Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.Tuincetrum ja gezellig joh
Ik vind het echt super tof dat dingquote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Tonijn gemaakt van blikjes. Toch wel een grappig ding daar in zee.
quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?
ja dat en dan gaan zitten mopperen dat ze niet zit te wachten om een kerel te verzorgen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.
Zo zeg, dat was een groot stuk saggerijn daar. Hij had meer last van die vrouwen ineens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou dan doet hij zich wel heel anders voor zoals we hem zien. Niet gehoord.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou, er kwam achteraan, dat ze er als ze de zijne was er toch wel mee op moest houden..quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Van hem is er ook wel eens iets rondgestuurd. Ik denk een dickpic van zichzelf die iemand anders in een groeps app heeft geknaldquote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Ik zag wel zo'n tekstballontje boven zijn hoofd met doodshoofdjes botten en uitroeptekens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekjequote:Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoorde ik vieze Fredje nou zeggen tegen Doete: "pas op dat je broekje niet afzakt?"
Idd.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
Zat eerder al als een zoutzak op z'n grasmaaierquote:Op woensdag 2 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Paul is geen actief persoon. Dus is chagrijnig.
Het verkleinwoordje maakt het extra viezigquote:Op woensdag 2 september 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekje
Perry moet die vriendin van haar versieren. Beterquote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |