abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 13:55:01 #76
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221802190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kom me nog een keer uitleggen dat het probleem niet is dat Sidney Sweeney iets doet:
[ x ]
Het argument "hunnie doet het ook" heet Sydney ook zelf gebruikt.

Zeer origineel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221802191
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is de makkelijkste weg, iemand als jaloers wegzetten.

Er zijn altijd knappe vrouwen die aandacht krijgen. En nu?
Ingewikkelder is het ook niet.

Leg me anders maar uit waarom de covers met naaktfoto's die ik eerder postte geen probleem waren en nu een foto met sidney sweeney opeens wel.

Simpel: omdat het sidney sweeney is en vrouwen jaloers op haar zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221802200
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:37 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het is jouw visie voornamelijk mbt 'haat'. Typerende vergelijking weer.
De onderbouwing staat erbij, grapjas.
pi_221802204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het argument "hunnie doet het ook" heet Sydney ook zelf gebruikt.

Zeer origineel.
Argumenten hoeven niet origineel of uniek te zijn. Ze moeten onweerlegbaar zijn. En dat is dit argument.

Want of:

- naakt poseren met sportattributen is een probleem, ongeachte wie het doet..
- naakt poseren met sportattributren is geen probleem, ook niet als Sidney Sweeney het doet.

Je kan niet de ene keer je mond houden en de volgende keer als Sidney Sweeney het doet er opeens een probleem van maken.

Oh, en "dat argument gebruikte persoon X ook" is natuurlijk geen weerlegging van dat argument.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 13:59:35 #80
pi_221802211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Argumenten hoeven niet origineel of uniek te zijn. Ze moeten onweerlegbaar zijn. En dat is dit argument.

Want of:

- naakt poseren met sportattributen is een probleem, ongeachte wie het doet..
- naakt poseren met sportattributren is geen probleem, ook niet als Sidney Sweeney het doet.

Je kan niet de ene keer je mond houden en de volgende keer als Sidney Sweeney het doet er opeens een probleem van maken.

Oh, en "dat argument gebruikte persoon X ook" is natuurlijk geen weerlegging van dat argument.
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 september 2026 @ 14:00:53 #81
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als er al iemand geseksualiseerd wordt is dat Sidney Sweeney.

Als jij tennis speelt en iemand anders maakt een erotische fotoshoot op een tennisbaan betekent dat niet dat JIJ geseksualiseerd wordt omdat jij toevallig ook tennis speelt.

Wat is dit voor totaal van de pot gerukte logica.
Dat doet Sweeney zelf. En dat is prima.

Het punt is. Wil je vrouwensport verbeelden als sport of als vrouwelijke aantrekkelijkheid. Dat andere sportvrouwen het mede op zichzelf betrekken is logisch omdat het vrouw zijn een onderdeel is van deze situatie/probleem (vrouw, sport, aantrekkelijkheid).
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221802218
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zucht. Het gaat om sporters die balen dat vrouwelijke sporters geseksualiseerd worden
[..]
Het gaat om de beeldvorming van vrouwelijke sporters. De ene groep wil niet geseksualiseerd worden en de ander maakt er juist gebruik van. Beide visies zijn mogelijk. Dit verschil afdoen met jaloezie is gewoon te simpel. Dit 'probleem' is de pitspoezendiscussie 2.0
Nee, dat is aantoonbaar niet zo omdat een deel van de klagers zelf via Social Media de godganse dag halfnaakte afbeeldingen rondpompt en/of zelf nota bene op de cover hebben gestaan naakt.

Het is selectieve verontwaardiging en dat maakt dat het dus duidelijk om iets anders gaat.
pi_221802223
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Bizar ja dat een gokwebsite voor diezelfde sporten sport en een lekker wijf gebruikt om aandacht te trekken van hun doelgroep; mannen die van sport houden en lekkere wijven.
pi_221802227
quote:

[..]
Hoezo sport zij niet?

Of bedoel je op topniveau? Dat doet ze niet. Maar in welk universum moet je topsport bedrijven voordat je mag poseren met sportattributen?

De link die gelegd wordt door de topsporters is een volstrekt onzinnige.
pi_221802235
quote:

[..]
Ze misbruikt dit om aandacht te krijgen? Heb je enige inzage in de gedachtegang van Sidney Sweeney of is dit jouw aanname? We weten het antrwoord natuurlijk al.

En hoe weet jij wat de motivatie van die andere vrouwen was? Was dat ook een aanname? Dit antwoord weten we natuurlijk ook al.

Misschien weet jij niet wat een model is, maar een model wordt gevraagd om op de foto te gaan en krijgt daar voor betaald. Dat is niet om aandacht te creeeren voor het model, maar voor het product van haar opdrachtgever.

En waarom zou naakt poseren met een tennisracket opeens verkeerd zijn als je het doet voor de aandacht? Wat is nu je daadwerkelijke probleem? Naakt poseren met een sportattribuut of naakt poseren met een sportattribuut met de "verkeerde intentie".

En dan bepaal jij kennelijk welke intenties juist en welke verkeerd zijn, en dat baseer je dan ook nog eens volledig op aannames, om de simpele reden dat je iemannds intenties niet kent.

Hoe langer ik over je argumentatie nadenk, hoe minder er van overblijft. Wat een ondoordacht wankel verhaal.
pi_221802237
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Het punt is. Wil je vrouwensport verbeelden als sport of als vrouwelijke aantrekkelijkheid. Dat andere sportvrouwen het mede op zichzelf betrekken is logisch omdat het vrouw zijn een onderdeel is van deze situatie/probleem (vrouw, sport, aantrekkelijkheid).
Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden. Integendeel, gokken gebeurt juist vooral niet op wedstrijden van vrouwen.
pi_221802242
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:00 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]

Ze willen aandacht genereren voor hun website waar je kan gokken op sport. Dat lijkt me aardig gelukt.
pi_221802253
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ze willen aandacht genereren voor hun website waar je kan gokken op sport. Dat lijkt me aardig gelukt.
Ja, wat dat betreft hebben de klagers weer tientallen miljoenen bijeen geharkt voor Sweeney haar spaarvarken. Dat maakt het buitengewoon hilarisch.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:08:56 #89
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden. Integendeel, gokken gebeurt juist vooral niet op wedstrijden van vrouwen.
Jawel. Naakte vrouw met sportartikelen is seksualiseren en sport in 1 plaatje.

Al was het in opdracht van de agro-industrie. Dat is minder relevant.
pi_221802268
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:08 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jawel. Naakte vrouw met sportartikelen is seksualiseren en sport in 1 plaatje.

Al was het in opdracht van de agro-industrie. Niet relevant.
Dus als zij morgen naakt poseert met een auto dan vind jij het normaal dat alle vrouwen die in automotive werken gaan zeiken?
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 14:10:51 #91
pi_221802271
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:02 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Bizar ja dat een gokwebsite voor diezelfde sporten sport en een lekker wijf gebruikt om aandacht te trekken van hun doelgroep; mannen die van sport houden en lekkere wijven.
Staat voor de objectificatie van de vrouw.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221802276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Haar lichaam, haar keuze.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 14:12:32 #93
pi_221802282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ze misbruikt dit om aandacht te krijgen? Heb je enige inzage in de gedachtegang van Sidney Sweeney of is dit jouw aanname? We weten het antrwoord natuurlijk al.

En hoe weet jij wat de motivatie van die andere vrouwen was? Was dat ook een aanname? Dit antwoord weten we natuurlijk ook al.

Misschien weet jij niet wat een model is, maar een model wordt gevraagd om op de foto te gaan en krijgt daar voor betaald. Dat is niet om aandacht te creeeren voor het model, maar voor het product van haar opdrachtgever.

En waarom zou naakt poseren met een tennisracket opeens verkeerd zijn als je het doet voor de aandacht? Wat is nu je daadwerkelijke probleem? Naakt poseren met een sportattribuut of naakt poseren met een sportattribuut met de "verkeerde intentie".

En dan bepaal jij kennelijk welke intenties juist en welke verkeerd zijn, en dat baseer je dan ook nog eens volledig op aannames, om de simpele reden dat je iemannds intenties niet kent.

Hoe langer ik over je argumentatie nadenk, hoe minder er van overblijft. Wat een ondoordacht wankel verhaal.
Dus ze adverteert iets, maar wil geen aandacht? Dat lijkt mij met elkaar in tegenstrijd.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221802283
quote:

[..]
Nog afgezien dat ook dat gezocht is: waarom dan niet op alle andere momenten dat er sporters naakt of halfnaakt poseren.

Echt, de argumentatie klopt niet en dat is ook niet zo gek omdat de ophef niet draait om wat Sweeney doet, maar om dat Sweeney het doet.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 14:12:51 #95
pi_221802285
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:11 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Haar lichaam, haar keuze.
Mijn mening, mijn keuze.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 september 2026 @ 14:13:11 #96
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802289
quote:

[..]
Precies. Doen alsof het over gokken gaat is ridicuul.
pi_221802292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus ze adverteert iets, maar wil geen aandacht? Dat lijkt mij met elkaar in tegenstrijd.
Ik denk dat ze reclame wilde maken met deze reclame. Maar dat is slechts een wilde gok hoor...
pi_221802293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Mijn mening, mijn keuze.
Nog eentje zonder argumenten. Het houdt niet over vandaag.
pi_221802299
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:13 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Precies. Doen alsof het over gokken gaat is ridicuul.
De argumentatie wordt zwakker en zwakker...
  woensdag 16 september 2026 @ 14:14:36 #100
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221802302
quote:

[..]
Precies.

Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.

Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.

Denk dat dat hetgeen is wat veel vrouwen ook stoort. Dat is geen jaloezie.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')