abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221801382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee hoor, dan maak jij een denkfout.

Ik vind het bijzonder dat er mannen zijn die zich ontzettend druk maken over de mening van sommige vrouwen, en dat het dan zo ver komt dat zelfs het stemrecht van vrouwen ter discussie wordt gesteld, en dat sinds vrouwen werken het alleen maar slechter is geworden meningen voorbij gaan komen.
Het wordt steeds radicaler en het is er niet maar één die zo denkt. Zie het topic over de vrouw in de VS die haar kinderen had gewurgd.

Dan gaat er echt iets heel erg mis.
Maar wat vindt jij nu van deze foto's en video? ben je tegen of voor? en wat is de reden dat je tegen of voor bent.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221801388
Heeft dat volgevreten speenvarken echt op de cover gestaan van sports illustrated?? _O-!

Mijn god. De wereld is verloren. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:29:09 #28
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221801393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar wat vindt jij nu van deze foto's en video? ben je tegen of voor? en wat is de reden dat je tegen of voor bent.
Waarom moet ik tegen of voor zijn?
Het interesseert me echt geen ene reet.

Waarom maak jij je daar zo druk over, als een paar top atletes de reclame niet zo leuk vinden?
Vrijheid van meningsuiting hè.
Jij roert je mondje ook wel als je iets vindt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221801406
quote:

[..]

Ik vind het bijzonder dat er mannen zijn die zich ontzettend druk maken over de mening van sommige vrouwen, en dat het dan zo ver komt dat zelfs het stemrecht van vrouwen ter discussie wordt gesteld, en dat sinds vrouwen werken het alleen maar slechter is geworden meningen voorbij gaan komen.
Het wordt steeds radicaler en het is er niet maar één die zo denkt. Zie het topic over de vrouw in de VS die haar kinderen had gewurgd.

Het lijkt wel alsof jij je enorm druk maakt over de mening van sommige mannen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221801429
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mwah nee hoor. Ik ben een zeer kalm en rustig persoon.

En blijf me vooral verwonderen en verbazen over de haat van bepaalde mannen tegen vrouwen.
Zit daar angst achter ofzo, diep van binnen?

Het is een verontrustende trend.
Misschien is dat zo maar ik ken werkelijk geen enkele man die zo denkt, buiten wat gedoe op fok wat voornamelijk voor de gein is, of om te provoceren, volgens mij.

Ik denk dat het alleen zichtbaarder is geworden. Maar ook het ageren tegen seksisme is zichtbaarder. Maar of het over de gehele breedte 'erger' is geworden, dat weet ik niet. Het was 50 jaar geleden een stuk erger, denk ik. Toen de hippies kwamen en een feministische golf, was er nog steeds een veel grotere groep mannen die dat maar niks vond.
-nee-
pi_221801435
quote:

[..]

Ik vind het helemaal niet raar dat mensen kritiek hebben op een persoon die haar kinderen een voor een naar beneden roept en ze met een trainingsband langzaam het licht uit de ogen knijpt. Het is helemaal niet raar dat mensen vervolgens kritiek hebben op een groep die haar steunt om geen andere reden dan haar geslacht.

Het is ook helemaal niet raar dat mensen er hier moeite mee hebben dat een reclame waarin ze helemaal niet claimt een topsporter te zijn misbruikt wordt door topsporters om hun eigen boodschap daar aan op te hangen.

Dat is allemaal terechte kritiek, dat die personen voornamelijk vrouwen zijn betekent niet dat die kritiek onterecht zou zijn of nog erger helemaal niet besproken mag worden. Dat jij hier nu wat stigma's aan ophangt in de hoop dat ze met het volgende topic wel stil zijn dat is prima, maar als jij oprecht denkt dat het alleen maar pure vrouwenhaat is dat is gewoon niet waar.
  woensdag 16 september 2026 @ 11:50:26 #32
438527 MissButterflyy
pi_221801514
quote:
19s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:35 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal niet raar dat mensen kritiek hebben op een persoon die haar kinderen een voor een naar beneden roept en ze met een trainingsband langzaam het licht uit de ogen knijpt. Het is helemaal niet raar dat mensen vervolgens kritiek hebben op een groep die haar steunt om geen andere reden dan haar geslacht.

Het is ook helemaal niet raar dat mensen er hier moeite mee hebben dat een reclame waarin ze helemaal niet claimt een topsporter te zijn misbruikt wordt door topsporters om hun eigen boodschap daar aan op te hangen.

Dat is allemaal terechte kritiek, dat die personen voornamelijk vrouwen zijn betekent niet dat die kritiek onterecht zou zijn of nog erger helemaal niet besproken mag worden. Dat jij hier nu wat stigma's aan ophangt in de hoop dat ze met het volgende topic wel stil zijn dat is prima, maar als jij oprecht denkt dat het alleen maar pure vrouwenhaat is dat is gewoon niet waar.
Je hebt vast zelf wel gelezen dat er behoorlijk pittige meningen voorbij kwamen in dat topic, onder andere over het afnemen van stemrecht van vrouwen, dat ze allemaal hysterisch en gek zijn en dat de maatschappij sinds dat vrouwen niet meer thuis zijn maar werken er niet bepaald beter op is geworden. Er is ook nog stevig gemod toen, en het valt me op dat dezelfde users van daar nu weer hier rondhangen om te zeiken op vrouwen.

Niks meer, niks minder. Dat valt me op. Er zitten gewoon enge mannetjes tussen.

Dus hou maar op het in zijn algemeenheid goed te praten en mij af te doen als hysterisch.
pi_221801541
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom moet ik tegen of voor zijn?
Het interesseert me echt geen ene reet.

Waarom maak jij je daar zo druk over, als een paar top atletes de reclame niet zo leuk vinden?
Vrijheid van meningsuiting hè.
Jij roert je mondje ook wel als je iets vindt.
Een vrouwelijke Wantie dus, wel ergens op afgeven maar zelf geen mening kunnen formuleren. Het feit dat jij afgeeft op mannen die boos zijn dat de aanval op Sweeney ongefundeerd is. Mannen zijn van mening dat deze powervrouw mag doen en laten wat ze wil.

Een vrouw hoeft anno 2026 niet meer onderdrukt te worden, ook niet vanuit andere vrouwen. Wij zijn feitelijk de feministische mannen waar jij zo erg naar verlangt, wij nemen het op voor Sweeney.

Dat andere vrouwen nu o.a. sporters/moslima's vol in de weerstand schieten bij het zien van een reclamevideo, waar waarschijnlijk iets van jaloezie naar boven komt dat zij onder de plak zitten bij de mannen/vrouwen die jij nu verdedigt. De mannen/vrouwen die hun vrouwtje onder de duim willen houden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221801545
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je hebt vast zelf wel gelezen dat er behoorlijk pittige meningen voorbij kwamen in dat topic, onder andere over het afnemen van stemrecht van vrouwen, dat ze allemaal hysterisch en gek zijn en dat de maatschappij sinds dat vrouwen niet meer thuis zijn maar werken er niet bepaald beter op is geworden. Er is ook nog stevig gemod toen, en het valt me op dat dezelfde users van daar nu weer hier rondhangen om te zeiken op vrouwen.

Niks meer, niks minder. Dat valt me op. Er zitten gewoon enge mannetjes tussen.

Dus hou maar op het in zijn algemeenheid goed te praten en mij af te doen als hysterisch.
Geloof je direct dat er mensen zijn die zulke dingen zeggen, we zitten op het internet. Heb ook de vrouwen gezien die mannen met een andere mening direct wegzetten als incel/maagd, ze kleine pieletjes toedichten creeps/weirdo's losers noemen enkel omdat ze een andere mening hadden. Dus er zijn ook zat enge vrouwtjes.

Van beide kanten niet zo interessant, als je het dan toch hebt over waar mensen zich druk om maken; Waarom maak jij je druk over mafklappers op het internet? Je draagt er nu zelf aan bij. Praat gewoon over het onderwerp.
pi_221801546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Een vrouwelijke Wantie dus, wel ergens op afgeven maar zelf geen mening kunnen formuleren. Het feit dat jij afgeeft op mannen die boos zijn dat de aanval op Sweeney ongefundeerd is. Mannen zijn van mening dat deze powervrouw mag doen en laten wat ze wil.

Een vrouw hoeft anno 2026 niet meer onderdrukt te worden, ook niet vanuit andere vrouwen. Wij zijn feitelijk de feministische mannen waar jij zo erg naar verlangt, wij nemen het op voor Sweeney.

Dat andere vrouwen nu o.a. sporters/moslima's vol in de weerstand schieten bij het zien van een reclamevideo, waar waarschijnlijk iets van jaloezie naar boven komt dat zij onder de plak zitten bij de mannen/vrouwen die jij nu verdedigt. De mannen/vrouwen die hun vrouwtje onder de duim willen houden.
Waar zouden vrouwen jaloers op moeten zijn?
  woensdag 16 september 2026 @ 11:58:22 #36
438527 MissButterflyy
pi_221801554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:57 schreef Gutso het volgende:

[..]
Bingo.

Deze mannen denken dat alle vrouwen zo uit willen zien als Sydney :s)
pi_221801735
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, praat je wel eens met ze over politiek?
Wat begreep je niet aan het woord profileren?
pi_221801826
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Grappig, allemaal dezelfde users die weer hier reageren als in het Lindsay clancy topic.

Verder hoor en lees ik nauwelijks iets over deze ‘rel’ in de Nederlandse media.

Vooral fok is er mee bezig zo te lezen. :+
Het is ook heel lastig om bv. 'NOS + sydney sweeney' in google te typen :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 16 september 2026 @ 12:48:25 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221801828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:57 schreef Gutso het volgende:

[..]
Dat ze hun zakken niet extra kunnen vullen door bij te beunen als reclamemodel.
pi_221801847
Als adverterend bedrijf krijg je er tegenwoordig wel een bak gratis publiciteit bij als je Sydney Sweeney inhuurt voor een reclame
pi_221801887
'Sydney Sweeney has great jeans' was ook wel een topslogan.
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221801909
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:02 schreef nostra het volgende:
'Sydney Sweeney has great jeans' was ook wel een topslogan.
Winnie the Pooh, Blood and Honey had ook niks met Blood and Honor te maken.
pi_221801917
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2026 10:52 schreef Marsenal het volgende:
Er zijn geen problemen, er zijn enkel wat zeikwijven die zich aanstellen.
Dat is tegenwoordig een heel groot probleem. Tegenwoordig zijn problemen van een jankgroep ook verplicht problemen van de rest van de maatschappij.
pi_221801925
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mwah nee hoor. Ik ben een zeer kalm en rustig persoon.

En blijf me vooral verwonderen en verbazen over de haat van bepaalde mannen tegen vrouwen.
Zit daar angst achter ofzo, diep van binnen?

Het is een verontrustende trend.
Dit onderwerp gaat over haat van vrouwen jegens een vrouw...
pi_221801949
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vrijheid van vrouwen ingeperkt door vrouwen.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:14:42 #46
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221801954
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef vosss het volgende:
Heeft dat volgevreten speenvarken echt op de cover gestaan van sports illustrated?? _O-!

Mijn god. De wereld is verloren. :')
Hoeveel zou die verkocht zijn?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 16 september 2026 @ 13:16:02 #47
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221801961
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Het is geen haat. Het is kritiek van vrouwelijke sporters op een reclame waarin de sport wordt geseksualiseerd.

Overdreven taalgebruik weer.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221801964
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bingo.

Deze mannen denken dat alle vrouwen zo uit willen zien als Sydney :s)
Deze mannen herkennen het als vrouwen andere vrouwen als een bedreiging zien.

Dat sidney Sweeney als bedreiging wordt gezien is wel duidelijk.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221801978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niemand haat hier vrouwen, er wordt hier gehaat op het dubbele standaard.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze SportsIllustrated foto's mogen wel, en als je ze haat ben je een racist, bigot, fascist of iets.
Zo ver ik kan constateren komt de haat voornamelijk van andere vrouwen op Sweeney, vrouwen die niet inclusief zijn tot alle huidskleuren, bodyshapes, memmen-sizes.

Sweeney is vrouw van het jaar 2026 imo, dat ze ondanks alle hatende vrouwen en activistische outlets gewoon lekker doet waar ze zin in heeft. Niet laat onderdrukken door een steeds preutser wordende westen. Het liefste zien een groot deel van de haters Sweeney in een burkini onderdrukt. Dat ze niet meer mag stemmen oid of op de cover mag komen. De hatende vrouwen maken haar alleen maar populairder. Ze is een vrijheidsstrijder.
Zou raken.
pi_221801993
quote:
9s.gif Op woensdag 16 september 2026 13:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Nee. Het is geen haat. Het is kritiek van vrouwelijke sporters op een reclame waarin de sport wordt geseksualiseerd.

Overdreven taalgebruik weer.
En dat is een schaamlapje waar iedereen zo doorheen prikt.

Want zoals al meermaals aangetoond is het seksualiseren van wat dan ook pas een probleem als Sidney Sweeney, Jutta Leerdam of welk ander lekker wijf het doet.

Als het een volgevreten speenvarken zoals Lizzo, of een man in een badpak is dan is het geen probleem

Het is dan ook simpelweg kift. Vrouwen die het slecht trekken als een knappere vrouw de aandacht opeist. Ingewikkelder is het echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')