quote:
Jawel, hij is 29 zegt ie steedsquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
47, Fred heeft daar niet eens de energie voor joh
Goed dat ze meteen even duidelijk maakte dat ze geen typische Haagse tokkie is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Geboren en getogen en opgespoten Hagenees.
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Mooi gezicht ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Nee vind hem ook niet lelijk, en hij heeft best een sympathiek gezicht.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Wauw, wat een compliment!quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet wat Caroline Jr. met Fred moet. Of wil ze gewoon op tv?
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
Mijn hemel die SabineTT waardig en ze lijkt op een tonijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |