Dit iddquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je hoeft geen MAGA te zijn om dat te vinden hoor
"Haar lichaam, haar keuze." Maar klaarblijkelijk wel met een dikke asterisk dus.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, ook alleen maar bij bepaalde 'mensen'.
Maar dat is natuurlijk de hele truc. Als jij iets doet of denkt wat mij niet aan staat dan maken we er een mooi verhaal van dat Nazi's dat ook deden of dachten. Dan hoef ik er inhoudelijk verder niet op in te gaan, en mocht je nog commentaar hebben dan ben je zelf ook een Nazi.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Geinige column over de borsten van Sydney Sweeney.quote:Don’t knock Sydney Sweeney for having breasts that pass the pencil test
Why shouldn’t the actress leverage her all-natural assets for commercial gain? It’s simply savvy business sense.
I don’t mind admitting that I have become obsessed with Sydney Sweeney’s breasts. It is not just their size, shape, or gravity-defying nature, but their sheer ubiquity on the world stage.
https://www.telegraph.co.(...)sts-pass-pencil-test
Zou ik ook zeggen als Felicity met zo'n mannenkont.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Naakt poseren met sportartikelen wordt pas een probleem als een vrouw die populairder en knapper is het doet:
[ x ]
Het is allemaal zo ontzettend voorspelbaar.
Nee, omdat ze Maga is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Vrouwen die zichzelf verkopen is empowerment!
Behalve als ze knap is en Sydney Sweeney heet.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind haar wel een tof wijf eigenlijk. En groot gelijk, je kwaliteiten moet je benutten. Niemand denkt toch dat ze hiermee een sportvrouw neerzet? Dan ben je ook wel simpel als je je daardoor bedreigd voelt.
Kan mij het verotten wat ze is.quote:
Ik zag vandaag bij de sky high club van Ajax makkelijk 20 vrouwen die een universum aantrekkelijker zijn. Ik begrijp 't echt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Kan mij het verotten wat ze is.
Als ik haar bij me in bed zou aantreffen als ik thuiskom is dat het allerlaatste waar ik aan denk.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 07:41 schreef epicbeardman het volgende:
Als ze zwart was geweest was iedereen lovend en was ze een powervrouw
Maar ze is een witte blonde knappe vrouw, net zoals Raisa, die moeten worden uitgebannen
Hebben we hem weer hoor. Topic gaat er totaal niet over en toch moet je er weer een huidskleur draai aan geven en Raisa erbij te halenquote:
Ik vind dit geen kritiek maar toxic femininity. Sydney Sweeney moet lekker zelf weten wat zij met haar lichaam doet. Daar hebben deze vrouwen niets over te zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2026 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Hebben we hem weer hoor. Topic gaat er totaal niet over en toch moet je er weer een huidskleur draai aan geven en Raisa erbij te halen![]()
Dit is de kritiek:
https://www.instagram.com/reel/DdMa6FaOexv/
Blonde knappe vrouw vs blonde knappe vrouw, maar nee, laten Raisa en andere onzin er ook even bij betrekken
5-1. Lekker man.quote:Op dinsdag 15 september 2026 23:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag bij de sky high club van Ajax makkelijk 20 vrouwen die een universum aantrekkelijker zijn. Ik begrijp 't echt niet.
Deze vrouwen doen aan vrouwensportquote:Op woensdag 16 september 2026 00:31 schreef SpecialK het volgende:
Vrouwen weigeren massaal vrouwensport te kijken maar janken wel als iemand er dan iets aan probeert te doen bij de mannen want misschien kijken die dan wel.
En... wederom vooral vrouwen die over de looks van een andere vrouw lopen te zeiken. Maar toch... zijn mannen weer op een of andere manier het probleem. De cliche's zijn weer rond
Maar zijn dan veelal niet naakt te bewonderen.quote:Op woensdag 16 september 2026 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deze vrouwen doen aan vrouwensport.
veelal nietquote:Op woensdag 16 september 2026 07:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Maar zijn dan veelal niet naakt te bewonderen.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ter illustratie.
[ afbeelding ]
Ehhh, wat wilde ik ookal weer zeggen????quote:
Nou, precies dat dus. Alsof we een lesje moeten leren dat looks niet alles zeggen en dat we onder de indruk moeten zijn van andere zaken. Laat mij lekker kijken joh.quote:Op woensdag 16 september 2026 00:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
5-1. Lekker man.
Ik vandaag ook bij ons teamtentje in het restaurant, de serveerster van ons 'wijkje'. Schitterende glimlach, gemeend vriendelijk en onwijs mooi. Kon zo met haar koppie op de cosmopolitan of de vogue. En zo kom je er iedere dag wel een aantal tegen. Maar op een of andere manier worden die dagelijkse schoonheden nooit geselecteerd ofso voor dat soort zaken... terwijl ze de looks pittig mee hebben.
Raar.
Is dit weer wat nieuws? Gaan we blank nu ook al gelijkstellen aan "great genes" / "geweldige genen", waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
heeft great (blanke) genen
Prima. Maar om dan huiskleur erbij te betrekken zoals de user die ik quote vind ik wel erg obsessief.quote:Op woensdag 16 september 2026 00:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik vind dit geen kritiek maar toxic femininity. Sydney Sweeney moet lekker zelf weten wat zij met haar lichaam doet. Daar hebben deze vrouwen niets over te zeggen.
vaak heeft het ook allemaal geen reet met links of rechts te makenquote:Op woensdag 16 september 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Hysterisch links is vaak dodelijk jaloers op aantrekkelijk rechts.
Tis gewoon kutnijdquote:Op woensdag 16 september 2026 08:25 schreef sp3c het volgende:
ik vind het niet eens toxic femininity
topsportsers (olympische medaillewinnaressen) vinden het niet tof dat ze doet alsof ze er ook een is en dat het bij vrouwensport gaat om tits and ass en schrijven dit van zich af
wat is het probleem?
lijkt er niet eens opquote:
nee totaal niet maar ga vooral niet op de argumenten in verderquote:
Je hebt geen argumenten tis gewoon kutnijd en daarmee klaar nu specquote:Op woensdag 16 september 2026 08:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee totaal niet maar ga vooral niet op de argumenten in verder
ik heb mijn argumenten gegeven en het is pas klaar is ik dat zeg w1ll3m_p4p4dinquote:Op woensdag 16 september 2026 08:33 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je hebt geen argumenten tis gewoon kutnijd en daarmee klaar nu spec
Boeh modmisbruikquote:Op woensdag 16 september 2026 08:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb mijn argumenten gegeven en het is pas klaar is ik dat zeg w1ll3m_p4p4din
gewoon misbruikquote:
Bullshit. Gaat erom dat vrouwelijke sporters altijd beoordeeld worden op uiterlijk en geseksualiseerd. Heb je een prestatie geleverd en dan wordt er vervolgens ingezoomd op je tieten enzo. En hebben mensen vooral een mening over je lichaam / uiterlijk blabla.quote:
https://www.facebook.com/watch/?v=2004713133582489quote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef Gutso het volgende:
[..]
Bullshit. Gaat erom dat vrouwelijke sporters altijd beoordeeld worden op uiterlijk en geseksualiseerd. Heb je een prestatie geleverd en dan wordt er vervolgens ingezoomd op je tieten enzo. En hebben mensen vooral een mening over je lichaam / uiterlijk blabla.
Maar Sydney heeft er geen boodschap aan, ze lijkt een beetje een simpele ziel die dit soort aandacht wel lekker vindt. Ze zal er wel veel geld mee verdienen.
Ze was valedictorian, er wordt gespeculeerd over haar hoge iq, succesvol als actrice en zakenvrouw maar is een simpele ziel omdat ze het kennelijk anders ziet dan jij.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef Gutso het volgende:
[..]
Bullshit. Gaat erom dat vrouwelijke sporters altijd beoordeeld worden op uiterlijk en geseksualiseerd. Heb je een prestatie geleverd en dan wordt er vervolgens ingezoomd op je tieten enzo. En hebben mensen vooral een mening over je lichaam / uiterlijk blabla.
Maar Sydney heeft er geen boodschap aan, ze lijkt een beetje een simpele ziel die dit soort aandacht wel lekker vindt. Ze zal er wel veel geld mee verdienen.
Wie objectiveert er nu vrouwen inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze was valedictorian, er wordt gespeculeerd over haar hoge iq, succesvol als actrice en zakenvrouw maar is een simpele ziel omdat ze het kennelijk anders ziet dan jij.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze was valedictorian, er wordt gespeculeerd over haar hoge iq, succesvol als actrice en zakenvrouw maar is een simpele ziel omdat ze het kennelijk anders ziet dan jij.
Ja, ik vind je wel een simpele ziel als je dat soort problematiek van vrouwen niet serieus neemt en/of ze vervolgens belachelijk gaat maken. Dat staat voor mij ook los van dat ze goede schoolprestaties zou hebben gehad, whaha.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mannelijke sporters ook. Ik volg de jeugdmedia niet meer maar toen ik tiener was werden knappe voetballers ook breed uitgemeten in tienerblaadjes ala de hitkrant en breakout etc. Zelfs al speelden ze verder als een natte krant. Dat zal nu niet anders zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef Gutso het volgende:
[..]
Het 1 staat los van het ander. Kennelijk bij jou niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:57 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, ik vind je wel een simpele ziel als je dat soort problematiek van vrouwen niet serieus neemt en/of ze vervolgens belachelijk gaat maken. Dat staat voor mij ook los van dat ze goede schoolprestaties zou hebben gehad, whaha.
Maar ze gaat hier goed op, hoe meer aandacht hoe beter natuurlijk want geld. Ik hoop voor haar dat haar bankrekening lekker groeit.
Een valedictorian is de leerling of student die als beste van zijn of haar jaar afstudeert, meestal op een Amerikaanse of Canadese school.quote:
Kennelijk bij jouw nietquote:Op woensdag 16 september 2026 10:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het 1 staat los van het ander. Kennelijk bij jou niet.
* Droopie roffelt op de tafelquote:Lieke Klaver over NK-titel en nieuwe richtlijnen: ‘Straks wordt een vrouwenlichaam weer taboe, dat wil ik echt niet’
Die reclame gaat ook helemaal niet om vrouwen. Het gaat om geld uit de zakken kloppen van mannen. De ware tragedie waar ze zich niet over uitspreken, de schade die gokken met zich meebrengt. In plaats daarvan hebben die vrouwen het alleen over de tieten van een andere vrouw.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:57 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, ik vind je wel een simpele ziel als je dat soort problematiek van vrouwen niet serieus neemt en/of ze vervolgens belachelijk gaat maken. Dat staat voor mij ook los van dat ze goede schoolprestaties zou hebben gehad, whaha.
Maar ze gaat hier goed op, hoe meer aandacht hoe beter natuurlijk want geld. Ik hoop voor haar dat haar bankrekening lekker groeit.
ze hebben het over het seksualiseren van topsporters, niet over de enorme memmenquote:Op woensdag 16 september 2026 10:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die reclame gaat ook helemaal niet om vrouwen. Het gaat om geld uit de zakken kloppen van mannen. De ware tragedie waar ze zich niet over uitspreken, de schade die gokken met zich meebrengt. In plaats daarvan hebben die vrouwen het alleen over de tieten van een andere vrouw.
Een vrouw die een zak geld krijgt om reclame te maken voor gokken op sport. Sterk staaltje "how can i make this about me" ja. De reclame zegt letterlijk dat Novig om gokken op sport draait en daarna laat ze de sporten zien waar je op kan gokken.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben het over het seksualiseren van topsporters, niet over de enorme memmen
ja het gaat idd niet om dr dikke tettenquote:Op woensdag 16 september 2026 10:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een vrouw die een zak geld krijgt om reclame te maken voor gokken op sport. Sterk staaltje "how can i make this about me" ja. De reclame zegt letterlijk dat Novig om gokken op sport draait en daarna laat ze de sporten zien waar je op kan gokken.
Hoe is ze in die advertentie een topsporter dan?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja het gaat idd niet om dr dikke tetten
is ze nietquote:Op woensdag 16 september 2026 10:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe is ze in die advertentie een topsporter dan?
Kennelijk wel. En het is in deze zin jou.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kennelijk bij jouw niet
Dat ze hier simpel overkomt zegt letterlijk niets ovet wat ze op school heeft gedaan
Boem pats strike 1quote:Op woensdag 16 september 2026 10:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kennelijk wel. En het is in deze zin jou.
kennelijk niet en wtf boeit mij dat nouquote:Op woensdag 16 september 2026 10:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kennelijk wel. En het is in deze zin jou.
Ze lokt simpele mannen een goksite opquote:Op woensdag 16 september 2026 10:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ze niet
ze doet alsof het om tits en ass gaat bij topport maar letterlijk niemand klaagt over dr gigantische voorgevel, dat zit je gewoon te verzinnen
"ze doet alsof het om tits en ass gaat bij topport" Waar doet ze dat dan? Want heb voor onderzoeksdoeleinden de advertentie nog een paar keer teruggekeken, ook in slowmotion en zelfs met geluid aan en ik zie dat er niet in terug. Ze zegt alleen waar je op kan gokken, en niet "je moet dikke jetsers hebben om te kunnen voetballen"quote:Op woensdag 16 september 2026 10:37 schreef sp3c het volgende:
ze doet alsof het om tits en ass gaat bij topport
ja daarom noem je het reclamequote:Op woensdag 16 september 2026 10:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze lokt simpele mannen een goksite op
je bent al dagenlang bezig met corrigeren en het laatste woord krijgen en nu boeit het je niks? Goed verhaal gap.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
kennelijk niet en wtf boeit mij dat nou
ik heb nog nooit iemand zijn grammatica gecorrigeerd gapquote:Op woensdag 16 september 2026 10:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je bent al dagenlang bezig met corrigeren en het laatste woord krijgen en nu boeit het je niks? Goed verhaal gap.
ze is niet naakt omdat ze de sporten zo leuk vindquote:Op woensdag 16 september 2026 10:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"ze doet alsof het om tits en ass gaat bij topport" Waar doet ze dat dan? Want heb voor onderzoeksdoeleinden de advertentie nog een paar keer teruggekeken, ook in slowmotion en zelfs met geluid aan en ik zie dat er niet in terug. Ze zegt alleen waar je op kan gokken, en niet "je moet dikke jetsers hebben om te kunnen voetballen"
Ik had het dan ook niet over jouw grammaticaquote:Op woensdag 16 september 2026 10:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zijn grammatica gecorrigeerd gap
Ze is naakt om de aandacht te krijgen van de doelgroep die vaak gokt op sport met als doel het op hun platform te doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze is niet naakt omdat ze de sporten zo leuk vind
hier had ik al op gereageerd gapquote:Op woensdag 16 september 2026 10:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je bent al dagenlang bezig met corrigeren en het laatste woord krijgen en nu boeit het je niks? Goed verhaal gap.
jouw vs jou is grammaticaquote:[..]
Ik had het dan ook niet over jouw grammaticamaargoed we dwalen af. Ligt vast alleen aan mij
ja en de dames die daadwerkelijk sporten vinden dat vervelend, wat is het probleem?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze is naakt om de aandacht te krijgen van de doelgroep die vaak gokt op sport met als doel het op hun platform te doen.
thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |