Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus als zij morgen naakt poseert met een auto dan vind jij het normaal dat alle vrouwen die in automotive werken gaan zeiken?
Het zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De argumentatie wordt zwakker en zwakker...
quote:Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden
Bespaar me dit gereutel.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat voor de objectificatie van de vrouw.
Ik denk dat ze vooral wil dat haar factuur betaald wordt. Net zoals elk fotomodel.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus ze adverteert iets, maar wil geen aandacht? Dat lijkt mij met elkaar in tegenstrijd.
Dat mag alleen als het een lelijk onwenselijk poepgaatje is.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bespaar me dit gereutel.
Als een vrouw foto's van haar poepgaatje verkoopt op onlyfans is het volgens dezelfde critici empowering en self in control.
Voor het geld hoeft ze het niet te doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral wil dat haar factuur betaald wordt. Net zoals elk fotomodel.
Waarom zou Doutzen Kroes jarenlang het gezicht van Victoria Secret zijn geweest? Voor de aandacht of omdat het 6 miljoen per jaar betaalt? Denk nou toch eens na man.
Haar klant die wil graag aandacht voor zijn goksite. Nou, dat is aardig gelukt.
Eens. Maar ga dan geen sport seksualiseren. Dat er geklaag komt van Sporty Spice is wel te begrijpen.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Precies.
Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.
Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.
Denk dat dat hetgeen is wat veel vrouwen ook stoort. Dat is geen jaloezie.
Daar heeft ze jou toch niet voor nodig om dat voor haarzelf te beslissen? Waarom zo controlerend over die vrouw? Of denk je dat ze niet zelf kan nadenken?quote:Op woensdag 16 september 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Ze verdiend al heel veel geld met acteren.
oh dus toch om de aandachtquote:Op woensdag 16 september 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja het is hilarisch want je snapt het echt niet hè.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja hoor
Nu zijn de vrouwen opeens begaan met Sidney Sweeney en zijn ze bezorgd dat ze als "lekker wijf gezien wordt".
Het begint nu echt hilarisch te worden.
Waarom niet? Omdat jij dat onwenselijk vindt?quote:Op woensdag 16 september 2026 14:21 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Eens. Maar ga dan geen sport seksualiseren. Dat er geklaag komt van Sporty Spice is wel te begrijpen.
Dus jij bepaald voor haar wat genoeg is of niet. wat ze wel of niet hoeft te doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze moet het zelf weten hoor. Ze doet het alleen niet omdat ze krap bij kas zit.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dus jij bepaald voor haar wat genoeg is of niet. wat ze wel of niet hoeft te doen.
En dat bepaal jij voor haar zodat jij een soort van discussie op een internetforum kan "winnen"?
Is ook zo. Maar nu wordt de seksualisering doorgetrokken naar de context van sport. Dat is het hele punt. Daar zijn sommigen niet blij mee en dat punt is te begrijpen. Je wilt bij sport namelijk gewaardeerd worden om je prestaties en niet om je uiterlijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bespaar me dit gereutel.
Als een vrouw foto's van haar poepgaatje verkoopt op onlyfans is het volgens dezelfde critici empowering en self in control.
Die reclame ging over het zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen kloppen die gokken op sport. Hoogst waarschijnlijk ook niet eens vrouwensport.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:28 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar nu wordt de seksualisering doorgetrokken naar de context van sport. Dat is het hele punt. Daar zijn sommigen niet blij mee en dat punt is te begrijpen. Je wilt bij sport namelijk gewaardeerd worden om je prestaties en niet om je uiterlijk.
Ik heb begrip voor sporters die gewaardeerd willen worden om hun prestaties ipv het lichaam. Wat ik persoonlijk vind is niet zo heel belangrijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat jij dat onwenselijk vindt?
Wederom: leg dan eens uit waarom het nu ineens een probleem is en al die andere keren niemand zich stoorde.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Precies.
Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.
Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.
Denk dat dat hetgeen is wat veel vrouwen ook stoort. Dat is geen jaloezie.
O, dus de sporters zijn omhooggevallen?quote:Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.
Inderdaad. Het is een reclame voor een goksite. Waar zij mede eigenaar van is.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het zijn je eigen woorden
[..]
Ze hebben geen patent op het vasthouden van een voetbal. Ze zegt ook niet dat ze topsporter is in meerdere disciplines. Ze legt alleen uit op welke sporten je kan gokken. Dat er nu wat obscure turners over de zeik zijn wat al helemaal niet aan bod kwam in het filmpje zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor sporters die gewaardeerd willen worden om hun prestaties ipv het lichaam. Wat ik persoonlijk vind is niet zo heel belangrijk.
Ze is mede eigenaar. Ik denk dat het niet vergezocht is dat ze dit heeft gedaan om haar inkomen te maximaliseren.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jullie argumentatie blijft werkelijk niks van over. Het schiet alle kanten op.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja het is hilarisch want je snapt het echt niet hè.
Het is je nu al talloze keren uitgelegd.
Nee, er worden talloze pogingen gedaan om iets idioots goed te praten.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja het is hilarisch want je snapt het echt niet hè.
Het is je nu al talloze keren uitgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |