abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221802676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:

[..]
😂
[..]
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.

twitter

Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.

Merkwaardig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:26:01 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Het is uberhaupt geen probleem

Probleem is het seksualiseren van vrouwensport, sommige sportende vrouwen vinden dat vervelend en andwren hebben er minder moeite mee

Ik kan beide groepen wel begrijpen en waarom se Nederlandse pera ermee aan de haal gaat is mij een raadsel, zal wel met de te verwachten reactiea te maken hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221802689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.

[ x ]

Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.

Merkwaardig.
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:27:30 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Sportvrouwen logica
  woensdag 16 september 2026 @ 15:27:39 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ x ]

Merkwaardig.
Dat dus, er is zelfs 1 zo'n toverdoos die klaagt en dan zelf vrijwel naakt terug te vinden is :').

Het opnemen voor Lindsay Clancy en miepen over Sweeney, de progressieve vrouw kan dat! *).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_221802697
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:03 schreef Gutso het volgende:

[..]
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.

https://nos.nl/l/2623265

Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?

Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
pi_221802699
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Laat maar waaien
pi_221802700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Sportvrouwen logica
Het een sluit het ander niet uit.
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:29:54 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802707
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik ga gewoon van het artikel uit
pi_221802708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?

Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
pi_221802717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.

Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221802721
quote:

[..]

[ x ]

Merkwaardig.
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:33:02 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:

[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.

En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
Fry Palestine!!
  Moderator woensdag 16 september 2026 @ 15:34:42 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221802730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.

Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
pi_221802735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:34 schreef sp3c het volgende:

[..]
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
_O- _O- Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
pi_221802739
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.

En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
pi_221802740
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:

Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
Dat zou een logische verklaring zijn als ze zich dan ook verzetten tegen collega's die zichzelf seksualiseren (tot aan OF toe!). En wanneer ze niet zelf naakt op de cover gaan staan.

Dus ook voor jou: hoe verklaar jij de bizar selectieve verontwaardiging?
pi_221802743
quote:
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
  woensdag 16 september 2026 @ 15:37:44 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802747
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
_O- _O- Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Alsof je zelfs maar lid moet zijn van een sportclub om een bal te mogen kopen ofzo :').

Wat een achterlijke discussie in de tijd van kindermoordenaars :').
Fry Palestine!!
pi_221802750
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:36 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
Hey even kalm aan he! :(
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221802753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Nou, dat is niet waar.

Als aantrekkelijke vrouw krijg je ook een hoop aandacht die ongewenst is.

Maar dat is zoals gezegd wel een totaal andere discussie.
pi_221802757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:

[..]
Zie mijn andere reactie.

Uit de stilte bij andere gevallen waarin sport met seks of naaktheid wordt gecombineerd blijkt dat er toch iets anders moet spelen.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:40:09 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221802759
quote:
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.

Het is blijkbaar alleen slecht als die persoon bepaalde verkeerde politieke denkbeelden heeft?
Fry Palestine!!
pi_221802760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Hey even kalm aan he! :(
Ze heeft waarschijnlijk nooit zelf ijsco's gemaakt.. en dat doet zo maar.. _O-
pi_221802761
quote:
Likt zij dat ijsje ook met haar tepels :? ?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')