abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2026 @ 12:13:57 #251
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221790261
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dit jaar alle deelnemers veel in de media en social media. Op irritante wijze. Dat was andere jaren toch nooit zo extreem. Lekker alles even uitmelken nog.
Denk dat er veel ook om die reden meedoen. Iris om het aardewerk te promoten, Timothy om een tv persoonlijkheid te worden..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221790306
Timothy kwam in mijn tijdlijn op insta langs met Britt Dekker of hoe heet ze? Ze gingen frikandellen met mayo eten en 2 soorten kaviaar erop. Iets met hoe je een blikje kaviaar opent ook.. :')
pi_221790350
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2026 12:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk dat er veel ook om die reden meedoen. Iris om het aardewerk te promoten, Timothy om een tv persoonlijkheid te worden..
Lijkt me wel ja. Zou me niets verbazen als het de nieuwe Meiland/Hansler/Gilles-melkkoe zal worden. Vreselijk.

Gelukkig is er geen kijkplicht :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221790362
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 12:33 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Lijkt me wel ja. Zou me niets verbazen als het de nieuwe Meiland/Hansler/Gilles-melkkoe zal worden. Vreselijk.

Gelukkig is er geen kijkplicht :P
Die wordt idd straks uitgemolken.

Monica Geuze en Kaj Gorgels wilden ook heel subtiel in de podcast langs Timottie.
Valt verder niet op ofzo.
Want alles werkt ook voor RTL.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221790501
Gelukkig ken ik die allebei niet.

Ken eigenlijk steeds minder mensen van tv... is dat erg? Nee.

Die met Britt Dekker had ik ook gezien ja. Maar dat bedoel, het is zo veel dit jaar. En van iedereen. Ook gewoon van iemand op de achtergrond zoals Mexxie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')