Yupquote:Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:quote:Op woensdag 16 september 2026 15:32 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
Huh, nu weer omdat ze verkeerde politieke denkbeelden heeft?quote:Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.
Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Is gewoon te zien op haar Instagram.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef xzaz het volgende:
Wanneer komt deze reclame bij ons op TV?
Hebben "ze"niet, nu niet, nooit niet. Het is achterlijk gekrijs om niets, zoals altijd bij die progressievelingenquote:Op woensdag 16 september 2026 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef nou eens 1 valide argument waarom al die vrouwen hier:
[ x ]
Hun mond houden, en bij Sidney Sweeney moord en brand schreeuwen.
1 valide argument maar. Alsjeblieft, geef het.
Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het een lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺quote:Op woensdag 16 september 2026 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.
Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou nee... Ik wilde gewoon een plaatje van haar plaatsen omdat het en lekker wijf is en haar punten zelf laat zien. 🥺
Ik vind er ook niks mis mee. 😋quote:Op woensdag 16 september 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ok, dan lag het aan mij, mijn excuses.
En daar is niets mis mee natuurlijk.
Heb geen instagram dat is voor proleten.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is gewoon te zien op haar Instagram.
Ik ook niet, alleen Asha's vinden dit problematischquote:Op woensdag 16 september 2026 15:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee. 😋
Ja, dan kijk je het maar niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb geen instagram dat is voor proleten.
Ik vraag het ook helemaal niet om te zien.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dan kijk je het maar niet.
"No politics"quote:Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No politics, just your takes on sport.
Maar alleen hun eigen extreemlinkse politics natuurlijk, Floyd was een held, criminelen zijn slachtoffers, illegalen zijn goed en de islam is vrede, CEO's mogen dood en je eigen kinderen vermoorden is een heldendaad en Kirk vermoorden was een goede daad, Amerika verdiende 9/11.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
"No politics"
Dat is tegen het zere been van progressief links, die willen alles politics maken.
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:19 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij is het in dit geval rechts dat hier heel krampachtig iets politieks van probeert te maken
Alleen dit topic en social mediaquote:Op woensdag 16 september 2026 16:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of alleen de media? Want tot nu toe heb ik geen relevante namen gehoord.
Nou, niets mis mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:59 schreef TwenteFC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No politics, just your takes on sport.
Bingo!quote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Vrouwen zijn inderdaad wezens die overal hetzelfde over denken.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:04 schreef RotatoR het volgende:
Vrouwen: mimimi seksualiseren van sport. Ook vrouwen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |