quote:Op maandag 14 september 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit soort TV is toch altijd extreem scripted, is maar goed ook, anders zaten we wekenlang naar een trampolinespringende Nisha Tara te kijken, met haar blije kutkop.
quote:Op maandag 14 september 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
Dit soort TV is toch altijd extreem scripted, is maar goed ook, anders zaten we wekenlang naar een trampolinespringende Nisha Tara te kijken, met haar blije kutkop.
Dan zou misschien die aardappel wel uit haar keel zijn verdwenen.quote:Op maandag 14 september 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
Ja iew, blije mensen!quote:Op maandag 14 september 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
Was vorige jaren toch ook zo? Die vrouw in Griekenland. Die man(en zijn vrouwen) uit Schotland. Mama Monique heeft een hele eigen realityshow gekregen.quote:Op maandag 14 september 2026 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dit jaar alle deelnemers veel in de media en social media. Op irritante wijze. Dat was andere jaren toch nooit zo extreem. Lekker alles even uitmelken nog.
Ach, Arie had het erg naar zijn zin daar en voor hem is het een lekker uitstapje omdat hij het liefste de hele dag loopt te klussen.quote:Op zondag 13 september 2026 19:32 schreef freaky40 het volgende:
Caroline heeft Arie al weer geboekt voor een volgende reeks klusjes die gedaan dienen te worden was zojuist in Boulevard te zien. Dat heeft onze profiteur weer aardig bekeken…
Timothy vond Michael toen al de leukste en misschien dat ze zélf mogen bepalen wie wanneer komt? En die kandidaat die dat hele stuk ging lopen had gemakkelijk een taxi kunnen nemen maar wilde zélf dat hele end gaan lopen.quote:Op zondag 13 september 2026 23:38 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Timothy ging respectvol met zijn kandidaten om. Toch vind ik en had het ook al aangegeven dat de makers van het programma alles zo geregeld hadden mbt tot Joost.
Is allemaal vreemd . Waarom kwam Michael niet na zijn bruiloft bij Thimothy dus waarom kwam hij als 1 e terwijl hij een bruiloft op Curacao had? Is toch vreemd en het valt gewoon niemand op.
Hij kon toch gewoon rustig naar zijn bruiloft gaan en zich daarna als 2 e of 3 e melden bij Thimothy ?
Iedereen zegt dat Thimothy goe d is omgegaan mbt tot de situatie met Joost maar hoe zou hij hebben gereageerd als Joost al daar verbleef en Michael als gast aankwam en Joost zou aangeven dat hij Michael kende ? Zou hij ook zo hebben gereageerd? Dus als het omgekeerd was. Zou hij Michael dan wegsturen omdat hij geen drama wilde.
Dit alles is door de televisiemakers opgezet om mooie tv te maken.
Net als de late deelnemer die zo ver naar Iris moest lopen om haar huis te bereiken. Er worden toch opnames gemaakt ? Kan degene die de opnames maken hem niet meenemen in de auto ? Alleen om mooie tv te maken.
Denk dat er veel ook om die reden meedoen. Iris om het aardewerk te promoten, Timothy om een tv persoonlijkheid te worden..quote:Op maandag 14 september 2026 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dit jaar alle deelnemers veel in de media en social media. Op irritante wijze. Dat was andere jaren toch nooit zo extreem. Lekker alles even uitmelken nog.
Lijkt me wel ja. Zou me niets verbazen als het de nieuwe Meiland/Hansler/Gilles-melkkoe zal worden. Vreselijk.quote:Op maandag 14 september 2026 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat er veel ook om die reden meedoen. Iris om het aardewerk te promoten, Timothy om een tv persoonlijkheid te worden..
Die wordt idd straks uitgemolken.quote:Op maandag 14 september 2026 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Zou me niets verbazen als het de nieuwe Meiland/Hansler/Gilles-melkkoe zal worden. Vreselijk.
Gelukkig is er geen kijkplicht
Hoezo surprise die is al weken aan het rond toeren met die andere gast (Devon) met optredens. En zijn singel heet "Likkie"quote:Op donderdag 24 september 2026 22:43 schreef vencodark het volgende:
Surprise surprise.
Timothy brengt een singel uit.![]()
https://www.jan-magazine.(...)e-timothy-videoclip/
Ik heb het niet beluisterd, maar het klinkt even slecht en plat als Jop destijds. Laat hem maar netjes verdwijnen in de anonimitiet met zijn overgepriviligeerde reet.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo surprise die is al weken aan het rond toeren met die andere gast (Devon) met optredens. En zijn singel heet "Likkie"
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 24 september 2026 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo surprise die is al weken aan het rond toeren met die andere gast (Devon) met optredens. En zijn singel heet "Likkie"
Ik vind ze zo niet bij elkaar passenquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Caroline en Arie sitting in a tree
K.I.S.S.I.N.G.
Jawel mensen, ze hebben verkering.![]()
https://www.omroepwest.nl(...)lkaar-nu-echt-kennen
Ik vind het ook enig. ❤️quote:Op woensdag 30 september 2026 08:39 schreef vencodark het volgende:
Wat zijn jullie sceptisch zeg.
Arie en Caro.![]()
Ik ben graag realistisch. Je voelt dit weer helemaal aan komen binnenkort.quote:Op woensdag 30 september 2026 08:39 schreef vencodark het volgende:
Wat zijn jullie sceptisch zeg.
Arie en Caro.![]()
Wellicht. Maar ik ga ook niet gelijk uit van een happily ever after.quote:Op woensdag 30 september 2026 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben graag realistisch. Je voelt dit weer helemaal aan komen binnenkort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |