Devon is dat toch ook? Maar die heeft nog iets schattigs. Joost heeft een ontevreden konijnensmoel.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook en hij houdt helemaal niet van een verwijft type.
Maar daarbij wist hij het vooraf misschien een beetje. Bij deze had hij een ander beeld en het viel vies tegen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook en hij houdt helemaal niet van een verwijft type.
Arie is er nog omdat hij een klik heeft met de hondenquote:
Zal je maar gezegd worden, best zielig.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Arie is er nog omdat hij een klik heeft met de hondenArie toch
Dit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal je maar gezegd worden, best zielig.
Ja daar is hij goed voor de arme man. Poetsen, stront ruimen noem maar op.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tomothie zei gelijk dat Joost niet een mannelijk type is en dat zie ik niet. Denk dat Joost wat serieus is en de platte grappen wat slecht trekt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Devon is dat toch ook? Maar die heeft nog iets schattigs. Joost heeft een ontevreden konijnensmoel.
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee, Timothy blinkt uit met zijn platte seksgrappen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Tomothie zei gelijk dat Joost niet een mannelijk type is en dat zie ik niet. Denk dat Joost wat serieus is en de platte grappen wat slecht trekt.
Type niet al te snugger?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?
Ik snap ook niet wat er met Timottie is. Hoezo doen ze zo tegen elkaar?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie dat juist helemaal niet eerder dat hij zich wat ergert.
Ik denk dat hij volhoudt, zeker omdat Caroline zei dat het bij haar meer tijd nodig heeft (wat ze loog want ze zag wat in Gibert)quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.quote:
Ja het is ook maar goed dat hij weg is hoorquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.
Ja best wel hè, zitten goeie dingen in die gast terwijl ik eerst had van blergggggquote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
En dan ook nog samen om de gunsten van deze strijden, dacht het niet!!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |