Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:
[..]
😂
[..]
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Het is uberhaupt geen probleemquote:Op woensdag 16 september 2026 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.
[ x ]
Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.
Merkwaardig.
Sportvrouwen logicaquote:Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
Dat dus, er is zelfs 1 zo'n toverdoos die klaagt en dan zelf vrijwel naakt terug te vinden isquote:Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.
[ x ]
Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.
Merkwaardig.
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?quote:Op woensdag 16 september 2026 15:03 schreef Gutso het volgende:
[..]
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.
https://nos.nl/l/2623265
Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
Ik ga gewoon van het artikel uitquote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?
Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ x ]
Merkwaardig.
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebtquote:Op woensdag 16 september 2026 15:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.
Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
quote:Op woensdag 16 september 2026 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
quote:Op woensdag 16 september 2026 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.
En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
Dat zou een logische verklaring zijn als ze zich dan ook verzetten tegen collega's die zichzelf seksualiseren (tot aan OF toe!). En wanneer ze niet zelf naakt op de cover gaan staan.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
Alsof je zelfs maar lid moet zijn van een sportclub om een bal te mogen kopen ofzoquote:Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Hey even kalm aan he!quote:Op woensdag 16 september 2026 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
Nou, dat is niet waar.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Zie mijn andere reactie.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.quote:
Ze heeft waarschijnlijk nooit zelf ijsco's gemaakt.. en dat doet zo maar..quote:Op woensdag 16 september 2026 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hey even kalm aan he!
Likt zij dat ijsje ook met haar tepelsquote:
Yupquote:Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:quote:Op woensdag 16 september 2026 15:32 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
Huh, nu weer omdat ze verkeerde politieke denkbeelden heeft?quote:Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.
Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Is gewoon te zien op haar Instagram.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef xzaz het volgende:
Wanneer komt deze reclame bij ons op TV?
Hebben "ze"niet, nu niet, nooit niet. Het is achterlijk gekrijs om niets, zoals altijd bij die progressievelingenquote:Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:
[ x ]
Hun mond houden, en bij Sidney Sweeney moord en brand schreeuwen.
1 valide argument maar. Alsjeblieft, geef het.
Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het een lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺quote:Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.
Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het en lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺
Ik vind er ook niks mis mee. 😋quote:Op woensdag 16 september 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.
En daar is niets mis mee natuurlijk.
Heb geen instagram dat is voor proleten.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is gewoon te zien op haar Instagram.
Ik ook niet, alleen Asha's vinden dit problematischquote:Op woensdag 16 september 2026 15:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee. 😋
Ja, dan kijk je het maar niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb geen instagram dat is voor proleten.
Ik vraag het ook helemaal niet om te zien.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dan kijk je het maar niet.
"No politics"quote:Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No politics, just your takes on sport.
Maar alleen hun eigen extreemlinkse politics natuurlijk, Floyd was een held, criminelen zijn slachtoffers, illegalen zijn goed en de islam is vrede, CEO's mogen dood en je eigen kinderen vermoorden is een heldendaad en Kirk vermoorden was een goede daad, Amerika verdiende 9/11.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
"No politics"
Dat is tegen het zere been van progressief links, die willen alles politics maken.
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:19 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij is het in dit geval rechts dat hier heel krampachtig iets politieks van probeert te maken
Alleen dit topic en social mediaquote:Op woensdag 16 september 2026 16:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.
Nou, niets mis mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No politics, just your takes on sport.
Bingo!quote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Vrouwen zijn inderdaad wezens die overal hetzelfde over denken.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:04 schreef RotatoR het volgende:
Vrouwen: mimimi seksualiseren van sport. Ook vrouwen:
[ afbeelding ]
Sowieso niet hier in NL nee.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen dit topic en social media
Verder lijkt het niet echt iemand te boeien
En de enige reden dat zoveel mensen haar zo aantrekkelijk vinden is juist vanwege die grote borstenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.
Bijzonder.
Zelfs de feministen uit Nederland zijn het mij eens dat de ware tragedie niet eens is dat ze haar borsten inzet voor eigen kapitalistische gewin maar deze haar gift van God misbruikt om een verslavend product nog aantrekkelijker te maken.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso niet hier in NL nee.
door wie?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
Bizar trouwens dat de mening van Opzij/Luuke Raaijmakers 1:1 overeenkomt met mijn reacties in dit topic. Liet ik mij hier toch bijna overtuigen dat ik een vrouwenhater was.
2 hele topics?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.
Bijzonder.
Oh jee, ik zou (als ik jou was) niet in het F1 subforum gaan postenquote:Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig omquote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw dertien-in-een-dozijn-blondje met grote borsten.
Bijzonder.
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 hele topics?
op een discussieforum?????
vreselijk bijzonder idd
Eens hoor. De borsten doen het.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Maar hebben ze dan ook een tennisracket vast?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.
Tjah.
quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
Welke supermarkt is dat?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
Ok?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.
Tjah.
Nee joh. Ze schuimbekken allemaal met hun McDonald's pens en omtrek van een nijlpaard om de hollywood carrière van Sydney Sweeney te redden.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Nee nee ik volg je, natuurlijk niet zij. Enkel de mensen die gaan over de grote films die willen helemaal geen begeerd persoon met veel aandacht in hun film.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
Ik denk dat je overschat hoe rationeel het menselijke oerbrein is. In dit geval vooral vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |