 2.0
Als er al iemand geseksualiseerd wordt is dat Sidney Sweeney.

Als jij tennis speelt en iemand anders maakt een erotische fotoshoot op een tennisbaan betekent dat niet dat JIJ geseksualiseerd wordt omdat jij toevallig ook tennis speelt.

Wat is dit voor totaal van de pot gerukte logica.
pi_221802178
quote:
[..]
Maar dan de echte vraag, welke sporters zijn dat dan.

Ik heb, voor een nederlandse krant, de namen wel heel ver gezocht.

Waren Nederlandse dames nu een "campagne" begonnen, dan was dit wel groot nieuws geweest.

Snap die agenda van de nederlandse media de laatste tijden niet.
Hell To The Liars
  woensdag 16 september 2026 @ 13:53:21 #74
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802179
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Puberale zelffelicitaties der doortastendheid.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:54:28 #75
438527 MissButterflyy
pi_221802185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Maar dan de echte vraag, welke sporters zijn dat dan.

Ik heb, voor een nederlandse krant, de namen wel heel ver gezocht.

Waren Nederlandse dames nu een "campagne" begonnen, dan was dit wel groot nieuws geweest.

Snap die agenda van de nederlandse media de laatste tijden niet.
Wat een rel is in de VS komt hier vaak ook in het nieuws. Zo raar is dat niet.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 13:55:01 #76
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221802190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kom me nog een keer uitleggen dat het probleem niet is dat Sidney Sweeney iets doet:
[ x ]
Het argument "hunnie doet het ook" heet Sydney ook zelf gebruikt.

Zeer origineel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221802191
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is de makkelijkste weg, iemand als jaloers wegzetten.

Er zijn altijd knappe vrouwen die aandacht krijgen. En nu?
Ingewikkelder is het ook niet.

Leg me anders maar uit waarom de covers met naaktfoto's die ik eerder postte geen probleem waren en nu een foto met sidney sweeney opeens wel.

Simpel: omdat het sidney sweeney is en vrouwen jaloers op haar zijn.
pi_221802200
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:37 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het is jouw visie voornamelijk mbt 'haat'. Typerende vergelijking weer.
De onderbouwing staat erbij, grapjas.
pi_221802204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het argument "hunnie doet het ook" heet Sydney ook zelf gebruikt.

Zeer origineel.
Argumenten hoeven niet origineel of uniek te zijn. Ze moeten onweerlegbaar zijn. En dat is dit argument.

Want of:

- naakt poseren met sportattributen is een probleem, ongeachte wie het doet..
- naakt poseren met sportattributren is geen probleem, ook niet als Sidney Sweeney het doet.

Je kan niet de ene keer je mond houden en de volgende keer als Sidney Sweeney het doet er opeens een probleem van maken.

Oh, en "dat argument gebruikte persoon X ook" is natuurlijk geen weerlegging van dat argument.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 13:59:35 #80
pi_221802211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Argumenten hoeven niet origineel of uniek te zijn. Ze moeten onweerlegbaar zijn. En dat is dit argument.

Want of:

- naakt poseren met sportattributen is een probleem, ongeachte wie het doet..
- naakt poseren met sportattributren is geen probleem, ook niet als Sidney Sweeney het doet.

Je kan niet de ene keer je mond houden en de volgende keer als Sidney Sweeney het doet er opeens een probleem van maken.

Oh, en "dat argument gebruikte persoon X ook" is natuurlijk geen weerlegging van dat argument.
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 september 2026 @ 14:00:53 #81
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als er al iemand geseksualiseerd wordt is dat Sidney Sweeney.

Als jij tennis speelt en iemand anders maakt een erotische fotoshoot op een tennisbaan betekent dat niet dat JIJ geseksualiseerd wordt omdat jij toevallig ook tennis speelt.

Wat is dit voor totaal van de pot gerukte logica.
Dat doet Sweeney zelf. En dat is prima.

Het punt is. Wil je vrouwensport verbeelden als sport of als vrouwelijke aantrekkelijkheid. Dat andere sportvrouwen het mede op zichzelf betrekken is logisch omdat het vrouw zijn een onderdeel is van deze situatie/probleem (vrouw, sport, aantrekkelijkheid).
pi_221802218
quote:
[..]
Nee, dat is aantoonbaar niet zo omdat een deel van de klagers zelf via Social Media de godganse dag halfnaakte afbeeldingen rondpompt en/of zelf nota bene op de cover hebben gestaan naakt.

Het is selectieve verontwaardiging en dat maakt dat het dus duidelijk om iets anders gaat.
pi_221802223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Bizar ja dat een gokwebsite voor diezelfde sporten sport en een lekker wijf gebruikt om aandacht te trekken van hun doelgroep; mannen die van sport houden en lekkere wijven.
pi_221802227
quote:

[..]
Hoezo sport zij niet?

Of bedoel je op topniveau? Dat doet ze niet. Maar in welk universum moet je topsport bedrijven voordat je mag poseren met sportattributen?

De link die gelegd wordt door de topsporters is een volstrekt onzinnige.
pi_221802235
quote:

[..]
Ze misbruikt dit om aandacht te krijgen? Heb je enige inzage in de gedachtegang van Sidney Sweeney of is dit jouw aanname? We weten het antrwoord natuurlijk al.

En hoe weet jij wat de motivatie van die andere vrouwen was? Was dat ook een aanname? Dit antwoord weten we natuurlijk ook al.

Misschien weet jij niet wat een model is, maar een model wordt gevraagd om op de foto te gaan en krijgt daar voor betaald. Dat is niet om aandacht te creeeren voor het model, maar voor het product van haar opdrachtgever.

En waarom zou naakt poseren met een tennisracket opeens verkeerd zijn als je het doet voor de aandacht? Wat is nu je daadwerkelijke probleem? Naakt poseren met een sportattribuut of naakt poseren met een sportattribuut met de "verkeerde intentie".

En dan bepaal jij kennelijk welke intenties juist en welke verkeerd zijn, en dat baseer je dan ook nog eens volledig op aannames, om de simpele reden dat je iemannds intenties niet kent.

Hoe langer ik over je argumentatie nadenk, hoe minder er van overblijft. Wat een ondoordacht wankel verhaal.
pi_221802237
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Het punt is. Wil je vrouwensport verbeelden als sport of als vrouwelijke aantrekkelijkheid. Dat andere sportvrouwen het mede op zichzelf betrekken is logisch omdat het vrouw zijn een onderdeel is van deze situatie/probleem (vrouw, sport, aantrekkelijkheid).
Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden. Integendeel, gokken gebeurt juist vooral niet op wedstrijden van vrouwen.
pi_221802242
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Ze willen aandacht genereren voor hun website waar je kan gokken op sport. Dat lijkt me aardig gelukt.
pi_221802253
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ze willen aandacht genereren voor hun website waar je kan gokken op sport. Dat lijkt me aardig gelukt.
Ja, wat dat betreft hebben de klagers weer tientallen miljoenen bijeen geharkt voor Sweeney haar spaarvarken. Dat maakt het buitengewoon hilarisch.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:08:56 #89
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden. Integendeel, gokken gebeurt juist vooral niet op wedstrijden van vrouwen.
Jawel. Naakte vrouw met sportartikelen is seksualiseren en sport in 1 plaatje.

Al was het in opdracht van de agro-industrie. Dat is minder relevant.
pi_221802268
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:08 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jawel. Naakte vrouw met sportartikelen is seksualiseren en sport in 1 plaatje.

Al was het in opdracht van de agro-industrie. Niet relevant.
Dus als zij morgen naakt poseert met een auto dan vind jij het normaal dat alle vrouwen die in automotive werken gaan zeiken?
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 14:10:51 #91
pi_221802271
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Bizar ja dat een gokwebsite voor diezelfde sporten sport en een lekker wijf gebruikt om aandacht te trekken van hun doelgroep; mannen die van sport houden en lekkere wijven.
Staat voor de objectificatie van de vrouw.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221802276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Haar lichaam, haar keuze.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 14:12:32 #93
pi_221802282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ze misbruikt dit om aandacht te krijgen? Heb je enige inzage in de gedachtegang van Sidney Sweeney of is dit jouw aanname? We weten het antrwoord natuurlijk al.

En hoe weet jij wat de motivatie van die andere vrouwen was? Was dat ook een aanname? Dit antwoord weten we natuurlijk ook al.

Misschien weet jij niet wat een model is, maar een model wordt gevraagd om op de foto te gaan en krijgt daar voor betaald. Dat is niet om aandacht te creeeren voor het model, maar voor het product van haar opdrachtgever.

En waarom zou naakt poseren met een tennisracket opeens verkeerd zijn als je het doet voor de aandacht? Wat is nu je daadwerkelijke probleem? Naakt poseren met een sportattribuut of naakt poseren met een sportattribuut met de "verkeerde intentie".

En dan bepaal jij kennelijk welke intenties juist en welke verkeerd zijn, en dat baseer je dan ook nog eens volledig op aannames, om de simpele reden dat je iemannds intenties niet kent.

Hoe langer ik over je argumentatie nadenk, hoe minder er van overblijft. Wat een ondoordacht wankel verhaal.
Dus ze adverteert iets, maar wil geen aandacht? Dat lijkt mij met elkaar in tegenstrijd.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221802283
quote:

[..]
Nog afgezien dat ook dat gezocht is: waarom dan niet op alle andere momenten dat er sporters naakt of halfnaakt poseren.

Echt, de argumentatie klopt niet en dat is ook niet zo gek omdat de ophef niet draait om wat Sweeney doet, maar om dat Sweeney het doet.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 14:12:51 #95
pi_221802285
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:11 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Mijn mening, mijn keuze.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 september 2026 @ 14:13:11 #96
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802289
quote:

[..]
Precies. Doen alsof het over gokken gaat is ridicuul.
pi_221802292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus ze adverteert iets, maar wil geen aandacht? Dat lijkt mij met elkaar in tegenstrijd.
Ik denk dat ze reclame wilde maken met deze reclame. Maar dat is slechts een wilde gok hoor...
pi_221802293
quote:

[..]
Mijn mening, mijn keuze.
Nog eentje zonder argumenten. Het houdt niet over vandaag.
pi_221802299
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:13 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Precies. Doen alsof het over gokken gaat is ridicuul.
De argumentatie wordt zwakker en zwakker...
  woensdag 16 september 2026 @ 14:14:36 #100
438527 MissButterflyy
pi_221802302
quote:

[..]
Precies.

Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.

Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.

Denk dat dat hetgeen is wat veel vrouwen ook stoort. Dat is geen jaloezie.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:15:15 #101
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802305
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus als zij morgen naakt poseert met een auto dan vind jij het normaal dat alle vrouwen die in automotive werken gaan zeiken?
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koekoekmakto op 16-09-2026 14:22:42 ]
  woensdag 16 september 2026 @ 14:16:28 #102
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802311
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De argumentatie wordt zwakker en zwakker...
Het zijn je eigen woorden

quote:
Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden
pi_221802312
quote:

[..]
Bespaar me dit gereutel.

Als een vrouw foto's van haar poepgaatje verkoopt op onlyfans is het volgens dezelfde critici empowering en self in control.
pi_221802323
quote:

[..]
Ik denk dat ze vooral wil dat haar factuur betaald wordt. Net zoals elk fotomodel.

Waarom zou Doutzen Kroes jarenlang het gezicht van Victoria Secret zijn geweest? Voor de aandacht of omdat het 6 miljoen per jaar betaalt? Denk nou toch eens na man.

Haar klant die wil graag aandacht voor zijn goksite. Nou, dat is aardig gelukt.
pi_221802326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bespaar me dit gereutel.

Als een vrouw foto's van haar poepgaatje verkoopt op onlyfans is het volgens dezelfde critici empowering en self in control.
Dat mag alleen als het een lelijk onwenselijk poepgaatje is.

Iemand als haar die doet alsof ze een muzikant is mag wel in een bh-tje poepgaatjes verkopen.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:20:48 #106
438527 MissButterflyy
pi_221802335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral wil dat haar factuur betaald wordt. Net zoals elk fotomodel.

Waarom zou Doutzen Kroes jarenlang het gezicht van Victoria Secret zijn geweest? Voor de aandacht of omdat het 6 miljoen per jaar betaalt? Denk nou toch eens na man.

Haar klant die wil graag aandacht voor zijn goksite. Nou, dat is aardig gelukt.
Voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Ze verdiend al heel veel geld met acteren.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:21:18 #107
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802336
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:11 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Eens. Maar ga dan geen sport seksualiseren. Dat er geklaag komt van Sporty Spice is wel te begrijpen.
pi_221802337
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Precies.

Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.

Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.

Ja hoor :')

Nu zijn de vrouwen opeens begaan met Sidney Sweeney en zijn ze bezorgd dat ze als "lekker wijf gezien wordt".

Het begint nu echt hilarisch te worden.
pi_221802340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daar heeft ze jou toch niet voor nodig om dat voor haarzelf te beslissen? Waarom zo controlerend over die vrouw? Of denk je dat ze niet zelf kan nadenken?
pi_221802343
quote:

[..]
oh dus toch om de aandacht :')
  woensdag 16 september 2026 @ 14:23:53 #111
438527 MissButterflyy
pi_221802348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja hoor :')

Nu zijn de vrouwen opeens begaan met Sidney Sweeney en zijn ze bezorgd dat ze als "lekker wijf gezien wordt".

Het begint nu echt hilarisch te worden.
Ja het is hilarisch want je snapt het echt niet hè.
Het is je nu al talloze keren uitgelegd.
pi_221802363
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:21 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Eens. Maar ga dan geen sport seksualiseren. Dat er geklaag komt van Sporty Spice is wel te begrijpen.
Waarom niet? Omdat jij dat onwenselijk vindt?
pi_221802366
quote:

[..]
Dus jij bepaald voor haar wat genoeg is of niet. wat ze wel of niet hoeft te doen.
En dat bepaal jij voor haar zodat jij een soort van discussie op een internetforum kan "winnen"?
pi_221802368
Dit wordt echt het niveau Katja Schuurman die zich ergert aan het seksualiseren van vrouwen.
Wait for the ricochet.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:27:44 #115
438527 MissButterflyy
pi_221802372
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:26 schreef rival het volgende:

[..]
Dus jij bepaald voor haar wat genoeg is of niet. wat ze wel of niet hoeft te doen.
En dat bepaal jij voor haar zodat jij een soort van discussie op een internetforum kan "winnen"?
Ze moet het zelf weten hoor. Ze doet het alleen niet omdat ze krap bij kas zit.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:28:25 #116
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bespaar me dit gereutel.

Is ook zo. Maar nu wordt de seksualisering doorgetrokken naar de context van sport. Dat is het hele punt. Daar zijn sommigen niet blij mee en dat punt is te begrijpen. Je wilt bij sport namelijk gewaardeerd worden om je prestaties en niet om je uiterlijk.
pi_221802379
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:28 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Is ook zo. Maar nu wordt de seksualisering doorgetrokken naar de context van sport. Dat is het hele punt. Daar zijn sommigen niet blij mee en dat punt is te begrijpen. Je wilt bij sport namelijk gewaardeerd worden om je prestaties en niet om je uiterlijk.
Die reclame ging over het zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen kloppen die gokken op sport. Hoogst waarschijnlijk ook niet eens vrouwensport.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:30:50 #118
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802384
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Waarom niet? Omdat jij dat onwenselijk vindt?
Ik heb begrip voor sporters die gewaardeerd willen worden om hun prestaties ipv het lichaam. Wat ik persoonlijk vind is niet zo heel belangrijk.
pi_221802386
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Precies.

Wederom: leg dan eens uit waarom het nu ineens een probleem is en al die andere keren niemand zich stoorde.

Let wel: nu zitten er figuren bij die zich storen die eerder naakt op de cover stonden en/of die op Instagram een halve OF doen...
pi_221802392
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.
O, dus de sporters zijn omhooggevallen?
pi_221802395
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het zijn je eigen woorden
[..]

Inderdaad. Het is een reclame voor een goksite. Waar zij mede eigenaar van is.
pi_221802396
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:30 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik heb begrip voor sporters die gewaardeerd willen worden om hun prestaties ipv het lichaam. Wat ik persoonlijk vind is niet zo heel belangrijk.
Ze hebben geen patent op het vasthouden van een voetbal. Ze zegt ook niet dat ze topsporter is in meerdere disciplines. Ze legt alleen uit op welke sporten je kan gokken. Dat er nu wat obscure turners over de zeik zijn wat al helemaal niet aan bod kwam in het filmpje zegt genoeg.
pi_221802398
quote:

[..]
Ze is mede eigenaar. Ik denk dat het niet vergezocht is dat ze dit heeft gedaan om haar inkomen te maximaliseren.
pi_221802400
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jullie argumentatie blijft werkelijk niks van over. Het schiet alle kanten op.

En echt iedereen ziet wat het is: jaloezie.
pi_221802407
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, er worden talloze pogingen gedaan om iets idioots goed te praten.

En nog niet 1 iemand heeft een gooi gedaan naar uit te leggen waarom hier geen sprake zou zijn van selectieve verontwaardiging.
pi_221802408
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze is mede eigenaar. Ik denk dat het niet vergezocht is dat ze dit heeft gedaan om haar inkomen te maximaliseren.
Verrek, dit is nog waar ook. Ze is zelfs aandeelhouder.
Heeft ze hiervoor wel toestemming van alle andere vrouwen op de aarde?

Sterker nog: Ze heeft Novig zelf benaderd.
pi_221802432
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:28 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Er zijn talloze vrouwelijke sporters die zichzelf als sporter seksualiseren (waaronder sporters die nu klagen!!!). Dat is veel dichterbij het 'seksualiseren van sport' dan wat Sweeney heeft gedaan.

Probeer nou eens uit te leggen waarom het nu WEDEROM Sweeney is die de wind van voren krijgt en er anders 0,0 ophef is.

Kun je dat niet dan is het dus duidelijk selectieve verontwaardiging en zullen we het motief toch ergens anders moeten zoeken.
pi_221802441
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:30 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik ben zelf topsporter geweest. Denk jij dat ik ook maar een moment mij heb gestoord aan Beckham die halfnaakt reclames ging maken?

Hell, who cares?
pi_221802454
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:34 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Verrek, dit is nog waar ook. Ze is zelfs aandeelhouder.
Heeft ze hiervoor wel toestemming van alle andere vrouwen op de aarde?

Sterker nog: Ze heeft Novig zelf benaderd.
Het is gewoon een slimme vrouw die haar talenten (en dan doel ik echt niet alleen op haar uiterlijk) maximaal benut.

Je zou haar zelfs een powervrouw kunnen noemen. Maar nee... het is kennelijk heel feministisch om haar weg te zetten als moreel verdorven...
  woensdag 16 september 2026 @ 14:48:18 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802483
Heel simpel, als ze de sympathie van de feministen en progressieven terug wil winnen hoeft ze alleen even 3 kinderen te wurgen, dan haalt men 3 miljoen op voor dr.

Wat een wereld, kinderen vermoorden is geweldig en een beetje je tieten laten zien is blijkbaar verwerpelijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_221802485
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is gewoon een slimme vrouw die haar talenten (en dan doel ik echt niet alleen op haar uiterlijk) maximaal benut.

Je zou haar zelfs een powervrouw kunnen noemen. Maar nee... het is kennelijk heel feministisch om haar weg te zetten als moreel verdorven...
Ze heeft dan ook business en ondernemerschap aan UCLA gevolgd. Gewoon een hele slimme vrouw schijnbaar ook gedaan zodat ze voor haarzelf slimme beslissingen kon nemen omdat ze haar acteer carrière ook als een bedrijf ziet.

Blijf het bijzonder vinden hoe ze wordt aangevallen om haar eigen slimme keuzes die haar ten goede komen als het man was geweest dan zou ze bewonderd worden.
pi_221802491
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Heel simpel, als ze de sympathie van de feministen en progressieven terug wil winnen hoeft ze alleen even 3 kinderen te wurgen, dan haalt men 3 miljoen op voor dr.

Wat een wereld, kinderen vermoorden is geweldig en een beetje je tieten laten zien is blijkbaar verwerpelijk :').
Dan is het 11x guilty.
pi_221802514
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ze heeft dan ook business en ondernemerschap aan UCLA gevolgd. Gewoon een hele slimme vrouw schijnbaar ook gedaan zodat ze voor haarzelf slimme beslissingen kon nemen omdat ze haar acteer carrière ook als een bedrijf ziet.

Blijf het bijzonder vinden hoe ze wordt aangevallen om haar eigen slimme keuzes die haar ten goede komen als het man was geweest dan zou ze bewonderd worden.
Precies. Ik vind haar ook geweldig. Niet vanwege haar uiterlijk (ze is natuurlijk aantrekkelijk, maar ik heb een wat andere smaak). Ook niet omdat ze nu zo'n bijzonder goede actrice is (niets mis mee, maar ook niet dat ze er nu echt uitspringt). Maar gewoon omdat ze een slimme zakenvrouw is.

Maar dat ik haar verdedig is vrouwenhaat natuurlijk... ;)
pi_221802530
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hahah ik moet wel lachen om hoe jij jezelf hier neerzet. Je komt op mij over alsof je amper vrouwen ziet of spreekt? Een beetje alsof je bent blijven steken op de mindset van een 16-jarig jochie. Of je bent het, kan ook?

En alsof aantrekkelijk geworden door de gemiddelde man het hoogst haalbare is voor een vrouw en alsof de meeste vrouwen dát willen bereiken of dát geweldig vinden.
pi_221802542
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:57 schreef Gutso het volgende:

[..]
Hahah ik moet wel lachen om hoe jij jezelf hier neerzet. Je komt op mij over alsof je amper vrouwen ziet of spreekt? Een beetje alsof je bent blijven steken op de mindset van een 16-jarig jochie. Of je bent het, kan ook?

En alsof aantrekkelijk geworden door de gemiddelde man het hoogst haalbare is voor een vrouw en alsof de meeste vrouwen dát willen bereiken of dát geweldig vinden.
Snel noem hem een incel.
pi_221802560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben zelf topsporter geweest. Denk jij dat ik ook maar een moment mij heb gestoord aan Beckham die halfnaakt reclames ging maken?

Hell, who cares?
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.

https://nos.nl/l/2623265

Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:07:29 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221802579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:03 schreef Gutso het volgende:

[..]
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.

Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
Maar dat is toch wat anders dan een vrouw die doelbewust bijbeunt als reclamemodel?
pi_221802594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:57 schreef Gutso het volgende:

[..]

Ik ben 45 en heb een prachtige blonde rondborstige vriendin.
quote:
Dat weet ik niet maar ik ken genoeg vrouwen en heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ze in ieder geval slecht om kunnen gaan met knappere vrouwen die ze als bedreiging zien.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:11:06 #139
438527 MissButterflyy
pi_221802596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jullie argumentatie blijft werkelijk niks van over. Het schiet alle kanten op.

En echt iedereen ziet wat het is: jaloezie.
Als jij vrede hebt met het idee dat ik jaloers ben. :')

Gusto legt het verder prima uit.

Jij was toch ook aan het klagen over dat Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn om mee te daten?

Ik begrijp het helemaal.
pi_221802604
quote:

[..]

Dat is een compleet andere discussie.

Dit gaat niet over hoe sporters in beeld gebracht worden maar over een "verkeerde vrouw" die het gewaagd heeft naakt te poseren terwijl mannen haar aantrekkelijk vinden.
pi_221802615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Jij was toch ook aan het klagen over dat Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn om mee te daten?
Nee, dat was ik niet. Geen idee hoe je daar bij komt.

Wel dat Nederlandse vrouwen zichzelf vaak als een lot uit de loterij zien, erg veel eisen en daar weinig tegenover zetten.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:15:12 #142
438527 MissButterflyy
pi_221802623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
[..]
Hopelijk heeft ze nog andere kwaliteiten. :')
pi_221802632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
[..]
Mits je haar hard genoeg oppompt.
Kapitalisme is korte-termijn genot door financiële en ecologische schulden te maken.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:16:43 #144
438527 MissButterflyy
pi_221802634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee, dat was ik niet. Geen idee hoe je daar bij komt.

Wel dat Nederlandse vrouwen zichzelf vaak als een lot uit de loterij zien, erg veel eisen en daar weinig tegenover zetten.
Dat was jij wel, in het dating topic. En dat je daarom nu met buitenlandse vrouwen was aan het daten, dat beviel je toch beter.
pi_221802638
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hopelijk heeft ze nog andere kwaliteiten. :')
Vele. Ze is bijzonder intelligent. Heel erg lief. Heel erg knap. Is sportief. Ze is zorgzaam. Ze is zelfstandig. Ze verdient Heel veel geld.

Een topvrouw zo zou je kunnen zeggen.
pi_221802651
Over een paar jaar is sporten verboden en lopen alle vrouwen op Aarde onder een boerka en kijken we bevreemdend terug op deze discussie.
Laat maar waaien
pi_221802654
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat was jij wel, in het dating topic. En dat je daarom nu met buitenlandse vrouwen was aan het daten, dat beviel je toch beter.
Ik heb nooit gezegd dat nederlandse vrouwen niet leuk waren. Ik heb alleen gezegd dat ik mij op dat moment meer richtte op buitenlandse vrouwen omdat ik daar op dat moment beter mee matchte.

Wat jij direct vertaalde naar: je wilt een volgzaam typje.

Nou mijn vriendin is een zelfstandige universitair opgeleide vrouw die 3x mijn salaris verdient en zeket niet volgzaam of timide is.
pi_221802657
quote:

[..]
[..]
Dat weet ik niet maar ik ken genoeg vrouwen en heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ze in ieder geval slecht om kunnen gaan met knappere vrouwen die ze als bedreiging zien.
😂

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is een compleet andere discussie.

Dit gaat niet over hoe sporters in beeld gebracht worden maar over een "verkeerde vrouw" die het gewaagd heeft naakt te poseren terwijl mannen haar aantrekkelijk vinden.
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
pi_221802666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Mits je haar hard genoeg oppompt.
Ik heb geen ervaring met vriendinnen die opgepompt moeten worden maar ik herken het direct als een man met ervaring spreekt.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:21:39 #150
438527 MissButterflyy
pi_221802668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar jaar is sporten verboden en lopen alle vrouwen op Aarde onder een boerka en kijken we bevreemdend terug op deze discussie.
Dit is geen BNW. :!
pi_221802676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:

[..]
😂
[..]
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.

twitter

Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.

Merkwaardig.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:26:01 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802688
quote:

[..]
Het is uberhaupt geen probleem

Probleem is het seksualiseren van vrouwensport, sommige sportende vrouwen vinden dat vervelend en andwren hebben er minder moeite mee

Ik kan beide groepen wel begrijpen en waarom se Nederlandse pera ermee aan de haal gaat is mij een raadsel, zal wel met de te verwachten reactiea te maken hebben
pi_221802689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.

[ x ]

Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.

Merkwaardig.
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:27:30 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Sportvrouwen logica
  woensdag 16 september 2026 @ 15:27:39 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ x ]

Merkwaardig.
Dat dus, er is zelfs 1 zo'n toverdoos die klaagt en dan zelf vrijwel naakt terug te vinden is :').

Het opnemen voor Lindsay Clancy en miepen over Sweeney, de progressieve vrouw kan dat! *).
Fry Palestine!!
pi_221802697
quote:

[..]

Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?

Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
pi_221802699
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Laat maar waaien
pi_221802700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Sportvrouwen logica
Het een sluit het ander niet uit.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:29:54 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802707
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik ga gewoon van het artikel uit
pi_221802708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?

Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
pi_221802717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.

Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
pi_221802721
quote:

[..]

[ x ]

Merkwaardig.
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:33:02 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:

[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.

En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
Fry Palestine!!
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:34:42 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.

Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
pi_221802735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
_O- _O- Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
pi_221802739
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.

En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
pi_221802740
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:

Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
Dat zou een logische verklaring zijn als ze zich dan ook verzetten tegen collega's die zichzelf seksualiseren (tot aan OF toe!). En wanneer ze niet zelf naakt op de cover gaan staan.

Dus ook voor jou: hoe verklaar jij de bizar selectieve verontwaardiging?
pi_221802743
quote:
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
  woensdag 16 september 2026 @ 15:37:44 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802747
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
_O- _O- Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Alsof je zelfs maar lid moet zijn van een sportclub om een bal te mogen kopen ofzo :').

Wat een achterlijke discussie in de tijd van kindermoordenaars :').
Fry Palestine!!
pi_221802750
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:36 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
Hey even kalm aan he! :(
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221802753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Nou, dat is niet waar.

Als aantrekkelijke vrouw krijg je ook een hoop aandacht die ongewenst is.

Maar dat is zoals gezegd wel een totaal andere discussie.
pi_221802757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:

[..]
Zie mijn andere reactie.

Uit de stilte bij andere gevallen waarin sport met seks of naaktheid wordt gecombineerd blijkt dat er toch iets anders moet spelen.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:40:09 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802759
quote:
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.

Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Fry Palestine!!
pi_221802760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hey even kalm aan he! :(
Ze heeft waarschijnlijk nooit zelf ijsco's gemaakt.. en dat doet zo maar.. _O-
pi_221802761
quote:
Likt zij dat ijsje ook met haar tepels :? ?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:41:05 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802764
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Yup

Stolen valor is net zo goed fophef
pi_221802773
Waarom zouden sportvrouwen wel sport mogen seksualiseren en andere vrouwen niet? Het hele argument is te stompzinnig voor woorden. Deze fophef is gewoon weer het zoveelste voorbeeld van toxische feministen die willen deugen ten kosten van een vrouw die niet bij hun cult hoort.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:44:45 #178
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221802775
Wanneer komt deze reclame bij ons op TV?
pi_221802776
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:32 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:

twitter

Hun mond houden, en bij Sidney Sweeney moord en brand schreeuwen.

1 valide argument maar. Alsjeblieft, geef het.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:45:15 #180
438527 MissButterflyy
pi_221802779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.

Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Huh, nu weer omdat ze verkeerde politieke denkbeelden heeft?

Ik heb net nog geleerd dat alle vrouwen die kritiek op haar hebben jaloers zijn op haar prachtige uiterlijk?

Wat is het nou? :?
  woensdag 16 september 2026 @ 15:46:07 #181
438527 MissButterflyy
pi_221802784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef xzaz het volgende:
Wanneer komt deze reclame bij ons op TV?
Is gewoon te zien op haar Instagram.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:47:28 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:

[ x ]

Hun mond houden, en bij Sidney Sweeney moord en brand schreeuwen.

1 valide argument maar. Alsjeblieft, geef het.
Hebben "ze"niet, nu niet, nooit niet. Het is achterlijk gekrijs om niets, zoals altijd bij die progressievelingen :').
Fry Palestine!!
pi_221802797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het een lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺
  woensdag 16 september 2026 @ 15:49:41 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802800
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het en lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.

En daar is niets mis mee natuurlijk :9.
Fry Palestine!!
pi_221802813
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.

En daar is niets mis mee natuurlijk :9.
Ik vind er ook niks mis mee. 😋
  woensdag 16 september 2026 @ 15:52:21 #186
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221802819
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is gewoon te zien op haar Instagram.
Heb geen instagram dat is voor proleten.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:53:03 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik vind er ook niks mis mee. 😋
Ik ook niet, alleen Asha's vinden dit problematisch :').
Fry Palestine!!
  woensdag 16 september 2026 @ 15:55:23 #188
438527 MissButterflyy
pi_221802840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef xzaz het volgende:

[..]
Heb geen instagram dat is voor proleten.
Ja, dan kijk je het maar niet. :')
  woensdag 16 september 2026 @ 15:56:16 #189
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221802845
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dan kijk je het maar niet. :')
Ik vraag het ook helemaal niet om te zien.
pi_221802848
quote:
pi_221802855
Bekijk deze YouTube-video

No politics, just your takes on sport.
pi_221802935
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:

"No politics"

Dat is tegen het zere been van progressief links, die willen alles politics maken.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:18:14 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
"No politics"

Dat is tegen het zere been van progressief links, die willen alles politics maken.
Maar alleen hun eigen extreemlinkse politics natuurlijk, Floyd was een held, criminelen zijn slachtoffers, illegalen zijn goed en de islam is vrede, CEO's mogen dood en je eigen kinderen vermoorden is een heldendaad en Kirk vermoorden was een goede daad, Amerika verdiende 9/11.

En dan met droge ogen beweren dat je aan de goede kant staat.
Fry Palestine!!
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 16:19:16 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802958
Volgens mij is het in dit geval rechts dat hier heel krampachtig iets politieks van probeert te maken
pi_221802988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:19 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij is het in dit geval rechts dat hier heel krampachtig iets politieks van probeert te maken
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 16:32:35 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221803031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:24 schreef Droopie het volgende:

[..]
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.
Alleen dit topic en social media

Verder lijkt het niet echt iemand te boeien
pi_221803073
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:

Nou, niets mis mee.
pi_221803217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Bingo!

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Ali_boo op 16-09-2026 17:24:59 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_221803221
Vrouwen: mimimi seksualiseren van sport. Ook vrouwen:

woensdag 16 september 2026 @ 17:13:33 #200
438527 MissButterflyy
pi_221803267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:04 schreef RotatoR het volgende:
Vrouwen: mimimi seksualiseren van sport. Ook vrouwen:

[ afbeelding ]
Vrouwen zijn inderdaad wezens die overal hetzelfde over denken. :')
  woensdag 16 september 2026 @ 17:14:10 #201
438527 MissButterflyy
pi_221803276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
Alleen dit topic en social media

Verder lijkt het niet echt iemand te boeien
Sowieso niet hier in NL nee.
pi_221803300
De toekomstig President van Amerika heeft er ook wat over te zeggen...

Nobody hates women more than women..
pi_221803731
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.

Bijzonder.
  woensdag 16 september 2026 @ 18:38:25 #204
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221803771
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:

Bijzonder.
En de enige reden dat zoveel mensen haar zo aantrekkelijk vinden is juist vanwege die grote borsten :') ach ja, laat het maar gaan denk ik dan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221803782
Natuurlijk vinden vrouwen dit veel erger dan Lindsey Clancy die haar 3 kinderen heeft vermoord. We moesten dit hele concept vrouwen-plus-rechten maar eens goed onder de loep gaan nemen 🧐.

[ Bericht 1% gewijzigd door Memeowitz op 16-09-2026 19:23:37 ]
pi_221803880
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Sowieso niet hier in NL nee.
Zelfs de feministen uit Nederland zijn het mij eens dat de ware tragedie niet eens is dat ze haar borsten inzet voor eigen kapitalistische gewin maar deze haar gift van God misbruikt om een verslavend product nog aantrekkelijker te maken.

https://www.opzij.nl/2026(...)neys-reclame-terecht
pi_221803895
Bizar trouwens dat de mening van Opzij/Luuke Raaijmakers 1:1 overeenkomt met mijn reacties in dit topic. Liet ik mij hier toch bijna overtuigen dat ik een vrouwenhater was.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 19:04:04 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221803900
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
Bizar trouwens dat de mening van Opzij/Luuke Raaijmakers 1:1 overeenkomt met mijn reacties in dit topic. Liet ik mij hier toch bijna overtuigen dat ik een vrouwenhater was.
door wie?
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 19:04:42 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221803905
quote:

Bijzonder.
2 hele topics?

op een discussieforum?????

vreselijk bijzonder idd
pi_221803944
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Oh jee, ik zou (als ik jou was) niet in het F1 subforum gaan posten :{
  Eindredactie Games woensdag 16 september 2026 @ 19:14:47 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221803967
quote:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw dertien-in-een-dozijn-blondje met grote borsten.

Bijzonder.
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221803979
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
2 hele topics?

op een discussieforum?????

vreselijk bijzonder idd
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.

Tjah.
pi_221803981
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:

[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Eens hoor. De borsten doen het.
pi_221803999
quote:

[..]
Maar hebben ze dan ook een tennisracket vast?
pi_221804009
Oh ja, de gemiddelde fokker neukt hier boven natuurlijk, forgot.
Wait for the ricochet.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:25:30 #216
438527 MissButterflyy
pi_221804037
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.

Tjah.
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:26:18 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221804039
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 16 september 2026 @ 19:26:46 #218
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221804042
quote:

[..]
Welke supermarkt is dat?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221804049
quote:

[..]
Dat is alles.
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 19:28:31 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221804054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]

Tjah.
Ok?

Nou en?
  woensdag 16 september 2026 @ 19:28:35 #221
438527 MissButterflyy
pi_221804055
En natuurlijk, dat reclame maken voor een gok-site ook discutabel is.
Dat een serieus genomen actrice dat niet zou doen.

Maar verder, dat ze het zelf moet weten.
Maar dat het wel apart is dat ze zich nu zo presenteert, terwijl ze een jaar of 3 geleden nog klaagde dat ze zich als actrice niet serieus voelde genomen door de naaktscènes die ze speelde.
Toen was ze daar zelf over aan het klagen.

Maar verder vindt iedereen dat het haar eigen keuze is. Ze begrijpen het alleen niet zo goed.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:29:56 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221804065
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Nee joh. Ze schuimbekken allemaal met hun McDonald's pens en omtrek van een nijlpaard om de hollywood carrière van Sydney Sweeney te redden.

Kunnen ze die gemiste films niet meer samen kijken in de bioscoop.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:30:10 #223
438527 MissButterflyy
pi_221804068
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
pi_221804084
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
Nee nee ik volg je, natuurlijk niet zij. Enkel de mensen die gaan over de grote films die willen helemaal geen begeerd persoon met veel aandacht in hun film.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:37:39 #225
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221804124
quote:

[..]
Ik denk dat je overschat hoe rationeel het menselijke oerbrein is. In dit geval vooral vrouwen.

Die zien dit en worden overmand (no pun intended) door gevoelens van onzekerheid, tekortkomen, haat door Sweeney haar eerdere uitlatingen, boosheid enzovoorts.

Vervolgens rationaliseren ze die gevoelens:

"Dit kan toch niet bij een goksite"

"Wat laag van haar om seks te verkopen"

"Zo ziet een atleet er toch niet uit"

Enzovoort.
pi_221804177
quote:

[..]
Dat is alles.
Ag die krijgt nog genoeg rollen en snabbelt een beetje bij. Denk dat ze dat zelf beter kan inschatten dan die zogenaamde bezorgde vrouwen.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:48:30 #227
438527 MissButterflyy
pi_221804232
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik denk dat je overschat hoe rationeel het menselijke oerbrein is. In dit geval vooral vrouwen.

Die zien dit en worden overmand (no pun intended) door gevoelens van onzekerheid, tekortkomen, haat door Sweeney haar eerdere uitlatingen, boosheid enzovoorts.

Vervolgens rationaliseren ze die gevoelens:

"Dit kan toch niet bij een goksite"

"Wat laag van haar om seks te verkopen"

"Zo ziet een atleet er toch niet uit"

Enzovoort.
Ehhh nee.

De reacties zijn rationeler, verstandiger en intelligenter dan de reacties die ik hier lees.
En weer wordt het gegooid op jaloezie, onzekerheid en dat vrouwen het een andere vrouw niet gunnen.

Je hebt ze niet eens gelezen, maar weet er blijkbaar wel alles van. Omdat het vrouwen zijn.

Maar wie is hier nu onzeker?

De generatie vrouwen van nu haalt de mannen gewoon in, qua intelligentie, rationaliteit, opleidingsniveau, en zo kan ik nog wel even doorgaan 👊🏻💪
pi_221804243
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:28 schreef MissButterflyy het volgende:
En natuurlijk, dat reclame maken voor een gok-site ook discutabel is.
Dat een serieus genomen actrice dat niet zou doen.

Maar verder, dat ze het zelf moet weten.
Maar dat het wel apart is dat ze zich nu zo presenteert, terwijl ze een jaar of 3 geleden nog klaagde dat ze zich als actrice niet serieus voelde genomen door de naaktscènes die ze speelde.
Toen was ze daar zelf over aan het klagen.

Maar verder vindt iedereen dat het haar eigen keuze is. Ze begrijpen het alleen niet zo goed.
Vechten tegen de bierkaai of het dan maar omarmen.
  woensdag 16 september 2026 @ 19:56:50 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221804283
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ehhh nee.

De reacties zijn rationeler, verstandiger en intelligenter dan de reacties die ik hier lees.
En weer wordt het gegooid op jaloezie, onzekerheid en dat vrouwen het een andere vrouw niet gunnen.

Je hebt ze niet eens gelezen, maar weet er blijkbaar wel alles van. Omdat het vrouwen zijn.

Maar wie is hier nu onzeker?

De generatie vrouwen van nu haalt de mannen gewoon in, qua intelligentie, rationaliteit, opleidingsniveau, en zo kan ik nog wel even doorgaan 👊🏻💪
Die rationele, verstandige en intelligente reacties zijn slechts een dun laagje vernis.

Daaronder zit 'gewoon' weer een laag emotionele instabiliteit van dezelfde groep vrouwen die haten op Sweeney vanwege haar "racistische" jeans reclame.

Mooi dat vrouwen slimmer, rationeler en hoger opgeleid raken. Nu nog wat minder volatiel op emotioneel gebied. En dan hoeven we ook geen gekke rechtszaken meer te zien met 3 dode kids enzo. :'(
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 20:27:04 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221804492
Denk eerder dat een sportster (de Amerikaanse gok) de reclame daadwerkelijk meegekregen heeft en de rest via via de reactie las en dacht, ja eens wel en het zo is gaan rollen dan dat ze daadwerkelijk vreselijk progressief linkse feministische kuthaat voor het kind voelen vanwege dr dikke toeten en een spijkerbroekreclame _O- _O- _O- _O-
  woensdag 16 september 2026 @ 20:38:17 #231
438527 MissButterflyy
pi_221804573
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die rationele, verstandige en intelligente reacties zijn slechts een dun laagje vernis.

Daaronder zit 'gewoon' weer een laag emotionele instabiliteit van dezelfde groep vrouwen die haten op Sweeney vanwege haar "racistische" jeans reclame.

Mooi dat vrouwen slimmer, rationeler en hoger opgeleid raken. Nu nog wat minder volatiel op emotioneel gebied. En dan hoeven we ook geen gekke rechtszaken meer te zien met 3 dode kids enzo. :'(
Vind je dat je zelf nou niet een beetje emotioneel reageert? :')
En wat heeft een rechtszaak met 3 dode kinderen hiermee te maken?
  woensdag 16 september 2026 @ 20:39:51 #232
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221804580
quote:

[..]
Dat is alles.
Dat 'vrezen' lijkt me eerder een puriteinse wens. Ik denk dat Sweeney mede door deze campagne haar commerciële waarde enorm verhoogd heeft en daarmee de kans op een rol in een blockbuster aanzienlijk heeft verhoogd. Alsof een vrouw alleen serieus genomen kan worden als ze preuts en keurig en onderdanig is. Alsjeblieft niet zeg.
Life is what you make it.
  woensdag 16 september 2026 @ 21:03:10 #233
438527 MissButterflyy
pi_221804703
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:39 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat 'vrezen' lijkt me eerder een puriteinse wens. Ik denk dat Sweeney mede door deze campagne haar commerciële waarde enorm verhoogd heeft en daarmee de kans op een rol in een blockbuster aanzienlijk heeft verhoogd. Alsof een vrouw alleen serieus genomen kan worden als ze preuts en keurig en onderdanig is. Alsjeblieft niet zeg.
We zullen het zien.

En een onderdanig imago heeft ze sowieso.
pi_221804706
quote:

[..]
Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Ach, vlindertje :{
  woensdag 16 september 2026 @ 21:05:48 #235
438527 MissButterflyy
pi_221804716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ach, vlindertje :{
Jij reageert altijd heel inhoudelijk op me.

Je bedoelt vast dat je vind dat ik heel dom ben, en dat je verder geen moeite gaat doen het uit te leggen. Daar voel je je te goed voor. Een fijn persoon lijk je me. :X
  woensdag 16 september 2026 @ 21:09:17 #236
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221804744
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:39 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Reddit dacht ook dat de harry potter games zouden floppen, die ophef rond dit soort dingen is vaak vooral een erg vocale minderheid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221804835
quote:
16s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Reddit dacht ook dat de harry potter games zouden floppen, die ophef rond dit soort dingen is vaak vooral een erg vocale minderheid.
En afkomstig van een hele hoop lelijke vrouwen.
Laat maar waaien
  woensdag 16 september 2026 @ 22:03:28 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221805010
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We zullen het zien.

Je moet haar rol niet verwarren met haar persoon.
  woensdag 16 september 2026 @ 22:11:25 #239
487299 Zucht.
Koning der Bolk
pi_221805067
quote:
[..]
Ehh okee
Bolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag
  woensdag 16 september 2026 @ 22:27:08 #240
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221805171
Wat een discussie... _O-
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  woensdag 16 september 2026 @ 23:38:49 #241
438527 MissButterflyy
pi_221805443
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:03 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Je moet haar rol niet verwarren met haar persoon.
Imago zeg ik toch.
pi_221805798
Het gaat over sporten. Waarom heb ik dan nog geen mannelijker sporter horen klagen dat een vrouw reclame maakt voor mannensporten?
pi_221805810
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 07:55 schreef potjecreme het volgende:
Het gaat over sporten. Waarom heb ik dan nog geen mannelijker sporter horen klagen dat een vrouw reclame maakt voor mannensporten?
Die zijn met tissues in de weer of staan onder de douche.
Kapitalisme is korte-termijn genot door financiële en ecologische schulden te maken.
pi_221805834
Het is over en uit voor Sidney Sweeney
twitter
  Moderator donderdag 17 september 2026 @ 08:29:51 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221805882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 07:55 schreef potjecreme het volgende:
waarom zouden ze :?
pi_221805892
Zijn er nog meer foto's van Sweeny, waar ik mij eens heeeeeel erg boos over kan maken.

😙😋
pi_221805994
quote:

[..]
Opvallend dat jij alleen maar heel bezorgde reacties leest, terwijl de reacties in overgrote meerderheid van een totaal andere slag zijn…
pi_221806001
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vind je dat je zelf nou niet een beetje emotioneel reageert? :')

Deze vind ik heel grappig. Iets van de laatste maanden. Op diverse SM zie je radicale mannenhatende feministen dit ‘truukje’ gebruiken.

Kennelijk vinden ze het heel sterk.

Maar het is lachwekkend. En toont eens temeer aan in welk bubbeltje jij graag verkeert.
  donderdag 17 september 2026 @ 09:40:29 #249
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221806088
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Imago zeg ik toch.
Ja, dat snap ik, maar het imago is gebaseerd op haar rol en niet op haar persoonlijke keuzes. Ik zie haar juist als een hele sterke jonge vrouw die heel slim inspeelt op het maximaal benutten van haar eigen kwaliteiten. Daar is niets onderdanigs aan.
pi_221806305
quote:
88s.gif Op donderdag 17 september 2026 08:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
waarom zouden ze :?
De reclame gaat over wedden op sporten. Waarom kan een mannelijke sporter dat niet aanprijzen?
pi_221806333
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We zullen het zien.

Alleen bij radicale feministen.

Nou, dat is niet haar doelgroep zullen we maar zeggen.

Als Sydney Sweeney onderdanig was zou ze niet zoveel ophef veroorzaken want dan zou ze ook op de radicale liberal white woman bandwagon springen. Het feit dat ze dat niet doet is een belangrijke voedingsbodem voor de haat die ze krijgt.

Een lekker wijf, dat ook nog eens doet wat ze zelf wil ipv meekrijsen met de luidruchtige progressieve warhoofden. Dat mag niet van dat soort types.
pi_221806336
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 10:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]
De reclame gaat over wedden op sporten. Waarom kan een mannelijke sporter dat niet aanprijzen?
Die zijn er toch genoeg?

pi_221806337
quote:

[..]
Omdat gokpubliek voornamelijk uit mannen bestaat. En mannen houden van lekkere wijven.

Als je dus iets aan mannen wilt verkopen helpt het dus om te adverteren met een lekker wijf. Niet met een vent.

Hoop dat dat helpt.
pi_221806360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Omdat gokpubliek voornamelijk uit mannen bestaat. En mannen houden van lekkere wijven.

Als je dus iets aan mannen wilt verkopen helpt het dus om te adverteren met een lekker wijf. Niet met een vent.

Hoop dat dat helpt.
Dat snap ik wel slimpie. Dat was niet mijn punt.

Mannelijke sporters zouden ook kunnen klagen dat hun sport wordt geseksualiseerd.
pi_221806570
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 10:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mannelijke sporters zouden ook kunnen klagen dat hun sport wordt geseksualiseerd.
Mannen voelen zich niet bedreigd door een knappe vrouw. Andere vrouwen wel. Dat is het verschil.
  donderdag 17 september 2026 @ 11:15:36 #256
438527 MissButterflyy
pi_221806582
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2026 09:40 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik, maar het imago is gebaseerd op haar rol en niet op haar persoonlijke keuzes. Ik zie haar juist als een hele sterke jonge vrouw die heel slim inspeelt op het maximaal benutten van haar eigen kwaliteiten. Daar is niets onderdanigs aan.
Ja, dat is een ‘imago’.
Ik beweer hier anders hoor.
  donderdag 17 september 2026 @ 11:16:39 #257
438527 MissButterflyy
pi_221806588
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 09:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Opvallend dat jij alleen maar heel bezorgde reacties leest, terwijl de reacties in overgrote meerderheid van een totaal andere slag zijn…
Ik lees geen reacties op X.

Dat is een en al haat en een slangenkuil vol radicale gekken.
pi_221806627
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 10:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar mannen klagen daar gewoon niet over. We zien het gebeuren en gaan verder met onze dag.

pi_221806675
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik lees geen reacties op X.

Dat is een en al haat en een slangenkuil vol radicale gekken.
Het klopt inderdaad dat X best veel extreemlinkse gekken bevat (vast ook extreemrechtse, maar die zijn in ieder geval met veel minder of veel stiller). Wat dat betreft is het net als iedere Social Media. Het is minder idioot dan de meeste Social Media, wat jij had kunnen weten als je echt leest wat er op X staat in plaats van over X lezen…

Wat daarvan ook moge zijn: je bewijst wat ik probeer aan te geven: je bent heel selectief in je bronnen en daardoor zeer ongeïnformeerd.
  donderdag 17 september 2026 @ 11:38:44 #260
438527 MissButterflyy
pi_221806706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het klopt inderdaad dat X best veel extreemlinkse gekken bevat (vast ook extreemrechtse, maar die zijn in ieder geval met veel minder of veel stiller). Wat dat betreft is het net als iedere Social Media. Het is minder idioot dan de meeste Social Media, wat jij had kunnen weten als je echt leest wat er op X staat in plaats van over X lezen…

Wat daarvan ook moge zijn: je bewijst wat ik probeer aan te geven: je bent heel selectief in je bronnen en daardoor zeer ongeïnformeerd.
En misschien ben jij ook wel heel selectief in je bronnen en slecht geïnformeerd?

Ik deel hier wat ik gelezen heb, en daarmee basta. Ik hoef geen discussie met jou te voeren wie het beste is geïnformeerd en het meest gelijk heeft.
Ik deel mijn mening over wat ik zelf lees, en thank god dat ik me niet ga opwinden over mijn fuikje op X

Zouden meer mensen moeten doen. ^O^
pi_221806761
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En misschien ben jij ook wel heel selectief in je bronnen en slecht geïnformeerd?

Ik deel hier wat ik gelezen heb, en daarmee basta. Ik hoef geen discussie met jou te voeren wie het beste is geïnformeerd en het meest gelijk heeft.
Ik deel mijn mening over wat ik zelf lees, en thank god dat ik me niet ga opwinden over mijn fuikje op X

Zouden meer mensen moeten doen. ^O^
Ik ben breed geïnformeerd omdat als je je bronnen beperkt je bv zomaar overtuigd kan raken van dingen die gewoon feitelijk onjuist zijn.

Jij beweerde dit:

quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:

Hier verpak je een mening als feit en is dat duidelijk ook nog gebaseerd op niet weten wat er allemaal speelt.

En dan kun je wel wild om je heen gaan slaan, maar dat verandert niets aan de zaak. En de uitsmijter is helemaal koddig, want jij wind je op vanwege jouw eigen fuikje.
  donderdag 17 september 2026 @ 11:56:59 #262
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221806825
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben breed geïnformeerd
Dat is dan weer jouw mening.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  donderdag 17 september 2026 @ 11:57:50 #263
438527 MissButterflyy
pi_221806829
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben breed geïnformeerd omdat als je je bronnen beperkt je bv zomaar overtuigd kan raken van dingen die gewoon feitelijk onjuist zijn.

Jij beweerde dit:
[..]
Hier verpak je een mening als feit en is dat duidelijk ook nog gebaseerd op niet weten wat er allemaal speelt.

En dan kun je wel wild om je heen gaan slaan, maar dat verandert niets aan de zaak. En de uitsmijter is helemaal koddig, want jij wind je op vanwege jouw eigen fuikje.
Ik heb natuurlijk nog veel meer bronnen gelezen.

Gaan we nu een wedstrijdje verpissen doen wie het beste is geïnformeerd?

Ach, jij denkt toch altijd de slimste en beste te zijn die het zo geweldig voor elkaar heeft met alles, dus je hebt gewonnen!

Hier, een veer in je reet. :B
pi_221806834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Maar mannen klagen daar gewoon niet over. We zien het gebeuren en gaan verder met onze dag.
Omdat mannen nog steeds onevenredig de macht hebben in deze wereld. Daardoor heeft die seksualisering voor vrouwen veel meer negatieve impact dan voor mannen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221806881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Omdat mannen nog steeds onevenredig de macht hebben in deze wereld. Daardoor heeft die seksualisering voor vrouwen veel meer negatieve impact dan voor mannen.
En waarom is seksualisering geen probleem als anderen het doen en wordt het pas een probleem als de bij mannen populaire Sidney Sweeney het doet?
pi_221806896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En waarom is seksualisering geen probleem als anderen het doen en wordt het pas een probleem als de bij mannen populaire Sidney Sweeney het doet?
Hoge bomen vangen veel wind. Zij heeft een mega bereik waardoor zij nu tegen deze ophef aanloopt. En natuurlijk haar verleden met die genes/jeans reclame.
pi_221806927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:56 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Dat is dan weer jouw mening.
Nee, dat is gewoon een feitelijk gegeven op basis van dat ik zowel progressieve als conservatieve media tot mij neem.
pi_221806937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik heb natuurlijk nog veel meer bronnen gelezen.

Gaan we nu een wedstrijdje verpissen doen wie het beste is geïnformeerd?

Ach, jij denkt toch altijd de slimste en beste te zijn die het zo geweldig voor elkaar heeft met alles, dus je hebt gewonnen!

Hier, een veer in je reet. :B
Als je echt breed geïnformeerd bent heb je gelogen over dat het alleen maar goedbedoelde adviezen waren en niemand haar persoonlijk aanviel. Take your pick.

Verder zegt het heel veel over jou dat je weer met gestrekt been op de man gaat.
pi_221806940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Zij heeft een mega bereik waardoor zij nu tegen deze ophef aanloopt. En natuurlijk haar verleden met die genes/jeans reclame.
En al die sporters zijn geen hoge bomen?

...
pi_221806943
De fophef doet mij denken aan de videoclip van Blurred lines. Alleen maakt men het nu heel persoonlijk naar Sydney Sweeney.

Opzich kan je best een discussie hebben, waarom er steeds op naakte vrouwen wordt terug gegrepen.

donderdag 17 september 2026 @ 12:32:48 #271
438527 MissButterflyy
pi_221806955
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je echt breed geïnformeerd bent heb je gelogen over dat het alleen maar goedbedoelde adviezen waren en niemand haar persoonlijk aanviel. Take your pick.

Verder zegt het heel veel over jou dat je weer met gestrekt been op de man gaat.
Op dat platform wel ja, ik heb nergens beweerd dat er nergens negatief over haar wordt gepraat. Waar haal je dat vandaan?

En je krijgt m terug als je gemeen gaat praten dat ik ongeïnformeerd ben en als je zo verheven gaat zitten doen.
Je begint zelf persoonlijk te vitten, kijk in de spiegel aub.
pi_221807023
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 11:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Bron?
pi_221807028
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:29 schreef potjecreme het volgende:

Opzich kan je best een discussie hebben, waarom er steeds op naakte vrouwen wordt terug gegrepen.
Omdat het verkoopt. Dat is het doel. Het enige doel.
pi_221807058
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:51 schreef rival het volgende:

[..]
Bron?
Is algemeen bekend. Ook even door AI gehaald en die bevestigt het.
pi_221807060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Oo dus seksualisering is erger als de ene het doet dan wanneer de andere het doet.

Dat was al duidelijk maar bedankt dat je het benadrukt.

Seksualisering geen probleem. Tenzij je bereik te groot is of je het hebt gewaagd mee te werken aan een reclame die niet goedgekeurd is door de linkse massa.
pi_221807072
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Op dat platform wel ja, ik heb nergens beweerd dat er nergens negatief over haar wordt gepraat. Waar haal je dat vandaan?

En je krijgt m terug als je gemeen gaat praten dat ik ongeïnformeerd ben en als je zo verheven gaat zitten doen.
Je begint zelf persoonlijk te vitten, kijk in de spiegel aub.
quote:

[..]
Verder zie ik niet wat er gemeen aan is om te zeggen dat je ongeïnformeerd bent als je zelf expliciet aangeeft selectieve bronnen gebruiken.
pi_221807074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Maar A.I. zegt,
"Impact is subjectief en contextafhankelijk."
"het is een theoretisch en kwalitatief kader, geen enkelvoudig 'hard' natuurkundig feit."

Dus als je die bron nog even wilt noemen.
pi_221807075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je weet hoop ik hoe AI werkt?

Zo ja, waarom geef je dit dan als argument?
pi_221807114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 13:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je weet hoop ik hoe AI werkt?

Zo ja, waarom geef je dit dan als argument?
Dat AI je extreem naar de mond praat is allang achterhaald. Als je iets zegt wat niet klopt dan zegt hij dat gewoon. Tenzij je hem bewust om de tuin leidt wat ik uiteraard niet doe.
pi_221807338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 13:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat AI je extreem naar de mond praat is allang achterhaald. Als je iets zegt wat niet klopt dan zegt hij dat gewoon. Tenzij je hem bewust om de tuin leidt wat ik uiteraard niet doe.
Je weet het dus niet.

AI praat anderen gewoon na. Zeker met dit soort beweringen die vooral uit activistische hoek komen en fundering missen zal AI het prima herhalen. Vaak met nuancering, maar ja... die heb je zelf gelet op wat hierboven staat verzwegen.
pi_221807655
Trouwens wel lange reclamespot hoor, Tjonge jonge, wel twee uur. 😮‍💨
Of ligt dat aan mij?😥🤔
pi_221807868
quote:

[..]
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221807886

"Progressieve" mensen :').
Fry Palestine!!
pi_221807893
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 12:29 schreef potjecreme het volgende:
De fophef doet mij denken aan de videoclip van Blurred lines. Alleen maakt men het nu heel persoonlijk naar Sydney Sweeney.

Sex sells.
En naakte mooie vrouwen trekken vollere zalen dan naakte mannen.

Daarom.

En als die vrouwen er zelf geen erg in hebben, waarom zou je je er dan druk over willen maken? Zelfbeschikking toch? Of mogen die mooie vrouwen nu zelf opeens niet meer bepalen dat ze met hun blote kontje op tv/op internet/in de bladen willen omdat er jaloerse lelijke wijven jaloers kunnen worden en lelijk willen doen?

Beetje rare wereld, niet?
1947-2016
pi_221807896
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

"Progressieve" mensen :').
Vat de laatste weken wel samen ja.

The fuck wat is er mis met die mensen?
Progressieve wokies zijn echt geestelijk totaal niet in orde.
1947-2016
pi_221807912

En voor mensen die denken, sportbetting waarom deze ophef.

Kijk de eerste 2 minuten en zie dat iedereen en zn moeder tegenwoordig reclame maakt voor een stortvloed van aanbieders :)

450 miljoen dollar uitgegeven aan tv commercials alleen en omzet van 300 miljard.
Hell To The Liars
pi_221807916
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vat de laatste weken wel samen ja.

The fuck wat is er mis met die mensen?
Progressieve wokies zijn echt geestelijk totaal niet in orde.
Sja, jarenlang vrijspel op "TV" (social) media, het onderwijs etc, de rot zit enorm diep inmiddels en ik weet niet of die mensen nog wel te redden zijn eigenlijk.

Ze krijsen letterlijk alles na van wat ze (even versimpeld) op TikTok zien en denken dan de rebellen te zijn ofzo. :').
Fry Palestine!!
pi_221808564
pi_221809755
Nou ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik ga genieten van Cedric, ik bedoel recepten.

https://youtube.com/shorts/H987GgrJda8?

[ Bericht 4% gewijzigd door potjecreme op 17-09-2026 21:03:56 ]
pi_221810082
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Nou ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik ga genieten van Cedric, ik bedoel recepten.
Even ter info, die coda na is= is een persoonlijke trackingcode van google. Link werkt ook zonder en zo geef je google niet nog meer data
pi_221810756
quote:
Het hele probleem in de wereld is lelijke mensen.
Laat maar waaien
pi_221819304
https://www.instagram.com(...)MXVxbzF2M2pzNml3dw==

Weet je, sommige vrouwen kunnen gewoon het gewoon niet hebben dat andere vrouwen hun looks mee hebben en het niet erg vinden om ze te gebruiken.

Meisje, 18 jaar, en dan ga je op instagram haar haatberichten sturen :')

Laten we er maar vanuit gaan dat de meeste vrouwen niet zo zijn en gewoon hun leven leven zonder continue anderen de maat te nemen.

Wie kan er nu haten op Emma :')

Dat is echt alleen maar om de looks die ze dan zelf niet hebben hoor.

Ze zingt hartstikke mooi, is sterke vrouw (zeker icm met haar ziekte) en dan pak je zo iemand eruit om op te haten.

Vond het niet waard om een topic over te openen, dan was het herhaling van dit topic geworden.

You go girl :)
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 19 september 2026 @ 14:06:50 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221819484
Maar het gaat niet echt over de looks van sweeney, veel van de sportsters zelf gaan ook graag gewaagd op de foto en ze zien er vaak net zo goed prima uit

Je hebt hier een reclamecampagne genaamd just sports

Hoe uiten we dat?

Naakte vrouw

Ik snap de kritiek, moet allemaal gewoon kunnen (net als de kritiek) maar ik snap het
pi_221819522
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 14:06 schreef sp3c het volgende:
Maar het gaat niet echt over de looks van sweeney, veel van de sportsters zelf gaan ook graag gewaagd op de foto en ze zien er vaak net zo goed prima uit

Je hebt hier een reclamecampagne genaamd just sports

Hoe uiten we dat?

Naakte vrouw

Ik snap de kritiek, moet allemaal gewoon kunnen (net als de kritiek) maar ik snap het
Welke topsporter heeft uiteindelijk nu geklaagd? Ik ken er echt amper van ze..

Demi Vollering volgens mij.

Het lijkt mij echt een haakje.

En andersom, (compleet andere discussie) lijken diezelfde vrouwen die klagen ook dezelfde personen die willen dat er verplicht meer diversiteit in series/ films moeten, terwijl dat historisch gezien in sommige films niet eens hoorde.

Bedoel, maar, de haat lijkt op de persoon en niet op het principe :)
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 19 september 2026 @ 14:18:16 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221819543
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 14:14 schreef Droopie het volgende:

[..]
Welke topsporter heeft uiteindelijk nu geklaagd? Ik ken er echt amper van ze..

Demi Vollering volgens mij.

Het lijkt mij echt een haakje.

En andersom, (compleet andere discussie) lijken diezelfde vrouwen die klagen ook dezelfde personen die willen dat er verplicht meer diversiteit in series/ films moeten, terwijl dat historisch gezien in sommige films niet eens hoorde.

Bedoel, maar, de haat lijkt op de persoon en niet op het principe :)
Weet ik niet meer, staan er een aantal in de OP
pi_221844773

quote:
Ik ben blij met de controverse rond Sydney Sweeney’s borsten

Dit artikel is geschreven door
Kelli van der Waals
quote:
Gepubliceerd op 21 september 2026

Het meest aanstootgevende aan de inmiddels veelbesproken Novig-reclamespot zijn niet Sydney Sweeney’s blote borsten die door haarzelf met twee American footballs worden vastgeklemd (de borsten zijn te groot, kunnen slechts deels bedekt worden), of de pornografische wijze waarop ze op een basket zit (naakt, met de benen aan weerszijden van de basket, wie daar beneden staat kijkt zo naar binnen), of hoe ze als een stoeipoes over een biljarttafel kruipt. Aanstootgevender dan al die dingen is het zinnetje dat ze aan het einde uitspreekt, dat op een pesterig toontje eindigt met ‘no politics’.

No politics, my ass, zouden ze in Amerika zeggen (ik schrijf het even onvertaald op, omdat het zo toepasselijk is, gezien de nogal nadrukkelijke en uiterst geseksualiseerde aanwezigheid van Sweeney’s ass).

Het spotje is hartstikke politiek, want Sweeney en haar breed uitgemeten uiterlijk zijn zelf hartstikke politiek. Vorig jaar schreef ik al dat Sweeney wordt verafgood door extreemrechtse mannen, die haar een Arische prinses vinden. Daar werd een foute knipoog naar gemaakt in een andere reclamecampagne, van jeansmerk American Eagle. Ze maakten er een eugenetica-grapje van door ‘jeans’ te vervangen door ‘genes’ in de slogan ‘Sydney Sweeney has great jeans’. Toen bleek dat Sweeney in Florida stond geregistreerd als Republikein, haastten Donald Trump en JD Vance zich om de campagne te prijzen.

Inzet van politieke polarisatie
Grote borsten in het algemeen, en die van Sweeney in het bijzonder, zijn inzet geworden van politieke polarisatie nu ze zijn opgevat als iets (radicaal-)rechts. De culturele comeback van de forse boezem is geframed als het einde van woke en politieke correctheid. Sweeney heeft zich gretig in de rol van uithangbord geschikt. Onlangs lanceerde ze haar eigen ondergoedmerk SYRN, dat de ‘officiële lingeriepartner’ was van het Trumpiaanse countrymuziekfestival Stagecoach. Jeff Bezos is een van haar investeerders.

Het Novig-spotje leidde tot begrijpelijke en terechte woede van sportvrouwen, die al hun hele carrières lang moeten vechten tegen de over-seksualisering van hun lichamen. Zij reageerden met woedende verklaringen en filmpjes van hoe een echte sportvrouw eruitziet.

Maar uiteindelijk is deze niet onpolitieke middelvinger opgericht naar alle vrouwen, sportend en anderszins. Sweeney’s naakte, schoonheidsideale lijf wordt gebruikt om de vrouw (weer) ondergeschikt te maken aan de heteromannelijke blik.

Iedereen heeft gehapt
De controverse waarop de sportvrouwen inspringen is natuurlijk mooie reclame voor Novig, een Amerikaans gokbedrijf waar voorheen niemand van gehoord had (en waar Sweeney een aandeel in heeft). Iedereen heeft gehapt, ook de conservatieven die met de ingecalculeerde ophef werden uitgenodigd voor de blote borsten in de bres te springen. Het Sweeney-filmpje is al meer dan veertig miljoen keer bekeken. Hap, hap.

Hier gaat het allemaal om.. TDS binnen de activistische msm

Tenenkrommend, twee dagen oud btw, rentfree

https://www.trouw.nl/opin(...)-s-borsten~b5811297/
pi_221844875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2026 13:30 schreef Droopie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXVxbzF2M2pzNml3dw==

Weet je, sommige vrouwen kunnen gewoon het gewoon niet hebben dat andere vrouwen hun looks mee hebben en het niet erg vinden om ze te gebruiken.

Meisje, 18 jaar, en dan ga je op instagram haar haatberichten sturen :')

Laten we er maar vanuit gaan dat de meeste vrouwen niet zo zijn en gewoon hun leven leven zonder continue anderen de maat te nemen.

Wie kan er nu haten op Emma :')

Dat is echt alleen maar om de looks die ze dan zelf niet hebben hoor.

Ze zingt hartstikke mooi, is sterke vrouw (zeker icm met haar ziekte) en dan pak je zo iemand eruit om op te haten.

Vond het niet waard om een topic over te openen, dan was het herhaling van dit topic geworden.

You go girl :)
Dit staat toch los van de Sydney situatie? Volgens mij krijgt elk bekend persoon, of de persoon nou aan de schoonheidsidealen voldoet of niet, genoeg haat berichten online. Helaas.

Als je als volwassene iemand (dit meisje is trouwens nog een kind joh, net 18) voor slet uitmaakt en steeds haatberichten achterlaat, spoor je gewoon niet en is er wel echt iets mis met je. Maar diezelfde types laten ook wel haatberichten ander bij Sharon Dijksma ofzo.
pi_221844882
Wie veroorzaakt meer schade aan vrouwen, Sydney Sweeny of een psycho die haar eigen kinderen vermoord?

Antwoord kan verwarrend zijn.

https://www.instagram.com/reel/DdiFpTDRZJj/
Vakman pur sang
pi_221844980
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie veroorzaakt meer schade aan vrouwen, Sydney Sweeny of een psycho die haar eigen kinderen vermoord?

Sydney doet het juist hartstikke goed. Prachtig voorbeeld van een mooie vrouw. Zoals ze horen te zijn: schitterend.
1947-2016
pi_221844992
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:

Sweeny moet gewoon wat kinderen vermoorden om in een goed blaadje te komen bij andere vrouwen, logisch toch.
Laat maar waaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')