Ik denk dat die flauwe geintjes een soort afweermechanisme is. Ik vond hem een lul in het begin maar eigenlijk is het een prima vent.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.quote:
Ze vindt hem niet leuk genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Wat een raar gesprek met Eline en die man, hij sloeg juist een arm om haar heen omdat hij haar leuk vindt en Eline lijkt dat een op één of andere manier de kop in te drukken. Ik ben niet zo handtastelijk, en hij verdedigt zichzelf nu lijkt wel dat hij dat ook met zijn vader deed en nu met zijn zoontje. Mijn hemel wat een moeilijk gedoe.
Dochter van Carolinequote:Op maandag 31 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.
Dat was die binnenhuisarchitect bij winter vol liefde.quote:
Ik denk het juist wel maar ze lult poep.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg.
Maar moet de tijd nog volmaken doorfilmen.
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg.
Maar moet de tijd nog volmaken doorfilmen.
Heel veel vrouwen lijken tegenwoordig op elkaar. Dat is leukquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.
Zaad lozen en oprottenquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.
Ze wil nog iets beters.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zaad lozen en oprottenMaar dat had ze bij Menno al kunnen doen, die wilde en had snelle zwemmers.
Minstens de helft blijf altijd nog van haarquote:
Eline wil slechts het zaad van een accountmanager maar een leventje als de muze van een Mexicaanse kartelbaas.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eline wil slechts het zaad van een accountmanager maar een leventje als de muze van een Mexicaanse kartelbaas.
Het lijkt me vrij klote als je moet zeggen dat bijna alle mannen nul interesse in je hebben getoond. En vooral bij de mannen met kinderen trek ik de deelname echt een beetje in twijfel. Lekker snoepreisje naar de Antillen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie achter de rug en dan zijn er ook vaak kinderen. Eline vindt dat geen probleem.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:30 schreef Pisces het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij klote als je moet zeggen dat bijna alle mannen nul interesse in je hebben getoond. En vooral bij de mannen met kinderen trek ik de deelname echt een beetje in twijfel. Lekker snoepreisje naar de Antillen.
Deze mannen gaan echt niet verhuizen naar de Antillen voor haar terwijl ze kinderen in Nederland hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie achter de rug en dan zijn er ook vaak kinderen. Eline vindt dat geen probleem.
Ze zit op onlyfans dus dat content creator gedoe met haar motor is daar een zijstraatje van. Personal trainer is ook zoiets. Waarin?quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
En die influencer bij Thomas gaat het ook niet worden, he.. Uit de roddelrubriek gelezen dat ze 42 jaar is, lastig om dan nog een gezinnetje te stichten met Thomas, de man die zichzelf een knapperd vindt. Hoop in de godsnaam dat Mexx heel snel weg vliegt voordat Thomas bij haar lekker gaat zitten bijschaven, brrrrrr
Nee maar Eline is ook niet vastgeroest daar, dat heeft ze zelf gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:35 schreef Pisces het volgende:
[..]
Deze mannen gaan echt niet verhuizen naar de Antillen voor haar terwijl ze kinderen in Nederland hebben.
Het is geen Ibiza waar je in een zucht voor een prikkie heen vliegt en zonder jetlag aankomt.
Ah oke, dat had ik gemist.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar Eline is ook niet vastgeroest daar, dat heeft ze zelf gezegd.
Ik heb ook mijn motorrijbewijs, best wel stoer om te halen vond ik. Een keer een motor gehuurd voor een rondje toeren, nooit een zelf gekocht, niet praktisch. Was gewoon leuk om te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit op onlyfans dus dat content creator gedoe met haar motor is daar een zijstraatje van. Personal trainer is ook zoiets. Waarin?
Ik weet het niet ik vind Eline ook helemaal niet zo interessant of leuk. Ze heeft iets neps voor de camera. Ook de manier waarop ze op het strand zegt "Nou vertel jij maar wat we vandaag gedaan hebben" Waarom? Moeten mensen zich bewijzen ofzo. Ik mot haar nietquote:Op maandag 31 augustus 2026 22:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ah oke, dat had ik gemist.
Dan nog tonen die mannen geen interesse. Deze laatste is de eerste die iets vraagt, zei ze. Hoe hou je zoveel draaidagen vol?
Ja daar geven dit soort types zich voor op. Niet zo boeiend.quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn motorrijbewijs, best wel stoer om te halen vond ik. Een keer een motor gehuurd voor een rondje toeren, nooit een zelf gekocht, niet praktisch. Was gewoon leuk om te doen.
Dit mens hoopt op meer volgers en dus meer inkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |