Ik zou vanwege haar bijna wensen dat Monique hem inpalmt en wint, maar dat gun ik Monique dan eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was al verliefd sinds December, ik luisterde een podcast en het was mij ook niet opgevallen maar in afl. 1 noemde ze hem Frits voor de camera. Hoe verliefd ben je dan als je je vergist in de naam.
Can’t unsee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:45 schreef Bever_NL het volgende:
Die tot B&B verbouwde garage bij Thomas, waar de Volendamse mag slapen, doet me denken aan de Oostenrijkse terror kelder van Josef Fritzl.
Het is geen quiz maar Monique heeft geen enkele kans, Yvonne gaat ook nog wel op haar bek met haar vlinders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou vanwege haar bijna wensen dat Monique hem inpalmt en wint, maar dat gun ik Monique dan eigenlijk ook niet.
Hij schrijft voor Libelle, het brengt brood op de plank maar scherpe randjes worden niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen hij nog hier op Fok! zat en Big Brother met ons besprak vond ik hem wel een stuk grappiger en gevatter dan tegenwoordig.
Nee, die wordt het niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen quiz maar Monique heeft geen enkele kans, Yvonne gaat ook nog wel op haar bek met haar vlinders.
Ja maar dan dat je geen verstand hebt van metselen en er een gieter met verf overheen gooit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, die wordt het niet.
Is muurkunstenaar iets dat mensen vroeger metselaar noemden?
Bij de Libelle moet ik altijd denken aan Marjolein Bastin en haar tekeningen van lieve vlinders en kekke roodborstjes, niet geheel onprettig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij schrijft voor Libelle, het brengt brood op de plank maar scherpe randjes worden niet gewaardeerd.
Ja dat vond ik ook raar. Maar verder sprak ze wel goed frans. Dus misschien was de taxichauffeur geen française, dat lijkt me dan waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:42 schreef NoCigar het volgende:
Francofiel Suus die lange tijd in Frank ijk doorbracht en dus Engels praat met de taxichauffeur.
Hij beweerde in dat programma al 6000 geïnteresseerden te hebben en kaarten verkocht. Vond het wel grappig, een tentoonstelling onder water. Maar kunstenaars zijn vaak niet de sociaalste mensen en dat zie je bij hem ook. Zijn hele gedrag is onuitstaanbaar en hij vindt zichzelf natuurlijk de beste.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Onderwatermuseum, toen al helemaal gestoord. Is er natuurlijk nooit van gekomen of rendabel geworden. Hij had in ieder geval wel wat meer haar. Is ook nog maar weinig van over. Herken eigenlijk alleen zijn stem die is nog hetzelfde.
Geweldig!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn aka @:doordevil over het programma:
Nico Dijkshoorn kijkt ‘B&B vol liefde’ 2026: ‘Nooit eerder zag ik een man met zo weinig talent, zo weinig haar en zoveel zweet zo interessant doen’
Volledige artikel.
Dijkshoorn kan 1 kunstje en dat was tijdens BB leuk, daar teert hij nu nog op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Wij hebben hem vorige week nog gezien bij Feelin' Alright van Matthijs van Nieuwkerk en Sven Figee (Hammond). Daar moest hij ook zogenaamd spontaan gedurende de hele voorstelling aantekeningen maken en aan het einde van de show dat voorlezen.
Dat was dus ook vrij slecht.
Ik vond hem bij DWDD ook wel grappig maar het is nu niks meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Dijkshoorn kan 1 kunstje en dat was tijdens BB leuk, daar teert hij nu nog op.
Hmmm, zag hem laatst bij VI, best slapjes. Maar vond zijn analyse over Fred dan weer wel leuk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond hem bij DWDD ook wel grappig maar het is nu niks meer.
Als dat geen projectie is?quote:‘Nooit eerder zag ik een man met zo weinig talent, zo weinig haar en zoveel zweet zo interessant doen’
Naomi misschien ook op uiterlijk maar ze deed zich denk ik wel heel anders voor dan dat ze is. Ze was een act met haar chill geroep en aangeleerde spraak en overdreven maniertjes. Wees jezelf dan kom je een stuk leuker over.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:27 schreef Lov1 het volgende:
Op vakantie bij kijken duurt toch wat langer haha.
Paul: lijkt toch wat meer naar de wat meer kakkerige vrouwen te trekken, zoals Helan en Josseline. Hij lijkt oprecht verbaasd van zoveel aandacht, vind het een aandoenlijke man.
Thomas: sneu voor Naomi, alleen voor het uiterlijk naar huis worden gestuurd. Ik hoop stiekem dat de gesprekken met alle mooie meiden niet lopen en dat hij dan baalt.
Fred: oei deze man heeft heel veel ideeën over hoe gesprekken, uitjes en activiteiten zouden moeten lopen. En als dat niet zo gaat (goh verrassend, dat doet het toch nooit) is dat een afknapper. Hoe dan kerel.. en ik denk ook dat hij stiekem op jongere vrouwen had gehoopt. Ik ben heel benieuwd hoe hij terug kijkt naar zijn eigen beelden. Of hij het dan ziet, hoe hij nu is.
Nisha Tara: ik vind haar interessant, haar hele voorgeschiedenis en de plek waar ze nu is. Ik vind Suus (lekkere muziekkeuze redactie) een leuke aanwinst. Hopelijk komen er nog diepe gesprekken en gaat Nisha niet als een dolle puppy erachteraan.
Timothy: gaat voor een tv-carrière. En prima als er een man blijft hangen.
Caroline: doet mee om de B&B en de hondenopvang te promoten. En prima als er een man blijft hangen.
Iris: leuke vrouw! Die gun ik een leuke, mooie man die ook oprecht geïnteresseerd is in haar.
Eline: was ik alweer vergeten. Niet mijn type maar stoer hoe ze alles voor elkaar heeft. Er blijft vast een opgepompte vent hangen die graag in de zon ligt en met haar een matchende tattoo wil nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |