abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221663053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek.
Volgens mij was dat een grapje omdat ze uit Volendam komt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221663062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij was dat een grapje omdat ze uit Volendam komt.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen het gisteren over muzieksmaken ging werd dat ook weer gezegd. Maar hopelijk is het een grapje.
pi_221663066
Hoe vaker je dit programma kijkt hoe meer je denkt wat zijn er toch veel rare en stomme mensen... :D
pi_221663102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen het gisteren over muzieksmaken ging werd dat ook weer gezegd. Maar hopelijk is het een grapje.
Ze zal wel zat zijn van mensen die dat gelijk aannemen dat je van die palingsound houdt, maar misschien is het ook wel zo. Ze heeft wel een soort aparte humor.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:09:33 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:47 schreef Pisces het volgende:
Iemand meegekregen wie die voetballer van Eline is? Hij speelt professioneel of wat is z’n werk?
Ex voetballer. En nu grafisch ontwerper.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 26-08-2026 23:23:12 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:20:00 #56
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221663198
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe vaker je dit programma kijkt hoe meer je denkt wat zijn er toch veel rare en stomme mensen... :D
Zou hier niet speciaal op geselecteerd zijn dan?
"normale" mensen zijn slecht voor de kijkcijfers.
pi_221663220
quote:
Daarom kijken we toch *O* *O*
pi_221663291
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Daarom kijken we toch *O* *O*
Het moderne rariteitenkabinet.. :D
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:42:05 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663301
Oscar is van een ander niveau dan alle tatoo boys die Eline heeft gehad.
En hij zit niet onder de plakplaatjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221663302
quote:
Kunnen we weer opgelucht concluderen dat wij normaal en superleuk zijn *O*
Laat maar waaien
pi_221663325
quote:
Oscar Denemarken? Wat is dat nou weer voor een bijnaam. Sowieso erg stom trouwens om mensen bijnamen te geven. Zelf zou ik dat nooit doen.
Maar Elena is wel blij met Os, want met de lieve hooligan slaat de vonk niet echt over. Gelukkig maar, want voor hetzelfde geld heeft ie nog wat vuurwerk op zak. Bij Os is er wel aantrekkingskracht. Komt ook doordat ie vragen stelt. Heerlijk, zo’n man die vragen stelt. En hij hoeft ze niet eens uit zijn hoge hoed te toveren.
Waar Tony only de lonely op de bank zat Mocro Maffia te kijken, spraken Os en Elena al over kinderen. Ze verwacht bij de reünie nog niet met een dikke buik te verschijnen, maar na een paar vakanties samen wordt het toch wel tijd. Ehh Elena, ik weet dat je meeleest en ik adviseer je om eerst allebei een keer flinke griep te krijgen en dat af te wachten. Dat is een goede relatietest.

Thomas wil ook graag kleine Thomasjes, maar Mexxie doet rustig aan. Bovendien is Lynn er nog. Die is zelf nog klein. Als Thomas met Lynn op stap gaat, moet ie een Tina Vakantieboek, een pakje Capri-Sun en Nibb-it chips meenemen. En dan dat gelul de hele tijd. Toen ze naar de wc ging, hadden de volwassenen eindelijk even rust.
Maar zonder alle flauwigheid is Lynn natuurlijk veel te leuk voor Thomas. Dus meid, laat die buikspiergast in zijn pooierblouse zijn ding doen in Denia. Ga lekker naar huis. Ga op stap met vriendinnen, Aperol Spritz drinken op een terrasje, schaaltje olijfjes erbij en genieten van het leven. Dan komt er vanzelf een leuke gast langs die niet de hele tijd met zijn handen praat.

En over leuke gasten gesproken: ligt het aan mij of begint die Timothy steeds sympathieker te worden? Flauw hoor. Straks gaat Fred ook nog normaal doen. Wat moet ík dan doen?

Gelukkig hebben we Donatella nog, mijn reddende engel die morgen weer op tv is.

En Paulus natuurlijk. Die wilde vandaag op de rommelmarkt een oud pannetje verkopen voor 75 euro. Verder had hij nog een mok staan met een afgebroken oor voor 125 euro en een kapotte bezem voor 80. Nee, de tijd dat je op een rommelmarkt alles voor een appel en een ei kunt kopen is wel zo’n beetje voorbij.
Paultje Pils was trouwens onder de indruk van de verkoopskills van zijn dames. Ze spreken de Spanjaarden gewoon aan. Catalanen zelfs. Hij is er alleen nog niet uit wie van de twee hij het leukst vindt en daarom neemt hij ze omstebeurt mee voor een date. Vandaag bezocht hij met Karina een oud kapelletje. Ze vond het tussen haakjes prachtig. Wat ze er buiten de haakjes van vindt, blijft onduidelijk.
De dochters van Paul vinden het erg jammer als het uiteindelijk allemaal niet lukt. Volgens hen zijn de leukste acht vrouwen van Nederland nu langs geweest. Persoonlijk denk ik dat het allemaal een beetje te overweldigend voor Paul is. Zoveel vrouwen vlak na elkaar, camera’s erbij. Geef de beste man een beetje tijd, buiten de camera’s, met Helan, of Marjo of Karina en ik zie het wel gebeuren. Potverdikke wat gun ik het hem.

Tot slot kasteelvrouw Mireille. Die besloot dat het tijd was om haar modellenfoto’s aan Kasper te laten zien. Ze werkte vroeger op een advocatenkantoor en toen mocht ze heel vaak vrij om modellenwerk te doen en om meteen even langs de snackbar te gaan voor een broodje kroket. Dat was allemaal prima te combineren.
Voor Kasper is haar modellencarrière geen verrassing. Die had allang gezien dat ze een mooie vrouw is. Maar het nadeel van mooie vrouwen is wel: die heb je nooit alleen. Want ineens was daar Mr. Frank Visser met zijn fluit en die is ook op haar liefde uit. (Ik kan zo dichter worden).
Mr. Frank Visser, die in het programma als Huib door het leven gaat, past qua uiterlijk perfect in een Frans kasteel. Alleen moet het een en ander dan volgens Huib wel een beetje opgeruimd worden. Hij wist het subtiel te verwoorden: ‘Er moet een stapje naar de moderne tijd gemaakt worden.’ Blijkbaar was Huib in een vorig leven makelaar.
Toen Huib op het aanrecht geen koffiemachine zag staan, gingen alle alarmbellen af. Maar Mireille wil helemaal geen apparaten, want die hadden ze vroeger ook niet. Koffiezetapparaten, wasmachines, vaatwassers, allemaal onzinnige uitvindingen volgens Mireille. Wat Huib nog niet weet, is dat hij morgen gekleed in een berenvel en bewapend met een knuppel zijn eigen eten uit het bos moet zien te vinden.
Ik vermoed dat ijdeltuit Huib met zijn fluit snel terugkomt op zijn besluit om af te reizen naar zuid en de buit aan kornuit Kasper laat om er zelf tussenuit te gaan. Maar misschien loop ik op de zaken vooruit.

Morgen verlaat Donatella haar huis. Ik vind het nu al zielig voor de hondjes.

© Rick Evers
pi_221663328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kunnen we weer opgelucht concluderen dat wij normaal en superleuk zijn *O*
Wij zijn perféct!
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 23:47:43 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221663335
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:09 schreef golfer het volgende:

[..]
Ex voetballer. En nu grafisch ontwerper.
Amateurvoetballer zoals de helft van Nederland. Ik snap niet waarom hij zo genoemd wordt :?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221663365
Die beachclub, wat een treurigheid is dat toch. Geweldige foto van Rick Evers erbij :D

Hier aan de kust (Bloemendaal) heb je die tenten ook... wat dóet men dan de hele dag eigenlijk :? _O- Niks voor Mexx, die gelukkig zichzelf blijft. Maar dat is dan weer te weinig voor Tommy waarschijnlijk.

De clarinetspeler vind alweer vanalles van het prachtige huis van Mireille. :W dan maar he.
Te netjes en haar hele zijn willen veranderen. DOEIIII :D

Michael is jaloers. Vind 'm eigenlijk net zo'n type (worden) als timmetie. Ik kijk trouwens steeds met mijn zonnebril op als timmetie op tv is. Die carolinetanden zijn bijna blauw :D
  woensdag 26 augustus 2026 @ 23:53:19 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221663367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
Amateurvoetballer zoals de helft van Nederland. Ik snap niet waarom hij zo genoemd wordt :?
Klopt.
quote:
De 47-jarige grafisch ontwerper heeft inderdaad een verleden op het voetbalveld, maar dan wel op het amateurniveau. Een bekende prof is hij niet, al was hij op de velden in de regio Amstelveen zeker geen onbekende. Oscar speelde namelijk jarenlang als fysieke verdediger in het eerste elftal van NFC.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221663374
quote:
Toen Huib op het aanrecht geen koffiemachine zag staan, gingen alle alarmbellen af. Maar Mireille wil helemaal geen apparaten, want die hadden ze vroeger ook niet. Koffiezetapparaten, wasmachines, vaatwassers, allemaal onzinnige uitvindingen volgens Mireille. Wat Huib nog niet weet, is dat hij morgen gekleed in een berenvel en bewapend met een knuppel zijn eigen eten uit het bos moet zien te vinden.
Ik vermoed dat ijdeltuit Huib met zijn fluit snel terugkomt op zijn besluit om af te reizen naar zuid en de buit aan kornuit Kasper laat om er zelf tussenuit te gaan. Maar misschien loop ik op de zaken vooruit.
Hardop zitten lachen, hij begon zelf te pochen over zijn koffieapparaat en snapte niet dat iemand koffie kon zetten met een percolator, die is echt af met zijn schone laarzen.. _O- _O_
pi_221663383
Tussen alle B&B pagina's in (die ik verder niet volg) zag ik net FreT met zijn ex-tonijn.

pi_221663387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
Tussen alle B&B pagina's in (die ik verder niet volg) zag ik net FreT met zijn ex-tonijn.

[ afbeelding ]
Jemig, is dat die waarvan ie nog wat geld wil hebben?
pi_221663417
"Ze werkte vroeger op een advocatenkantoor en toen mocht ze heel vaak vrij om modellenwerk te doen en om meteen even langs de snackbar te gaan voor een broodje kroket"
Laat maar waaien
pi_221663489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Ik vind Huib iets te netjes voor de smoezelige vrouw in het kasteel.
En die arme Kasper :D
Gelijk heb je .
Snap niet dat mensen in die kasteel willen logeren.
Alles is gedateerd . Zou daar niet kunnen eten en drinken en was al na 1 minuut vertrokken. Erg oud en donker . Aanrecht ziet er niet uit . Afbreken dat gebouw . Als ik die Huib was pakte ik mijn spullen en ging er gauw vandoor !
pi_221663510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:24 schreef Pisces het volgende:
De aap komt uit de mouw. Geen man vroeg tot nu toe werkelijk wat aan Eline.
Arme vrouw. Dan haak je toch ook meteen af. :D
Ja eindelijk een man die er degelijk uitziet .
Vind ook leuk dat hij meer vroeg. Ik zie het weinig.
Vaak mis ik vragen zoals : wanneer ben je jarig , heb je broers en zussen, je ouders hoe heten die ? Wat voor opleiding heb je gedaan, waar heb je gewerkt voordat je dit werk deed? Wat is je 2 e naam ?
Al deze vragen zou ik stellen als ik iemand beter wilde kennen en deze vragen zie je nooit terug of het wordt niet uitgezonden.
Ben er zeker van dat Arie bij Carolien zit en nieteens weet wat haar geboortedatum is .
Zoiets wil je toch zsm weten want miss zijn jullie zelfs op dezelfde dag jarig.
Er worden weinig persoonlijke vragen gesteld.
Vond het leuk dat mireille tenminste iets over haar verleden liet zien .
pi_221663882
Ergens klopt er iets helemaal niet aan het programma valt me op, zowat alle gasten raken "verliefd", kan mezelf er geen enkele heugen die rechtsomkeer maakt of meteen zegt "nou dit gaat echt niets worden", terwijl het bij de huisjeseigenaren eigenlijk exact andersom het geval is. this is not how human mating works.
Laat maar waaien
pi_221663913
Dat vind ik eerlijk gezegd wel logisch. Als kandiaat schrijf je toch in op een bepaald iemand. En dat de B&B eigenaren vaak (nog) niet echt toe zijn aan een relatie / teleurgesteld zijn in wat er binnen komt wandelen is ook wel zeg maar het hele programmaconcept.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 08:20:14 #74
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221664138
Wat is er in hemelsnaam leuk aan een beachclub.
Mexx ga toch gewoon naar huis, je bent veel te leuk voor hem
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 27 augustus 2026 @ 08:40:03 #75
6941 APK
Factual, I think.
pi_221664196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 00:40 schreef Rokehejemi8 het volgende:

Ben er zeker van dat Arie bij Carolien zit en nieteens weet wat haar geboortedatum is .
Ik vermoed dat Caroline dat zelf ook niet weet als onder in beeld staat dat ze 68 is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_221664238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:20 schreef pmponer het volgende:
Wat is er in hemelsnaam leuk aan een beachclub.
Mexx ga toch gewoon naar huis, je bent veel te leuk voor hem
Echte Fok!ker alert.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221664247
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 00:31 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Gelijk heb je .
Snap niet dat mensen in die kasteel willen logeren.
Alles is gedateerd . Zou daar niet kunnen eten en drinken en was al na 1 minuut vertrokken. Erg oud en donker . Aanrecht ziet er niet uit . Afbreken dat gebouw . Als ik die Huib was pakte ik mijn spullen en ging er gauw vandoor !
Dat is dus net de charme van een oud kasteel. 1.000 keer liever dat dan zo'n latte frappucino hotel interieur. Net als die tenten van hi-hi-iris. Prachtig en heerlijk om in te verblijven. Iedereen kraakt ze af. Maar ja smaken verschillen gelukkig.
pi_221664254
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 06:46 schreef UitStraling het volgende:
Ergens klopt er iets helemaal niet aan het programma valt me op, zowat alle gasten raken "verliefd", kan mezelf er geen enkele heugen die rechtsomkeer maakt of meteen zegt "nou dit gaat echt niets worden", terwijl het bij de huisjeseigenaren eigenlijk exact andersom het geval is. this is not how human mating works.
Ik denk dat sommigen dat best wel hebben. Maar ook denken laat ik nog maar even blijven. Ben nou toch op het prachtige Aruba, zonde om meteen weg te gaan.
pi_221664259
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik denk dat sommigen dat best wel hebben. Maar ook denken laat ik nog maar even blijven. Ben nou toch op het prachtige Aruba, zonde om meteen weg te gaan.
Dat denk ik bij Doete een beetje.
pi_221664384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 20:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Juist gezien, hoor. De enige waar ze zogenaamd spontaan verliefd op werd was iemand die zelf het initiatief nam voor een uitje. Je moet ook niet twee flegmatieke personen bij elkaar zetten.. :D
Ik vind Iris nou niet bepaald flegmatiek hoor. :N
pi_221664410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Zo sneu om je overbodige troep nog op een marktje willen verkopen, breng het weg naar een kringloop, man.
Zegt veel over zijn karakter.
pi_221664423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik wil Paul wel helpen met andere manieren om af te vallen? :o
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt? :{w
  donderdag 27 augustus 2026 @ 09:30:50 #83
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221664470
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Echte Fok!ker alert.
Touche, misschien ben ik idd niet de persoon die deze vraag moet stellen :)
Drop you like an ill, bad habit
pi_221664511
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar wil je niet mee in de tuin werken denk ik dat ziet er poepie duur uit, wel gaaf.
Worden meestal door vrouwen gedragen. Ik denk dat ze daarom bij deze man zo opvallen en er wat van gezegd werd. Bovendien staat die spijkerbroek er totaal niet op en had hij beter voor een ribbroek kunnen kiezen. Smaken verschillen maar ik vind het geen kijk. Commentaar van hem laat al zien dat hij het daar maar een ouwe bende vindt en hij daar te netjes voor is. Ook een espressoapparaat ontbreekt daar wat hem betreft. Waarom ze die introductiefilmpjes niet wat uitgebreider doen snap ik niet. Kandidaten weten amper met wie ze te maken krijgen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 27-08-2026 09:47:05 ]
pi_221664571
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
Opdringerig, kijk mij eens de juiste kandidate zijn. :Y
pi_221664692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 23:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jemig, is dat die waarvan ie nog wat geld wil hebben?
Is hij overigens nog steeds mee getrouwd. :Y
pi_221664721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Denk dat ze zelf ook wel een leeghoofd is. Ze houdt tenslotte van Nederlandstalige muziek. Verder vind ik haar overigens wel leuk hoor.
Iemand een leeghoofd noemen omdat ze van Nederlands talige muziek houdt :D. Dat is pas simpelheid ten top.

Ik vind Mexx een van enige deelnemers die weinig tot geen eigenaardige trekjes heeft en eigenlijk veel te leuk voor Thomas.
pi_221664750
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:11 schreef Remco het volgende:

[..]
Iemand een leeghoofd noemen omdat ze van Nederlands talige muziek houdt :D. Dat is pas simpelheid ten top.

Ik vind Mexx een van enige deelnemers die weinig tot geen eigenaardige trekjes heeft en eigenlijk veel te leuk voor Thomas.
Ik vind Mexx een van de deelnemers waar weinig uit komt, zodat je al snel zou denken dat er weinig in zit. Buiten dat ze er best leuk uitziet, heb ik nog niet gezien wat er leuk aan haar is.
Maar dat geldt voor Thomas ook, dus misschien passen ze wel perfect bij elkaar :)
pi_221666023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef Pisces het volgende:

Dat denk ik bij Doete een beetje.
Ik ook!
Dat heb ik al vanaf het begin.. het programma Doet (haha) ze er een beetje 'bij' lijkt het wel.
pi_221666042
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Anouk is er net een dag en loopt al te verkondigen dat die twee meiden zo haar dochter kunnen zijn. Ze doet het zelfde met die dochters van Paul als met zijn hond. Ik heb iets tegen haar, weet niet wat het is.
Overacting omdat er een camera op je staat. Ze overschreeuwt zichzelf. IK BEN ZO LEUK JONGENS KIJK DAN.
Je weet ook dat het thuisfront kijkt.
pi_221666051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:17 schreef camilero het volgende:

Ik vind Mexx een van de deelnemers waar weinig uit komt, zodat je al snel zou denken dat er weinig in zit. Buiten dat ze er best leuk uitziet, heb ik nog niet gezien wat er leuk aan haar is.
Maar dat geldt voor Thomas ook, dus misschien passen ze wel perfect bij elkaar :)
Introvert en een rijke binnenwereld. In groepen trekt zo iemand zich al helemaal terug omdat je gewoon niet goed weet waar je het over moet hebben. Ze zei ook ergens dat ze koetjes en kalfjespraat lastig vind.

Lastig om dat te vertalen naar spontaniteit die Thomas mss zoekt. Maar ja, als ie dat krijgt is het weer teveel :')
pi_221666470
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Lastig om dat te vertalen naar spontaniteit die Thomas mss zoekt. Maar ja, als ie dat krijgt is het weer teveel :')
Hier moest ik gister ook om lachen. :D

Hij weegt het bijna op een weegschaal.
Soms is het net een halve Paul die het niet weet.
Maar van binnen weet Thomas toch al heel lang dat 25 niet is wat hij zoekt.
pi_221666496
Wat een haar heeft Eline ineens, handig hoor zo'n pet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221666785
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Komt net binnen rollen en dan dat soort commentaar. Denk niet dat Paul daar op zit te wachten. Waarom ben je daar dan als je hem tóch te dik vindt? :{w
Ze bracht het toch best oké. Betrok het ook op zichzelf. En Paul vond het prima dat ze er openlijk over sprak. Zag het niet ls kritiek of zo.
pi_221666835
Ook apart dan zitten ze in zo'n vakantieparadijs en als er dan niks is gaan ze binnen een serie kijken op de bank. Die Tony gisteren ook. Ik zou lekker in mijn eentje gaan wandelen, de omgeving verkennen en ook lekker ergens uit eten gaan. Nu je er toch bent...
  Moderator donderdag 27 augustus 2026 @ 13:21:10 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221667040
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:23 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Paul is een stuk dikker dan hij eruit zag in het introductiefimpje. Als je alleen zijn gezicht ziet dan zie je niet dat kolossale lijf eronder. Ik schrok er ook best van eerlijk gezegd :@

En Huib de klarinettist is net zo professioneel klarinettist als dat Oscar profvoetballer is geweest. Waarom worden de hobby's van iedereen zo uitgelicht :?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221667060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook apart dan zitten ze in zo'n vakantieparadijs en als er dan niks is gaan ze binnen een serie kijken op de bank. Die Tony gisteren ook. Ik zou lekker in mijn eentje gaan wandelen, de omgeving verkennen en ook lekker ergens uit eten gaan. Nu je er toch bent...
Tony zal de hele dag pillen slikken en dan kom je niet meer van de bank af.
Laat maar waaien
pi_221667065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja wat nam die allemaal in? Was een keer in de ochtend te zien. Wel vier of vijf potjes.
pi_221667162
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

Ja wat nam die allemaal in? Was een keer in de ochtend te zien. Wel vier of vijf potjes.
Vitamines en anabole steroïden?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 augustus 2026 @ 13:45:20 #100
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221667165
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:21 schreef MaJo het volgende:

[..]
Waarom worden de hobby's van iedereen zo uitgelicht :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')