abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 september 2026 @ 12:47:13 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221776160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 11:50 schreef pmponer het volgende:
Ik vind het jammer dat het niet duidelijk is geworden waarom michael zo ondersteboven was van die kandidaat die maar 3 minuten bij timottee is geweest :+

Heb natuurlijk wel zelf een scenario maar pijnlijke verhalen wilde ik horen.
Joost heeft ná Michael iets gehad met zijn ex. Die ex was tot de verkoop van zijn bedrijfsdeel nog altijd een goede zakenpartner van Michael.
Na hun relatie kreeg die ex dus een kort ding met Joost. Die ontpopte zich daarna tot ernstig stalker (jarenlang) van deze man.

Michael heeft dat dus jaren vanaf de zijlijn meegemaakt als zakenpartner (en mogelijk nog goede vriend). Het schijnt heel ernstig te zijn geweest. Dat zo iemand dan plots verschijnt als jij meedoet aan een datingshow, is dan vrij schokkend.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221776255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 12:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Joost heeft ná Michael iets gehad met zijn ex. Die ex was tot de verkoop van zijn bedrijfsdeel nog altijd een goede zakenpartner van Michael.
Na hun relatie kreeg die ex dus een kort ding met Joost. Die ontpopte zich daarna tot ernstig stalker (jarenlang) van deze man.

Michael heeft dat dus jaren vanaf de zijlijn meegemaakt als zakenpartner (en mogelijk nog goede vriend). Het schijnt heel ernstig te zijn geweest. Dat zo iemand dan plots verschijnt als jij meedoet aan een datingshow, is dan vrij schokkend.
Jezus, wat erg !

Je vroeg nog van welke regeltjes van het programma Michaël last had, dat zei hij niet expliciet. Alleen in algemene zin.
pi_221776788
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Jezus, wat erg !

Je vroeg nog van welke regeltjes van het programma Michaël last had, dat zei hij niet expliciet. Alleen in algemene zin.
Ik denk dat 1 van de regels was dat je de concurrentie niet op de bek mag slaan. Dat was net wat hij wilde, maarja :)

Dan maar een dagje "uitchecken".
pi_221776821
quote:

[..]

En Timothy die daar gelijk even adequaat mee omgaat. _O_
  zaterdag 12 september 2026 @ 14:59:49 #205
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221777401
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
En Timothy die daar gelijk even adequaat mee omgaat. _O_
Ja dat was sowieso een goede zet en ook goed gezien.
Zo van he, hier gebeurd iets waar mijn nieuwe liefde erg veel last van heeft en hoppa korte metten.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221777516
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Jezus, wat erg !

Ik had verwacht dat Timottie de meer emotionele van de twee zou zijn.
Hoop dat het langdurig blijkt te zijn, zelfs qua lengte zijn ze een prima match. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221781297
Oscar is inmiddels weggerend bij Eline lees ik. Het was ook een raadsel dat er nog steeds iets speelde.
pi_221781393
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 september 2026 23:39 schreef NoCigar het volgende:
Oscar is inmiddels weggerend bij Eline lees ik. Het was ook een raadsel dat er nog steeds iets speelde.
een hont
...
  zondag 13 september 2026 @ 08:29:05 #210
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221781878
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 september 2026 23:39 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja misschien heeft hij haar voor het eerst binnen gezien, dus niet dat ze in de zon staat te turen.
Wat is dat kind scheel zeg. En dan ook nog zo verrot van binnen. Het zit haar niet mee.
  zondag 13 september 2026 @ 08:31:37 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221781880
mooie quote wel

"Ik had contact met twee mannen. Twee klassieke mannen. En die zeggen: 'Ja, als je toch voor zo'n type gaat, dan zijn wij zeker jouw type niet.' Dus dat is wel heel erg vervelend, een verdrietige zaak."
pi_221782745
quote:
Het ligt altijd aan de media, het knippen in programma's, aan die andere mannen
pi_221782790
quote:

[..]

Valt mij dan nog mee dat hij hem omhelsde en hem keurig gedag zei. Ik had hem volledig genegeerd. :(
pi_221782801
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Valt mij dan nog mee dat hij hem omhelsde en hem keurig gedag zei. Ik had hem volledig genegeerd. :(
Ik had hem op national tv volledig terecht een beuk voor z'n knarretje gegeven.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221782821
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2026 14:59 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja dat was sowieso een goede zet en ook goed gezien.
Zo van he, hier gebeurd iets waar mijn nieuwe liefde erg veel last van heeft en hoppa korte metten.
Ik, en velen met mij denk ik zo, had een totaal verkeerde indruk van Timothy. Vond het eerst een vreselijke kwal maar naarmate de uitzendingen verder gingen kreeg ik steeds meer respect voor hem. Hij handelde het heel netjes af en de splinter was meteen uit het probleem. Complimenten voor Timothy. ^O^
pi_221782844
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 08:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja misschien heeft hij haar voor het eerst binnen gezien, dus niet dat ze in de zon staat te turen.
Wat is dat kind scheel zeg. En dan ook nog zo verrot van binnen. Het zit haar niet mee.
Was mij nooit eerder opgevallen maar bij de reünie zag ik dat ze een totaal ander oog had dan het andere. Heel vreemd. :o
pi_221782852
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2026 11:49 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik had hem op national tv volledig terecht een beuk voor z'n knarretje gegeven.
Jij zegt wat ik dacht. _O-
pi_221782863
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:56 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Was mij nooit eerder opgevallen maar bij de reünie zag ik dat ze een totaal ander oog had dan het andere. Heel vreemd. :o
Die was al vanaf aflevering 1 scheel hoor. Als je het zelf bent valt je dat ook veel sneller op. :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221782877
quote:
3s.gif Op zondag 13 september 2026 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]
Die was al vanaf aflevering 1 scheel hoor. Als je het zelf bent valt je dat ook veel sneller op. :s)
Ik ben het niet dus moet jij het zijn. ^p^
  zondag 13 september 2026 @ 12:13:53 #220
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221782957
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:48 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Misschien waren dat de 'regeltjes' van het programma, waar hij zo'n hekel aan had. Je kunt moeilijk Timmeties deelname tot een rel maken door je te laten gaan. Bovendien roept dat ook allerlei vragen op natuurlijk en zijn ex is hier ook in betrokken, dus dat wil je misschien niet.

Ik vermoed zelf dat dit al wel in de lucht hing en hij daarom die ochtend even weg ging. Misschien een vermoeden doordat Timmetie de naam Joost had genoemd als een volgende kandidaat en dan een omschrijving van het filmpje of zo. Of hij hoorde van het thuisfront via-via dat Joost zich had aangemeld.
Hij heeft misschien zelfs aan de productie gevraagd of deze kandidaat er op één of andere manier niet tussenuit gehaald kon worden, maar ja, 'regeltjes van het programma'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 13-09-2026 13:37:26 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 september 2026 @ 12:14:45 #221
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221782964
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 12:01 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik ben het niet dus moet jij het zijn. ^p^
Daar doelde hij ook op.
pi_221783005
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 12:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Misschien waren dat de 'regeltjes' van het programma, waar hij zo'n hekel aan had. Je kunt moeilijk Timmeties deelname tot een rel maken door je te laten gaan. Bovendien roept dat ook allerlei vragen op natuurlijk en zijn ex is hier ook in betrokken, dus dat wil je misschien niet.

Ik vermoed zelf dat dit al wel in de lucht hing en hij daarom die ochtend even weg ging. Misschien een vermoeden doordat Timmetie de naam Joost had genoemd als een volgende kandidaat en dan een omschrijving van het filmpje of zo. Of hij hoorde van het thuisfront via-via dat Joost zich had aangemeld.
Hij heeft misschien zelfs aan de productie hebben gevraagd of deze kandidaat er op één of andere manier niet tussenuit gehaald kon worden, maar ja, 'regeltjes van het programma'.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben maar blijft erg lullig allemaal en Timothy loste het keurig op en beschermde Michael. ^O^
pi_221783471
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 08:31 schreef pmponer het volgende:
mooie quote wel

"Ik had contact met twee mannen. Twee klassieke mannen. En die zeggen: 'Ja, als je toch voor zo'n type gaat, dan zijn wij zeker jouw type niet.' Dus dat is wel heel erg vervelend, een verdrietige zaak."
Zal er zeker niet aan hebben gelegen dat ze over het gehele seizoen vrij onsympathiek overkomt, ze kan niet tegen kritiek, maar bekritiseerd een ander des te meer en kan het huishouden niet op orde houden
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 11:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik, en velen met mij denk ik zo, had een totaal verkeerde indruk van Timothy. Vond het eerst een vreselijke kwal maar naarmate de uitzendingen verder gingen kreeg ik steeds meer respect voor hem. Hij handelde het heel netjes af en de splinter was meteen uit het probleem. Complimenten voor Timothy. ^O^
Het is ook het contrast met zijn voorstel filmpje en hoe hij zich in de reguliere uitzendingen neerzetten. Hij zocht een "niet lullen, maar poetsen man" maar bleek zelf ineens een liever zuipen en op de bank hangen man te zijn die werken maar vervelend vond. Dan is de vraag was is echt en wat is een act. Uiteindelijk vind ik Timothy een leuke man en leukste van het seizoen ( bij verre zelfs)
pi_221783870
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2026 13:40 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Zal er zeker niet aan hebben gelegen dat ze over het gehele seizoen vrij onsympathiek overkomt, ze kan niet tegen kritiek, maar bekritiseerd een ander des te meer en kan het huishouden niet op orde houden
[..]
Het is ook het contrast met zijn voorstel filmpje en hoe hij zich in de reguliere uitzendingen neerzetten. Hij zocht een "niet lullen, maar poetsen man" maar bleek zelf ineens een liever zuipen en op de bank hangen man te zijn die werken maar vervelend vond. Dan is de vraag was is echt en wat is een act. Uiteindelijk vind ik Timothy een leuke man en leukste van het seizoen ( bij verre zelfs)
Timottie lost die exits altijd heel netjes op.

Wel is het een seizoen met nul leuke kandidaten, amper iets likeable, dus dan is hij snel de leukste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces op 13-09-2026 16:07:06 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 13 september 2026 @ 14:13:57 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221783885
Ja, ik dacht dat Paul en Iris uiteindelijk de toppers zouden worden maar dat bleken eigenlijk grote tegenvallers. Ook Mireille vond ik in het begin wel geinig maar die ding zich ook steeds vreemder gedragen.

De rest was allemaal ook niet helemaal normaal. Voor mij zijn de toppers naast Timothy: Arie en Devon.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')