Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:
[..]
😂
[..]
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Het is uberhaupt geen probleemquote:Op woensdag 16 september 2026 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naakt poseren met sportattributen is een probleem als iemand die niet sport deze misbruikt om aandacht te krijgen. Mag ook.
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.
[ x ]
Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.
Merkwaardig.
Sportvrouwen logicaquote:Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
Dat dus, er is zelfs 1 zo'n toverdoos die klaagt en dan zelf vrijwel naakt terug te vinden isquote:Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vreemd dat je die vrouwen daar dan pas over hoort als Sidney Sweeney naakt poseert.
[ x ]
Je zou toch verwachten dat als dat je zo erg stoort dat je dan ook je mond opentrekt als andere vrouwen het doen. Maar vreemd genoeg hoor je dan niks.
Merkwaardig.
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?quote:Op woensdag 16 september 2026 15:03 schreef Gutso het volgende:
[..]
Veel veel vrouwen die aan topsport doen vinden het wel vervelend als ze, terwijl ze aan het sporten zijn, op vervelende manieren in beeld worden gebracht zoals onnodig bepaalde lichaamsdelen oid in beeld terwijl het daar niet om gaat.
https://nos.nl/l/2623265
Ik vind het altijd zo maf dat veel mannen niet lijken te bevatten dat veel vrouwen helemaal niet zonodig steeds geseksualiseerd willen worden.
Ik ga gewoon van het artikel uitquote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit zijn twee totaal verschillende zaken, snap je dat?
Het gaat niet om hoe zij in beeld gebracht worden. Dat ze daar een mening over hebben is logisch. Het gaat om iets wat geheel los staat van hoe zij hun sport beoefenen en daarbij in de media komen.
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jamaar dit zijn sportvrouwen, dan mag het wel. Dat is de feministen logica.
Ja ze zijn allemaal jaloers op de beeldschone Sydney Sweeney die zo ontzettend mooi is, dat komt bijna niet voor.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ x ]
Merkwaardig.
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebtquote:Op woensdag 16 september 2026 15:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aha, seksualiseren is alleen fout als de verkeerde vrouw seksualiseert.
Ja dat vat het wel zo'n beetje samen.
quote:Op woensdag 16 september 2026 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet ook niet in uniform gaan lopen patsen terwijl je nooit gedient hebt
quote:Op woensdag 16 september 2026 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, zie die post hierboven van zelf naakt poserende sporters. En die Jutta Leerdam etc.
En nee, ik vind niet dat die vrouwen dat wel of niet moeten doen, dat moeten ze namelijk helemaal lekker zelf weten. Maar deze kritiek is gewoon activisme, verder nergens op logica gebaseerd.
Dat zou een logische verklaring zijn als ze zich dan ook verzetten tegen collega's die zichzelf seksualiseren (tot aan OF toe!). En wanneer ze niet zelf naakt op de cover gaan staan.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Gutso het volgende:
Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een vrouw.
Alsof je zelfs maar lid moet zijn van een sportclub om een bal te mogen kopen ofzoquote:Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Stolen valor argument omdat ze een football voor d'r titten houdt om een foto te maken?
Hey even kalm aan he!quote:Op woensdag 16 september 2026 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben we al boze reacties van de ijscoboeren?
Nou, dat is niet waar.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef UitStraling het volgende:
De enigen die problemen hebben met het seksualiseren van vrouwelijke sporters zijn de lelijke vrouwelijke sporters.
Zie mijn andere reactie.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:30 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik ook al eerder hier: Volgens mij gaat het erom dat vrouwelijke sporters al heel lang proberen af te komen van de nadruk op hun lichaam, uiterlijk en seksualisering in plaats van hun sportprestaties. Dáárom hebben ze moeite dat zo’n gok bedrijf rondom sport, sport combineert met weer seksualiseren van een lichaam.
Wat is je punt? Er zijn tienduizenden vrouwen met een OnlyFans account, die verdienen dik aan de seksualisering.quote:
Ze heeft waarschijnlijk nooit zelf ijsco's gemaakt.. en dat doet zo maar..quote:Op woensdag 16 september 2026 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hey even kalm aan he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |