quote:
Jawel, hij is 29 zegt ie steedsquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
47, Fred heeft daar niet eens de energie voor joh
Goed dat ze meteen even duidelijk maakte dat ze geen typische Haagse tokkie is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Geboren en getogen en opgespoten Hagenees.
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Mooi gezicht ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Nee vind hem ook niet lelijk, en hij heeft best een sympathiek gezicht.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Wauw, wat een compliment!quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet wat Caroline Jr. met Fred moet. Of wil ze gewoon op tv?
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
Mijn hemel die SabineTT waardig en ze lijkt op een tonijn.
Ja dat denk ik ook wel maar ze ziet er zo toegetakeld uit, zonder die poespas was ze waarschijnlijk een stuk mooier.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.
Misschien dat ze me daarom meevalt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel maar ze ziet er zo toegetakeld uit, zonder die poespas was ze waarschijnlijk een stuk mooier.
Hagenezen zijn echt in bijna elk programma leuk en sociaal (First Dates).quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.
Ze heeft een hinnik achter elke zin.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef Pisces het volgende:
Oh nu krijgen we de act dat ze volhoudt hoe leuk het is hihihihi en tegen de camera wat anders.
Ik heb net zitten kijken en weet het even niet meer met hem, en hij ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Ik heb Paul nog niet zoveel intelligents horen zeggen nee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Scheveningen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hagenezen zijn echt in bijna elk programma leuk en sociaal (First Dates).
Kwam Arie ook uit Den Haag?
Dochter van Carolinequote:Op dinsdag 1 september 2026 21:54 schreef Pisces het volgende:
Ja ik snap dat je kippenvel voelt, Fred. Ze had je dochter kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |