Sowieso niet hier in NL nee.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen dit topic en social media
Verder lijkt het niet echt iemand te boeien
En de enige reden dat zoveel mensen haar zo aantrekkelijk vinden is juist vanwege die grote borstenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.
Bijzonder.
Zelfs de feministen uit Nederland zijn het mij eens dat de ware tragedie niet eens is dat ze haar borsten inzet voor eigen kapitalistische gewin maar deze haar gift van God misbruikt om een verslavend product nog aantrekkelijker te maken.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso niet hier in NL nee.
door wie?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
Bizar trouwens dat de mening van Opzij/Luuke Raaijmakers 1:1 overeenkomt met mijn reacties in dit topic. Liet ik mij hier toch bijna overtuigen dat ik een vrouwenhater was.
2 hele topics?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.
Bijzonder.
Oh jee, ik zou (als ik jou was) niet in het F1 subforum gaan postenquote:Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig omquote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw dertien-in-een-dozijn-blondje met grote borsten.
Bijzonder.
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 hele topics?
op een discussieforum?????
vreselijk bijzonder idd
Eens hoor. De borsten doen het.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Maar hebben ze dan ook een tennisracket vast?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.
Tjah.
quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
Welke supermarkt is dat?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
Ok?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.
Tjah.
Nee joh. Ze schuimbekken allemaal met hun McDonald's pens en omtrek van een nijlpaard om de hollywood carrière van Sydney Sweeney te redden.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Nee nee ik volg je, natuurlijk niet zij. Enkel de mensen die gaan over de grote films die willen helemaal geen begeerd persoon met veel aandacht in hun film.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
Ik denk dat je overschat hoe rationeel het menselijke oerbrein is. In dit geval vooral vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |