abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2026 @ 14:15:15 #101
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802305
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus als zij morgen naakt poseert met een auto dan vind jij het normaal dat alle vrouwen die in automotive werken gaan zeiken?
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koekoekmakto op 16-09-2026 14:22:42 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 16 september 2026 @ 14:16:28 #102
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802311
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De argumentatie wordt zwakker en zwakker...
Het zijn je eigen woorden

quote:
Ze was helemaal niet vrouwensport aan het verbeelden
pi_221802312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Staat voor de objectificatie van de vrouw.
Bespaar me dit gereutel.

Als een vrouw foto's van haar poepgaatje verkoopt op onlyfans is het volgens dezelfde critici empowering en self in control.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221802323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dus ze adverteert iets, maar wil geen aandacht? Dat lijkt mij met elkaar in tegenstrijd.
Ik denk dat ze vooral wil dat haar factuur betaald wordt. Net zoals elk fotomodel.

Waarom zou Doutzen Kroes jarenlang het gezicht van Victoria Secret zijn geweest? Voor de aandacht of omdat het 6 miljoen per jaar betaalt? Denk nou toch eens na man.

Haar klant die wil graag aandacht voor zijn goksite. Nou, dat is aardig gelukt.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221802326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bespaar me dit gereutel.

Als een vrouw foto's van haar poepgaatje verkoopt op onlyfans is het volgens dezelfde critici empowering en self in control.
Dat mag alleen als het een lelijk onwenselijk poepgaatje is.

Iemand als haar die doet alsof ze een muzikant is mag wel in een bh-tje poepgaatjes verkopen.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:20:48 #106
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221802335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral wil dat haar factuur betaald wordt. Net zoals elk fotomodel.

Waarom zou Doutzen Kroes jarenlang het gezicht van Victoria Secret zijn geweest? Voor de aandacht of omdat het 6 miljoen per jaar betaalt? Denk nou toch eens na man.

Haar klant die wil graag aandacht voor zijn goksite. Nou, dat is aardig gelukt.
Voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Ze verdiend al heel veel geld met acteren.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 16 september 2026 @ 14:21:18 #107
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802336
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:11 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Haar lichaam, haar keuze.
Eens. Maar ga dan geen sport seksualiseren. Dat er geklaag komt van Sporty Spice is wel te begrijpen.
pi_221802337
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Precies.

Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.

Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.

Denk dat dat hetgeen is wat veel vrouwen ook stoort. Dat is geen jaloezie.
Ja hoor :')

Nu zijn de vrouwen opeens begaan met Sidney Sweeney en zijn ze bezorgd dat ze als "lekker wijf gezien wordt".

Het begint nu echt hilarisch te worden.
pi_221802340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daar heeft ze jou toch niet voor nodig om dat voor haarzelf te beslissen? Waarom zo controlerend over die vrouw? Of denk je dat ze niet zelf kan nadenken?
pi_221802343
quote:

[..]
oh dus toch om de aandacht :')
  woensdag 16 september 2026 @ 14:23:53 #111
438527 MissButterflyy
pi_221802348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja hoor :')

Nu zijn de vrouwen opeens begaan met Sidney Sweeney en zijn ze bezorgd dat ze als "lekker wijf gezien wordt".

Het begint nu echt hilarisch te worden.
Ja het is hilarisch want je snapt het echt niet hè.
Het is je nu al talloze keren uitgelegd.
pi_221802363
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:21 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Eens. Maar ga dan geen sport seksualiseren. Dat er geklaag komt van Sporty Spice is wel te begrijpen.
Waarom niet? Omdat jij dat onwenselijk vindt?
pi_221802366
quote:

[..]
Dus jij bepaald voor haar wat genoeg is of niet. wat ze wel of niet hoeft te doen.
En dat bepaal jij voor haar zodat jij een soort van discussie op een internetforum kan "winnen"?
pi_221802368
Dit wordt echt het niveau Katja Schuurman die zich ergert aan het seksualiseren van vrouwen.
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:27:44 #115
438527 MissButterflyy
pi_221802372
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:26 schreef rival het volgende:

[..]
Dus jij bepaald voor haar wat genoeg is of niet. wat ze wel of niet hoeft te doen.
En dat bepaal jij voor haar zodat jij een soort van discussie op een internetforum kan "winnen"?
Ze moet het zelf weten hoor. Ze doet het alleen niet omdat ze krap bij kas zit.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:28:25 #116
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bespaar me dit gereutel.

Is ook zo. Maar nu wordt de seksualisering doorgetrokken naar de context van sport. Dat is het hele punt. Daar zijn sommigen niet blij mee en dat punt is te begrijpen. Je wilt bij sport namelijk gewaardeerd worden om je prestaties en niet om je uiterlijk.
pi_221802379
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:28 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Is ook zo. Maar nu wordt de seksualisering doorgetrokken naar de context van sport. Dat is het hele punt. Daar zijn sommigen niet blij mee en dat punt is te begrijpen. Je wilt bij sport namelijk gewaardeerd worden om je prestaties en niet om je uiterlijk.
Die reclame ging over het zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen kloppen die gokken op sport. Hoogst waarschijnlijk ook niet eens vrouwensport.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:30:50 #118
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221802384
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Waarom niet? Omdat jij dat onwenselijk vindt?
Ik heb begrip voor sporters die gewaardeerd willen worden om hun prestaties ipv het lichaam. Wat ik persoonlijk vind is niet zo heel belangrijk.
pi_221802386
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Precies.

Het is vaak ook helemaal niet leuk om ‘als lekker wijf’ gezien te worden door mannen.
Die niet verder kijken dan naar je lichaam en hoofd en hoe ze je het bed in kunnen krijgen.

Gejoel op straat, nagefloten en geroepen te worden en stalkers achter je aan te hebben.

Denk dat dat hetgeen is wat veel vrouwen ook stoort. Dat is geen jaloezie.
Wederom: leg dan eens uit waarom het nu ineens een probleem is en al die andere keren niemand zich stoorde.

Let wel: nu zitten er figuren bij die zich storen die eerder naakt op de cover stonden en/of die op Instagram een halve OF doen...
pi_221802392
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.
O, dus de sporters zijn omhooggevallen?
pi_221802395
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het zijn je eigen woorden
[..]

Inderdaad. Het is een reclame voor een goksite. Waar zij mede eigenaar van is.
pi_221802396
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:30 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik heb begrip voor sporters die gewaardeerd willen worden om hun prestaties ipv het lichaam. Wat ik persoonlijk vind is niet zo heel belangrijk.
Ze hebben geen patent op het vasthouden van een voetbal. Ze zegt ook niet dat ze topsporter is in meerdere disciplines. Ze legt alleen uit op welke sporten je kan gokken. Dat er nu wat obscure turners over de zeik zijn wat al helemaal niet aan bod kwam in het filmpje zegt genoeg.
pi_221802398
quote:

[..]
Ze is mede eigenaar. Ik denk dat het niet vergezocht is dat ze dit heeft gedaan om haar inkomen te maximaliseren.
pi_221802400
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jullie argumentatie blijft werkelijk niks van over. Het schiet alle kanten op.

En echt iedereen ziet wat het is: jaloezie.
pi_221802407
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, er worden talloze pogingen gedaan om iets idioots goed te praten.

En nog niet 1 iemand heeft een gooi gedaan naar uit te leggen waarom hier geen sprake zou zijn van selectieve verontwaardiging.
pi_221802408
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze is mede eigenaar. Ik denk dat het niet vergezocht is dat ze dit heeft gedaan om haar inkomen te maximaliseren.
Verrek, dit is nog waar ook. Ze is zelfs aandeelhouder.
Heeft ze hiervoor wel toestemming van alle andere vrouwen op de aarde?

Sterker nog: Ze heeft Novig zelf benaderd.
pi_221802432
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:28 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Er zijn talloze vrouwelijke sporters die zichzelf als sporter seksualiseren (waaronder sporters die nu klagen!!!). Dat is veel dichterbij het 'seksualiseren van sport' dan wat Sweeney heeft gedaan.

Probeer nou eens uit te leggen waarom het nu WEDEROM Sweeney is die de wind van voren krijgt en er anders 0,0 ophef is.

Kun je dat niet dan is het dus duidelijk selectieve verontwaardiging en zullen we het motief toch ergens anders moeten zoeken.
pi_221802441
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:30 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik ben zelf topsporter geweest. Denk jij dat ik ook maar een moment mij heb gestoord aan Beckham die halfnaakt reclames ging maken?

Hell, who cares?
pi_221802454
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:34 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Verrek, dit is nog waar ook. Ze is zelfs aandeelhouder.
Heeft ze hiervoor wel toestemming van alle andere vrouwen op de aarde?

Sterker nog: Ze heeft Novig zelf benaderd.
Het is gewoon een slimme vrouw die haar talenten (en dan doel ik echt niet alleen op haar uiterlijk) maximaal benut.

Je zou haar zelfs een powervrouw kunnen noemen. Maar nee... het is kennelijk heel feministisch om haar weg te zetten als moreel verdorven...
  woensdag 16 september 2026 @ 14:48:18 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802483
Heel simpel, als ze de sympathie van de feministen en progressieven terug wil winnen hoeft ze alleen even 3 kinderen te wurgen, dan haalt men 3 miljoen op voor dr.

Wat een wereld, kinderen vermoorden is geweldig en een beetje je tieten laten zien is blijkbaar verwerpelijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_221802485
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is gewoon een slimme vrouw die haar talenten (en dan doel ik echt niet alleen op haar uiterlijk) maximaal benut.

Je zou haar zelfs een powervrouw kunnen noemen. Maar nee... het is kennelijk heel feministisch om haar weg te zetten als moreel verdorven...
Ze heeft dan ook business en ondernemerschap aan UCLA gevolgd. Gewoon een hele slimme vrouw schijnbaar ook gedaan zodat ze voor haarzelf slimme beslissingen kon nemen omdat ze haar acteer carrière ook als een bedrijf ziet.

Blijf het bijzonder vinden hoe ze wordt aangevallen om haar eigen slimme keuzes die haar ten goede komen als het man was geweest dan zou ze bewonderd worden.
pi_221802491
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Heel simpel, als ze de sympathie van de feministen en progressieven terug wil winnen hoeft ze alleen even 3 kinderen te wurgen, dan haalt men 3 miljoen op voor dr.

Wat een wereld, kinderen vermoorden is geweldig en een beetje je tieten laten zien is blijkbaar verwerpelijk :').
Dan is het 11x guilty.
pi_221802514
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ze heeft dan ook business en ondernemerschap aan UCLA gevolgd. Gewoon een hele slimme vrouw schijnbaar ook gedaan zodat ze voor haarzelf slimme beslissingen kon nemen omdat ze haar acteer carrière ook als een bedrijf ziet.

Blijf het bijzonder vinden hoe ze wordt aangevallen om haar eigen slimme keuzes die haar ten goede komen als het man was geweest dan zou ze bewonderd worden.
Precies. Ik vind haar ook geweldig. Niet vanwege haar uiterlijk (ze is natuurlijk aantrekkelijk, maar ik heb een wat andere smaak). Ook niet omdat ze nu zo'n bijzonder goede actrice is (niets mis mee, maar ook niet dat ze er nu echt uitspringt). Maar gewoon omdat ze een slimme zakenvrouw is.

Maar dat ik haar verdedig is vrouwenhaat natuurlijk... ;)
pi_221802530
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Meeste modellen hebben cup A en het lichaam van een 11 jarig jongetje.

Sidney sweeney is ontzettend knap, heerlijke dikke borsten en doet wat ze zelf wil.

Jullie kunnen elkaar wijsmaken dat modellen met het lichaam van een 11 jarig jongetje knap zijn, jullie zien ze kennelijk niet als bedreiging. Omdat jullie zelf ook wel zien dat het gemiddelde model voor de gemiddelde man een stuk minder aantrekkelijk is dan Sidney Sweeney.
Hahah ik moet wel lachen om hoe jij jezelf hier neerzet. Je komt op mij over alsof je amper vrouwen ziet of spreekt? Een beetje alsof je bent blijven steken op de mindset van een 16-jarig jochie. Of je bent het, kan ook?

En alsof aantrekkelijk geworden door de gemiddelde man het hoogst haalbare is voor een vrouw en alsof de meeste vrouwen dát willen bereiken of dát geweldig vinden.
pi_221802542
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:57 schreef Gutso het volgende:

[..]
Hahah ik moet wel lachen om hoe jij jezelf hier neerzet. Je komt op mij over alsof je amper vrouwen ziet of spreekt? Een beetje alsof je bent blijven steken op de mindset van een 16-jarig jochie. Of je bent het, kan ook?

En alsof aantrekkelijk geworden door de gemiddelde man het hoogst haalbare is voor een vrouw en alsof de meeste vrouwen dát willen bereiken of dát geweldig vinden.
Snel noem hem een incel.
pi_221802560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben zelf topsporter geweest. Denk jij dat ik ook maar een moment mij heb gestoord aan Beckham die halfnaakt reclames ging maken?

Hell, who cares?
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.

https://nos.nl/l/2623265

Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:07:29 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221802579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:03 schreef Gutso het volgende:

[..]
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.

Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
Maar dat is toch wat anders dan een vrouw die doelbewust bijbeunt als reclamemodel?
pi_221802594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:57 schreef Gutso het volgende:

[..]

Ik ben 45 en heb een prachtige blonde rondborstige vriendin.
quote:
Dat weet ik niet maar ik ken genoeg vrouwen en heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ze in ieder geval slecht om kunnen gaan met knappere vrouwen die ze als bedreiging zien.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:11:06 #139
438527 MissButterflyy
pi_221802596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jullie argumentatie blijft werkelijk niks van over. Het schiet alle kanten op.

En echt iedereen ziet wat het is: jaloezie.
Als jij vrede hebt met het idee dat ik jaloers ben. :')

Gusto legt het verder prima uit.

Jij was toch ook aan het klagen over dat Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn om mee te daten?

Ik begrijp het helemaal.
pi_221802604
quote:

[..]

Dat is een compleet andere discussie.

Dit gaat niet over hoe sporters in beeld gebracht worden maar over een "verkeerde vrouw" die het gewaagd heeft naakt te poseren terwijl mannen haar aantrekkelijk vinden.
pi_221802615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Jij was toch ook aan het klagen over dat Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk zijn om mee te daten?
Nee, dat was ik niet. Geen idee hoe je daar bij komt.

Wel dat Nederlandse vrouwen zichzelf vaak als een lot uit de loterij zien, erg veel eisen en daar weinig tegenover zetten.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:15:12 #142
438527 MissButterflyy
pi_221802623
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
[..]
Hopelijk heeft ze nog andere kwaliteiten. :')
pi_221802632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
[..]
Mits je haar hard genoeg oppompt.
Kapitalisme is korte-termijn genot door financiële en ecologische schulden te maken.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:16:43 #144
438527 MissButterflyy
pi_221802634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee, dat was ik niet. Geen idee hoe je daar bij komt.

Wel dat Nederlandse vrouwen zichzelf vaak als een lot uit de loterij zien, erg veel eisen en daar weinig tegenover zetten.
Dat was jij wel, in het dating topic. En dat je daarom nu met buitenlandse vrouwen was aan het daten, dat beviel je toch beter.
pi_221802638
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hopelijk heeft ze nog andere kwaliteiten. :')
Vele. Ze is bijzonder intelligent. Heel erg lief. Heel erg knap. Is sportief. Ze is zorgzaam. Ze is zelfstandig. Ze verdient Heel veel geld.

Een topvrouw zo zou je kunnen zeggen.
pi_221802651
Over een paar jaar is sporten verboden en lopen alle vrouwen op Aarde onder een boerka en kijken we bevreemdend terug op deze discussie.
Laat maar waaien
pi_221802654
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat was jij wel, in het dating topic. En dat je daarom nu met buitenlandse vrouwen was aan het daten, dat beviel je toch beter.
Ik heb nooit gezegd dat nederlandse vrouwen niet leuk waren. Ik heb alleen gezegd dat ik mij op dat moment meer richtte op buitenlandse vrouwen omdat ik daar op dat moment beter mee matchte.

Wat jij direct vertaalde naar: je wilt een volgzaam typje.

Nou mijn vriendin is een zelfstandige universitair opgeleide vrouw die 3x mijn salaris verdient en zeket niet volgzaam of timide is.
pi_221802657
quote:

[..]
[..]
Dat weet ik niet maar ik ken genoeg vrouwen en heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ze in ieder geval slecht om kunnen gaan met knappere vrouwen die ze als bedreiging zien.
😂

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is een compleet andere discussie.

Dit gaat niet over hoe sporters in beeld gebracht worden maar over een "verkeerde vrouw" die het gewaagd heeft naakt te poseren terwijl mannen haar aantrekkelijk vinden.
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
pi_221802666
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Mits je haar hard genoeg oppompt.
Ik heb geen ervaring met vriendinnen die opgepompt moeten worden maar ik herken het direct als een man met ervaring spreekt.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:21:39 #150
438527 MissButterflyy
pi_221802668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar jaar is sporten verboden en lopen alle vrouwen op Aarde onder een boerka en kijken we bevreemdend terug op deze discussie.
Dit is geen BNW. :!
pi_221802676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:

[..]
😂
[..]
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.

twitter

Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.

Merkwaardig.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:26:01 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Het is uberhaupt geen probleem

Probleem is het seksualiseren van vrouwensport, sommige sportende vrouwen vinden dat vervelend en andwren hebben er minder moeite mee

Ik kan beide groepen wel begrijpen en waarom se Nederlandse pera ermee aan de haal gaat is mij een raadsel, zal wel met de te verwachten reactiea te maken hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221802689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.

[ x ]

Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.

Merkwaardig.
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:27:30 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Sportvrouwen logica
  woensdag 16 september 2026 @ 15:27:39 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ x ]

Merkwaardig.
Dat dus, er is zelfs 1 zo'n toverdoos die klaagt en dan zelf vrijwel naakt terug te vinden is :').

Het opnemen voor Lindsay Clancy en miepen over Sweeney, de progressieve vrouw kan dat! *).
Fry Palestine!!
pi_221802697
quote:

[..]

Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?

Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
pi_221802699
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Laat maar waaien
pi_221802700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Sportvrouwen logica
Het een sluit het ander niet uit.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:29:54 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802707
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik ga gewoon van het artikel uit
pi_221802708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?

Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
pi_221802717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.

Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
pi_221802721
quote:

[..]

[ x ]

Merkwaardig.
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:33:02 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:

[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.

En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
Fry Palestine!!
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:34:42 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.

Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
pi_221802735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
_O- _O- Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
pi_221802739
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.

En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
pi_221802740
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:

Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
Dat zou een logische verklaring zijn als ze zich dan ook verzetten tegen collega's die zichzelf seksualiseren (tot aan OF toe!). En wanneer ze niet zelf naakt op de cover gaan staan.

Dus ook voor jou: hoe verklaar jij de bizar selectieve verontwaardiging?
pi_221802743
quote:
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
  woensdag 16 september 2026 @ 15:37:44 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802747
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
_O- _O- Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Alsof je zelfs maar lid moet zijn van een sportclub om een bal te mogen kopen ofzo :').

Wat een achterlijke discussie in de tijd van kindermoordenaars :').
Fry Palestine!!
pi_221802750
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:36 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
Hey even kalm aan he! :(
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221802753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Nou, dat is niet waar.

Als aantrekkelijke vrouw krijg je ook een hoop aandacht die ongewenst is.

Maar dat is zoals gezegd wel een totaal andere discussie.
pi_221802757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:

[..]
Zie mijn andere reactie.

Uit de stilte bij andere gevallen waarin sport met seks of naaktheid wordt gecombineerd blijkt dat er toch iets anders moet spelen.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:40:09 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802759
quote:
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.

Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Fry Palestine!!
pi_221802760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hey even kalm aan he! :(
Ze heeft waarschijnlijk nooit zelf ijsco's gemaakt.. en dat doet zo maar.. _O-
pi_221802761
quote:
Likt zij dat ijsje ook met haar tepels :? ?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:41:05 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802764
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Yup

Stolen valor is net zo goed fophef
pi_221802773
Waarom zouden sportvrouwen wel sport mogen seksualiseren en andere vrouwen niet? Het hele argument is te stompzinnig voor woorden. Deze fophef is gewoon weer het zoveelste voorbeeld van toxische feministen die willen deugen ten kosten van een vrouw die niet bij hun cult hoort.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:44:45 #178
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221802775
Wanneer komt deze reclame bij ons op TV?
pi_221802776
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:32 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:

twitter

Hun mond houden, en bij Sidney Sweeney moord en brand schreeuwen.

1 valide argument maar. Alsjeblieft, geef het.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:45:15 #180
438527 MissButterflyy
pi_221802779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.

Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Huh, nu weer omdat ze verkeerde politieke denkbeelden heeft?

Ik heb net nog geleerd dat alle vrouwen die kritiek op haar hebben jaloers zijn op haar prachtige uiterlijk?

Wat is het nou? :?
  woensdag 16 september 2026 @ 15:46:07 #181
438527 MissButterflyy
pi_221802784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef xzaz het volgende:
Wanneer komt deze reclame bij ons op TV?
Is gewoon te zien op haar Instagram.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:47:28 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:

[ x ]

Hun mond houden, en bij Sidney Sweeney moord en brand schreeuwen.

1 valide argument maar. Alsjeblieft, geef het.
Hebben "ze"niet, nu niet, nooit niet. Het is achterlijk gekrijs om niets, zoals altijd bij die progressievelingen :').
Fry Palestine!!
pi_221802797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het een lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺
  woensdag 16 september 2026 @ 15:49:41 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802800
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het en lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.

En daar is niets mis mee natuurlijk :9.
Fry Palestine!!
pi_221802813
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.

En daar is niets mis mee natuurlijk :9.
Ik vind er ook niks mis mee. 😋
  woensdag 16 september 2026 @ 15:52:21 #186
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221802819
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is gewoon te zien op haar Instagram.
Heb geen instagram dat is voor proleten.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:53:03 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik vind er ook niks mis mee. 😋
Ik ook niet, alleen Asha's vinden dit problematisch :').
Fry Palestine!!
  woensdag 16 september 2026 @ 15:55:23 #188
438527 MissButterflyy
pi_221802840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef xzaz het volgende:

[..]
Heb geen instagram dat is voor proleten.
Ja, dan kijk je het maar niet. :')
  woensdag 16 september 2026 @ 15:56:16 #189
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221802845
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dan kijk je het maar niet. :')
Ik vraag het ook helemaal niet om te zien.
pi_221802848
quote:
pi_221802855
Bekijk deze YouTube-video

No politics, just your takes on sport.
pi_221802935
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:

"No politics"

Dat is tegen het zere been van progressief links, die willen alles politics maken.
  woensdag 16 september 2026 @ 16:18:14 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
"No politics"

Dat is tegen het zere been van progressief links, die willen alles politics maken.
Maar alleen hun eigen extreemlinkse politics natuurlijk, Floyd was een held, criminelen zijn slachtoffers, illegalen zijn goed en de islam is vrede, CEO's mogen dood en je eigen kinderen vermoorden is een heldendaad en Kirk vermoorden was een goede daad, Amerika verdiende 9/11.

En dan met droge ogen beweren dat je aan de goede kant staat.
Fry Palestine!!
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 16:19:16 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802958
Volgens mij is het in dit geval rechts dat hier heel krampachtig iets politieks van probeert te maken
pi_221802988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:19 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij is het in dit geval rechts dat hier heel krampachtig iets politieks van probeert te maken
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 16:32:35 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221803031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:24 schreef Droopie het volgende:

[..]
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.
Alleen dit topic en social media

Verder lijkt het niet echt iemand te boeien
pi_221803073
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:

Nou, niets mis mee.
pi_221803217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Bingo!

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Ali_boo op 16-09-2026 17:24:59 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_221803221
Vrouwen: mimimi seksualiseren van sport. Ook vrouwen:

woensdag 16 september 2026 @ 17:13:33 #200
438527 MissButterflyy
pi_221803267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:04 schreef RotatoR het volgende:
Vrouwen: mimimi seksualiseren van sport. Ook vrouwen:

[ afbeelding ]
Vrouwen zijn inderdaad wezens die overal hetzelfde over denken. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')