het is idd geen sportster, doet wel alsofquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat dit los staat van fysieke prestaties in de sport misschien? Het verschuift niet ineens die prestaties maar puur eem genot om naar te kijken. Het is ook geen sportster.
Dan zoek je problemen die er niet zijn imoquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is idd geen sportster, doet wel alsof
dat is het probleem voor deze dames
ja gewoon geen kort rokje aantrekkenquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dan zoek je problemen die er niet zijn imo
quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja gewoon geen kort rokje aantrekken
das letterlijk je argumentquote:
Ging over die Sneeuwwitje-gate. Die moest toch opzouten? Was ook meer een aanloopje naar mijn repliek over de 'ophouden/stoppen/niet zeiken' retoriek.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen behoefte aan censuur
we moeten gaan accepteren dat iedereen een eigen mening heeft
Ik ken werkelijk niemand die ijshockey met seks in verband brengt...quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:19 schreef sp3c het volgende:
ze gaat naakt op de foto, voor een reclame voor een goksite voor sport met een ijshockeystick die dr gigantische tetten bedekt
hoe ben je dan in godsnaam niet de sport aan het seksualiseren?
hoeveel mensen ken je die ijshockey met uberhapt iets in verband brengen?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die ijshockey met seks in verband brengt...
Dat lukt ook Sweeney niet met een stick van een goalie.
Ik ben Kemphaan geweest, dus relatief veel.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoeveel mensen ken je die ijshockey met uberhapt iets in verband brengen?
Hanen gaan goed atmquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben Kemphaan geweest, dus relatief veel.
Dat ligt er maar net aan welke stick van de goaliequote:Op dinsdag 15 september 2026 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
yupquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja op het korte rokjes argument idd. De tering zeg
goalie heeft de grote stickquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke stick van de goalie
Sidney Sweeney is de heldin van de Republikijnen en Jennifer Lawrence van de Democraten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:40 schreef RM-rf het volgende:
Waarom is er hier een topic over preutse amerikaanse fophef over een Reclame die gericht is op de amerikaanse markt?
zouden allemaal op goal staanquote:
dit idd, dat hoefijzerverhaalquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sidney Sweeney is de heldin van de Republikijnen en Jennifer Lawrence van de Democraten.
Dus wat die 2 ook doen, het geeft ophef.
Dit, kan wel slotje op na deze post 👍quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:41 schreef VEM2012 het volgende:
Sweeney voldoet niet aan de eis van Hollywood om openlijk en luid super progressief te zijn. Dat maakt haar enorm gehaat.
Zo ver is men daar: wie niet netjes het extreemlinkse gedachtengoed oreert moet kapot worden gemaakt.
Tel daarbij op dat ze blank is, blond en godbeterehet slank… ja, dan mag je natuurlijk niet halfnaakt je laten fotograferen, want dan doe je in je eentje 100 jaar feminisme teniet (heeft feminisme dan zo weinig bereikt in 100 jaar dat 1 vrouw het met 1 reclame kan vernietigen???).
Lizzo naakt: brave! Sweeney: hoer!
De meeste mensen in Europa lijken niet in de gaten te hebben hoe achterlijk extreemlinks in de VS is en ook hoe eng (want ze willen je daar gewoon kapotmaken vanwege niet netjes meedoen met de gekte).
Het is ook een vorm van massahysterie: iedereen snapt dat Sweeney geen vrouwelijke atlete uitbeeldt en toch zien alle vrouwelijke atleten dit wel zo? Nee, natuurlijk niet: ook die posts zijn weer bedoeld als virtue signaling.
Net als: Patrick Clancy heeft het gedaan!
Of: Israël pleegt genocide!
Want ja, Sweeney is wat dat betreft meteen een waarschuwing voor wie niet meedoet…
quote:Op dinsdag 15 september 2026 07:41 schreef epicbeardman het volgende:
Als ze zwart was geweest was iedereen lovend en was ze een powervrouw
Maar ze is een witte blonde knappe vrouw, net zoals Raisa, die moeten worden uitgebannen
Het zijn geen Trappers.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hanen gaan goed atm![]()
Maar de dames willen graag minder als meisjes gezien worden, bodychecks en alles
Dit helpt njet
Nu ik zou het wel zijn.quote:
Wow such courage, black feminism on fullest display #bigwoman #bodypositivity #allsizesmatter #blm #notoracism #inclusivity #blackheritagequote:
Het is een actrice. Je weet wel, iemand die voor haar werk doet alsof ze iemand anders is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is idd geen sportster, doet wel alsof
dat is het probleem voor deze dames
Waarom bericht de NOS erover? Dat lijkt me een relevantere vraag.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:40 schreef RM-rf het volgende:
Waarom is er hier een topic over preutse amerikaanse fophef over een Reclame die gericht is op de amerikaanse markt?
Die blikkenquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het blijft toch verbazingwekkend in wat voor bochten mensen zich wringen om de kritiek op Sweeney te rechtvaardigen.
Is er iemand die echt gelooft dat het geen jaloezie is? Vrouwen kunnen knappere vrouwen niet uitstaan. Dat is een bekend verschijnsel. Laten we het niet ingewikkelder maken dan het is. Als het een lelijkerd was geweest was het empowering and brave.
[ x ]
[ x ]
Vrouwen kunnen gewoon over het algemeen slecht omgaan met knappe vrouwen.
Natuurlijk wel... Als ze er zo een type vrouw neerzetten in dit soort poses en naakt, dan gaat het puur om seks en mannen geil krijgen...quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Aangenomen dat dat waar is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... Als ze er zo een type vrouw neerzetten in dit soort poses en naakt, dan gaat het puur om seks en mannen geil krijgen...
in principe niks maar ik snap dat daadwerkelijk sportende dames het niet grappig vindenquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangenomen dat dat waar is.
Wat is daar precies op tegen?
Nietsquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangenomen dat dat waar is.
Wat is daar precies op tegen?
Ik zou het iedereen afraden om naakt te gaan ijshockeyen…quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... Als ze er zo een type vrouw neerzetten in dit soort poses en naakt, dan gaat het puur om seks en mannen geil krijgen...
Hoho, ik had het over de sport.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niets![]()
Maar kom dan ook niet af met: niemand denk aan seks bij het zien van die hockeystick
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sidney Sweeney is de heldin van de Republikijnen en Jennifer Lawrence van de Democraten.
Dus wat die 2 ook doen, het geeft ophef.
Heb je een link naar deze video?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:33 schreef VEM2012 het volgende:
een naakte vrouw naast een hockeystick die ze als dildo gaat gebruiken ofzo…
Sex sells. Dat is niets nieuws. De vraag is alleen waarom het een probleem is zodra Sydney Sweeney het doet. Zodra Henry Cavill halfnaakt gaat vinden deze vrouwen het fantastisch.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2026 00:37 schreef RotatoR het volgende:
"Ik kan de woede die ik voel als ik dit zie, niet omschrijven", schrijft de voormalig zwemster en viervoudig olympisch kampioene Ariarne Titmus.
Waarom zouden ze dat niet grappig vinden? Dan ben je toch een droevige aansteller als je het niet grappig vind dat een vrouw naakt poseert met een tennisracket of hockeystick?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
in principe niks maar ik snap dat daadwerkelijk sportende dames het niet grappig vinden
Dat vind ik een hele mooie uitspraak en komt me bekend voor. Wanneer zegt hij dat? In Afterlife of zo?quote:
Ik kan mij dat wel ergens voorstellen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet grappig vinden? Dan ben je toch een droevige aansteller als je het niet grappig vind dat een vrouw naakt poseert met een tennisracket of hockeystick?
Over seksistische stereotypering gesproken. Dit spant wel de kroon!quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het blijft toch verbazingwekkend in wat voor bochten mensen zich wringen om de kritiek op Sweeney te rechtvaardigen.
Is er iemand die echt gelooft dat het geen jaloezie is? Vrouwen kunnen knappere vrouwen niet uitstaan. Dat is een bekend verschijnsel. Laten we het niet ingewikkelder maken dan het is. Als het een lelijkerd was geweest was het empowering and brave.
[ x ]
[ x ]
Vrouwen kunnen gewoon over het algemeen slecht omgaan met knappe vrouwen.
tvpquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn haar tieten eigenlijk echt? Daar was ik benieuwd naar. Was nogal onder de indruk toen je die zag in Euphoria. Zo slank en dan zo enorm. Maar denk het wel, zagen er heel natuurlijk uit.
Gewoon een vraag.
Denk het wel, ze doet schijnbaar bijna alle sporten. Misschien dat dit haar geheim is?quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn haar tieten eigenlijk echt? Daar was ik benieuwd naar. Was nogal onder de indruk toen je die zag in Euphoria. Zo slank en dan zo enorm. Maar denk het wel, zagen er heel natuurlijk uit.
Gewoon een vraag.
Zeer fake. Daar kan niemand jaloers op zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Gewoon een vraag.
Ergens in een interview. Staat op YouTubequote:Op dinsdag 15 september 2026 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele mooie uitspraak en komt me bekend voor. Wanneer zegt hij dat? In Afterlife of zo?
En ze heeft "great jeans".quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk het wel, ze doet schijnbaar bijna alle sporten. Misschien dat dit haar geheim is?
En dan ook gewoon recht kunnen blijven lopen. Hier op de plek waar ik werkzaamheden verricht in ruil voor een financiële vergoeding loopt er iemand helemaal krom vanwege de omvang van haar borsten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Gewoon een vraag.
Die tuthola bepaald lekker zelf wat ze doet met haar lichaam. Ze is die sportvrouwen niks geen verantwoording schuldig.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan mij dat wel ergens voorstellen.
Ik zie soms de jeugd die aan topsport doet voor medische testen. Wat die zichzelf ontzeggen en allemaal moeten laten, de discipline,.. om dan na jaren topsporter te zijn en nog steeds Spartaans te leven. Daarna met een hoop werk en nog meer opoffering gouden medailles winnen of wereldkampioen worden.
En dan komt daar zo een geile tuthola met haar tetten bloot sportief zitten wezen terwijl ze waarschijnlijk nog nooit een schaats of boksring heeft gezien.. Wat dan de vrouwensport weer terugbrengt naar gewoon mooi en sexy wezen voor de mannen.
Ik kan mij voorstellen dat dat wel wat steekt.
Voor de rest zijn de reacties dan weer zeer overdreven... Koken van woede
Even opgezocht, maar erg goede tieten in Euphoria, inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Gewoon een vraag.
Dat zal ongeveer wel kloppen. Ze heeft misschien nog bij sommige takken van de alfabetfamilie wat krediet vanwege o.a. Euphoria waardoor het voor een deel niet zo extreem is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hell, ik denk dat Sweeney op dit moment bij extreem links in het rijtje Hitler, Maher, Netanyahu, Cunningham, Poetin, Trump, enz. staat.
Ja, je kan het smakeloos vinden. Maar om je zo op te winden over de bijbaantjes van anders sportsters. Dan moet je weinig te doen hebben in je leven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gouden medaillist in het onderdeel dramaqueen?
Die zijn niet weg omdat iemand op Twitter wat vind.quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:23 schreef SimonB. het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven van de wilde frisheid van limoenen.
Sweeney komt uit Texas, heeft great (blanke) genen en flinke tetten, is lid van de Republican Party en wordt geprezen door Trump.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom?
beide zijn gewoon toneelspeelsters en deel van een media-wereld en om allerhande rendenen kunnen ze in de aandacht komen, last but not least dat er altijd mensen zijn die weer aandacht willen zoeken aan de hand van bekende personen...
waaruit meen jij "bewijs"te moeten halen dat alle aandacht omtrend deze personen een politieke grond zou hebben?
Andersom is WNBA basketbalster Sophie Cunningham de nieuwste ster aan het MAGA front. Ze deed wat uitspraken over geen omgebouwde mannen in de vrouwensporten en FOX news ging helemaal uit zn dak.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat zal ongeveer wel kloppen. Ze heeft misschien nog bij sommige takken van de alfabetfamilie wat krediet vanwege o.a. Euphoria waardoor het voor een deel niet zo extreem is.
Het is sowieso interessant om te volgen hoe bepaalde groepen iedereen die in hun ogen MAGA en/of zionist is gelijk op de (letterlijke?) brandstapel gooien.
Dat staat in het artikel toch?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet grappig vinden? Dan ben je toch een droevige aansteller als je het niet grappig vind dat een vrouw naakt poseert met een tennisracket of hockeystick?
Je hoeft geen MAGA te zijn om dat te vinden hoorquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Andersom is WNBA basketbalster Sophie Cunningham de nieuwste ster aan het MAGA front. Ze deed wat uitspraken over geen omgebouwde mannen in de vrouwensporten en FOX news ging helemaal uit zn dak.
Sowieso bizar dat dat al een controversiële mening is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Andersom is WNBA basketbalster Sophie Cunningham de nieuwste ster aan het MAGA front. Ze deed wat uitspraken over geen omgebouwde mannen in de vrouwensporten en FOX news ging helemaal uit zn dak.
Ach, ook alleen maar bij bepaalde 'mensen'.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat dat al een controversiële mening is tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |