abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221789243
Dit soort TV is toch altijd extreem scripted, is maar goed ook, anders zaten we wekenlang naar een trampolinespringende Nisha Tara te kijken, met haar blije kutkop.
Laat maar waaien
pi_221789248
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit soort TV is toch altijd extreem scripted, is maar goed ook, anders zaten we wekenlang naar een trampolinespringende Nisha Tara te kijken, met haar blije kutkop.
:D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 14 september 2026 @ 07:52:45 #243
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221789263
quote:
:D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221789268
quote:
Dan zou misschien die aardappel wel uit haar keel zijn verdwenen.
pi_221789293
quote:
Ja iew, blije mensen!
Gedoe willen we! Maar niet teveel want we willen ook liefde zien, maar niet teveel. Of te snel. :P
pi_221789493
Wat zijn dit jaar alle deelnemers veel in de media en social media. Op irritante wijze. Dat was andere jaren toch nooit zo extreem. Lekker alles even uitmelken nog.
pi_221789511
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dit jaar alle deelnemers veel in de media en social media. Op irritante wijze. Dat was andere jaren toch nooit zo extreem. Lekker alles even uitmelken nog.
Was vorige jaren toch ook zo? Die vrouw in Griekenland. Die man(en zijn vrouwen) uit Schotland. Mama Monique heeft een hele eigen realityshow gekregen.
pi_221789808
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 12:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Daar doelde hij ook op.
I know. ;)
pi_221789836
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2026 19:32 schreef freaky40 het volgende:
Caroline heeft Arie al weer geboekt voor een volgende reeks klusjes die gedaan dienen te worden was zojuist in Boulevard te zien. Dat heeft onze profiteur weer aardig bekeken…
Ach, Arie had het erg naar zijn zin daar en voor hem is het een lekker uitstapje omdat hij het liefste de hele dag loopt te klussen. ^O^
pi_221789859
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 23:38 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Timothy ging respectvol met zijn kandidaten om. Toch vind ik en had het ook al aangegeven dat de makers van het programma alles zo geregeld hadden mbt tot Joost.
Is allemaal vreemd . Waarom kwam Michael niet na zijn bruiloft bij Thimothy dus waarom kwam hij als 1 e terwijl hij een bruiloft op Curacao had? Is toch vreemd en het valt gewoon niemand op.
Hij kon toch gewoon rustig naar zijn bruiloft gaan en zich daarna als 2 e of 3 e melden bij Thimothy ?
Iedereen zegt dat Thimothy goe d is omgegaan mbt tot de situatie met Joost maar hoe zou hij hebben gereageerd als Joost al daar verbleef en Michael als gast aankwam en Joost zou aangeven dat hij Michael kende ? Zou hij ook zo hebben gereageerd? Dus als het omgekeerd was. Zou hij Michael dan wegsturen omdat hij geen drama wilde.
Dit alles is door de televisiemakers opgezet om mooie tv te maken.
Net als de late deelnemer die zo ver naar Iris moest lopen om haar huis te bereiken. Er worden toch opnames gemaakt ? Kan degene die de opnames maken hem niet meenemen in de auto ? Alleen om mooie tv te maken.
Timothy vond Michael toen al de leukste en misschien dat ze zélf mogen bepalen wie wanneer komt? En die kandidaat die dat hele stuk ging lopen had gemakkelijk een taxi kunnen nemen maar wilde zélf dat hele end gaan lopen.
  maandag 14 september 2026 @ 12:13:57 #251
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221790261
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat er veel ook om die reden meedoen. Iris om het aardewerk te promoten, Timothy om een tv persoonlijkheid te worden..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221790306
Timothy kwam in mijn tijdlijn op insta langs met Britt Dekker of hoe heet ze? Ze gingen frikandellen met mayo eten en 2 soorten kaviaar erop. Iets met hoe je een blikje kaviaar opent ook.. :')
pi_221790350
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2026 12:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk dat er veel ook om die reden meedoen. Iris om het aardewerk te promoten, Timothy om een tv persoonlijkheid te worden..
Lijkt me wel ja. Zou me niets verbazen als het de nieuwe Meiland/Hansler/Gilles-melkkoe zal worden. Vreselijk.

Gelukkig is er geen kijkplicht :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221790362
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 12:33 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Lijkt me wel ja. Zou me niets verbazen als het de nieuwe Meiland/Hansler/Gilles-melkkoe zal worden. Vreselijk.

Gelukkig is er geen kijkplicht :P
Die wordt idd straks uitgemolken.

Monica Geuze en Kaj Gorgels wilden ook heel subtiel in de podcast langs Timottie.
Valt verder niet op ofzo.
Want alles werkt ook voor RTL.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221790501
Gelukkig ken ik die allebei niet.

Ken eigenlijk steeds minder mensen van tv... is dat erg? Nee.

Die met Britt Dekker had ik ook gezien ja. Maar dat bedoel, het is zo veel dit jaar. En van iedereen. Ook gewoon van iemand op de achtergrond zoals Mexxie.
  Moderator zondag 20 september 2026 @ 17:02:33 #256
388664 crew  Dotteke
pi_221827233
’B&B vol liefde’-deelnemers Lynn en Kees Jan vinden elkaar: ’Veel gemeen door chronische ziektes’
Lynn en Kees Jan liepen tijdens hun deelname aan B&B vol liefde een blauwtje, maar bij
de reünie van de RTL-show sloeg de vonk tussen hen te zijn over. Inmiddels hebben de twee het meer dan gezellig.
https://www.telegraaf.nl/(...)ektes/161717751.html
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221832576
Ik gun het Lynn en Kees-Jan van harte. O+
pi_221852166
Surprise surprise.
Timothy brengt een singel uit. :')

https://www.jan-magazine.(...)e-timothy-videoclip/
pi_221852427
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef vencodark het volgende:
Surprise surprise.
Timothy brengt een singel uit. :')

https://www.jan-magazine.(...)e-timothy-videoclip/
Hoezo surprise die is al weken aan het rond toeren met die andere gast (Devon) met optredens. En zijn singel heet "Likkie" :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221852560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoezo surprise die is al weken aan het rond toeren met die andere gast (Devon) met optredens. En zijn singel heet "Likkie" :')
Ik heb het niet beluisterd, maar het klinkt even slecht en plat als Jop destijds. Laat hem maar netjes verdwijnen in de anonimitiet met zijn overgepriviligeerde reet.
pi_221852785
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was sarcasme. :+
  dinsdag 29 september 2026 @ 22:21:49 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221884280
Caroline en Arie sitting in a tree
K.I.S.S.I.N.G.

Jawel mensen, ze hebben verkering. O+ O+

https://www.omroepwest.nl(...)lkaar-nu-echt-kennen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221884547
Slimme Caro 8-)
pi_221884714
Nog even mee spelen tot de aandacht in de luwte is geraakt en daarna alsnog er een eind aan breien. :Y 'Ja we zijn er achter dat we toch niet zoveel gemeen hebben. Verder is er de afstand, Arie heeft zijn leven ook in Den Haag/Scheveningen en ik hier dus dat gaat niet samen uiteindelijk' zoiets zal het wel worden...
Allemaal cabaretteketet!
pi_221885234
Wat zijn jullie sceptisch zeg. :(

Arie en Caro. *;
pi_221885300
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Caroline en Arie sitting in a tree
K.I.S.S.I.N.G.

Jawel mensen, ze hebben verkering. O+ O+

https://www.omroepwest.nl(...)lkaar-nu-echt-kennen
Ik vind ze zo niet bij elkaar passen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 30 september 2026 @ 10:00:59 #267
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221885800
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:39 schreef vencodark het volgende:

Arie en Caro. *;
Ik vind het ook enig. ❤️

En zonder de camera’s hebben ze een heel ander leven, vertellen ze. Met vrienden eten aan het strand etc. En Arie voelt zich helemaal thuis. En ze zoenen lekker met elkaar.

Ik vond ze tijdens de opnamen al perfect bij elkaar passen. Die twee hebben aan één blik genoeg en exact dezelfde humor.

Overigens las ik dat Caroline ooit een heel ernstig autoongeluk heeft gehad (twee dierbaren bijverloren) waardoor haar mond helemaal is opengescheuurd o.a. Vandaar dus die vreemde lippen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221886574
Of het van beide kanten heel diep zit, weet ik natuurlijk niet. Maar ze zullen echt niet zo met elkaar omgaan als het allemaal maar schijn is.
Je moet, bij het starten van een relatie, altijd afwachten of je bij elkaar past.
Het zou sowieso leuk zijn als ze, voor zolang het duurt, een mooie tijd tegemoet gaan. :)
pi_221886904
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:39 schreef vencodark het volgende:

Arie en Caro. *;
Ik ben graag realistisch. Je voelt dit weer helemaal aan komen binnenkort.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221887065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 13:55 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik ben graag realistisch. Je voelt dit weer helemaal aan komen binnenkort.
Wellicht. Maar ik ga ook niet gelijk uit van een happily ever after.
Ze (en we) zien wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')