Daar wil je niet mee in de tuin werken denk ik dat ziet er poepie duur uit, wel gaaf.quote:
En ook vaak zwart. Ik vind haar wel leuk en zichzelf. Hoop in de godsnaam dat ze niet serieus op dat leeghoofd ga vallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
Die lange jurken van Mexx.Het zijn elke keer net kamerjassen. Terwijl ze zo slank is en werkelijk alles kan dragen.
Ik vind haar ook wel leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ook vaak zwart. Ik vind haar wel leuk en zichzelf. Hoop in de godsnaam dat ze niet serieus op dat leeghoofd ga vallen.
Ik denk juist dat Eline dat helemaal prima vindt, zij zit niet te wachten op een man om zich heen, wel op een baby, dus eerst even een baby maken en daarna lekker LAT-ten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:
Ach een nieuwe man voor Eline met wederom een kind in Nederland.
Hij wil een LAT relatie.
Eline wil een baby.
Gaat hem niet worden.
Ik denk dat ze die rust wil, behalve met een baby.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Eline dat helemaal prima vindt, zij zit niet te wachten op een man om zich heen, wel op een baby, dus eerst even een baby maken en daarna lekker LAT-ten.
Ja dat zal best, heel mooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
Robert Jan (2024 Schotland) droeg deze Dubarry Galway laarzen ook, dacht ik.
Paul voelt zich begrepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
Oef daar gaat Karina over sporten, doe dat toch niet
Ja merk het, maar ik vind Karina wel erg onzeker. Ik zie een prima figuur en ze praat al "als je me morgen naar huis stuurt" heel vermoeiend allemaal. Bevestiging zoeken ofzo.quote:
Ik vind beide nieuwe vrouwen 2 bakvissen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja merk het, maar ik vind Karina wel erg onzeker. Ik zie een prima figuur en ze praat al "als je me morgen naar huis stuurt" heel vermoeiend allemaal. Bevestiging zoeken ofzo.
Die begint zich al aardig te ergeren aan Lynn, ze overheerst ook wel heel erg. Dat is even leuk maar niet 24/7 en dat ziet hij. Mexx is veel leuker dan die "alles moet leuk zijn in het leven" type.quote:
Mexx zo met 33 jaar is leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die begint zich al aardig te ergeren aan Lynn, ze overheerst ook wel heel erg. Dat is even leuk maar niet 24/7 en dat ziet hij. Mexx is veel leuker dan die "alles moet leuk zijn in het leven" type.
Krijg jeuk van dat mens, dus met je eens. Karina keek lekker zuur, dat was dan wel weer grappig. Enfin, Paul eindigt hopelijk met zijn leuke dochters die goed voor hem zorgen en moet ophouden een soort vervanging van zijn overleden vrouw te gaan zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek. Verder vind ik haar overigens wel leuk hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ook vaak zwart. Ik vind haar wel leuk en zichzelf. Hoop in de godsnaam dat ze niet serieus op dat leeghoofd ga vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |