abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221702255

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.

Mireille (Frankrijk)

'B&B Vol Liefde' krijgt halverwege het seizoen een verrassende wending. Waar het programma begon met acht vrijgezelle B&B-eigenaren, maakt Nederland nu kennis met een negende deelnemer. Château-eigenaresse Mireille sluit zich alsnog aan bij het liefdesavontuur en gaat in Frankrijk op zoek naar de liefde.
Mireille woont samen met haar teckel Doortje in het veertiende-eeuwse château Le Combet in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Jarenlang runde ze de B&B samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Nu voelt de bourgondische château-eigenaresse zich klaar voor een nieuw hoofdstuk. Ze hoopt de eenzaamheid achter zich te laten en is op zoek naar een actieve man met wie ze zowel avonturen als chique diners kan delen.

Bron:RTL
Foto:© Thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #2 voor de vooruitkijkers
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221702263
Gilberto kan toch wel beter krijgen. :')

En Caroline wil alleen de honden tot ze er niet meer zijn. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221702266
Anna is dat onlyfans model? Met een dochter van 15. Nou dat lijkt me niks.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221702268
Gilberto houdt van zon, zee en strand, maar voor Arie is het zon, zeep en stront.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221702269
Gilberto tegen Caroline: "Hou je taai." _O-
pi_221702276
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Gilberto kan toch wel beter krijgen. :')

En Caroline wil alleen de honden tot ze er niet meer zijn. :D
Ik weet wel zeker dat hij beter kan krijgen, vroeg mij af wat hij er nog deed.
pi_221702282
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:12 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker dat hij beter kan krijgen, vroeg mij af wat hij er nog deed.
Ik gun die papzak anders niet veel beter.
pi_221702288
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:57 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Waar betaalt ze het van?
EN WAAR IS ZE ZO DRUK MEE??
pi_221702296
Die man bij Eline doet me aan Johan Cruif denken.
pi_221702299
quote:
5s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
EN WAAR IS ZE ZO DRUK MEE??
Snap dat nou, met haar leven, joh.. :D
  maandag 31 augustus 2026 @ 21:19:13 #11
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221702309
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Die man bij Eline doet me aan Johan Cruif denken.
Ik dacht aan John van t. Schip
pi_221702311
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik gun die papzak anders niet veel beter.
Hij heeft wel wat charmants hoor voor een man op die leeftijd.
pi_221702312
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:19 schreef kibo het volgende:

[..]
Ik dacht aan John van t. Schip
Ja, meer die.
pi_221702313
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij heeft wel wat charmants hoor voor een man op die leeftijd.
Ik zie dat niet, vind hem onsympathiek.
pi_221702330
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zie dat niet, vind hem onsympathiek.
Nee niet echt, hij heeft genoeg gedaan en vind het wel goed zo. Ziet het terecht niet zitten met die honden die als kinderen behandeld worden.
pi_221702343
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee niet echt, hij heeft genoeg gedaan en vind het wel goed zo. Ziet het terecht niet zitten met die honden die als kinderen behandeld worden.
Welke man wel?
pi_221702362
Joost reageert totaal niet.
  maandag 31 augustus 2026 @ 21:31:09 #18
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221702371
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja,dat snap ik wel
pi_221702374
Arie verdient beter
pi_221702376
Die Devon is toch veel verwijfder als die nieuwe gast.
pi_221702377
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
Joost reageert totaal niet.
Oogt als type valse nicht
En Devon is super lief. :D
pi_221702381
Devon heeft een beetje een 'blije eikel' face
pi_221702396
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:33 schreef Pisces het volgende:
Arie verdient beter
Dat zeker.
pi_221702397
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:33 schreef Pisces het volgende:

[..]
Oogt als type valse nicht
En Devon is super lief. :D
Vind je? Ik zie dat juist helemaal niet eerder dat hij zich wat ergert.
pi_221702404
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
Die Devon is toch veel verwijfder als die nieuwe gast.
Ja, vind ik ook en hij houdt helemaal niet van een verwijft type.
pi_221702410
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Devon is dat toch ook? Maar die heeft nog iets schattigs. Joost heeft een ontevreden konijnensmoel.
pi_221702412
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Maar daarbij wist hij het vooraf misschien een beetje. Bij deze had hij een ander beeld en het viel vies tegen.
Je ziet ook dat de meeste B&B eigenaren niet blij worden zodra er meer dan 2 mensen op bezoek zijn.
pi_221702420
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:37 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat zeker.
Arie is er nog omdat hij een klik heeft met de honden ;( Arie toch
pi_221702425
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Zal je maar gezegd worden, best zielig.
pi_221702427
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zal je maar gezegd worden, best zielig.
Dit.
Beviel haar goed, de huishoudelijke hulp. :{
pi_221702429
quote:

[..]
Ja daar is hij goed voor de arme man. Poetsen, stront ruimen noem maar op.
pi_221702433
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Devon is dat toch ook? Maar die heeft nog iets schattigs. Joost heeft een ontevreden konijnensmoel.
Tomothie zei gelijk dat Joost niet een mannelijk type is en dat zie ik niet. Denk dat Joost wat serieus is en de platte grappen wat slecht trekt.
pi_221702436
quote:

[..]
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?
pi_221702440
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Tomothie zei gelijk dat Joost niet een mannelijk type is en dat zie ik niet. Denk dat Joost wat serieus is en de platte grappen wat slecht trekt.
Geen idee, Timothy blinkt uit met zijn platte seksgrappen.
pi_221702444
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Zou hij in staat zijn om de eer aan zichzelf te houden? Of maakt het hem niet en zit ie daar sws beter dan thuis?
Type niet al te snugger? :D
pi_221702453
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind je? Ik zie dat juist helemaal niet eerder dat hij zich wat ergert.
Ik snap ook niet wat er met Timottie is. Hoezo doen ze zo tegen elkaar?
pi_221702467
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:43 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik denk dat hij volhoudt, zeker omdat Caroline zei dat het bij haar meer tijd nodig heeft (wat ze loog want ze zag wat in Gibert)
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 21:54:09 #38
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221702477
Snelste exit ooit?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221702478
Hij heeft gelijk dat hij hem weg stuurt, zo'n gedwongen sfeer zit je niet op te wachten en verpest het hele gebeuren.
pi_221702481
Goed aangepakt door Timothy, ook naar Michael
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221702482
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Snelste exit ooit?
Miep, miep............
pi_221702487
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
  maandag 31 augustus 2026 @ 21:57:26 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221702488
Vind Devon echt een hele lieve, vriendelijke en vrolijke jongen, hoop dat ie een leuke relatie overhoudt aan het programma.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221702492
quote:
Snelste exit ooit?
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.
  Moderator maandag 31 augustus 2026 @ 21:58:38 #45
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221702495
quote:
11s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik neem aan dat Joost het vriendje van Michael heeft gepikt, ja dat is wel even schrikken dan.
Ja het is ook maar goed dat hij weg is hoor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221702497
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
Ja best wel hè, zitten goeie dingen in die gast terwijl ik eerst had van blerggggg
pi_221702498
Joost heeft wel heerlijke speed Ritalin ogen.
Geen idee of hij moe is oid.
pi_221702501
quote:
11s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
En dan ook nog samen om de gunsten van deze strijden, dacht het niet!!!!!
pi_221702502
Gelijk een tietencheck door Fredje.
pi_221702504
quote:
Snelste exit ooit?
Parfum gate was de snelste :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')