Echte Fok!ker alert.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:20 schreef pmponer het volgende:
Wat is er in hemelsnaam leuk aan een beachclub.
Mexx ga toch gewoon naar huis, je bent veel te leuk voor hem
Dat is dus net de charme van een oud kasteel. 1.000 keer liever dat dan zo'n latte frappucino hotel interieur. Net als die tenten van hi-hi-iris. Prachtig en heerlijk om in te verblijven. Iedereen kraakt ze af. Maar ja smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 00:31 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Gelijk heb je .
Snap niet dat mensen in die kasteel willen logeren.
Alles is gedateerd . Zou daar niet kunnen eten en drinken en was al na 1 minuut vertrokken. Erg oud en donker . Aanrecht ziet er niet uit . Afbreken dat gebouw . Als ik die Huib was pakte ik mijn spullen en ging er gauw vandoor !
Ik denk dat sommigen dat best wel hebben. Maar ook denken laat ik nog maar even blijven. Ben nou toch op het prachtige Aruba, zonde om meteen weg te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 06:46 schreef UitStraling het volgende:
Ergens klopt er iets helemaal niet aan het programma valt me op, zowat alle gasten raken "verliefd", kan mezelf er geen enkele heugen die rechtsomkeer maakt of meteen zegt "nou dit gaat echt niets worden", terwijl het bij de huisjeseigenaren eigenlijk exact andersom het geval is. this is not how human mating works.
Dat denk ik bij Doete een beetje.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen dat best wel hebben. Maar ook denken laat ik nog maar even blijven. Ben nou toch op het prachtige Aruba, zonde om meteen weg te gaan.
Ik vind Iris nou niet bepaald flegmatiek hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist gezien, hoor. De enige waar ze zogenaamd spontaan verliefd op werd was iemand die zelf het initiatief nam voor een uitje. Je moet ook niet twee flegmatieke personen bij elkaar zetten..
Zegt veel over zijn karakter.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Zo sneu om je overbodige troep nog op een marktje willen verkopen, breng het weg naar een kringloop, man.
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik wil Paul wel helpen met andere manieren om af te vallen?![]()
Touche, misschien ben ik idd niet de persoon die deze vraag moet stellenquote:
Worden meestal door vrouwen gedragen. Ik denk dat ze daarom bij deze man zo opvallen en er wat van gezegd werd. Bovendien staat die spijkerbroek er totaal niet op en had hij beter voor een ribbroek kunnen kiezen. Smaken verschillen maar ik vind het geen kijk. Commentaar van hem laat al zien dat hij het daar maar een ouwe bende vindt en hij daar te netjes voor is. Ook een espressoapparaat ontbreekt daar wat hem betreft. Waarom ze die introductiefilmpjes niet wat uitgebreider doen snap ik niet. Kandidaten weten amper met wie ze te maken krijgen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wil je niet mee in de tuin werken denk ik dat ziet er poepie duur uit, wel gaaf.
Opdringerig, kijk mij eens de juiste kandidate zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
Is hij overigens nog steeds mee getrouwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, is dat die waarvan ie nog wat geld wil hebben?
Iemand een leeghoofd noemen omdat ze van Nederlands talige muziek houdtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek. Verder vind ik haar overigens wel leuk hoor.
Ik vind Mexx een van de deelnemers waar weinig uit komt, zodat je al snel zou denken dat er weinig in zit. Buiten dat ze er best leuk uitziet, heb ik nog niet gezien wat er leuk aan haar is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Iemand een leeghoofd noemen omdat ze van Nederlands talige muziek houdt. Dat is pas simpelheid ten top.
Ik vind Mexx een van enige deelnemers die weinig tot geen eigenaardige trekjes heeft en eigenlijk veel te leuk voor Thomas.
Ik ook!quote:
Overacting omdat er een camera op je staat. Ze overschreeuwt zichzelf. IK BEN ZO LEUK JONGENS KIJK DAN.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
Introvert en een rijke binnenwereld. In groepen trekt zo iemand zich al helemaal terug omdat je gewoon niet goed weet waar je het over moet hebben. Ze zei ook ergens dat ze koetjes en kalfjespraat lastig vind.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:17 schreef camilero het volgende:
Ik vind Mexx een van de deelnemers waar weinig uit komt, zodat je al snel zou denken dat er weinig in zit. Buiten dat ze er best leuk uitziet, heb ik nog niet gezien wat er leuk aan haar is.
Maar dat geldt voor Thomas ook, dus misschien passen ze wel perfect bij elkaar
Hier moest ik gister ook om lachen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Lastig om dat te vertalen naar spontaniteit die Thomas mss zoekt. Maar ja, als ie dat krijgt is het weer teveel
Ze bracht het toch best oké. Betrok het ook op zichzelf. En Paul vond het prima dat ze er openlijk over sprak. Zag het niet ls kritiek of zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt?
Paul is een stuk dikker dan hij eruit zag in het introductiefimpje. Als je alleen zijn gezicht ziet dan zie je niet dat kolossale lijf eronder. Ik schrok er ook best van eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt?
Tony zal de hele dag pillen slikken en dan kom je niet meer van de bank af.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook apart dan zitten ze in zo'n vakantieparadijs en als er dan niks is gaan ze binnen een serie kijken op de bank. Die Tony gisteren ook. Ik zou lekker in mijn eentje gaan wandelen, de omgeving verkennen en ook lekker ergens uit eten gaan. Nu je er toch bent...
Ja wat nam die allemaal in? Was een keer in de ochtend te zien. Wel vier of vijf potjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tony zal de hele dag pillen slikken en dan kom je niet meer van de bank af.
Vitamines en anabole steroļden?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja wat nam die allemaal in? Was een keer in de ochtend te zien. Wel vier of vijf potjes.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tony zal de hele dag pillen slikken en dan kom je niet meer van de bank af.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom worden de hobby's van iedereen zo uitgelicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |