abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2026 @ 10:26:04 #1
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221656870

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.

Mireille (Frankrijk)

'B&B Vol Liefde' krijgt halverwege het seizoen een verrassende wending. Waar het programma begon met acht vrijgezelle B&B-eigenaren, maakt Nederland nu kennis met een negende deelnemer. Château-eigenaresse Mireille sluit zich alsnog aan bij het liefdesavontuur en gaat in Frankrijk op zoek naar de liefde.
Mireille woont samen met haar teckel Doortje in het veertiende-eeuwse château Le Combet in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Jarenlang runde ze de B&B samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Nu voelt de bourgondische château-eigenaresse zich klaar voor een nieuw hoofdstuk. Ze hoopt de eenzaamheid achter zich te laten en is op zoek naar een actieve man met wie ze zowel avonturen als chique diners kan delen.

Bron:RTL
Foto:© Thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #2 voor de vooruitkijkers
Drop you like an ill, bad habit
pi_221657258
Fred probeert Doete wat bronstiger te maken aan de slijpmachine en neemt haar dan mee op zijn drijvende baarmoeder. Zou zo een zin uit een roman kunnen zijn.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221657424
Iris zegt dat ze geen verlangen voelt.
Maar kan dat al na 2 dagen?

Fred denkt nog steeds dat hij de bom is, heel intelligent en/of kunstzinnig. Als zij haar deurtje weer wat dichtgooit zie je die blik van 'm. Heerlijk! :D
pi_221657493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:28 schreef Blues het volgende:

Sterker nog ze moet ' ‘ik wil niets liever dan wakker worden naast hem’ voelen. Wat onvolwassen zeg, alsof je een verliefde beschaafd-bronstige puber uit een bouquetreeksboekje bent.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 11:44:04 #5
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221657515
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:39 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Sterker nog ze moet ' ‘ik wil niets liever dan wakker worden naast hem’ voelen. Wat onvolwassen zeg, alsof je een verliefde beschaafd-bronstige puber uit een bouquetreeksboekje bent.
Zo kan je dat wel zeggen, maar ik denk dat een aantal deelnemers dat wel ongeveer meteen voelen :+
pi_221657539
Wel leuk om te zien dat Fred eindelijk iemand treft die haar mondje roert en zegt wat ze denkt. Hij zit zich duidelijk in te houden en is opeens zijn vernederende opmerkingen jegens vrouwen verloren. Doete weet wel hoe ze met hem moet spelen, alleen vrees ik dat Fred daar alleen maar bronstiger van wordt en als zij daar niet snel aan toegeeft staat haar hetzelfde lot te wachten als al die vorige kandidates. Valt mij nog mee dat hij zijn handen thuis kon houden op zijn baarmoedervlot.
Thomas kon het weer niet laten om zichzelf een mooie man te noemen. Weet niet wat voor spiegels hij in huis heeft maar mooi vind ik er persoonlijk totaal anders uitzien. De stewardess brengt hem enigszins in verwarring want zij is best wel grappig en ook erg spraakzaam. Kiest hij voor de mooie en rustige blondine óf de spraakwaterval met de prachtige krullen?
Paul wordt overvallen door 2 dames die voor hem vallen. De één die in de geurtjes zit en de ander die al meteen concurrentie voelt i.v.m. het leeftijdsverschil. Zou Paul zich in kunnen houden en niet meteen verliefd worden, want dat is Paul erg snel. Het zijn zijn laatste kandidaten dus wie weet. Misschien toch wat verder gaan dan alleen op het terras een kopje thee doen. We gaan het zien.
En dan hebben we nog Eline die niet weet wat te doen met die lastige haren van haar. Haar tattoo-boy ziet haar wel zitten maar ja, hij is toch een beetje een hooligan. Ik vrees dat zijn nieuwe tattoo toch een herinnering zal blijven aan dit uitstapje want zijn kids zijn in Nederland en gaat dat dan werken?
Ook Iris, onze kitsch-kunstenares, heeft het moeilijk want ze voelt het niet ondanks de rust die haar langharige ademcoach haar brengt. Maar eindelijk eens een uitstapje voor haar nieuwe gast, alleen vraag ik mij af of het wel een uitstapje betreft daar het háár lievelingswinkel betreft en dan ook nog 2de hands kledingtroep. Je moet er maar opkomen maar gelukkig durft ze het eindelijk aan en verteld ze na een eindeloze stilte dat ze niet verliefd is. Wie wel na 2 dagen? En zo loost zij pijnlijk al haar kandidaten, op die ene knappe na die zélf al doorhad dat er niks met haar te beginnen valt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Chea49 op 26-08-2026 11:56:04 ]
pi_221662013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:46 schreef Chea49 het volgende:

Ook Iris, onze kitsch-kunstenares, heeft het moeilijk want ze voelt het niet ondanks de rust die haar langharige ademcoach haar brengt. Maar eindelijk eens een uitstapje voor haar nieuwe gast, alleen vraag ik mij af of het wel een uitstapje betreft daar het háár lievelingswinkel betreft en dan ook nog 2de hands kledingtroep. Je moet er maar opkomen maar gelukkig durft ze het eindelijk aan en verteld ze na een eindeloze stilte dat ze niet verliefd is. Wie wel na 2 dagen? En zo loost zij pijnlijk al haar kandidaten, op die ene knappe na die zélf al doorhad dat er niks met haar te beginnen valt.
Juist gezien, hoor. De enige waar ze zogenaamd spontaan verliefd op werd was iemand die zelf het initiatief nam voor een uitje. Je moet ook niet twee flegmatieke personen bij elkaar zetten.. :D
pi_221662208
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:28 schreef Blues het volgende:

Fred denkt nog steeds dat hij de bom is, heel intelligent en/of kunstzinnig. Als zij haar deurtje weer wat dichtgooit zie je die blik van 'm. Heerlijk! :D
Dit kan al na 1 seconde is mijn ervaring.
Laat maar waaien
pi_221662290
Huib met zijn klarinet.. :D
pi_221662343
Timothy is wel een grappige golddigger.
pi_221662364
Eline vindt Tony niet aantrekkelijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221662387
Ach een nieuwe man voor Eline met wederom een kind in Nederland.
Hij wil een LAT relatie.
Eline wil een baby.
Gaat hem niet worden.
pi_221662390
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef Pisces het volgende:
Eline vindt Tony niet aantrekkelijk.
Wie wel? :D
pi_221662429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Huib met zijn klarinet.. :D
Mooi.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221662438
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Mooi.
Dat zeker!
pi_221662475
Ik vind Huib iets te netjes voor de smoezelige vrouw in het kasteel.
En die arme Kasper :D
pi_221662481
Die laarzen,, _O-
pi_221662487
Ik wil Paul wel helpen met andere manieren om af te vallen? :o
pi_221662494
Ik vraag me af hoe oprecht deze twee vrouwen meedoen voor Paul. Ze ogen niet vies van een beetje camera en tv tijd.
pi_221662504
Zo sneu om je overbodige troep nog op een marktje willen verkopen, breng het weg naar een kringloop, man.
pi_221662505
mooie trap
pi_221662507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Zo sneu om je overbodige troep nog op een marktje willen verkopen, breng het weg naar een kringloop, man.
/script
pi_221662516
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:
Hij wil een LAT relatie.
Eline wil een baby.
Gaat hem niet worden.
Kan beide toch?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221662528
"Jesus, wat heb jij voor een pooierbloes aan?" _O-
pi_221662529
Die lange jurken van Mexx. :D Het zijn elke keer net kamerjassen. Terwijl ze zo slank is en werkelijk alles kan dragen.
pi_221662534
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
Die laarzen,, _O-
Daar wil je niet mee in de tuin werken denk ik dat ziet er poepie duur uit, wel gaaf.
pi_221662540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
Die lange jurken van Mexx. :D Het zijn elke keer net kamerjassen. Terwijl ze zo slank is en werkelijk alles kan dragen.
En ook vaak zwart. Ik vind haar wel leuk en zichzelf. Hoop in de godsnaam dat ze niet serieus op dat leeghoofd ga vallen.
pi_221662554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ook vaak zwart. Ik vind haar wel leuk en zichzelf. Hoop in de godsnaam dat ze niet serieus op dat leeghoofd ga vallen.
Ik vind haar ook wel leuk. :)
En eens, is wel wat leukers dan Thomas te vinden.
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 21:40:03 #29
184769 crew  Deisyy
pi_221662560
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:
Hij wil een LAT relatie.
Eline wil een baby.
Gaat hem niet worden.
Ik denk juist dat Eline dat helemaal prima vindt, zij zit niet te wachten op een man om zich heen, wel op een baby, dus eerst even een baby maken en daarna lekker LAT-ten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221662568
Karina moet niet gaan beginnen tegen Paul wat afvallen betreft, ik hoop dat ze dat voor zich houdt anders kan ze gelijk pleite
pi_221662571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk juist dat Eline dat helemaal prima vindt, zij zit niet te wachten op een man om zich heen, wel op een baby, dus eerst even een baby maken en daarna lekker LAT-ten.
Ik denk dat ze die rust wil, behalve met een baby.

Leuk, je partner op 10 uur vliegen bij je vandaan.
pi_221662617
Robert Jan (2024 Schotland) droeg deze Dubarry Galway laarzen ook, dacht ik.
pi_221662619
Ha Mexx wordt steeds leuker, een beach club waar je gezien moet worden. Nee dank je.
pi_221662624
hr huib bespreekt de secundaire arbeidsvoorwaarden
pi_221662632
Huib is af.
pi_221662635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
Ja dat zal best, heel mooi.
pi_221662681
2 chickies meenemen om nog meer chickies te kijken
pi_221662685
Oef daar gaat Karina over sporten, doe dat toch niet :X
pi_221662686
Thomas zoekt geen meid van 25.
pi_221662689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
Oef daar gaat Karina over sporten, doe dat toch niet :X
Paul voelt zich begrepen.
pi_221662726
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:

[..]
Paul voelt zich begrepen.
Ja merk het, maar ik vind Karina wel erg onzeker. Ik zie een prima figuur en ze praat al "als je me morgen naar huis stuurt" heel vermoeiend allemaal. Bevestiging zoeken ofzo.
pi_221662733
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Eerder een zanger van Nederlandse hits van 35.
Laat maar waaien
pi_221662756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja merk het, maar ik vind Karina wel erg onzeker. Ik zie een prima figuur en ze praat al "als je me morgen naar huis stuurt" heel vermoeiend allemaal. Bevestiging zoeken ofzo.
Ik vind beide nieuwe vrouwen 2 bakvissen.
pi_221662784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Die begint zich al aardig te ergeren aan Lynn, ze overheerst ook wel heel erg. Dat is even leuk maar niet 24/7 en dat ziet hij. Mexx is veel leuker dan die "alles moet leuk zijn in het leven" type.
pi_221662806
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Die begint zich al aardig te ergeren aan Lynn, ze overheerst ook wel heel erg. Dat is even leuk maar niet 24/7 en dat ziet hij. Mexx is veel leuker dan die "alles moet leuk zijn in het leven" type.
Mexx zo met 33 jaar is leuk.

Ik zou als jongen geen Mexx van 25 leuk vinden, want toen was ze vermoedelijk ook al zo stil en “ik heb liever een kop thee dan een avond stappen”.
Nu past het wel bij Thomas. :)
pi_221662862
De aap komt uit de mouw. Geen man vroeg tot nu toe werkelijk wat aan Eline.
Arme vrouw. Dan haak je toch ook meteen af. :D
pi_221662877
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
pi_221663017
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
Krijg jeuk van dat mens, dus met je eens. Karina keek lekker zuur, dat was dan wel weer grappig. Enfin, Paul eindigt hopelijk met zijn leuke dochters die goed voor hem zorgen en moet ophouden een soort vervanging van zijn overleden vrouw te gaan zoeken.

Als ie hulpbehoevend wordt zoeken ze maar een leuke verpleegster voor hem.
pi_221663020
Iemand meegekregen wie die voetballer van Eline is? Hij speelt professioneel of wat is z’n werk?
pi_221663045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek. Verder vind ik haar overigens wel leuk hoor.
pi_221663053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek.
Volgens mij was dat een grapje omdat ze uit Volendam komt.
pi_221663062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij was dat een grapje omdat ze uit Volendam komt.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen het gisteren over muzieksmaken ging werd dat ook weer gezegd. Maar hopelijk is het een grapje.
pi_221663066
Hoe vaker je dit programma kijkt hoe meer je denkt wat zijn er toch veel rare en stomme mensen... :D
pi_221663102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen het gisteren over muzieksmaken ging werd dat ook weer gezegd. Maar hopelijk is het een grapje.
Ze zal wel zat zijn van mensen die dat gelijk aannemen dat je van die palingsound houdt, maar misschien is het ook wel zo. Ze heeft wel een soort aparte humor.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:09:33 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:47 schreef Pisces het volgende:
Iemand meegekregen wie die voetballer van Eline is? Hij speelt professioneel of wat is z’n werk?
Ex voetballer. En nu grafisch ontwerper.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 26-08-2026 23:23:12 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:20:00 #56
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221663198
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe vaker je dit programma kijkt hoe meer je denkt wat zijn er toch veel rare en stomme mensen... :D
Zou hier niet speciaal op geselecteerd zijn dan?
"normale" mensen zijn slecht voor de kijkcijfers.
pi_221663220
quote:
Daarom kijken we toch *O* *O*
pi_221663291
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Daarom kijken we toch *O* *O*
Het moderne rariteitenkabinet.. :D
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:42:05 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663301
Oscar is van een ander niveau dan alle tatoo boys die Eline heeft gehad.
En hij zit niet onder de plakplaatjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221663302
quote:
Kunnen we weer opgelucht concluderen dat wij normaal en superleuk zijn *O*
Laat maar waaien
pi_221663325
quote:
Oscar Denemarken? Wat is dat nou weer voor een bijnaam. Sowieso erg stom trouwens om mensen bijnamen te geven. Zelf zou ik dat nooit doen.
Maar Elena is wel blij met Os, want met de lieve hooligan slaat de vonk niet echt over. Gelukkig maar, want voor hetzelfde geld heeft ie nog wat vuurwerk op zak. Bij Os is er wel aantrekkingskracht. Komt ook doordat ie vragen stelt. Heerlijk, zo’n man die vragen stelt. En hij hoeft ze niet eens uit zijn hoge hoed te toveren.
Waar Tony only de lonely op de bank zat Mocro Maffia te kijken, spraken Os en Elena al over kinderen. Ze verwacht bij de reünie nog niet met een dikke buik te verschijnen, maar na een paar vakanties samen wordt het toch wel tijd. Ehh Elena, ik weet dat je meeleest en ik adviseer je om eerst allebei een keer flinke griep te krijgen en dat af te wachten. Dat is een goede relatietest.

Thomas wil ook graag kleine Thomasjes, maar Mexxie doet rustig aan. Bovendien is Lynn er nog. Die is zelf nog klein. Als Thomas met Lynn op stap gaat, moet ie een Tina Vakantieboek, een pakje Capri-Sun en Nibb-it chips meenemen. En dan dat gelul de hele tijd. Toen ze naar de wc ging, hadden de volwassenen eindelijk even rust.
Maar zonder alle flauwigheid is Lynn natuurlijk veel te leuk voor Thomas. Dus meid, laat die buikspiergast in zijn pooierblouse zijn ding doen in Denia. Ga lekker naar huis. Ga op stap met vriendinnen, Aperol Spritz drinken op een terrasje, schaaltje olijfjes erbij en genieten van het leven. Dan komt er vanzelf een leuke gast langs die niet de hele tijd met zijn handen praat.

En over leuke gasten gesproken: ligt het aan mij of begint die Timothy steeds sympathieker te worden? Flauw hoor. Straks gaat Fred ook nog normaal doen. Wat moet ík dan doen?

Gelukkig hebben we Donatella nog, mijn reddende engel die morgen weer op tv is.

En Paulus natuurlijk. Die wilde vandaag op de rommelmarkt een oud pannetje verkopen voor 75 euro. Verder had hij nog een mok staan met een afgebroken oor voor 125 euro en een kapotte bezem voor 80. Nee, de tijd dat je op een rommelmarkt alles voor een appel en een ei kunt kopen is wel zo’n beetje voorbij.
Paultje Pils was trouwens onder de indruk van de verkoopskills van zijn dames. Ze spreken de Spanjaarden gewoon aan. Catalanen zelfs. Hij is er alleen nog niet uit wie van de twee hij het leukst vindt en daarom neemt hij ze omstebeurt mee voor een date. Vandaag bezocht hij met Karina een oud kapelletje. Ze vond het tussen haakjes prachtig. Wat ze er buiten de haakjes van vindt, blijft onduidelijk.
De dochters van Paul vinden het erg jammer als het uiteindelijk allemaal niet lukt. Volgens hen zijn de leukste acht vrouwen van Nederland nu langs geweest. Persoonlijk denk ik dat het allemaal een beetje te overweldigend voor Paul is. Zoveel vrouwen vlak na elkaar, camera’s erbij. Geef de beste man een beetje tijd, buiten de camera’s, met Helan, of Marjo of Karina en ik zie het wel gebeuren. Potverdikke wat gun ik het hem.

Tot slot kasteelvrouw Mireille. Die besloot dat het tijd was om haar modellenfoto’s aan Kasper te laten zien. Ze werkte vroeger op een advocatenkantoor en toen mocht ze heel vaak vrij om modellenwerk te doen en om meteen even langs de snackbar te gaan voor een broodje kroket. Dat was allemaal prima te combineren.
Voor Kasper is haar modellencarrière geen verrassing. Die had allang gezien dat ze een mooie vrouw is. Maar het nadeel van mooie vrouwen is wel: die heb je nooit alleen. Want ineens was daar Mr. Frank Visser met zijn fluit en die is ook op haar liefde uit. (Ik kan zo dichter worden).
Mr. Frank Visser, die in het programma als Huib door het leven gaat, past qua uiterlijk perfect in een Frans kasteel. Alleen moet het een en ander dan volgens Huib wel een beetje opgeruimd worden. Hij wist het subtiel te verwoorden: ‘Er moet een stapje naar de moderne tijd gemaakt worden.’ Blijkbaar was Huib in een vorig leven makelaar.
Toen Huib op het aanrecht geen koffiemachine zag staan, gingen alle alarmbellen af. Maar Mireille wil helemaal geen apparaten, want die hadden ze vroeger ook niet. Koffiezetapparaten, wasmachines, vaatwassers, allemaal onzinnige uitvindingen volgens Mireille. Wat Huib nog niet weet, is dat hij morgen gekleed in een berenvel en bewapend met een knuppel zijn eigen eten uit het bos moet zien te vinden.
Ik vermoed dat ijdeltuit Huib met zijn fluit snel terugkomt op zijn besluit om af te reizen naar zuid en de buit aan kornuit Kasper laat om er zelf tussenuit te gaan. Maar misschien loop ik op de zaken vooruit.

Morgen verlaat Donatella haar huis. Ik vind het nu al zielig voor de hondjes.

© Rick Evers
pi_221663328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kunnen we weer opgelucht concluderen dat wij normaal en superleuk zijn *O*
Wij zijn perféct!
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 23:47:43 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221663335
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:09 schreef golfer het volgende:

[..]
Ex voetballer. En nu grafisch ontwerper.
Amateurvoetballer zoals de helft van Nederland. Ik snap niet waarom hij zo genoemd wordt :?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221663365
Die beachclub, wat een treurigheid is dat toch. Geweldige foto van Rick Evers erbij :D

Hier aan de kust (Bloemendaal) heb je die tenten ook... wat dóet men dan de hele dag eigenlijk :? _O- Niks voor Mexx, die gelukkig zichzelf blijft. Maar dat is dan weer te weinig voor Tommy waarschijnlijk.

De clarinetspeler vind alweer vanalles van het prachtige huis van Mireille. :W dan maar he.
Te netjes en haar hele zijn willen veranderen. DOEIIII :D

Michael is jaloers. Vind 'm eigenlijk net zo'n type (worden) als timmetie. Ik kijk trouwens steeds met mijn zonnebril op als timmetie op tv is. Die carolinetanden zijn bijna blauw :D
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:53:19 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
Amateurvoetballer zoals de helft van Nederland. Ik snap niet waarom hij zo genoemd wordt :?
Klopt.
quote:
De 47-jarige grafisch ontwerper heeft inderdaad een verleden op het voetbalveld, maar dan wel op het amateurniveau. Een bekende prof is hij niet, al was hij op de velden in de regio Amstelveen zeker geen onbekende. Oscar speelde namelijk jarenlang als fysieke verdediger in het eerste elftal van NFC.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221663374
quote:
Toen Huib op het aanrecht geen koffiemachine zag staan, gingen alle alarmbellen af. Maar Mireille wil helemaal geen apparaten, want die hadden ze vroeger ook niet. Koffiezetapparaten, wasmachines, vaatwassers, allemaal onzinnige uitvindingen volgens Mireille. Wat Huib nog niet weet, is dat hij morgen gekleed in een berenvel en bewapend met een knuppel zijn eigen eten uit het bos moet zien te vinden.
Ik vermoed dat ijdeltuit Huib met zijn fluit snel terugkomt op zijn besluit om af te reizen naar zuid en de buit aan kornuit Kasper laat om er zelf tussenuit te gaan. Maar misschien loop ik op de zaken vooruit.
Hardop zitten lachen, hij begon zelf te pochen over zijn koffieapparaat en snapte niet dat iemand koffie kon zetten met een percolator, die is echt af met zijn schone laarzen.. _O- _O_
pi_221663383
Tussen alle B&B pagina's in (die ik verder niet volg) zag ik net FreT met zijn ex-tonijn.

pi_221663387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
Tussen alle B&B pagina's in (die ik verder niet volg) zag ik net FreT met zijn ex-tonijn.

[ afbeelding ]
Jemig, is dat die waarvan ie nog wat geld wil hebben?
pi_221663417
"Ze werkte vroeger op een advocatenkantoor en toen mocht ze heel vaak vrij om modellenwerk te doen en om meteen even langs de snackbar te gaan voor een broodje kroket"
Laat maar waaien
pi_221663489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Ik vind Huib iets te netjes voor de smoezelige vrouw in het kasteel.
En die arme Kasper :D
Gelijk heb je .
Snap niet dat mensen in die kasteel willen logeren.
Alles is gedateerd . Zou daar niet kunnen eten en drinken en was al na 1 minuut vertrokken. Erg oud en donker . Aanrecht ziet er niet uit . Afbreken dat gebouw . Als ik die Huib was pakte ik mijn spullen en ging er gauw vandoor !
pi_221663510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:24 schreef Pisces het volgende:
De aap komt uit de mouw. Geen man vroeg tot nu toe werkelijk wat aan Eline.
Arme vrouw. Dan haak je toch ook meteen af. :D
Ja eindelijk een man die er degelijk uitziet .
Vind ook leuk dat hij meer vroeg. Ik zie het weinig.
Vaak mis ik vragen zoals : wanneer ben je jarig , heb je broers en zussen, je ouders hoe heten die ? Wat voor opleiding heb je gedaan, waar heb je gewerkt voordat je dit werk deed? Wat is je 2 e naam ?
Al deze vragen zou ik stellen als ik iemand beter wilde kennen en deze vragen zie je nooit terug of het wordt niet uitgezonden.
Ben er zeker van dat Arie bij Carolien zit en nieteens weet wat haar geboortedatum is .
Zoiets wil je toch zsm weten want miss zijn jullie zelfs op dezelfde dag jarig.
Er worden weinig persoonlijke vragen gesteld.
Vond het leuk dat mireille tenminste iets over haar verleden liet zien .
pi_221663882
Ergens klopt er iets helemaal niet aan het programma valt me op, zowat alle gasten raken "verliefd", kan mezelf er geen enkele heugen die rechtsomkeer maakt of meteen zegt "nou dit gaat echt niets worden", terwijl het bij de huisjeseigenaren eigenlijk exact andersom het geval is. this is not how human mating works.
Laat maar waaien
pi_221663913
Dat vind ik eerlijk gezegd wel logisch. Als kandiaat schrijf je toch in op een bepaald iemand. En dat de B&B eigenaren vaak (nog) niet echt toe zijn aan een relatie / teleurgesteld zijn in wat er binnen komt wandelen is ook wel zeg maar het hele programmaconcept.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 08:20:14 #74
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221664138
Wat is er in hemelsnaam leuk aan een beachclub.
Mexx ga toch gewoon naar huis, je bent veel te leuk voor hem
  donderdag 27 augustus 2026 @ 08:40:03 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_221664196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 00:40 schreef Rokehejemi8 het volgende:

Ben er zeker van dat Arie bij Carolien zit en nieteens weet wat haar geboortedatum is .
Ik vermoed dat Caroline dat zelf ook niet weet als onder in beeld staat dat ze 68 is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_221664238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:20 schreef pmponer het volgende:
Mexx ga toch gewoon naar huis, je bent veel te leuk voor hem
Echte Fok!ker alert.
pi_221664247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 00:31 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Gelijk heb je .
Snap niet dat mensen in die kasteel willen logeren.
Alles is gedateerd . Zou daar niet kunnen eten en drinken en was al na 1 minuut vertrokken. Erg oud en donker . Aanrecht ziet er niet uit . Afbreken dat gebouw . Als ik die Huib was pakte ik mijn spullen en ging er gauw vandoor !
Dat is dus net de charme van een oud kasteel. 1.000 keer liever dat dan zo'n latte frappucino hotel interieur. Net als die tenten van hi-hi-iris. Prachtig en heerlijk om in te verblijven. Iedereen kraakt ze af. Maar ja smaken verschillen gelukkig.
pi_221664254
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 06:46 schreef UitStraling het volgende:
Ergens klopt er iets helemaal niet aan het programma valt me op, zowat alle gasten raken "verliefd", kan mezelf er geen enkele heugen die rechtsomkeer maakt of meteen zegt "nou dit gaat echt niets worden", terwijl het bij de huisjeseigenaren eigenlijk exact andersom het geval is. this is not how human mating works.
Ik denk dat sommigen dat best wel hebben. Maar ook denken laat ik nog maar even blijven. Ben nou toch op het prachtige Aruba, zonde om meteen weg te gaan.
pi_221664259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik denk dat sommigen dat best wel hebben. Maar ook denken laat ik nog maar even blijven. Ben nou toch op het prachtige Aruba, zonde om meteen weg te gaan.
Dat denk ik bij Doete een beetje.
pi_221664384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 20:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Juist gezien, hoor. De enige waar ze zogenaamd spontaan verliefd op werd was iemand die zelf het initiatief nam voor een uitje. Je moet ook niet twee flegmatieke personen bij elkaar zetten.. :D
Ik vind Iris nou niet bepaald flegmatiek hoor. :N
pi_221664410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Zegt veel over zijn karakter.
pi_221664423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik wil Paul wel helpen met andere manieren om af te vallen? :o
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt? :{w
  donderdag 27 augustus 2026 @ 09:30:50 #83
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221664470
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Echte Fok!ker alert.
Touche, misschien ben ik idd niet de persoon die deze vraag moet stellen :)
pi_221664511
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar wil je niet mee in de tuin werken denk ik dat ziet er poepie duur uit, wel gaaf.
Worden meestal door vrouwen gedragen. Ik denk dat ze daarom bij deze man zo opvallen en er wat van gezegd werd. Bovendien staat die spijkerbroek er totaal niet op en had hij beter voor een ribbroek kunnen kiezen. Smaken verschillen maar ik vind het geen kijk. Commentaar van hem laat al zien dat hij het daar maar een ouwe bende vindt en hij daar te netjes voor is. Ook een espressoapparaat ontbreekt daar wat hem betreft. Waarom ze die introductiefilmpjes niet wat uitgebreider doen snap ik niet. Kandidaten weten amper met wie ze te maken krijgen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 27-08-2026 09:47:05 ]
pi_221664571
quote:
Opdringerig, kijk mij eens de juiste kandidate zijn. :Y
pi_221664692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jemig, is dat die waarvan ie nog wat geld wil hebben?
Is hij overigens nog steeds mee getrouwd. :Y
pi_221664721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek. Verder vind ik haar overigens wel leuk hoor.
Iemand een leeghoofd noemen omdat ze van Nederlands talige muziek houdt :D. Dat is pas simpelheid ten top.

Ik vind Mexx een van enige deelnemers die weinig tot geen eigenaardige trekjes heeft en eigenlijk veel te leuk voor Thomas.
pi_221664750
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:11 schreef Remco het volgende:

[..]
Iemand een leeghoofd noemen omdat ze van Nederlands talige muziek houdt :D. Dat is pas simpelheid ten top.

Ik vind Mexx een van enige deelnemers die weinig tot geen eigenaardige trekjes heeft en eigenlijk veel te leuk voor Thomas.
Ik vind Mexx een van de deelnemers waar weinig uit komt, zodat je al snel zou denken dat er weinig in zit. Buiten dat ze er best leuk uitziet, heb ik nog niet gezien wat er leuk aan haar is.
Maar dat geldt voor Thomas ook, dus misschien passen ze wel perfect bij elkaar :)
pi_221666023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef Pisces het volgende:

Dat denk ik bij Doete een beetje.
Ik ook!
Dat heb ik al vanaf het begin.. het programma Doet (haha) ze er een beetje 'bij' lijkt het wel.
pi_221666042
quote:
Overacting omdat er een camera op je staat. Ze overschreeuwt zichzelf. IK BEN ZO LEUK JONGENS KIJK DAN.
Je weet ook dat het thuisfront kijkt.
pi_221666051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:17 schreef camilero het volgende:

Ik vind Mexx een van de deelnemers waar weinig uit komt, zodat je al snel zou denken dat er weinig in zit. Buiten dat ze er best leuk uitziet, heb ik nog niet gezien wat er leuk aan haar is.
Maar dat geldt voor Thomas ook, dus misschien passen ze wel perfect bij elkaar :)
Introvert en een rijke binnenwereld. In groepen trekt zo iemand zich al helemaal terug omdat je gewoon niet goed weet waar je het over moet hebben. Ze zei ook ergens dat ze koetjes en kalfjespraat lastig vind.

Lastig om dat te vertalen naar spontaniteit die Thomas mss zoekt. Maar ja, als ie dat krijgt is het weer teveel :')
pi_221666470
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Lastig om dat te vertalen naar spontaniteit die Thomas mss zoekt. Maar ja, als ie dat krijgt is het weer teveel :')
Hier moest ik gister ook om lachen. :D

Hij weegt het bijna op een weegschaal.
Soms is het net een halve Paul die het niet weet.
Maar van binnen weet Thomas toch al heel lang dat 25 niet is wat hij zoekt.
pi_221666496
Wat een haar heeft Eline ineens, handig hoor zo'n pet.
pi_221666785
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt? :{w
Ze bracht het toch best oké. Betrok het ook op zichzelf. En Paul vond het prima dat ze er openlijk over sprak. Zag het niet ls kritiek of zo.
pi_221666835
Ook apart dan zitten ze in zo'n vakantieparadijs en als er dan niks is gaan ze binnen een serie kijken op de bank. Die Tony gisteren ook. Ik zou lekker in mijn eentje gaan wandelen, de omgeving verkennen en ook lekker ergens uit eten gaan. Nu je er toch bent...
  Moderator donderdag 27 augustus 2026 @ 13:21:10 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221667040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Paul is een stuk dikker dan hij eruit zag in het introductiefimpje. Als je alleen zijn gezicht ziet dan zie je niet dat kolossale lijf eronder. Ik schrok er ook best van eerlijk gezegd :@

En Huib de klarinettist is net zo professioneel klarinettist als dat Oscar profvoetballer is geweest. Waarom worden de hobby's van iedereen zo uitgelicht :?
pi_221667060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook apart dan zitten ze in zo'n vakantieparadijs en als er dan niks is gaan ze binnen een serie kijken op de bank. Die Tony gisteren ook. Ik zou lekker in mijn eentje gaan wandelen, de omgeving verkennen en ook lekker ergens uit eten gaan. Nu je er toch bent...
Tony zal de hele dag pillen slikken en dan kom je niet meer van de bank af.
Laat maar waaien
pi_221667065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja wat nam die allemaal in? Was een keer in de ochtend te zien. Wel vier of vijf potjes.
pi_221667162
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

Ja wat nam die allemaal in? Was een keer in de ochtend te zien. Wel vier of vijf potjes.
Vitamines en anabole steroïden?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 augustus 2026 @ 13:45:20 #100
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221667165
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waarom worden de hobby's van iedereen zo uitgelicht :?
pi_221667192
quote:
6s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Vitamines en anabole steroïden?
Oh ongetwijfeld, het zullen geen echte drugs zijn, die kan hij ook niet meenemen. Maar dan nog. Weet overigens niet of je anabole steroïden wel mee mag nemen. Denk het niet eigenlijk.
pi_221667203
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:22 schreef Pisces het volgende:

[..]

Maar van binnen weet Thomas toch al heel lang dat 25 niet is wat hij zoekt.
Dit betwijfel ik hoor, denk dat hem dat weinig uit maakt.
pi_221667220
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:17 schreef camilero het volgende:

[..]
Ik vind Mexx op persoonlijk vlak leuk(Ja, ze is ook knap), maar ik kan niet precies verwoorden waarom, maar ik weet sowieso dat ze te leuk voor Thomas is.

Ik weet ook niet hoe het bij haar zit, maar gevoelsmatig heeft mij vriendin mij wel 'losser" gemaakt, het kan ook zo maar zijn dat Thomas dat niet in haar los maakt, hij komt ook heel oppervlakkig over en z'n opmerkingen over "vroeger" maken het daar niet beter op.
pi_221667571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:20 schreef pmponer het volgende:

Kijken en bekeken worden, dat is voor best veel mensen heel belangrijk wat anderen van ze vinden. (en dan alles continue delen hoe "gezellig" het is op insta, tiktok en weet ik veel met nog meer mensen die je niet kent). Het is niet voor niets dat (mislukte) botox en dat soort behandelingen gruwelijk de pan uit rijzen. Ik zou het ook niet ambiëren een dag leeghoofdig hangen in een beachclub, boeit mij de mening van iemand die ik niet ken over mij of mijn kleding, maargoed. ieder zn ding.
pi_221667718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Overacting omdat er een camera op je staat. Ze overschreeuwt zichzelf. IK BEN ZO LEUK JONGENS KIJK DAN.
Je weet ook dat het thuisfront kijkt.
Het viel me ook op dat Anouk een dochter gelijk een omhelzing gaf, Karina gaf gewoon een hand. Beetje gek om die dochter gelijk past te pakken, ze deinsde ook een beetje terug maar dat hielp niet.
pi_221667741
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja wtf, zoiets slikken 95-jarigen nog niet om in leven te blijven.
Laat maar waaien
pi_221667753
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 15:01 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Kijken en bekeken worden, dat is voor best veel mensen heel belangrijk wat anderen van ze vinden. (en dan alles continue delen hoe "gezellig" het is op insta, tiktok en weet ik veel met nog meer mensen die je niet kent). Het is niet voor niets dat (mislukte) botox en dat soort behandelingen gruwelijk de pan uit rijzen. Ik zou het ook niet ambiëren een dag leeghoofdig hangen in een beachclub, boeit mij de mening van iemand die ik niet ken over mij of mijn kleding, maargoed. ieder zn ding.
Ik zou me er best kunnen vermaken voor een dag. Lekker liggend op zo'n bedje aan het zwembad met een flesje wijn in de koeler en wat hapjes. En dan wel met een goed boek er bij. Eindelijk eens tijd om te lezen. Of mag dat niet in zo'n club?
  Moderator donderdag 27 augustus 2026 @ 15:35:47 #108
184769 crew  Deisyy
pi_221667771
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 15:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja wtf, zoiets slikken 95-jarigen nog niet om in leven te blijven.
Er zijn veel mensen die dagelijks een arsenaal aan vitaminepillen e.d. slikken, ik denk niet dat hij verboden middelen staat te poppen voor de camera.
pi_221667797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 15:01 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Ik kom op zich nog wel regelmatig in beachclubs, is gewoon een relaxplek om even niks te doen (en ik heb eigenlijk niets met nietsen) waar je prima drankjes en lekker eten kunt krijgen onder het genot van prima bediening en muziek juist ZONDER dat je door iedereen aangestaard wordt, dat is nu net het hele idee.

Beetje het effect van een ijsje op straat eten in Nairobi zeg maar, dat kun je beter uit het zicht van 5000 hongerige oogjes doen.
Laat maar waaien
pi_221668791
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
Ik ook, ik krijg ze alleen moeilijk aan (en heb een scheur in een getrokken :'( ) , maar toen merkte iemand dat inderdaad op. Ikzelf keek dat seizoen niet.
pi_221668803
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 18:32 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik ook, ik krijg ze allen moeilijk aan (en heb een scheur in een getrokken
Die dingen gaan toch 3 generaties mee? Not sure if serious. :P

Geen idee of dat seizoen terug te kijken is. Anders echt doen.
pi_221668829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 18:33 schreef Pisces het volgende:

[..]
Die dingen gaan toch 3 generaties mee? Not sure if serious. :P
Ja, normaal gesproken wel ja.Maar als je heel hard aan de rand trekt omdat je die rechterlaars nooit goed aankrijgt, trek je dus een scheur in de bovenrand. Moet je wel erg sterk zijn natuurlijk.
pi_221668852
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 18:35 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, normaal gesproken wel ja.Maar als je heel hard aan de rand trekt omdat je die rechterlaars nooit goed aankrijgt, trek je dus een scheur in de bovenrand. Moet je wel erg sterk zijn natuurlijk.
En dikke voeten of kuiten hebben? :7
pi_221668899
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Die zijn echt bedoelt om helemaal af te raggen, in paardenstallen en door de modder en mest en met het juiste onderhoud gaan ze levens lang mee. Aldus de reclame, maar dat klopt geloof ik wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 27-08-2026 19:13:06 ]
pi_221668921
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef Pisces het volgende:

[..]
En dikke voeten of kuiten hebben? :7
Nou, meer een hoge wreef blijkbaar. Nooit iets van gemerkt, alleen met laarzen en wandelschoenen.
pi_221669000
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 18:41 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Die zijn echt bedoelt om helemaal af te raggen, in paardenstallen en door de modder en mest en met het juiste onderhoud gaan ze levens lang mee. Aldus de reclame, maar dat klopt geloof ik wel l
Ja blijkbaar, heb even op googel gekeken, zijn wel onwijs tof. O+
pi_221669413
De Deense tennisser lijkt me nu echt te hoog gegrepen voor Eline
pi_221670087
quote:
5s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:27 schreef NoCigar het volgende:
De Deense tennisser lijkt me nu echt te hoog gegrepen voor Eline
Toch, ondanks haar uiterlijk en voorkomen vind ik haar geen 'tokkie'. Dus wie weet zit er meer in Eline, gooit ze haar haar los weg en wordt het wat met de Deen.
pi_221670701
Gilberto lijkt bijna af te haken.
pi_221670711
quote:
GILBERTO bijna :P
pi_221670732
“Loena moet in de grote bens_O- _O-
pi_221670750
van laarzen naar loafers, of zie ik het verkeerd
pi_221670754
Smoezelige Mireille. Heeft bijna dreads in haar haar. Wat een rommeltje.
pi_221670775
quote:
HUIB :D
pi_221670778
Colonel Sanders gaat zijn biezen pakken bij Mireille
pi_221670875
Huib heeft echt zo'n bejaardenloopje.
pi_221670877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 20:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Toch, ondanks haar uiterlijk en voorkomen vind ik haar geen 'tokkie'. Dus wie weet zit er meer in Eline, gooit ze haar haar los weg en wordt het wat met de Deen.
Mmmm
  donderdag 27 augustus 2026 @ 21:18:57 #128
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221670918
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
Huib heeft echt zo'n bejaardenloopje.
Onbegrijpelijk ook dat zij die mollige flapdrol met z'n kermislaarzen "imposant" noemde.
pi_221670930
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:18 schreef kibo het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk ook dat zij die mollige flapdrol met z'n kermislaarzen "imposant" noemde.
Die kan ie mooi weer terug naar de winkel brengen.. :D Stijf ventje.
pi_221670961
Ik val wat later in
die Caroline, normaal is ze nergens voor te porren, maakt geen ontbijt maar wel voor glibbert
pi_221670973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik val wat later in
die Caroline, normaal is ze nergens voor te porren, maakt geen ontbijt maar wel voor glibbert
Maandag sluit het weer beter aan :)
pi_221671005
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Maandag sluit het weer beter aan :)
Ja, gelukkig, dan is Bondgenoten va half acht tot half negen en dit? moet nog even kijken
pi_221671011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja, gelukkig, dan is Bondgenoten va half acht tot half negen en dit? moet nog even kijken
Half negen.
pi_221671013
rond 9 ofzo
pi_221671028
De inkt van de tattoo is nog niet droog of hij wordt al door Eline naar huis gestuurd _O-
pi_221671034
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Half negen.
gaat dit dan ook eerder beginnen?
pi_221671042
Ben ik heel naïef als ik vraag of Caroline opgespoten lippen heeft?

_O-
pi_221671046
Een pakje malboro op tafel zonder bruine verpakking en enge plaatjes wat een nostalgie. Arme Tony is zo overtuigd met zijn klik. Dat wordt een einddatum tattoo, zo krijg je je lijf wel vol.
pi_221671049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
gaat dit dan ook eerder beginnen?
Ja ^O^ In één ruk door
pi_221671076
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Pisces het volgende:

_O-
Het maakt niet zoveel uit, zij mishandeld zichzelf met potloodjes.
pi_221671079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ^O^ In één ruk door
Top!
pi_221671083
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Pisces het volgende:

_O-
Je zou het wel denken hè.
pi_221671095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Het maakt niet zoveel uit, zij mishandeld zichzelf met potloodjes.
4B potlood. _O-
pi_221671103
Arme Arie die kijkt zijn ogen uit met het ontbijt met eieren en bacon. Normaal gesproken is het voor de honden en Arie krijgt een klusje ;(
pi_221671112
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:35 schreef Pisces het volgende:

[..]
4B potlood. _O-
Ja stift kan ook.
pi_221671125
Waar gingen die puppy's van Eline nu heen?
pi_221671136
Waarom moeten die honden in een bench? Die lopen amper laat staan dat ze wat slopen.
pi_221671145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
Waarom moeten die honden in een bench? Die lopen amper laat staan dat ze wat slopen.
Of ze gaan vechten met elkaar. Of eentje is zo oud dat die de bank onder plast.
pi_221671147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Waar gingen die puppy's van Eline nu heen?
Ja ik denk naar een nieuwe eigenaar anders zou het wel cru zijn als ze terug naar het asiel gaan. Ik denk dat ze soort van opvoed.
pi_221671153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:

[..]
Of ze gaan vechten met elkaar. Of eentje is zo oud dat die de bank onder plast.
Dat gebeurt ook als ze thuis is. (pissen, vechten kunnen ze niet meer te dik)
pi_221671171
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
Arme Arie die kijkt zijn ogen uit met het ontbijt met eieren en bacon. Normaal gesproken is het voor de honden en Arie krijgt een klusje ;(
Hij zei al " je maakt toch nooit ontbijt"
pi_221671175
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik denk naar een nieuwe eigenaar anders zou het wel cru zijn als ze terug naar het asiel gaan. Ik denk dat ze soort van opvoed.
Oh, dat zou kunnen, werd alleen nergens uitgelegd. Huib met zijn vorken en messen, haha.
pi_221671197
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
grotere pups, als ze nu weer bij haar weg gaan denk ik dat het meer een soort van socialiseren geweest is.
pi_221671206
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Hij zei al " je maakt toch nooit ontbijt"
Behalve voor een pratende zitzak die meteen neerploft en zich lekker laat bedienen
pi_221671207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:45 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
grotere pups, als ze nu weer bij haar weg gaan denk ik dat het meer een soort van socialiseren geweest is.
Die van Caroliene. :D Die vette mormels
pi_221671212
prima peer die tony
pi_221671215
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Die van Caroliene. :D Die vette mormels
o die, ja pfff wat een gedoe als die een keer de deur uit wil zeg.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 21:48:02 #158
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221671218
Nare vrouw is Eline.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221671220
Die reactie van Mexx op de drie aardbeitjes ontbijt van Lynn Pffff haha Mexx is leuk _O_
pi_221671228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:47 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
o die, ja pfff wat een gedoe als die een keer de deur uit wil zeg.
Ze schijten en pissen toch overal dus wat maakt het uit.
pi_221671242
Echt het verschil van mannen die bij Eline kwamen pffff de eerste 3 en dan deze laatste een wereld van verschil.
pi_221671287
Ik las trouwens ergens dat dat shirt wat Thomas gister droeg naar de beach club waar Lynn een opmerking over maakte (kermis shirt of zo) over de 1000 euro's kost. Daarom reageerde hij ook wat beteuterd. Nu heeft hij weer een apart shirt aan.
pi_221671333
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
Ik las trouwens ergens dat dat shirt wat Thomas gister droeg naar de beach club waar Lynn een opmerking over maakte (kermis shirt of zo) over de 1000 euro's kost. Daarom reageerde hij ook wat beteuterd. Nu heeft hij weer een apart shirt aan.
Ha, zou best kunnen. Als je Versace-hemden ziet bijvoorbeeld, daar zou ik niet eens in durven lopen.
pi_221671335
quote:
ehhh okeeeee beetje opschepperig en zeker overdreven. In mijn ogen.
pi_221671354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:56 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ehhh okeeeee beetje opschepperig en zeker overdreven. In mijn ogen.
Ja belachelijk en ik vond het ook lelijk. Maar dat is vaak met die dure shit het moet opvallen zodat je weet dat het duur is. Of het lelijk is maakt niet uit.
pi_221671393
Mexx ziet het meer zitten, heeft net even meer zekerheid gekregen. Tja als ze hem leuk vindt moet ze wel uit haar schulp kruipen.
Die stewardes is niks, teveel blabla verhalen en interessantdoenerij
pi_221671394
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef De_Melkboer het volgende:

[..]
Behalve voor een pratende zitzak die meteen neerploft en zich lekker laat bedienen
Wel iedereen even zelf dokken (50 pp) voor dat uitje van die zitzak, he..
pi_221671400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef Breekfast het volgende:
De inkt van de tattoo is nog niet droog of hij wordt al door Eline naar huis gestuurd _O-
Zijn bestemming is op het lijf geschreven, hulde aan de voiceover die ik ietsje minder vind dit keer
pi_221671401
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Mexx ziet het meer zitten, heeft net even meer zekerheid gekregen. Tja als ze hem leuk vindt moet ze wel uit haar schulp kruipen.
Mexx moet heel hard weglopen van die paspop met zijn geschaaf en puntjes op de i.. :X
pi_221671442
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:48 schreef Puzzie het volgende:
Nare vrouw is Eline.
Stoorzender, niet dat jij dat bent. Verder snap ik haar wel het is ook niet een type wat bij haar past, wel voor een avondje stappen.
pi_221671501
Dit is zijn pak van toen Casper vroeger huurling was in Zuid-Afrika e.o.
pi_221671502
tijd voor rattengif
pi_221671508
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:17 schreef NoCigar het volgende:
ik vind het wel erg _O- _O-
  donderdag 27 augustus 2026 @ 22:18:39 #174
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221671509
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:17 schreef NoCigar het volgende:
Denk eerder dat t nog uit z'n hopman tijd stamt.
pi_221671521
Devon kan best aardig zingen ja
pi_221671524
Lijkt me zo goor om dat aanrecht daar te gebruiken: de geur, dat voer, de restjes.
pi_221671525
Je weet het, als ze met haar honden bezig is kan ze zich niet bezighouden met een of andere man.
pi_221671528
Ik denk dat Mireille het messen en vorken een beetje te letterlijk neemt. Huib kan er niet mee overweg hoe het reilt en zeilt. Niks mis mee, ik snap dat wel.
pi_221671540
quote:
9s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:21 schreef NoCigar het volgende:
Lijkt me zo goor om dat aanrecht daar te gebruiken: de geur, dat voer, de restjes.
droge brokken en droge kipfilet, het valt mee
pi_221671544
De hele zaal? Het ziet er uit als een straatfeestje.
pi_221671561
Als Michel een Cartierring om zijn vingers schuift is het klaar, hij heeft ook helemaal geen kapsones hè?
pi_221671570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Mireille het messen en vorken een beetje te letterlijk neemt. Huib kan er niet mee overweg hoe het reilt en zeilt. Niks mis mee, ik snap dat wel.
En Kasper weer met die vragenbriefjes uit zijn hoed, dat is een keertje leuk, niet nog een keer. Mireille keek er ook een beetje verveeld bij en had nog steeds duidelijk de zeik in van de afwijzing van Huib.. :D
pi_221671579
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Als Michel een Cartierring om zijn vingers schuift is het klaar, hij heeft ook helemaal geen kapsones hè?
Een grappige golddigger wel.. _O-
pi_221671622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Ahhh en toen een kus, Mexx blij *O* Ik vind ze wel leuk, Thomas is nog iets te cocky.
pi_221671645
Huib zijn fluit bleef in de verpakking :W
pi_221671670
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:38 schreef Soury het volgende:
Huib zijn fluit bleef in de verpakking :W
Klarinet.. :N
pi_221671679
Hahaha die Arie op die boot, jouw zwembroek is te klein, wil liever met zijn tweetjes. Wat verschrikkelijk twee mannen op leeftijd die zo kinderachtig zijn. Caroliene gooit graag wat olie op het duels vuur met haar privé massage met Gilbert. :')
pi_221671687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Klarinet.. :N
Moet ik het uitleggen? nee toch. :o
pi_221671691
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Moet ik het uitleggen? nee toch. :o
Nee hoor, is beroepsdeformatie.. _O-

Vermoed dat dat andere instrument al jaren lag te verstoffen.. :D
pi_221671768
Dat stewardess zijn is ook wel een beetje overrated hoor, meestal hebben ze geen tijd om "dingen" te ondernemen als ze op bestemming zijn, en waar vliegt ze op? Brussel Kopenhagen? Plus is een bucket list overrated, soms kan je dingen willen maar is het niet reëel. Ik vind het gezeik en Lynn zit er bij alsof ze dat gewoon waar gaat maken en Mexx baby you wish attitude :{w
pi_221671805
Die Eline zit toch wel overdreven te zeuren om een spermadonor.
pi_221671815
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En Kasper weer met die vragenbriefjes uit zijn hoed, dat is een keertje leuk, niet nog een keer. Mireille keek er ook een beetje verveeld bij en had nog steeds duidelijk de zeik in van de afwijzing van Huib.. :D
Kasper had ook wel aparte kleding aan, die Limburg shirts verbleken met dat. Wat was de bedoeling daarvan "JAH" En de regenboog strepen:?
pi_221671822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:05 schreef Pisces het volgende:

[..]
GILBERTO bijna :P
Omdat hij uit eten wil, that God-like body must be kept fed.
Laat maar waaien
pi_221671831
Thomas noemde zichzelf weer een mooie man, wat een vent.
pi_221671843
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Net of hij aan een tosti genoeg heeft.
pi_221671851
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:12 schreef Remco het volgende:
Thomas noemde zichzelf weer een mooie man, wat een vent.
Als ie stilstaat in de etalage van C&A.
pi_221671852
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De honden moeten nog uitgelaten worden. Deur open en klaar. Ik ben met de honden bezig? Geef ze honden voer dat kieper je in een bak en heb je een zee van tijd en gezonde honden.
pi_221671853
quote:
4s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Net of hij aan een tosti genoeg heeft.
15 tosti's als voorgerechtje.
Laat maar waaien
pi_221671865
quote:
Ad Visser was er ook :D
  donderdag 27 augustus 2026 @ 23:33:44 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221671949
quote:
Pooiershirt zei ze volgens mij.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 augustus 2026 @ 23:36:57 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221671962
En nog een klote opmerking van Eline bij het vertrek van Tony: we zwaaien hem even uit zodat we zeker weten dat hij vertrekt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221671968
quote:
13s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:36 schreef golfer het volgende:
En nog een klote opmerking van Eline bij het vertrek van Tony: we zwaaien hem even uit zodat we zeker weten dat hij vertrekt.
Oh, dat heb ik gemist, wat onaardig krengerig.. :o
pi_221671990
Wat ziet een op het eerste oog nette kerel ook in zo'n verlept ordinair partywijf.

Dit zegt erg veel over iemand.
Laat maar waaien
  donderdag 27 augustus 2026 @ 23:54:37 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221672022
Padvinder met een hoed vol vragen aan zichzelf.
Wat een loser.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221672057
quote:
Ik wist niet dat je een housewarmingfeestje kunt geven als je helemaal niet verhuisd bent. Kan blijkbaar gewoon. Kan dat ook met andere dingen? Dan lijkt het me leuk om dit weekend uitnodigingen rond te sturen voor een gender reveal party. Eens kijken hoe mensen reageren.
Voor de hapjes vraag ik dan niet Michael. Wat een gedoe, al die kleine kunstwerkjes. Als er bij ons bezoek komt, zet ik altijd gewoon kaas, worst en plakjes komkommer op tafel. In een gekke bui zet ik daar wel eens een schaaltje paprikachips bij, maar dan houdt het wel op.
Michael zou daar vast zijn neus voor ophalen. Net als toen Devon kipschnitzel bestelde. Klootjesvoer, vindt Michael dat. Die eet liever kreeft. Elke dag mimosa bij het ontbijt, lunchen met oesters en voor het slapengaan tandenpoetsen met Fiji-water dat eerst drie maanden heeft gerust in een kristallen karaf. Kraanwater is voor mensen als Devon. En voor de vaatwasser.
Timothy is ineens opvallend genuanceerder en is dan ook zeker nog niet van plan om Devon naar huis te sturen. Hij kan best nog even blijven voor de gezelligheid en een moppie Nederlandstalig door de microfoon. Verder is het een kwestie van wachten op de Cartier-ring van Michael.

Donatella hoeft geen Cartier-ring. Die is niet zo veeleisend. Eigenlijk is het al genoeg als je jezelf compleet wegcijfert voor de honden. Dus elke dag borstelen en aaien, twaalf keer de poep van het nepgras halen, al je eten aan de hond geven en hopen dat er nog wat overblijft. Oh ja, en uitjes moeten vooraf gepland worden in goed overleg met Luna, Beer, Bibi, Poepie en Piepie.
Diep respect dus voor Gilberto dat hij het aandurfde om een uitje te plannen. Het is wel 50 euro de man, maar dat is geen punt. Verder moeten ze alleen nog even benches tevoorschijn halen, benches omwisselen, Luna in de grote bench, Bibi in de kleine bench, Beer in de medium bench en Poepie en Piepie in de tuin met een bak Spa blauw. Goed beschouwd is het allemaal zo gepiept.
Na het catamaranuitje, waar de massages met happy end ons godzijdank bespaard bleven, kreeg Gilberto de smaak te pakken en wilde hij ook nog uit eten. Voor Donatella ging dat veel te ver. Hoe durft die man zoiets te vragen. De honden moeten nog uit, de honden moeten nog eten en de honden moeten nog uit. Dan gaat ze zich toch niet bezighouden met een of andere man, kom op zeg, ja toch niet dan. Is die Gilberto nou helemaal van de pot gerukt?
Oh ja, Arie had tussendoor nog even gepoept. Wel netjes op de wc, geloof ik.

Snel door naar het andere hondenmens van het programma. Elena heeft vandaag de vrolijke hooligan naar huis gestuurd, want ze wil tijd met Oscar Denemarken. Het meest lullige is dat Tony hierdoor niet meer meekon naar de tattooshop. Geen vertrekdatum op zijn andere kuit dus. Oscar liet ondertussen zien dat het heel goed mogelijk is om zo’n shop weer uit te lopen zonder een tattoo te nemen. Geen Deense vlag, geen os, geen datum van de eerste ontmoeting, niks.

Bij Mireille in het Franse kasteel was het ook vertrekdag. De deftige Huib heeft zijn klarinet nog niet uitgepakt of hij gaat alweer. Dat komt vooral doordat hij gisteren de bestekla opentrok en zich helemaal wezenloos schrok. Ork, ork, ork, soep eet je met een … lepel! Maar dan moet die lepel wel te vinden zijn tussen de kaasschaaf, appelboor, kurkentrekker, lucifers, dobbelstenen, satisfyer, nagelknipper, rolmaat, hondenfluitje, mondharmonica, schoenlepel, steeksleutel 13, gourmetspatel, broodmes, oude Nokia, waterpas, zakjes mosterd en een usb-stick met modellenfoto’s.
Dit is voor Huib geen doen zo. Zelfs in zijn studententijd lagen bij Huib de vorken bij de vorken en de messen bij de messen. Daarom gaat hij fluitend naar huis. En zo zit Mireille weer opgescheept met Akela. Ze vindt hem een schat van een man. Als iemand dat zegt, dan weet je eigenlijk al genoeg. Kasper blijft nog even voor de gezelligheid, hangt nog wat wasjes op en peert hem dan weer.

Dan hebben we alleen Thomas nog, onze modderfokking p.i.m.p. Met de energieke Lynn in de buurt heeft Mexx in de gaten dat ze een tandje bij moet zetten en daarom heeft ze krullen gemaakt. Verder zegt ze nog altijd vrij weinig. Thomas probeerde haar uit te lokken door tijdens het fatbiken niets te zeggen. Maar je maakt Mexx de pis niet lauw. Die zegt dan ook gewoon niks.
Met Lynn is het eigenlijk precies het tegenovergestelde. Dat lult maar en lult maar. Ook qua bucketlist verschilt het flink. Mexx wil graag nog een keer een kopje kamillethee drinken, terwijl Lynn nog naar carnaval in Rio wil, een helikoptervlucht maken in New York, sushi eten in Japan en 9 dagen Taipei. Vrij specifiek. Niet 8 of 10 dagen, maar 9 dagen.
En maandag krijgt Mexx het nog lastiger, want dan komt er een bombshell binnen. Ik weet inmiddels dat ze Anna heet en online nog meer volgers heeft dan ik. Lullig. Op haar Instagram-account zag ik dat ze vooral veel met haar kont naar achteren staat. Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij schrijven hou.

© Rick Evers
pi_221672089
quote:
Dat zijn nare opmerkingen en zo onnodig.
pi_221672115
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:33 schreef golfer het volgende:

[..]
Pooiershirt zei ze volgens mij.
Dat was het idd, ze heeft er dus verstand van.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 00:33:56 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_221672117
quote:
Kwam op mij over als een ongemakkelijk grapje. De aardige dingen die ze verder over hem zei waren ook niet echt in lijn met dat grapje.

Tot mijn grote verbazing overigens, ik vond hem, euh, nogal speciaal :+
Eng, creep, brrrrr.
pi_221672126
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:33 schreef APK het volgende:

[..]
Kwam op mij over als een ongemakkelijk grapje. De aardige dingen die ze verder over hem zei waren ook niet echt in lijn met dat grapje.

Eng, creep, brrrrr.
Zijn superwitte klapperkunstgebit was het enige wat mij steeds opviel en ik naar bleef kijken en niet eens al dat volgepropte inktvel in zijn nek. Toch klein beetje medelijden hoe die afgevoerd werd door de spermamevrouw.
pi_221672132
quote:

[..]

Eng, creep, brrrrr.
Ik vond ze wel bij elkaar passen, als iemand spontaan een datum op zijn lijf laat zetten en zij vind dat niet zo raar dan voegt het wel.
pi_221672159
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vond ze wel bij elkaar passen, als iemand spontaan een datum op zijn lijf laat zetten en zij vind dat niet zo raar dan voegt het wel.
Dat interesseerde haar geen ene bal. Ze had last van haar rug en kon niet op de bank liggen om die buiktekeningen (wat in de godsnaam was dat nu weer) te laten prikken, bleef aan de kant zitten terwijl Tonytattoo vrolijk over het water scooterde ook vanwege haar pijnlijke rug. Een dag later met een betere donor, toedelidokie Tony en naar de nieuwe gast wil je mijn handje vast houden als ik op mijn pijnlijke rug lig en geprikt wordt in mijn fantastische buik waarin jij straks iets mag gaan afleveren. >:) :D
pi_221672167
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat interesseerde haar geen ene bal. Ze had last van haar rug en kon niet op de bank liggen om die buiktekeningen (wat in de godsnaam was dat nu weer) te laten prikken, bleef aan de kant zitten terwijl Tonytattoo vrolijk over het water scooterde ook vanwege haar pijnlijke rug. Een dag later met een betere donor, toedelidokie Tony en naar de nieuwe gast wil je mijn handje vast houden als ik op mijn pijnlijke rug lig en geprikt wordt in mijn fantastische buik waarin jij straks iets mag gaan afleveren. >:) :D
Ik bedoel dat ze ook had kunnen zeggen "zou je dat nou wel doen?"
pi_221672171
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ze ook had kunnen zeggen "zou je dat nou wel doen?"
Nou dat dus. Boeit haar niks.
pi_221672237
quote:
Eline wil iemand waarvan ze weet wie de vader is zodat hij ook de verantwoordelijkheid kan nemen. Ze heeft ook gezegd dat ze graag wil reizen en dat soort shit, dat is even niet aan de orde als moeder. De lusten maar niet de lasten. Heel leuk die puppies voor een week en nu naar de volgende. Zo werkt het natuurlijk niet met een baby.
pi_221672254
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 01:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Eline wil iemand waarvan ze weet wie de vader is zodat hij ook de verantwoordelijkheid kan nemen. Ze heeft ook gezegd dat ze graag wil reizen en dat soort shit, dat is even niet aan de orde als moeder. De lusten maar niet de lasten. Heel leuk die puppies voor een week en nu naar de volgende. Zo werkt het natuurlijk niet met een baby.
Dat dacht ik ook even toen ze die puppies weg bracht en dat gaat niet met een baby zodra het leuke er vanaf is. Ze had ook een of ander lulverhaal dat je leven helemaal niet verandert met een kind en je dan nog van alles kunt doen, dat zag ze aan haar zussen.
pi_221672500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, dat zou kunnen, werd alleen nergens uitgelegd. Huib met zijn vorken en messen, haha.
Jawel, toen ze die hondjes ging ophalen werd er iets gezegd over oppas/socialiseren. :Y Weet het zeker.
pi_221672506
quote:

[..]

Eng, creep, brrrrr.
Vooral dat stemgeluid. -O-
pi_221672781
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 01:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook even toen ze die puppies weg bracht en dat gaat niet met een baby zodra het leuke er vanaf is. Ze had ook een of ander lulverhaal dat je leven helemaal niet verandert met een kind en je dan nog van alles kunt doen, dat zag ze aan haar zussen.
Dat klopt ook wel, maar dan moet je of je kinderen verwaarlozen of een 24/7 Nanny in dienst nemen. Het slaat natuurlijk nergens op, met een kind ben je gewoon gedeeltelijk je vrijheid kwijt, je kunt niet vrijblijvend doen wat je maar wil, zeker niet als je een kind gaat nemen met iemand die op 9 uur vliegen woont, dan ben je alleen eindverantwoordelijk voor je kindje.
pi_221674322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik wist niet wat ik hoorde! :o Die denkt dat ze daar vakantie aan het vieren zijn en ik vind het tegenover Arie zelfs denigrerend dat die bolle werkelijk geen poot uitsteekt. En opeens vindt Caroline daar helemaal niets van? :X
pi_221674344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mexx moet heel hard weglopen van die paspop met zijn geschaaf en puntjes op de i.. :X
_O- _O- _O-
pi_221674383
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:56 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ha, zou best kunnen. Als je Versace-hemden ziet bijvoorbeeld, daar zou ik niet eens in durven lopen.
Die hemden-blouses zijn veelal binnen de 500 euro, duur maar die 1000 is erg overdreven. Ze zijn erg geliefd onder homomannen. :Y
pi_221674424
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:22 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
droge brokken en droge kipfilet, het valt mee
Ze geeft die beesten véél te veel eten voor honden die amper bewegen. }:|
pi_221674434
quote:
Ik vind het een echte glijer, die gast met zijn scheve mond. :r
pi_221674451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:46 schreef Soury het volgende:
Hahaha die Arie op die boot, jouw zwembroek is te klein, wil liever met zijn tweetjes. Wat verschrikkelijk twee mannen op leeftijd die zo kinderachtig zijn. Caroliene gooit graag wat olie op het duels vuur met haar privé massage met Gilbert. :')
Alsof ze wilde zeggen dat Arie niets te bieden heeft en die olievlek wel, vond dat erg onaardig voor iemand die in korte tijd al haar klussen heeft gedaan. Begrijp überhaupt niet wat mannen in dat rimpellijf zien, ze geeft ze amper aandacht en alles lijkt haar teveel te zijn. :|W
pi_221674592
quote:
Die nieuwe kandidaat hielp met de koffers naar de taxi te brengen en toen zei Eline dat hij dan zeker wist dat Tony weg was gegaan. Was gewoon een grapje want er zit niets kwaads in Eline. :{w
pi_221674689
Eline 'flapt' er wel kwetsende dingen uit zeg :{w

En Mireille die in de verdediging schiet, dat had echt niet gehoeven tegenover die laarzen hoor!
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:36:55 #228
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221674941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 12:15 schreef Blues het volgende:

En Mireille die in de verdediging schiet, dat had echt niet gehoeven tegenover die laarzen hoor!
Deed ze vanaf het begin al , bah nare vrouw.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221675001
Oh echt? Ik heb Eline eigenlijk nog nooit op iets onaardigs kunnen betrappen. Vind haar juist veel liever dan dat ze er uit ziet. Wel een bepaalde humor die misschien niet begrepen wordt door jullie?
pi_221675285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:08 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

© Rick Evers
Lach in een deuk, geweldig weer en nee je hoeft echt niet met je kont naar achteren te gaan voor de volgers. _O-
pi_221675335
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 07:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jawel, toen ze die hondjes ging ophalen werd er iets gezegd over oppas/socialiseren. :Y Weet het zeker.
Dat hoorde ik ook maar dat dat socialiseren in 1 week lukt is nog maar de vraag. Ze zullen er wel een klant voor gehad hebben die die hondjes wilde hebben.
pi_221675367
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 12:15 schreef Blues het volgende:

Dat deed Tony ook hoor. :Y
pi_221675676
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 01:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
dit ja.
"m'n zussen hebbne hun leven niet aangepast".

wat een nonsens, die zussen brengen de kids nooit naar school bv?

Er zijn natuurlijk gradaties, maar je leven wordt (in de meeste gevallen) radicaal anders als je kinderen hebt.
Je vrijheid ben je (zeker in het begin) voor 90% kwijt. Als je denkt dat dat niet zo is, dan ga je echt nat.
pi_221676185
Heb nu de B&B van Caroline wat beter kunnen bekijken maar die ziet er prachtig uit hoor. Alles in aanwezig, zélfs de airfryer. ^O^
pi_221676582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Kasper had ook wel aparte kleding aan, die Limburg shirts verbleken met dat. Wat was de bedoeling daarvan "JAH" En de regenboog strepen:?
Jah is de Rastafari God en groen/geel/rood de kleuren van de reggae vlag :)
pi_221676753
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:45 schreef Chea49 het volgende:
Heb nu de B&B van Caroline wat beter kunnen bekijken maar die ziet er prachtig uit hoor. Alles in aanwezig, zélfs de airfryer. ^O^
Waar zag je dat?
pi_221676937
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh echt? Ik heb Eline eigenlijk nog nooit op iets onaardigs kunnen betrappen. Vind haar juist veel liever dan dat ze er uit ziet. Wel een bepaalde humor die misschien niet begrepen wordt door jullie?
Ik persoonlijk vind het ook wel meevallen.
pi_221676941
Ik vind Eline ook prima.
Wel vind ik haar iets scherper dan aan het begin.

Ik denk dat ze elke dag een gast (bezighouden) + camera + verplicht daten (terwijl De Man er niet bij zit) niet meer zo leuk vindt.
pi_221676944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 11:51 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die hemden-blouses zijn veelal binnen de 500 euro, duur maar die 1000 is erg overdreven. Ze zijn erg geliefd onder homomannen. :Y
Ik had niet eens in de gaten dat Timothy er ook met eentje rondliep toen ik dat typte. Onbewust misschien. Maar die van hem viel nog redelijk mee.
pi_221677322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 11:51 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het was door iemand uitgezocht en die van Thomas was 1070 euro, volgens mij ook geen Versace
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:07:14 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221678071
quote:
Ik heb het idee dat dat niet zozeer met opzet is, maar dat ze sociaal gewoon erg ongemakkelijk is soms.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 19:09:18 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221678079
Ach ja, humor is niet altijd om te lachen.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:30:22 #243
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221678737
quote:
Ja dat soort 'grappen' maakt ze continu.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221678871
quote:
13s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:54 schreef golfer het volgende:
Padvinder met een hoed vol vragen aan zichzelf.
Wat een loser.
_O-
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 22:43:08 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221679459
Nico Dijkshoorn vindt er ook deze week weer wat van:

Paul
Je komt op de verjaardag van je nieuwe vriend. Je hebt twee weken zitten breien. Je pakt de trui heel leuk in. Hij scheurt het papier eraf en dan de volgende tekst: ‘Nou pak die maar weer in. Wol. Ik kan niet tegen wol. Hier, kijk maar naar mijn handen. Helemaal onder de uitslag, alleen al door het uitpakken. Weg die trui. Als ik ernaar kijk, trekken de rode vlekken al over mijn rug.’

Zo voelde het toen Annouk, de nieuwe liefdeszoeker, Paul een eau-de-toilette cadeau gaf. Wij, de kijkers, wisten allemaal: Paul ruikt niets. Het brak mij bijna in tweeën, de herinnering aan alle verkeerde cadeaus die ik zelf ooit heb gegeven. U, lezer, hebt ook ooit een keer met een volkomen mislukt cadeau in uw handen gestaan. Een fles whiskey bijvoorbeeld wanneer de jarige een week eerder, na 23 jaar onafgebroken drinken, zijn halve lever uit het lichaam heeft laten verwijderen.

Er is niets verdrietiger dan het verkeerde cadeau geven. In mijn lievelingsboek De avonden van Gerard Reve blijkt de hoofdpersoon per ongeluk een fles koolzuurhoudende drank te hebben gekocht voor oud en nieuw. Zijn moeder troost hem. Het is geen wijn. Ook weleens fijn. Lekker fris, hoor!

Annouk gaat iets minder gebukt onder Pauls gebrek aan reuk. Jubelend trekt ze door het programma, met haar neusje in de aanslag. Ze vindt alles lekker ruiken. ‘Ach ik ruik een Franse oksel. Wat enig!’

Karina, de andere vrouw die tegelijk aankwam met Annouk vind ik heel leuk. Ze heeft een radiostem en is lekker direct. Ze kwam meteen met een heerlijke eerste observatie: ‘Zeg Paul, al je buren zien iedere dag een andere vrouw met jouw hond lopen.’ Ook dapper: ze zei wat wij allemaal al zes weken dachten: die buik, is die niet wat aan de buikige kant? En daar draaide dat geurvrouwtje steeds omheen. Ze kijkt permanent alsof ze een opgezet mens in de hoek van de kamer ziet staan. Ogen als schoteltjes.

Eline
Kan ik kort over zijn. Menno, de schildpaddenschilder is weg en Tony, de Amsterdamse tattookoning is weg. Zijn hele verblijf is in één zin samen te vatten: twee dagen geweest met zestien paar sneakers in zijn koffer.

Fred
De man die zelfs jaloers is op dieren. Daarom roostert hij ze. Er hoeft maar een van de vrouwen een hond te aaien en Fred ligt met een paar plukken pluizig hoofdhaar in zijn hand trappelend op bed.

Wanneer Ellen naar huis wordt gestuurd en haar verblijf wil evalueren, onderbreekt Fred haar woedend. ‘Nee, we gaan niet verwijten, hè!’ Op dat moment droomde ik van een mondig Amsterdams wijf tegenover hem. Een lekkere agressieve Jordanese die hem even met zijn voetjes in het geverfde zand zet.

‘Ja, ik onderbreek je even, Pikkie Pluishaar met je kinderhemd. Ik loop hier nu een dag in de rondte en ik slaap nog liever met een dier dan met jou. Ja, ik houd van dieren, maar ik heb een hekel aan zwetende kippenverkopers die eruitzien alsof ze het gebit van hun oma in hun mond hebben laten metselen. Nee, je gaat je mond even houden, zwetende mossel. Je hebt alleen maar lopen zeiken en ik weet precies waarom. Ik bewonder je niet genoeg.’

‘Ik had moeten zeggen: ‘O Fred, verf op een stoel gieten, hoe verzin je het,’ maar dat is gewoon kinderfeestjesgedoe. Dat doe je met zes kinderen van vijf jaar oud, lekker met verf smijten. ‘Nee, ik ben nog aan het woord. Ik heb je bed gezien. Op de plek waar dat drijfnatte mislukte kunstenaarshoofd van jou ligt, zitten de kringen in het kussen. Verkoop dat dan ook meteen, ouwe gek. Noem je het ‘tonijnentranen in een bed vol eigenliefde’. Ik ben hier weg, ouwe C-kunstenaar. Kies de volgende vrouw met je hoofd en niet met dat minuscule vleeskwastje in je broek. Doeeiii!’

Doete, de andere vrouw, bleef nog even. Ik ben nogal dol op haar. Die vreemde verbaasde blik, net alsof alles zes keer te hard om haar heen beweegt, ontroert mij. Ze kijkt soms een beetje raar in de camera. Ik leg dat als volgt uit: ‘Help me, help me dan. Wat moet ik met deze gek?’

Mireille
Zij kreeg Kasper, een vriendelijke motorrijder, op bezoek. Een fijne man. Hij draagt een padvindershoed op zijn hoofd die vol zit met vraagjes op opgevouwen papiertjes. Lief. Zou de weggestuurde Limburger dat hebben gedaan, dan gleed er een natte Limburgse vlaai uit zijn hoed.

Mireille, en dat ontroerde mij, liet aan Kasper haar oude modellenfoto’s zien. Kasper zei geen een keer: ‘O, daar was je nog veel dunner.’ Ik juichte. Mireille is een prachtige, leuke vrouw in een lekker rommelig huis, vol met oude theezeefjes, vooroorlogse attributen om koffie te zetten en een bestekla waar ze gewoon alles in pleurt. Tot groot verdriet van Huib, een nieuw aangekomen man met laarzen die mij deden gillen van angst.

Hoe leg ik het uit? Een Duitse boswachter uit 1937, denk daar maar aan. Laarzen die eigenlijk eerst schoenen waren en dan was er een willekeurig stuk zwaar schuurpapier bovenop genaaid. Het waren laarzen die je aandoet als je de verovering van een land viert.

Huib begon meteen schilderijtjes recht te hangen en ging er blijkbaar van uit dat Kasper, de andere liefdeszoeker, een wilsonbekwame bediende was die de hele dag het bestek op alfabet probeerde te leggen. Lang verhaal kort: hij heeft zijn laarzen niet eens uitgedaan. Daar heeft hij een nacht lang mee in bed gelegen en de volgende ochtend was hij alweer weg.

Kasper ontroerde mij. Tijdens een date droeg hij een soort legerhemd met Jamaicaanse symbolen. Hij zag er opeens uit als de doodenge begeleider van een lang padvindersweekend voor geslachtsrijpe jongens. Maakte niks uit. Heerlijke man. Hij ziet wat ik zie: Mireille is de leukste liefdeszoeker in tijden.

Iris
Kan ik kort over zijn. Zij kreeg David op bezoek. Die maakte rendang en dat mocht hij alleen opeten in de gehuurde Vreemde Rare Mannen Tent. Hij gaf Iris midden op straat een bloem. Ook gingen ze samen een hemd kopen dat heel sterk beelden opriep van niet de allervrolijkste periode in de Tweede Wereldoorlog. Toch ging hij een dag later met een goed gevoel naar huis.

Timothy
Michaël, de deelnemer met wie Timothy heeft afgesproken dat hij nog even een paar weken geduld moet hebben, en dan doet hij met die andere jongens ondertussen nog even alsof hij een partner zoekt, is weer terug op Ibiza. Het voelde meteen weer vreemd vertrouwd. Zet Timothy en Michaël naast elkaar, vraag aan tien mensen wat hun relatie tot elkaar is en negen van de tien mensen zeggen: huiseigenaar en zijn vaste boekhouder.

Devon, een volkszanger met een heel lief bang hoofd, moest meteen met Timothy en Michaël lunchen. Zij aten midden op een druk plein demonstratief een kreeft en Devon genoot van een schnitzel. Zo lief. Maar ook kansloos, wist de geoefende kijker. Diezelfde geoefende kijker weet ook wat ik al weken weet: Michaël en Timothy spelen een spelletje. Zij weten al lang dat Michaël over gaat blijven. En dan samen Ibiza volplempen met foute Nederlandse restaurantjes.

Caroline
De vrouw met de ontplofte lippen die mannen beoordeelt op hun uiterlijk. Ze moeten ook van honden houden en van opgewarmde magnetronmaaltijden. Nooit eerder zag ik zo een strontvervelende in zichzelf gekeerde hondensnuffelaar door het progamma trekken. Alles om haar heen is vreselijk. Ongezellige restaurants, kakkende honden die eigenlijk permanent in een soort doodsstrijd verkeren, een slaapkamer voor de mannen waar je normaal gesproken je strijkplank in bewaart en eindeloos gezeur over gebitten.

Ik zal wel tot de fossiele mannen behoren die niets begrijpen van schoonheid, maar Carolines gebit lijkt door een dronken tandarts van een flinke afstand in haar mond te zijn gegooid. Zet Caroline met haar mond open op het strand en de dieren beginnen geluid te maken. Ha, de zon komt op!

Dat eeuwige gescharrel van Arie, die expres dingen kapot maakt zodat hij ze daarna trots kan repareren, ik word er zo ontzettend verdrietig van. Ja, ik weet het, je mag niemand op zijn uiterlijk beoordelen, maar Caroline doet dat permanent. Mannen zijn letterlijk minder dan honden. Ze zegt het ook steeds en ze handelt er naar.

Daarom eis ik dat Caroline in de laatste uitzending verplicht trouwt met een van haar honden. Het zal klassieke televisie worden. Een logge zwarte hond met het gebit van een mens in zijn snuit. Zijn naam: Arie.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221679766
Bijna genant die stukjes van Nico Dijkshoorn.

Wij doen het hier veel beter en grappiger.
pi_221679867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:

Het is wel heel erg slecht deze, verleden week was het nog wel te doen. Het is natuurlijk ook voor een libelle publiek maar dit kan je ze niet aandoen.
pi_221679876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was door iemand uitgezocht en die van Thomas was 1070 euro, volgens mij ook geen Versace
Nee, dat laatste was ook maar een vergelijking van mij: ook prijzige en best smakelo...nogal uitgesproken hemden
pi_221679878
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 00:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Nee, dat laatste was ook maar een vergelijking van mij: ook prijzige en best smakelo...nogal uitgesproken hemden
Ja eens maar ik reageerde op iemand die blijkbaar dacht dat ik overdreef.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 01:32:58 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_221679987
quote:

Naah, w.m.b. niet echt hoor.
Er komen hier natuurlijk regelmatig hilarische opmerkingen langs en de rest zijn vooral observaties en dingen waarvan we denken 'Huh? Zag ik dat goed?'
Ik vind die Rick Evers (wie?) dan ook weer helemaal niks met zijn nep-25-jaar-later-Nico-Dijkshoorn-observaties, maar moet hij lekker mee door gaan voor de mensen die het leuk vinden natuurlijk.
pi_221681121
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waar zag je dat?
Kwam ergens een filmpje van Caroline tegen waar ze haar B&B uitgebreider liet zien. Weet niet meer waar eigenlijk. ;)
pi_221681129
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Zou kunnen hoor maar nergens kunnen vinden bij Versace. Trouwens weggegooid geld voor zo´n ordinaire blouse.
pi_221681222
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Thomas zoveel geld heeft en daaraan uitgeeft. Wellicht heeft 1 iemand het geopperd op SM en heeft heel de wereld het overgenomen.
pi_221681236
Ze hadden het uitgezocht bij Realitycheck, ze noemden ook het merk. Geen Versace maar Casablanca Paris.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221681258
Oh inderdaad. Veel geld voor zo'n lelijk ding. Hij staat ook al ergens anders afgeprijsd voor de helft.

https://www.farfetch.com/(...)PU5PqpgaAtgoEALw_wcB
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:52:13 #256
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221681286
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 01:32 schreef APK het volgende:

[..]
Naah, w.m.b. niet echt hoor.
Er komen hier natuurlijk regelmatig hilarische opmerkingen langs en de rest zijn vooral observaties en dingen waarvan we denken 'Huh? Zag ik dat goed?'
Ik vind die Rick Evers (wie?) dan ook weer helemaal niks met zijn nep-25-jaar-later-Nico-Dijkshoorn-observaties, maar moet hij lekker mee door gaan voor de mensen die het leuk vinden natuurlijk.
Vreselijk ja :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221681745
Ik blijf gewoon Rickie Evers plaatsen al vind niet iedereen het leuk of scherp. Er zitten wel geinig twists in :)
En een soort vaste prik hiero *G*

Ik vind de vrijdag/zaterdag/zondag maar saaiiii zonder B&B vol ergernissen en gekke mensen :( ;)
pi_221681847
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh inderdaad. Veel geld voor zo'n lelijk ding. Hij staat ook al ergens anders afgeprijsd voor de helft.

https://www.farfetch.com/(...)PU5PqpgaAtgoEALw_wcB
Haha, vreselijke print, zijde is dan nog wel lekker in die hitte.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 16:40:11 #259
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221684585
quote:

Inderdaad. En hij heeft zelfs zijn favoriete boek niet goed onthouden :{w
pi_221685017
https://www.rtl.nl/boulev(...)F%2Fforum.viva.nl%2F

Had maar vier vragen goed! :o

En vraag zes is fout gevraagd, de sukkels.. :(
pi_221685909
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 12:13 schreef Blues het volgende:
Ik blijf gewoon Rickie Evers plaatsen al vind niet iedereen het leuk of scherp. Er zitten wel geinig twists in :)

Ik vind de vrijdag/zaterdag/zondag maar saaiiii zonder B&B vol ergernissen en gekke mensen :( ;)
Wordt bijna afkicken. ;( Ik denk dat er nog +- 6 of 7 afleveringen komen. En dan de finale/reunie.
pi_221685946
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 17:03 schreef Firuze60 het volgende:

7 van de 7 goed :@
pi_221685963
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef aquawoman het volgende:
Ze hadden het uitgezocht bij Realitycheck, ze noemden ook het merk. Geen Versace maar Casablanca Paris.
Aha, das een heel duur merk en ongelofelijk smakeloos allemaal. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 31-08-2026 10:49:01 ]
pi_221686003
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Aha, das een heel duurmerk en ongelofelijk smakeloos allemaal. :{w
Hoho, wel puur zijde, eej.. :D
pi_221686008
quote:

Ik had alles goed! *O*
Vraag 6 fout gesteld, hoezo?
pi_221686025
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Das waar, maar de opdruk verpest de hele blouse.
pi_221686028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nog steeds lelijk.
pi_221686100
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik had alles goed! *O*
Vraag 6 fout gesteld, hoezo?
De namen fout, dat moest andersom.
pi_221686138
quote:

Alleen de vraag over Arie fout :D
pi_221686160
quote:

Ja dat had ik ook door.
pi_221686187
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:44 schreef Firuze60 het volgende:

JA HE JUUL, JA HE HOE VIND JIJ HET NOU HE JUUL.
Annouk :')
pi_221686218
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:55 schreef Blues het volgende:

[..]
JA HE JUUL, JA HE HOE VIND JIJ HET NOU HE JUUL.
Annouk :')
Ja, dacht dat het een instinkersvraag was, dus fout.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 20:34:42 #273
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221687120
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 12:13 schreef Blues het volgende:

Fok! is in het weekend toch ook gewoon online?
pi_221689611
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 18:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Had ik niet eens gezien. Komt omdat die dames er pas zijn denk ik, maar je hebt gelijk. ^O^
pi_221689620
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 20:34 schreef camilero het volgende:

[..]
Maar géén B&B´s.
pi_221689871
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 20:34 schreef camilero het volgende:

[..]
Alleen als je een abo hebt >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 30-08-2026 13:51:05 ]
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 17:25:06 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221694477
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Werd zeker wel uitgelegd, een paar afleveringen eerder verteld ze dat ze honden tijdelijk opvangt en traint totdat ze een nieuw huis hebben gevonden.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vond ik echt gênant, volgens mij zit hier aardig goed in de slappe was. Dan vraag je dit toch niet? :'_
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 17:28:10 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221694504
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:00 schreef Soury het volgende:
Dat stewardess zijn is ook wel een beetje overrated hoor, meestal hebben ze geen tijd om "dingen" te ondernemen als ze op bestemming zijn, en waar vliegt ze op? Brussel Kopenhagen? Plus is een bucket list overrated, soms kan je dingen willen maar is het niet reëel. Ik vind het gezeik en Lynn zit er bij alsof ze dat gewoon waar gaat maken en Mexx baby you wish attitude :{w
Mee eens maar zij vliegt juist wel op verre bestemmingen, dat verteld ze ook als ze daar aankomt. Dan komt ze net uit Brazilië of iets dergelijks, dus die vlieger gaat hier niet op ;)
pi_221694733
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 17:28 schreef MaJo het volgende:

[..]
Mee eens maar zij vliegt juist wel op verre bestemmingen, dat verteld ze ook als ze daar aankomt. Dan komt ze net uit Brazilië of iets dergelijks, dus die vlieger gaat hier niet op ;)
Wat heb jij een toepasselijke naam voor dit topic 8-)
pi_221696557
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 17:56 schreef Blues het volgende:

[..]
_O-
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 13:16:47 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221699254
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 17:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb er jaren op gewacht, eindelijk _O_
pi_221699810
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 13:16 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb er jaren op gewacht, eindelijk _O_
:D
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 16:08:18 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221700418
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Sterker nog, mijn ouders hebben me deze namen gegeven zodat zoiets ooit kon gebeuren O+
pi_221700599
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]
Sterker nog, mijn ouders hebben me deze namen gegeven zodat zoiets ooit kon gebeuren O+
Doordat je letter J een hoofdletter heeft, las ik het altijd als een soort afkorting van een Amerikaanse Marjorie-Joann _O_
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 16:33:00 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221700609
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 16:30 schreef Pisces het volgende:

[..]
Doordat je letter J een hoofdletter heeft, las ik het altijd als een soort afkorting van een Amerikaanse Marjorie-Joann _O_
Je bent een van de weinige die begrijpt dat de hoofdletter een doel heeft en dat mijn naam niets met mayonaise te maken heeft (want dat schrijf je niet met een J :D)
pi_221700611
quote:
Een Majo-kacheltje is een klein noodkacheltje dat tijdens de Hongerwinter van 1944–1945 in Nederland werd gebruikt om op te koken en te verwarmen.
Wat een schattigheid O+
pi_221701922
Vanavond half 9, nieuwe tijd.
pi_221702115
Kijk, dit is een betere tijd.
pi_221702142
Ah Thomas de knapperd, hoe durf je gek. _O-
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 20:46:39 #291
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221702156
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk, dit is een betere tijd.
Nou, niet echt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221702170
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:46 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Nou, niet echt
Nou, voor mij wel.
pi_221702173
Caroline heeft 310 paar schoenen. WTF
pi_221702180
quote:
11s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
En 100 tassen..

En ze loopt naakt door huis tussen de verkleedpartijtjes.. :D
pi_221702187
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En 100 tassen..

En ze loopt naakt door huis tussen de verkleedpartijtjes.. :D
Ja en ze gaat nooit het huis uit dus wat moet je ermee? Of loopt ze naakt op schoenen met een tas met hondenkoekjes? Elke keer een ander setje :D
pi_221702193
quote:
11s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Waar betaalt ze het van?
pi_221702199
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:57 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Waar betaalt ze het van?
Ik snap het ook allemaal niet, wat een rare mensen zijn er toch. Arie stikte bijna in zijn drinken toen ze het zei _O-
pi_221702200
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:57 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Waar betaalt ze het van?
50 jaar schoenen bewaren, dan lukt dat wel.. :D
pi_221702219
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
50 jaar schoenen bewaren, dan lukt dat wel.. :D
50 is al veel (nou ja voor mij dan)
pi_221702228
Lynn en Thomas passen wel bij elkaar Lynn vindt zich zelf ook een onwijs leuke meid en er komt vast een onwijs leuk man op haar pad :')
pi_221702231
Deze uitzending wordt gesponsord door www.lelijkezonnebrillen.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')