quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Ook Thomas krijgt z’n levelings (Mexx) meteen als eerste. Idd een beetje regie zal er misschien wel in zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind dat Timothy wel heel netjes afscheid neemt van zijn gasten.
Ik vraag mij alleen af of het beloop van de bezoekingen niet een beetje gestuurd zijn door de redactie om wat meer spanning te geven voor de kijkcijfers.
Bijvoorbeeld : waarom kwam Michael als eerste bij Timothy terwijl hij van tevoren wist dat hij een bruiloft had op Curacao.? Kon hij niet eerst naar zijn bruiloft gaan en dan pas verschijnen bij Timothy ?
Daarna zijn er nog meer kandidaten geweest dus Michael had ook 1 van de laatste kunnen zijn .
Hoe zou het zijn geweest als die Joost er al was als kandidaat en dan Timothy als laatste kwam , dus omgekeerd ?
Zou Timothy Michael dan naar huis hebben gestuurd omdat hij geen drama zou willen?
Is voor mij allemaal echt te toevallig dat het zo gelopen is om mooie spannende tv te maken .
Devon lijkt mij trouwens heel lief .
Paul ziet er meer uit als een vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef Pisces het volgende:
Nog nooit zo’n aantrekkelijke vrachtwagenchauffeur gezien. Lijkt wel een model.
Te grijs dan eigenlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Paul ziet er meer uit als een vrachtwagenchauffeur
Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Knapperd die Perry. Hihi Iris zal wel blij zijn.
Hij loopt straks kwijlend achter die nieuwe aan, benieuwd hoe Doete daar op reageert.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Fred die verwacht dat de vrouwen binnen een week bij hem in bed liggen, wat een knuppel die vent
Ik ken niet zoveel vrachtwagenchauffeurs eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef Pisces het volgende:
Nog nooit zo’n aantrekkelijke vrachtwagenchauffeur gezien. Lijkt wel een model.
Zonde, ik vind Doete echt een hele leuke vrouw die ook wel wat tegengas durft te geven. Ze hebben ook lol met elkaar dat is grappig om te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij loopt straks kwijlend achter die nieuwe aan, benieuwd hoe Doete daar op reageert.
Nou er zitten vaak wel wat zwaargewichten achter het stuur, is ook lastig natuurlijk al die gehaktballen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel vrachtwagenchauffeurs eigenlijk.
Daarom ben ik benieuwd of Doete het pikt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde, ik vind Doete echt een hele leuke vrouw die ook wel wat tegengas durft te geven. Ze hebben ook lol met elkaar dat is grappig om te zien.
Echt hè.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie krijgt nu de kans om zijn leven met een wereldkampioen te delen.....
Wereldkampioen pijltjes gooien ook nogquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie krijgt nu de kans om zijn leven met een wereldkampioen te delen.....
Mwa, misschien ook een beetje zoals Arie: er moet toch wel ìets meer gebeuren wil je nu ook iets van toekomst zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Fred die verwacht dat de vrouwen binnen een week bij hem in bed liggen, wat een knuppel die vent
Arie is er voor m’n gevoel al een maand. Doete net een week (omdat ze zelf de dagen opnoemt weet ik dat iets nauwkeuriger).quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mwa, misschien ook een beetje zoals Arie: er moet toch wel ìets meer gebeuren wil je nu ook iets van toekomst zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |