Wow such courage, black feminism on fullest display #bigwoman #bodypositivity #allsizesmatter #blm #notoracism #inclusivity #blackheritagequote:
Het is een actrice. Je weet wel, iemand die voor haar werk doet alsof ze iemand anders is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is idd geen sportster, doet wel alsof
dat is het probleem voor deze dames
Waarom bericht de NOS erover? Dat lijkt me een relevantere vraag.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:40 schreef RM-rf het volgende:
Waarom is er hier een topic over preutse amerikaanse fophef over een Reclame die gericht is op de amerikaanse markt?
Die blikkenquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het blijft toch verbazingwekkend in wat voor bochten mensen zich wringen om de kritiek op Sweeney te rechtvaardigen.
Is er iemand die echt gelooft dat het geen jaloezie is? Vrouwen kunnen knappere vrouwen niet uitstaan. Dat is een bekend verschijnsel. Laten we het niet ingewikkelder maken dan het is. Als het een lelijkerd was geweest was het empowering and brave.
[ x ]
[ x ]
Vrouwen kunnen gewoon over het algemeen slecht omgaan met knappe vrouwen.
Natuurlijk wel... Als ze er zo een type vrouw neerzetten in dit soort poses en naakt, dan gaat het puur om seks en mannen geil krijgen...quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die ijshockey met seks in verband brengt...
Dat lukt ook Sweeney niet met een stick van een goalie.
Aangenomen dat dat waar is.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... Als ze er zo een type vrouw neerzetten in dit soort poses en naakt, dan gaat het puur om seks en mannen geil krijgen...
in principe niks maar ik snap dat daadwerkelijk sportende dames het niet grappig vindenquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangenomen dat dat waar is.
Wat is daar precies op tegen?
Nietsquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangenomen dat dat waar is.
Wat is daar precies op tegen?
Ik zou het iedereen afraden om naakt te gaan ijshockeyen…quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... Als ze er zo een type vrouw neerzetten in dit soort poses en naakt, dan gaat het puur om seks en mannen geil krijgen...
Hoho, ik had het over de sport.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niets![]()
Maar kom dan ook niet af met: niemand denk aan seks bij het zien van die hockeystick
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sidney Sweeney is de heldin van de Republikijnen en Jennifer Lawrence van de Democraten.
Dus wat die 2 ook doen, het geeft ophef.
Heb je een link naar deze video?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:33 schreef VEM2012 het volgende:
een naakte vrouw naast een hockeystick die ze als dildo gaat gebruiken ofzo…
Sex sells. Dat is niets nieuws. De vraag is alleen waarom het een probleem is zodra Sydney Sweeney het doet. Zodra Henry Cavill halfnaakt gaat vinden deze vrouwen het fantastisch.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2026 00:37 schreef RotatoR het volgende:
"Ik kan de woede die ik voel als ik dit zie, niet omschrijven", schrijft de voormalig zwemster en viervoudig olympisch kampioene Ariarne Titmus.
Waarom zouden ze dat niet grappig vinden? Dan ben je toch een droevige aansteller als je het niet grappig vind dat een vrouw naakt poseert met een tennisracket of hockeystick?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
in principe niks maar ik snap dat daadwerkelijk sportende dames het niet grappig vinden
Dat vind ik een hele mooie uitspraak en komt me bekend voor. Wanneer zegt hij dat? In Afterlife of zo?quote:
Ik kan mij dat wel ergens voorstellen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet grappig vinden? Dan ben je toch een droevige aansteller als je het niet grappig vind dat een vrouw naakt poseert met een tennisracket of hockeystick?
Over seksistische stereotypering gesproken. Dit spant wel de kroon!quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het blijft toch verbazingwekkend in wat voor bochten mensen zich wringen om de kritiek op Sweeney te rechtvaardigen.
Is er iemand die echt gelooft dat het geen jaloezie is? Vrouwen kunnen knappere vrouwen niet uitstaan. Dat is een bekend verschijnsel. Laten we het niet ingewikkelder maken dan het is. Als het een lelijkerd was geweest was het empowering and brave.
[ x ]
[ x ]
Vrouwen kunnen gewoon over het algemeen slecht omgaan met knappe vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |