Ik vond het niet een jaloerse reactie meer van WTF komt hier binnen lopenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:38 schreef Pisces het volgende:
Scheveningen komt vast niet uit een castingbureau
Die reactie van Doete was wel hilarisch gister
Tikje jaloers
En wil de dames kneden zodat het perfect is voor deze onwijs knappe man.quote:
Hij heeft ook 3 maanden voorwaardelijk gekregen voor het in elkaar slaan van zijn toenmalige vriendin.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Hahaquote:Op woensdag 2 september 2026 20:48 schreef Remco het volgende:
De enige man die Iris echt leuk vond had Iris gelukkig optijd door.
Wel een gezellige bedoening.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:46 schreef kibo het volgende:
Hopman, Piljtjesgooier en Madame Mikmak bij elkaar, hoe verzin je t .....
Ja nou, dat is raar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren
Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren
Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo
Ik vraag me af wat er gebeurt als één van die mannen vroeg op is en haar ijskast opentrekt om wat eten te pakken. Lijkt me ook niet de bedoeling bij haar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.
hihi
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zegquote:Op woensdag 2 september 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.
Wat een vreselijk mens die Iris met haar stomme knuttsels.
Jaquote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.
hihi
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zeg
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zitten we toch naar te kijken joh
Het is dat het gefilmd is, anders geloven ze het nooit als je dit vertelt op verjaardagenquote:Op woensdag 2 september 2026 21:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.quote:
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.Tuincetrum ja gezellig joh
Ik vind het echt super tof dat dingquote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Tonijn gemaakt van blikjes. Toch wel een grappig ding daar in zee.
quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?
ja dat en dan gaan zitten mopperen dat ze niet zit te wachten om een kerel te verzorgen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.
Zo zeg, dat was een groot stuk saggerijn daar. Hij had meer last van die vrouwen ineens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou dan doet hij zich wel heel anders voor zoals we hem zien. Niet gehoord.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou, er kwam achteraan, dat ze er als ze de zijne was er toch wel mee op moest houden..quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Van hem is er ook wel eens iets rondgestuurd. Ik denk een dickpic van zichzelf die iemand anders in een groeps app heeft geknaldquote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Ik zag wel zo'n tekstballontje boven zijn hoofd met doodshoofdjes botten en uitroeptekens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekjequote:Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoorde ik vieze Fredje nou zeggen tegen Doete: "pas op dat je broekje niet afzakt?"
Idd.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
Zat eerder al als een zoutzak op z'n grasmaaierquote:Op woensdag 2 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Paul is geen actief persoon. Dus is chagrijnig.
Het verkleinwoordje maakt het extra viezigquote:Op woensdag 2 september 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekje
Perry moet die vriendin van haar versieren. Beterquote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |