Mmmmquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Toch, ondanks haar uiterlijk en voorkomen vind ik haar geen 'tokkie'. Dus wie weet zit er meer in Eline, gooit ze haar haar los weg en wordt het wat met de Deen.
Onbegrijpelijk ook dat zij die mollige flapdrol met z'n kermislaarzen "imposant" noemde.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
Huib heeft echt zo'n bejaardenloopje.
Die kan ie mooi weer terug naar de winkel brengen..quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:18 schreef kibo het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat zij die mollige flapdrol met z'n kermislaarzen "imposant" noemde.
Maandag sluit het weer beter aanquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik val wat later in
die Caroline, normaal is ze nergens voor te porren, maakt geen ontbijt maar wel voor glibbert
Half negen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig, dan is Bondgenoten va half acht tot half negen en dit? moet nog even kijken
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
gaat dit dan ook eerder beginnen?
Het maakt niet zoveel uit, zij mishandeld zichzelf met potloodjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Pisces het volgende:
Ben ik heel naïef als ik vraag of Caroline opgespoten lippen heeft?
Je zou het wel denken hè.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:30 schreef Pisces het volgende:
Ben ik heel naïef als ik vraag of Caroline opgespoten lippen heeft?
4B potlood.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit, zij mishandeld zichzelf met potloodjes.
Ja stift kan ook.quote:
Of ze gaan vechten met elkaar. Of eentje is zo oud dat die de bank onder plast.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
Waarom moeten die honden in een bench? Die lopen amper laat staan dat ze wat slopen.
Ja ik denk naar een nieuwe eigenaar anders zou het wel cru zijn als ze terug naar het asiel gaan. Ik denk dat ze soort van opvoed.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Waar gingen die puppy's van Eline nu heen?
Dat gebeurt ook als ze thuis is. (pissen, vechten kunnen ze niet meer te dik)quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Of ze gaan vechten met elkaar. Of eentje is zo oud dat die de bank onder plast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |