Ik weet wel zeker dat hij beter kan krijgen, vroeg mij af wat hij er nog deed.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Gilberto kan toch wel beter krijgen.![]()
En Caroline wil alleen de honden tot ze er niet meer zijn.
Ik gun die papzak anders niet veel beter.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij beter kan krijgen, vroeg mij af wat hij er nog deed.
Ik dacht aan John van t. Schipquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Die man bij Eline doet me aan Johan Cruif denken.
Hij heeft wel wat charmants hoor voor een man op die leeftijd.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik gun die papzak anders niet veel beter.
Ik zie dat niet, vind hem onsympathiek.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat charmants hoor voor een man op die leeftijd.
Nee niet echt, hij heeft genoeg gedaan en vind het wel goed zo. Ziet het terecht niet zitten met die honden die als kinderen behandeld worden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, vind hem onsympathiek.
Welke man wel?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, hij heeft genoeg gedaan en vind het wel goed zo. Ziet het terecht niet zitten met die honden die als kinderen behandeld worden.
Ja,dat snap ik welquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt, hij heeft genoeg gedaan en vind het wel goed zo. Ziet het terecht niet zitten met die honden die als kinderen behandeld worden.
Oogt als type valse nichtquote:
Vind je? Ik zie dat juist helemaal niet eerder dat hij zich wat ergert.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:33 schreef Pisces het volgende:
[..]
Oogt als type valse nicht
En Devon is super lief.
Ja, vind ik ook en hij houdt helemaal niet van een verwijft type.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
Die Devon is toch veel verwijfder als die nieuwe gast.
Devon is dat toch ook? Maar die heeft nog iets schattigs. Joost heeft een ontevreden konijnensmoel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook en hij houdt helemaal niet van een verwijft type.
Maar daarbij wist hij het vooraf misschien een beetje. Bij deze had hij een ander beeld en het viel vies tegen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Arie is er nog omdat hij een klik heeft met de hondenquote:
Zal je maar gezegd worden, best zielig.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Arie is er nog omdat hij een klik heeft met de hondenArie toch
Dit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal je maar gezegd worden, best zielig.
Ja daar is hij goed voor de arme man. Poetsen, stront ruimen noem maar op.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tomothie zei gelijk dat Joost niet een mannelijk type is en dat zie ik niet. Denk dat Joost wat serieus is en de platte grappen wat slecht trekt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Devon is dat toch ook? Maar die heeft nog iets schattigs. Joost heeft een ontevreden konijnensmoel.
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee, Timothy blinkt uit met zijn platte seksgrappen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Tomothie zei gelijk dat Joost niet een mannelijk type is en dat zie ik niet. Denk dat Joost wat serieus is en de platte grappen wat slecht trekt.
Type niet al te snugger?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?
Ik snap ook niet wat er met Timottie is. Hoezo doen ze zo tegen elkaar?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie dat juist helemaal niet eerder dat hij zich wat ergert.
Ik denk dat hij volhoudt, zeker omdat Caroline zei dat het bij haar meer tijd nodig heeft (wat ze loog want ze zag wat in Gibert)quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.quote:
Ja het is ook maar goed dat hij weg is hoorquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.
Ja best wel hè, zitten goeie dingen in die gast terwijl ik eerst had van blergggggquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
En dan ook nog samen om de gunsten van deze strijden, dacht het niet!!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.
Parfum gate was de snelstequote:
Ik denk dat die flauwe geintjes een soort afweermechanisme is. Ik vond hem een lul in het begin maar eigenlijk is het een prima vent.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.quote:
Ze vindt hem niet leuk genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Wat een raar gesprek met Eline en die man, hij sloeg juist een arm om haar heen omdat hij haar leuk vindt en Eline lijkt dat een op één of andere manier de kop in te drukken. Ik ben niet zo handtastelijk, en hij verdedigt zichzelf nu lijkt wel dat hij dat ook met zijn vader deed en nu met zijn zoontje. Mijn hemel wat een moeilijk gedoe.
Dochter van Carolinequote:Op maandag 31 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.
Dat was die binnenhuisarchitect bij winter vol liefde.quote:
Ik denk het juist wel maar ze lult poep.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg.
Maar moet de tijd nog volmaken doorfilmen.
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg.
Maar moet de tijd nog volmaken doorfilmen.
Heel veel vrouwen lijken tegenwoordig op elkaar. Dat is leukquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.
Zaad lozen en oprottenquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.
Ze wil nog iets beters.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zaad lozen en oprottenMaar dat had ze bij Menno al kunnen doen, die wilde en had snelle zwemmers.
Minstens de helft blijf altijd nog van haarquote:
Eline wil slechts het zaad van een accountmanager maar een leventje als de muze van een Mexicaanse kartelbaas.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eline wil slechts het zaad van een accountmanager maar een leventje als de muze van een Mexicaanse kartelbaas.
Het lijkt me vrij klote als je moet zeggen dat bijna alle mannen nul interesse in je hebben getoond. En vooral bij de mannen met kinderen trek ik de deelname echt een beetje in twijfel. Lekker snoepreisje naar de Antillen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie achter de rug en dan zijn er ook vaak kinderen. Eline vindt dat geen probleem.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij klote als je moet zeggen dat bijna alle mannen nul interesse in je hebben getoond. En vooral bij de mannen met kinderen trek ik de deelname echt een beetje in twijfel. Lekker snoepreisje naar de Antillen.
Deze mannen gaan echt niet verhuizen naar de Antillen voor haar terwijl ze kinderen in Nederland hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie achter de rug en dan zijn er ook vaak kinderen. Eline vindt dat geen probleem.
Ze zit op onlyfans dus dat content creator gedoe met haar motor is daar een zijstraatje van. Personal trainer is ook zoiets. Waarin?quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
En die influencer bij Thomas gaat het ook niet worden, he.. Uit de roddelrubriek gelezen dat ze 42 jaar is, lastig om dan nog een gezinnetje te stichten met Thomas, de man die zichzelf een knapperd vindt. Hoop in de godsnaam dat Mexx heel snel weg vliegt voordat Thomas bij haar lekker gaat zitten bijschaven, brrrrrr
Nee maar Eline is ook niet vastgeroest daar, dat heeft ze zelf gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:35 schreef Pisces het volgende:
[..]
Deze mannen gaan echt niet verhuizen naar de Antillen voor haar terwijl ze kinderen in Nederland hebben.
Het is geen Ibiza waar je in een zucht voor een prikkie heen vliegt en zonder jetlag aankomt.
Ah oke, dat had ik gemist.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar Eline is ook niet vastgeroest daar, dat heeft ze zelf gezegd.
Ik heb ook mijn motorrijbewijs, best wel stoer om te halen vond ik. Een keer een motor gehuurd voor een rondje toeren, nooit een zelf gekocht, niet praktisch. Was gewoon leuk om te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit op onlyfans dus dat content creator gedoe met haar motor is daar een zijstraatje van. Personal trainer is ook zoiets. Waarin?
Ik weet het niet ik vind Eline ook helemaal niet zo interessant of leuk. Ze heeft iets neps voor de camera. Ook de manier waarop ze op het strand zegt "Nou vertel jij maar wat we vandaag gedaan hebben" Waarom? Moeten mensen zich bewijzen ofzo. Ik mot haar nietquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ah oke, dat had ik gemist.
Dan nog tonen die mannen geen interesse. Deze laatste is de eerste die iets vraagt, zei ze. Hoe hou je zoveel draaidagen vol?
Ja daar geven dit soort types zich voor op. Niet zo boeiend.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn motorrijbewijs, best wel stoer om te halen vond ik. Een keer een motor gehuurd voor een rondje toeren, nooit een zelf gekocht, niet praktisch. Was gewoon leuk om te doen.
Dit mens hoopt op meer volgers en dus meer inkomsten.
Ik vind haar niet per se vervelend, ze maakt soms best grappige opmerkingen en heeft ook zelfspot. Het is alleen minstens zo saai om naar te kijken als dat Thomas rommel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik vind Eline ook helemaal niet zo interessant of leuk. Ze heeft iets neps voor de camera. Ook de manier waarop ze op het strand zegt "Nou vertel jij maar wat we vandaag gedaan hebben" Waarom? Moeten mensen zich bewijzen ofzo. Ik mot haar niet
Thomas en Eline moeten elkaar maar eens gaan daten, dat is dan één test spelletje. Ik bestel vis omdat ik weet dat hij/zij vis vind stinken, even kijken wat de reactie isquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet per se vervelend, ze maakt soms best grappige opmerkingen en heeft ook zelfspot. Het is alleen minstens zo saai om naar te kijken als dat Thomas rommel.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas en Eline moeten elkaar maar eens gaan daten, dat is dan één test spelletje. Ik bestel vis omdat ik weet dat hij/zij vis vind stinken, even kijken wat de reactie is
Nee want die Thimoty is zelf ook een wijf.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:Gewoon er zijn. Dat is de liefdestaal van Elena. Aanwezig zijn. Nou, ik ben er hoor. Het is weer maandag en dat is de mooiste dag van de week. Samenvatting nummer 25 van de 32. Daar gaan we!
Elena en Os hadden een sportief dagje. Ze begonnen al voor zonsopkomst met het beklimmen van 700 treden. Appeltje-eitje voor de Deense tennisser, die er op het laatst nog even een sprintje uitgooide. Had ik ook gedaan. Alleen was ik waarschijnlijk met mijn maatje 48 achter de laatste trede blijven haken, met een tand door de lip en kapotte knieën als gevolg.
In de middag ging de Deense tennisser ook nog tennissen. Uiteraard. Had ik ook gedaan. Alleen was ik waarschijnlijk bij de tweede bal door mijn enkel gegaan en daarna hinkelend op zoek gegaan naar een stoeltje om daar vervolgens drie kwartier te zitten met een zak bevroren erwtjes en een hoofd alsof ik bijna doodga.
God, wat ben ik blij dat ik al verkering heb.
Timothy en Michaël hebben ook verkering, alleen hebben ze dat zelf nog niet in de gaten. Ze plagen, kibbelen en flirten. Ze zijn er voor elkaar, geven elkaar de ruimte en pakken ook zelf de ruimte. Zoals Michaël, die weer eens een momentje voor zichzelf nodig had. En omdat er dit keer niemand ging trouwen op Curaçao, bleef ie maar één middagje weg. Lekker wandelen met de laptop.
Ondertussen kwam Joost als laatste man bij Timothy en daar zat eigenlijk niemand op te wachten. Devon dacht hem even te herkennen, maar de echte verrassing kwam pas toen Michaël weer thuiskwam van het wandelingetje met zijn laptop. OMG, WTF. Ze hadden een gezamenlijke ex. Wat. Een. Drama.
Joost begon ook meteen aan tafel te appen naar zijn bestie: ‘Nou meid, moet je horen, zit ik hier met die jongen met die goeie kop en die mooie tanden en wat denk je: komt Michaël ineens aangelopen. Je weet wel, die ex van Jimmy. OMG, WTF, COC, BTW, GGD, ANWB. Anyway, ik spreek je snel. Sneller dan je denkt waarschijnlijk.’
Waarom het allemaal zo gevoelig lag, mag Joost weten. Maar voor Timothy was de hysterie een mooie aangelegenheid om Joost te wieberen. Dat mag Timothy weten. Het is zijn huis. Dus daar ging Joost weer. Het waren twee fantastische minuten. Ik denk dat ie bij de reünie wordt tegengehouden door de beveiliging.
‘Wie bent u, meneer?’
‘Ik ben Joost, ik heb meegedaan aan het programma.’
‘U komt ons niet bekend voor, meneer.’
‘Echt hoor, ik was bij Timothy op Ibiza.’
‘Dat kan iedereen wel zeggen, meneer.’
‘Kijk het maar na, aflevering 25, minuut 13 t/m 15.’
‘Figuranten zijn hier niet welkom. Nou hup, wegwezen.’
Arie gaat zeker herkend worden, want die zien we al drie maanden klusjes doen bij Donatella. Ik denk dat ze hem bij de reünie vragen of hij nog even wat lampen wil vervangen en de zaal nog even wil aanvegen. Doet Arie gewoon. Het is alleen zo ontzettend sneu voor hem dat zijn liefde voor Donatella niet door haar wordt beantwoord.
Arie is er alleen voor de klik met de hondjes. Ze zei het letterlijk. Schandalig gewoon. Daar lusten de honden toch geen brood van? Donatella houdt Arie aan het lijntje, terwijl ze beter de hondjes aan het lijntje kan doen, want dan komen die ook nog eens buiten de poort.
Gilberto is er inmiddels wel klaar mee om na Luna, Beer, Bibi, Poepie, Piepie, Arie, de shelter en de airfryer op de negende plek te komen. Hij vertrekt. En ik denk dat Arie ook maar beter kan gaan. Dan kan Donatella weer lekker de poort op slot doen en in haar nakie gaan liggen airfryen tussen de hondendrollen op het kunstgras om haar toch al vrij rimpelige huidje nog net wat meer craquelure mee te geven.
Ook bij Buikspierboy was het bijltjesdag. De jeugdige Lynn heeft te veel levensenergie en mocht haar Frozen-koffertje weer inpakken. Van Thomas kreeg ze behalve een knuffel nog een pakje appelsap, een verrassingsei en een K3-kleurboek mee naar huis. En daar ging ze. De zelfbenoemde onwijs leuke meid.
Kwelletie-time voor Mexxie nu? Zeker niet, want Anna stond op de stoep. Ze heeft online een groot bereik en noemt zichzelf influencer. Ik vroeg me af of ik dan ook een influencer ben of dat dat alleen geldt als je in je onderbroek op Insta staat, want dan pas ik hoor. Ik heb zo mijn grenzen.
Thomas was direct onder de indruk van Anna. Ze heeft mooie ehhh … ogen! En als hij haar op een feestje zou tegenkomen, zou hij er het liefst bovenop dui … ehh een babbeltje mee maken. De komende dagen gaat hij uitvinden hoe het zit met haar eitjes … ehh karakter. Hou vol Mexxie, Anna harkt even wat volgers bij elkaar en dan gaat ze weer.
Tot morgen. Dan komt er bij Fred een nieuwe dame. Het leek me een vrij gewoon en alledaags typje, maar we gaan het zien.
Rick Evers.
Dat was bij Klaas toch?quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:19 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat was die binnenhuisarchitect bij winter vol liefde.
Wie dit niet grappig vindt geschreven is echt wel zuur hoor..quote:
Dat mokkel lult altijd poep, der elastiek zit veel te strak.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel maar ze lult poep.
Klaas ja, binnen een paar uren weggestuurd, omdat ze zichzelf met zijn parfum had bespoten oa. Deze gast ging nog een dagje samen de stad in.quote:
Daarom wil hij een manman.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:27 schreef casita het volgende:
[..]
Nee want die Thimoty is zelf ook een wijf.
Denk meer dat het gaat dat ie een partner zoekt die hem zegt wat ie moet doen en lekker in de slappe was zit. Michael is duidelijk dominant, kennelijk zoekt ie dat.quote:
Hij vind hem leuk, ik denk dat het niet uit maakt of hij slappe was heeft. Timothie straalde al toen hij terug kwam van de bruiloft. Ik zie heel veel vonken daar.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Denk meer dat het gaat dat ie een partner zoekt die hem zegt wat ie moet doen en lekker in de slappe was zit. Michael is duidelijk dominant, kennelijk zoekt ie dat.
Bier staat koud en wat tonijn saladequote:
Ik zie eerder euro's..quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vind hem leuk, ik denk dat het niet uit maakt of hij slappe was heeft. Timothie straalde al toen hij terug kwam van de bruiloft. Ik zie heel veel vonken daar.
Ik denk dat hij absoluut geen man wil die geen cent te makken heeft hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vind hem leuk, ik denk dat het niet uit maakt of hij slappe was heeft. Timothie straalde al toen hij terug kwam van de bruiloft. Ik zie heel veel vonken daar.
Het feit dat er Moët geschonken is en niet minimaal Dom Pérignon, zegt ook wat over Timothy. Zo'n typische wannabee. Hij heeft de elitaire klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangtquote:Op dinsdag 1 september 2026 06:44 schreef Chea49 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En als hij Michael houdt dan komen hier nog veel meer flessen van te staan. Een normaal mens ruimt zijn flessen op na een feestje maar deze luiaard laat graag zien wat hij allemaal te besteden heeft. Valt me nog mee dat hij niet alle blikken-potten van de opgevreten kaviaar erbij heeft gezet.
Ik vind het wel normaal dat de flessen de volgende ochtend er nog staan, of loop jij om 2 uur 's nachts nog langs de glasbakquote:Op dinsdag 1 september 2026 06:44 schreef Chea49 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En als hij Michael houdt dan komen hier nog veel meer flessen van te staan. Een normaal mens ruimt zijn flessen op na een feestje maar deze luiaard laat graag zien wat hij allemaal te besteden heeft. Valt me nog mee dat hij niet alle blikken-potten van de opgevreten kaviaar erbij heeft gezet. Past prima bij Michael want die vreet ook kreeft i.p.v. een schnitzeltje. Die jonge gast is veel te lief voor deze arrogante kwallebal. Een meevaller nog dat hij fatsoenlijk deed tegen Joost, maar hij wilde alleen maar zijn toekomstige geldbuideltje binnenboord houden. Zijn ordinaire grappen werden ook niet echt gewaardeerd.
En inderdaad, ik mag die verwende vlegel niet.![]()
Nee, dat nou ook weer niet maar ik zet ze wel in een doos voor de volgende dag óf in boodschappentassen. Ik vond dit gewoon erg opvallend omdat Timothy er zelf naar wees.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel normaal dat de flessen de volgende ochtend er nog staan, of loop jij om 2 uur 's nachts nog langs de glasbak
Stiekem is Timmetie best een goeie jongen, achter die facadequote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Stiekem is het gewoon een 2e hands auto verkoper. Die zich altijd beter wil voordoen en waar nodig ten koste van anderen. Maar verder sympathieke gozer hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:05 schreef camilero het volgende:
[..]
Stiekem is Timmetie best een goeie jongen, achter die facade
Nee, in de winter bij Klaas was er nog een snellere. Die had bij wijze van spreken de koffers nog in de auto liggen.quote:
Vooral omdat ze veel te veel praattte en voornamelijk over zichzelf en geen greintje bescheidenheid toonde. Vond haar ook vanaf de eerste seconde irritant.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klaas ja, binnen een paar uren weggestuurd, omdat ze zichzelf met zijn parfum had bespoten oa. Deze gast ging nog een dagje samen de stad in.
Er staat voornamelijk Veuve Clicquot... Over klokken en klepels gesproken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het feit dat er Moët geschonken is en niet minimaal Dom Pérignon, zegt ook wat over Timothy. Zo'n typische wannabee. Hij heeft de elitaire klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt
Zuur? Het is simpele humor. Je moet er van houden. Net als de platte grappen van Timottie. Niet mijn ding.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie dit niet grappig vindt geschreven is echt wel zuur hoor..
Ga er alleen geen schrijfcursus bij volgen.![]()
Wel eens. Hoe hij die hele gevoelige jongen (Wadie?) weg heeft gestuurd toen, heel lief. Onderbouwd en wel. Maar op een zachte manier.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk is Timottee de kandidaat van het seizoen die me nog het meeste meevalt. Heel sociaal en begripvol, rustig, bepaalde humor (niet altijd uitgesproken, maar zichtbaar aan de blik in zijn ogen). Mag hem wel. En ach, wie het breed heeft laat het breed hangen. Het is nou eenmaal een andere wereld dan waar de meesten van ons in leven.
Sorry, zag alleen de titel erbovenquote:Op dinsdag 1 september 2026 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er staat voornamelijk Veuve Clicquot... Over klokken en klepels gesproken.
Het is jammer dat de facade zo irritant is. Maar heeft wel een hoog entertainmentgehalte voor het programma, net als Gordon & Joling.quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:05 schreef camilero het volgende:
[..]
Stiekem is Timmetie best een goeie jongen, achter die facade
42 is de mening van het internet. Een leeftijd mag niet, maar oud-voetballer of wereldkampioen darts dat is nogal belangrijk om te vermeldenquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:20 schreef Remco het volgende:
Wat raar dat er geen leeftijd bij die Anna staat bij die gesprekjes tegen de camera.
Sowieso. En ik smelt toch wel een beetje van die mooie lach en dat Amsterdams.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wel eens. Hoe hij die hele gevoelige jongen (Wadie?) weg heeft gestuurd toen, heel lief. Onderbouwd en wel. Maar op een zachte manier.
Dikke punten verdiend.
Nee dat was die vrouw bij Klaas, die was nog niet eens een uur binnenquote:
Maar die had wel een mooi hartje op de auto gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat was die vrouw bij Klaas, die was nog niet eens een uur binnen
Ik had 2 weken geleden een rondleiding bij Veuve Cliquot in Reims (niet te verwarren met Moëtquote:
Tegenwoordig zijn er vrouwen van dik in de 40 die nog zwanger worden, haar meteen afschrijven op haar leeftijd is dus niet zo kies. Eline is toch ook ongeveer even oud? Daar zegt niemand dat het niet meer kan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
Nou die influencer Anna is duidelijk van Insta geplukt lijkt me.
Kindjes maken met de knapperd zit er al niet meer in qua leeftijd.
Joost! Hoi en DoeiHoe Michaël en Timothy met elkaar omgaan zie je al dat ze veel meer met elkaar gedaan hebben delen dan wij zien.
En wat een lieverd is Devon!
Arie, jongen, ga nou maar. Vind m steeds zieliger worden. Met zijn 'grapjes'die nooit landen
Het is dus niet Moët, maar Veuve Cliquot.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het feit dat er Moët geschonken is en niet minimaal Dom Pérignon, zegt ook wat over Timothy. Zo'n typische wannabee. Hij heeft de elitaire klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt
Ja ik ben ook spuit 11, deze hele pagina gemistquote:Op dinsdag 1 september 2026 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, in de winter bij Klaas was er nog een snellere. Die had bij wijze van spreken de koffers nog in de auto liggen.
Oh, dat was al geconstateerd zie ik nu. Dat krijg je als je direct reageert voor je de rest hebt gelezen.
Ja die was al helemaal overtuigd dat het de liefde van haar leven was, dat maakte het nog pijnlijker allemaalquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar die had wel een mooi hartje op de auto gemaakt
Nou niet kies... het is mijn mening, mss had ik dat er duidelijker bij moeten zetten, ik ben overigens zelf een kinT van een 'oudere' moeder.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:13 schreef MaJo het volgende:
Tegenwoordig zijn er vrouwen van dik in de 40 die nog zwanger worden, haar meteen afschrijven op haar leeftijd is dus niet zo kies. Eline is toch ook ongeveer even oud? Daar zegt niemand dat het niet meer kan.
Je bent niet de enige die het zegt, ik lees het steeds weer. Dat verbaast me een beetje. En "het zit er niet meer in" klinkt toch wat stelliger dan een mening jaquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou niet kies... het is mijn mening, mss had ik dat er duidelijker bij moeten zetten, ik ben overigens zelf een kinT van een 'oudere' moeder.
Er zitten ook wel wat meer gezondheidsrisico's voor moeder en kind aan vast dan als je jonger bent.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:19 schreef MaJo het volgende:
Je bent niet de enige die het zegt, ik lees het steeds weer. Dat verbaast me een beetje. En "het zit er niet meer in" klinkt toch wat stelliger dan een mening ja
Absoluutquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Er zitten ook wel wat meer gezondheidsrisico's voor moeder en kind aan vast dan als je jonger bent.
Maar ieder zijn keus heIk heb daar niks mee te maken
Biologisch gezien is het minder "wenselijk", risico's nemen na het 40-ste levensjaar ook toe.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het zegt, ik lees het steeds weer. Dat verbaast me een beetje. En "het zit er niet meer in" klinkt toch wat stelliger dan een mening ja
Ik denk (hoop voor hem) dat hij het allemaal niet zo serieus neemt en dat het "kijk mij eens de big spender uithangen" echt een beetje een spelletje is voor de camera, wellicht ingefluisterd door de redactie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is jammer dat de facade zo irritant is. Maar heeft wel een hoog entertainmentgehalte voor het programma, net als Gordon & Joling.
Dat zou helemaal lachen zijn, alle lege flessen van het afgelopen jaar even op die tafel gezet, hahahahaquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:02 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik denk (hoop voor hem) dat hij het allemaal niet zo serieus neemt en dat het "kijk mij eens de big spender uithangen" echt een beetje een spelletje is voor de camera, wellicht ingefluisterd door de redactie.
Een hele lading Freixenet-flessen met aan de buitenkant een rijtje Veuve Cliquotquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachen zijn, alle lege flessen van het afgelopen jaar even op die tafel gezet, hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Ook Thomas krijgt z’n levelings (Mexx) meteen als eerste. Idd een beetje regie zal er misschien wel in zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind dat Timothy wel heel netjes afscheid neemt van zijn gasten.
Ik vraag mij alleen af of het beloop van de bezoekingen niet een beetje gestuurd zijn door de redactie om wat meer spanning te geven voor de kijkcijfers.
Bijvoorbeeld : waarom kwam Michael als eerste bij Timothy terwijl hij van tevoren wist dat hij een bruiloft had op Curacao.? Kon hij niet eerst naar zijn bruiloft gaan en dan pas verschijnen bij Timothy ?
Daarna zijn er nog meer kandidaten geweest dus Michael had ook 1 van de laatste kunnen zijn .
Hoe zou het zijn geweest als die Joost er al was als kandidaat en dan Timothy als laatste kwam , dus omgekeerd ?
Zou Timothy Michael dan naar huis hebben gestuurd omdat hij geen drama zou willen?
Is voor mij allemaal echt te toevallig dat het zo gelopen is om mooie spannende tv te maken .
Devon lijkt mij trouwens heel lief .
Paul ziet er meer uit als een vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef Pisces het volgende:
Nog nooit zo’n aantrekkelijke vrachtwagenchauffeur gezien. Lijkt wel een model.
Te grijs dan eigenlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Paul ziet er meer uit als een vrachtwagenchauffeur
Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Knapperd die Perry. Hihi Iris zal wel blij zijn.
Hij loopt straks kwijlend achter die nieuwe aan, benieuwd hoe Doete daar op reageert.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Fred die verwacht dat de vrouwen binnen een week bij hem in bed liggen, wat een knuppel die vent
Ik ken niet zoveel vrachtwagenchauffeurs eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef Pisces het volgende:
Nog nooit zo’n aantrekkelijke vrachtwagenchauffeur gezien. Lijkt wel een model.
Zonde, ik vind Doete echt een hele leuke vrouw die ook wel wat tegengas durft te geven. Ze hebben ook lol met elkaar dat is grappig om te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij loopt straks kwijlend achter die nieuwe aan, benieuwd hoe Doete daar op reageert.
Nou er zitten vaak wel wat zwaargewichten achter het stuur, is ook lastig natuurlijk al die gehaktballen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel vrachtwagenchauffeurs eigenlijk.
Daarom ben ik benieuwd of Doete het pikt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde, ik vind Doete echt een hele leuke vrouw die ook wel wat tegengas durft te geven. Ze hebben ook lol met elkaar dat is grappig om te zien.
Echt hè.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie krijgt nu de kans om zijn leven met een wereldkampioen te delen.....
Wereldkampioen pijltjes gooien ook nogquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie krijgt nu de kans om zijn leven met een wereldkampioen te delen.....
Mwa, misschien ook een beetje zoals Arie: er moet toch wel ìets meer gebeuren wil je nu ook iets van toekomst zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Fred die verwacht dat de vrouwen binnen een week bij hem in bed liggen, wat een knuppel die vent
Arie is er voor m’n gevoel al een maand. Doete net een week (omdat ze zelf de dagen opnoemt weet ik dat iets nauwkeuriger).quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mwa, misschien ook een beetje zoals Arie: er moet toch wel ìets meer gebeuren wil je nu ook iets van toekomst zien.
quote:
Jawel, hij is 29 zegt ie steedsquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
47, Fred heeft daar niet eens de energie voor joh
Goed dat ze meteen even duidelijk maakte dat ze geen typische Haagse tokkie is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Geboren en getogen en opgespoten Hagenees.
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Mooi gezicht ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Nee vind hem ook niet lelijk, en hij heeft best een sympathiek gezicht.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Wauw, wat een compliment!quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet wat Caroline Jr. met Fred moet. Of wil ze gewoon op tv?
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
Mijn hemel die SabineTT waardig en ze lijkt op een tonijn.
Ja dat denk ik ook wel maar ze ziet er zo toegetakeld uit, zonder die poespas was ze waarschijnlijk een stuk mooier.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.
Misschien dat ze me daarom meevalt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel maar ze ziet er zo toegetakeld uit, zonder die poespas was ze waarschijnlijk een stuk mooier.
Hagenezen zijn echt in bijna elk programma leuk en sociaal (First Dates).quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.
Ze heeft een hinnik achter elke zin.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef Pisces het volgende:
Oh nu krijgen we de act dat ze volhoudt hoe leuk het is hihihihi en tegen de camera wat anders.
Ik heb net zitten kijken en weet het even niet meer met hem, en hij ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Ik heb Paul nog niet zoveel intelligents horen zeggen nee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Scheveningen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hagenezen zijn echt in bijna elk programma leuk en sociaal (First Dates).
Kwam Arie ook uit Den Haag?
Dochter van Carolinequote:Op dinsdag 1 september 2026 21:54 schreef Pisces het volgende:
Ja ik snap dat je kippenvel voelt, Fred. Ze had je dochter kunnen zijn.
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:53 schreef Bever_NL het volgende:
Je zou zeggen dat Iris na 1.5 week toch wel een keertje een kamer vrij zou hebben voor haar gast.
Ook deze laatste gast wordt weer gedumpt op de camping zone.
Ze vindt het helemaal top .....gevolgd door enthousiast gegiechel. Het zal wel eindigen met een 'ik voel geen vonk'
quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Snelle Freddie gaat straks op zijn neus kijken denk ik.
Zit waarschijnlijk geen kwaad achter maar soms is iets eerlijker wel beter.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.
Ja, ik dacht even..HUH.. ging ie het ook nog googlen..quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
De dames vragen zich af wat een botanische tuin is.
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
Die moet gewoon een klusjesman inhuren, net als die andere taart.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.
Die dikke treft het tot nu toe niet met haar kandidaten.
Joh, voor je het weet zit ie in "Beste zangers"quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)
......komen er steeds op terug hoe geweldig het nachtegaaltje performde.
Hij kan een leuk moppie zingen (zullen ze in bepaalde kringen vinden)
Persoonlijk, ben ik er zacht gezegd niet zo gek op.
Ik hoop dat dat een grapje wasquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè.Hoe krijg je het je bek uit.
Inderdaad. Fiscaal geldt iets als kunst (en heeft dan een laag BTW-tarief) als een oplage maximaal 8 stuks heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Ik vindt Iris geen kunstenaar alle schaaltjes borden vazen kopjes zijn het zelfde met die bolletjes.
Echt? Vanuit Noord-Holland?quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Ik ging met school vroeger naar het prehistorisch kamp in Eindhoven. Ik vind dat echt iets voor Mireille met dat smoezelige haar, altijd in slierten en die lappen kleding.
Ik vind het echt kutmuziek. En op die housewarming stond iedereen die teksten mee te zingen, hoe dan. Verder is Devon wel lief hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)
......komen er steeds op terug hoe geweldig het nachtegaaltje performde.
Hij kan een leuk moppie zingen (zullen ze in bepaalde kringen vinden)
Persoonlijk, ben ik er zacht gezegd niet zo gek op.
Kan, maar hij trekt er zo’n serieus gezicht bij (de hele tijd eigenlijk) dus ik betwijfel het. Misschien snappen we zijn humor niet.quote:
quote:Perry, Perry, Perry toch. Dan reis je dat hele roteind naar Spanje om de liefde te vinden en dan doe je een lichtgroene broek aan. Blijf dan gewoon thuis. Dit heeft geen enkele zin zo.
Voor de volledigheid: Perry is de laatste man op de soulfarm van Iris. En hij kwam op een goed moment, want Iris had net haar knutselhok opgeruimd. De eerste indruk is aan beide kanten goed. Perry vindt Iris een aantrekkelijke, mooie vrouw en Iris vindt Perry een leuke man met een mooie huid. Dit is overigens wel allemaal nog vóór de lichtgroene broek, dat wel.
Perry heeft zelf geen kinderen, maar kan zich voorstellen dat je er veel plezier van hebt. Meestal zeggen mensen dat over een hond. Of een cavia. ‘Ja, ze is heel erg lief. We hebben er erg veel plezier van.’ Of over de nieuwe terrasoverkapping. ‘Ja, erg fijn. We hebben er veel plezier van. Zeker tijdens een zwoele zomeravond.’
Ik hoop dat Perry nog snel even geniet, want Iris kennende komen morgen de eerste minpuntjes op de proppen. Hij wordt dan door de gastvrouw vriendelijk verzocht een portie nasi goreng te koken voor Iris’ gezin en dan mag ie zelf in zijn eentje voor de tent de restjes opeten terwijl Iris op camera vertelt dat ze gewoon de klik niet voelt gewoon.
Het is allemaal zo makkelijk, zo’n samenvatting.
En dan hebben we Fred nog niet eens gehad. Waar zal ik beginnen? Bij die auto? Je moet als man wel een gruwelijke hekel aan je kersverse vrouw hebben als je de auto van Fred wil lenen als trouwauto. ‘Kijk eens schat. Speciaal voor jou geregeld. Het wrak van de grootste smeerkees van Bonaire. Als je goed ruikt, ruik je zijn zweet nog. En niet te ver met je voet naar rechts, want daar zit een sinkhole.’
APK kennen ze op Bonaire niet. Tenminste, niet zoals hier in Nederland. Daar op het eiland schoppen ze twee keer tegen het voorbandje en zeggen ze: Ach, Prima Karretje. Een Caribisch APK’tje, noemen ze dat.
Het uitlenen van de auto deed Fred terugdenken aan zijn eigen bruiloft. Dat was op de visafslag op Terschelling. De gasten kregen allemaal een bakje kibbeling. Doete werd er zowaar enthousiast van en zegt misschien wel ‘ja’ als Fred haar vraagt. Als het echt zover komt, hoop ik dat ik ook een uitnodiging krijg. Al is het alleen maar om de trouwgeloftes van Fredje Tonijn te horen.
‘Lief kippetje van me. Daar staan we dan. Ik en jij. Ik vind mezelf erg leuk, maar samen zijn we bijna net zo leuk. Ik kan me onze eerste dag nog goed herinneren. We plasten allebei in de zee en fantaseerden samen over het oneindige van de horizon. In de dagen erna genoot je van mijn barbecues, mijn wijn en mijn aanwezigheid. Ook vond je het heerlijk om mijn tonijn vast te houden al weet je helaas niet zoveel van kunst als ik. Ik hoop dat ik en jij nog veel gaan genieten van alle dingen die ik leuk vind. Ik ga daar in ieder geval erg mijn best voor doen. Dat beloof ik.’
En toen kwam Sabina. Twintig jaar jonger dan de kippenkeizer, maar minstens even handtastelijk. Binnen twee minuten had ze Fred al vaker aangeraakt dan Doete in twee weken. Zijn haartjes gingen ervan overeind staan. Dat was eigenlijk niet het enige dat overeind ging staan, maar omdat het programma nu wat vroeger op de avond wordt uitgezonden, hebben ze dat eruit geknipt.
‘Sabina gaat nooit meer weg’, aldus Fred. Dat lijkt me vooral voor Doete erg leuk om op tv terug te zien. Eerst krijg je wekenlang te horen dat de handrem eraf moet, want meneer is zo geil als een beer. En dan komt er iemand langs met dikke lippen en twee ballonnen in een tuinbroek en hup, je schuift zo door naar het tweede plan.
Timothy was vandaag een stuk minder geil, want Jantje Smit stond aan. Bovendien was het kutweer. Een mooie dag dus om samen schilderijtjes te maken. Devon vond het eigenlijk zonde van zijn tijd op het eiland, maar kreeg na een paar veegjes op het doek toch de smaak te pakken. Hij werd er zelfs emotioneel van omdat het leven hem momenteel toelacht na een zware periode. Homo zijn is niet zo eenvoudig. Al denkt Tim daar anders over, want je bent altijd geil. Behalve als Jantje Smit aanstaat dan.
Devons droom is om ver te komen in de muziek. En als je die vrolijke jongen zo ziet, kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die hem dat niet gunt. Timothy en Michaël dromen vooral over elkaar. Ik zie deze twee dan ook eerder trouwen dan Fred en Doete/Sabina.
Na de kermis even langs de juwelier voor een Cartier-ring en het is geregeld. Ik hoop vooral dat Devon dan komt zingen en dat Wadie de bloemen regelt. En als het feest voorbij is, mag Joost komen opdraven om de gasten weg te jagen.
Tot slot komt er bij Mireille een tweevoudig wereldkampioen darten op bezoek. Volgens Dick zelf is hij een schot in de roos en ook Mireille is enthousiast. Ze geeft hem nu al meer dan twee punten. Dick heeft er liever 180, maar of er nog zoveel punten bijkomen, is maar de vraag. Kasper is er namelijk ook nog. Al is dat eigenlijk een soort Arie in gekke kleren.
Morgen gaat Mireille lunchen met Kasper om Dick beter te leren kennen. Wat een raar programma is het toch. Nog even volhouden, mensen. Volgende week is het afgelopen.
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
daar kan/wil ik me niks bij voorstellenquote:Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...
Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
Meer een buitenvetter, gezien zijn postuur.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken?quote:Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...
Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijnquote:Op woensdag 2 september 2026 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken?![]()
En dan komen we weer bij onze smoezelige allesweter Fred Flinstone. Komt er opeens een sexy dame binnen met opgespoten lippen waar je niet omheen kunt kijken en een borstvergroting idem dito. Ook haar brons gebruinde velletje vertelt alles over haar leven en wordt gretig bekeken door onze geile beer. Doete wordt even vergeten en die ziet de bui al hangen ondanks dat zij haar rem iets heeft laten vieren.![]()
Iris is weer kirrend enthousiast van haar mooie kandidaat die haar tenminste de juiste vragen stelt. Kijken hoeveel tijd zij deze man geeft, in ieder geval al méér tijd dan de andere kandidaten die hem voorgingen.![]()
Timothy kan nog even niet kiezen want ook het jonge zangertje maakt hem blij want wat is dat een lieven jongen zeg. Maar iedereen kan zien dat de liefde al zijn weg heeft gevonden bij de man die financieel al binnen schijnt te zijn. Voor de toekomst nóg meer champagne en kaviaar want dat is waar beiden van houden en het jonge ventje nog nooit van heeft mogen proeven.
We eindigen bij onze kasteelvrouwe. Ach, daar gebeurd eigenlijk amper iets. Buiten het gezucht en gesteun en smoezelige haren in het gezicht kan ik niet anders zeggen dan: mens, doe dat haar in een staart!![]()
Waarom niet? Het is niet dat ze lichamelijk zwaar of vies werk doet.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijn
Net als Iris, dit soort blouses loop je toch niet elke dag in
IJdele mensen met liefde voor kleding bestaan. Die dit op de gewone dinsdag dragen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijn
Net als Iris, dit soort blouses loop je toch niet elke dag in
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programmaquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
Ja, dat had ik ook begrepen. Vraag mij dan weer af hoe ze het verhuurt, alleen kamers zonder wat? Het zijn geen appartementen dacht ik met eigen keuken. Misschien een soort ontbijtbuffet of zoiets voor de gasten. Ze kwam in dit fragmentje met die koffie niet echt als een gastvrouw over.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programma
Als ik zie hoe hij zich positioneert verbaasd me dat niets.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)quote:Op woensdag 2 september 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.
Naja, leuk geknutseld wel, beetje als Iris haar kunst.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)
Fred heeft wel meer projecten gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.
Vieze Fretquote:Op woensdag 2 september 2026 20:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
SO! Weet je wel over wie je het hebt.
Ik vond het niet een jaloerse reactie meer van WTF komt hier binnen lopenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:38 schreef Pisces het volgende:
Scheveningen komt vast niet uit een castingbureau
Die reactie van Doete was wel hilarisch gister
Tikje jaloers
En wil de dames kneden zodat het perfect is voor deze onwijs knappe man.quote:
Hij heeft ook 3 maanden voorwaardelijk gekregen voor het in elkaar slaan van zijn toenmalige vriendin.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
*Gerucht*
Hahaquote:Op woensdag 2 september 2026 20:48 schreef Remco het volgende:
De enige man die Iris echt leuk vond had Iris gelukkig optijd door.
Wel een gezellige bedoening.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:46 schreef kibo het volgende:
Hopman, Piljtjesgooier en Madame Mikmak bij elkaar, hoe verzin je t .....
Ja nou, dat is raar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren
Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren
Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo
Ik vraag me af wat er gebeurt als één van die mannen vroeg op is en haar ijskast opentrekt om wat eten te pakken. Lijkt me ook niet de bedoeling bij haar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.
hihi
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zegquote:Op woensdag 2 september 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.
Wat een vreselijk mens die Iris met haar stomme knuttsels.
Jaquote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.
hihi
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zeg
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zitten we toch naar te kijken joh
Het is dat het gefilmd is, anders geloven ze het nooit als je dit vertelt op verjaardagenquote:Op woensdag 2 september 2026 21:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.quote:
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.Tuincetrum ja gezellig joh
Ik vind het echt super tof dat dingquote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Tonijn gemaakt van blikjes. Toch wel een grappig ding daar in zee.
quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?
ja dat en dan gaan zitten mopperen dat ze niet zit te wachten om een kerel te verzorgen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.
Zo zeg, dat was een groot stuk saggerijn daar. Hij had meer last van die vrouwen ineens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou dan doet hij zich wel heel anders voor zoals we hem zien. Niet gehoord.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou, er kwam achteraan, dat ze er als ze de zijne was er toch wel mee op moest houden..quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Van hem is er ook wel eens iets rondgestuurd. Ik denk een dickpic van zichzelf die iemand anders in een groeps app heeft geknaldquote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Ik zag wel zo'n tekstballontje boven zijn hoofd met doodshoofdjes botten en uitroeptekens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekjequote:Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoorde ik vieze Fredje nou zeggen tegen Doete: "pas op dat je broekje niet afzakt?"
Idd.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
Zat eerder al als een zoutzak op z'n grasmaaierquote:Op woensdag 2 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Paul is geen actief persoon. Dus is chagrijnig.
Het verkleinwoordje maakt het extra viezigquote:Op woensdag 2 september 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekje
Perry moet die vriendin van haar versieren. Beterquote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |