abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221702521
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Parfum gate was de snelste :D
Inderdaad, deze had nog een dagje stad Ibiza.
pi_221702531
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
Ik denk dat die flauwe geintjes een soort afweermechanisme is. Ik vond hem een lul in het begin maar eigenlijk is het een prima vent.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221702553
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Gelijk een tietencheck door Fredje.
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221702560
Wat een raar gesprek met Eline en die man, hij sloeg juist een arm om haar heen omdat hij haar leuk vindt en Eline lijkt dat een op één of andere manier de kop in te drukken. Ik ben niet zo handtastelijk, en hij verdedigt zichzelf nu lijkt wel dat hij dat ook met zijn vader deed en nu met zijn zoontje. Mijn hemel wat een moeilijk gedoe. :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221702569
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Wat een raar gesprek met Eline en die man, hij sloeg juist een arm om haar heen omdat hij haar leuk vindt en Eline lijkt dat een op één of andere manier de kop in te drukken. Ik ben niet zo handtastelijk, en hij verdedigt zichzelf nu lijkt wel dat hij dat ook met zijn vader deed en nu met zijn zoontje. Mijn hemel wat een moeilijk gedoe. :?
Ze vindt hem niet leuk genoeg. :)

Maar moet de tijd nog volmaken doorfilmen.
  maandag 31 augustus 2026 @ 22:18:58 #56
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221702571
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:

[..]
Zat te denken, ze komt bekend voor, uit een ander programma. Of een soort Barbie/Samantha met een generiek gezicht.
Dochter van Caroline
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  maandag 31 augustus 2026 @ 22:19:47 #57
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221702574
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Snelste exit ooit?
Dat was die binnenhuisarchitect bij winter vol liefde.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_221702576
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:

[..]

Ik denk het juist wel maar ze lult poep.
pi_221702577
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:

[..]

Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.
pi_221702580
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:14 schreef Pisces het volgende:

[..]
Heel veel vrouwen lijken tegenwoordig op elkaar. Dat is leuk -O-
pi_221702591
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vraag mij zelfs af of ze uberhaupt wat heeft met mannen, ze leek enthousiaster toen die vriendin van haar kwam aankakken.
Zaad lozen en oprotten :W Maar dat had ze bij Menno al kunnen doen, die wilde en had snelle zwemmers.
pi_221702594
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Zaad lozen en oprotten :W Maar dat had ze bij Menno al kunnen doen, die wilde en had snelle zwemmers.
Ze wil nog iets beters.
pi_221702601
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze wil nog iets beters.
Minstens de helft blijf altijd nog van haar :+
pi_221702602
quote:

[..]
Eline wil slechts het zaad van een accountmanager maar een leventje als de muze van een Mexicaanse kartelbaas.
Laat maar waaien
pi_221702604
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Eline wil slechts het zaad van een accountmanager maar een leventje als de muze van een Mexicaanse kartelbaas.
_O-
pi_221702608
En die influencer bij Thomas gaat het ook niet worden, he.. Uit de roddelrubriek gelezen dat ze 42 jaar is, lastig om dan nog een gezinnetje te stichten met Thomas, de man die zichzelf een knapperd vindt. Hoop in de godsnaam dat Mexx heel snel weg vliegt voordat Thomas bij haar lekker gaat zitten bijschaven, brrrrrr
pi_221702620
quote:

[..]
Het lijkt me vrij klote als je moet zeggen dat bijna alle mannen nul interesse in je hebben getoond. En vooral bij de mannen met kinderen trek ik de deelname echt een beetje in twijfel. Lekker snoepreisje naar de Antillen.
Nooit de intentie om er te gaan wonen.
Wel 5 minutes of (insta) fame.
pi_221702639
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:30 schreef Pisces het volgende:

[..]
Het lijkt me vrij klote als je moet zeggen dat bijna alle mannen nul interesse in je hebben getoond. En vooral bij de mannen met kinderen trek ik de deelname echt een beetje in twijfel. Lekker snoepreisje naar de Antillen.
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie achter de rug en dan zijn er ook vaak kinderen. Eline vindt dat geen probleem.
pi_221702647
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie achter de rug en dan zijn er ook vaak kinderen. Eline vindt dat geen probleem.
Deze mannen gaan echt niet verhuizen naar de Antillen voor haar terwijl ze kinderen in Nederland hebben.
Het is geen Ibiza waar je in een zucht voor een prikkie heen vliegt en zonder jetlag aankomt.
pi_221702652
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
En die influencer bij Thomas gaat het ook niet worden, he.. Uit de roddelrubriek gelezen dat ze 42 jaar is, lastig om dan nog een gezinnetje te stichten met Thomas, de man die zichzelf een knapperd vindt. Hoop in de godsnaam dat Mexx heel snel weg vliegt voordat Thomas bij haar lekker gaat zitten bijschaven, brrrrrr
Ze zit op onlyfans dus dat content creator gedoe met haar motor is daar een zijstraatje van. Personal trainer is ook zoiets. Waarin?
pi_221702661
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:35 schreef Pisces het volgende:

[..]
Deze mannen gaan echt niet verhuizen naar de Antillen voor haar terwijl ze kinderen in Nederland hebben.
Het is geen Ibiza waar je in een zucht voor een prikkie heen vliegt en zonder jetlag aankomt.
Nee maar Eline is ook niet vastgeroest daar, dat heeft ze zelf gezegd.
pi_221702676
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee maar Eline is ook niet vastgeroest daar, dat heeft ze zelf gezegd.
Ah oke, dat had ik gemist. :)

Dan nog tonen die mannen geen interesse. Deze laatste is de eerste die iets vraagt, zei ze. Hoe hou je zoveel draaidagen vol? :D
pi_221702690
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zit op onlyfans dus dat content creator gedoe met haar motor is daar een zijstraatje van. Personal trainer is ook zoiets. Waarin?
Ik heb ook mijn motorrijbewijs, best wel stoer om te halen vond ik. Een keer een motor gehuurd voor een rondje toeren, nooit een zelf gekocht, niet praktisch. Was gewoon leuk om te doen.

Dit mens hoopt op meer volgers en dus meer inkomsten.
pi_221702697
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:39 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ah oke, dat had ik gemist. :)

Dan nog tonen die mannen geen interesse. Deze laatste is de eerste die iets vraagt, zei ze. Hoe hou je zoveel draaidagen vol? :D
Ik weet het niet ik vind Eline ook helemaal niet zo interessant of leuk. Ze heeft iets neps voor de camera. Ook de manier waarop ze op het strand zegt "Nou vertel jij maar wat we vandaag gedaan hebben" Waarom? Moeten mensen zich bewijzen ofzo. Ik mot haar niet
pi_221702701
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb ook mijn motorrijbewijs, best wel stoer om te halen vond ik. Een keer een motor gehuurd voor een rondje toeren, nooit een zelf gekocht, niet praktisch. Was gewoon leuk om te doen.

Dit mens hoopt op meer volgers en dus meer inkomsten.
Ja daar geven dit soort types zich voor op. Niet zo boeiend.
pi_221702711
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet het niet ik vind Eline ook helemaal niet zo interessant of leuk. Ze heeft iets neps voor de camera. Ook de manier waarop ze op het strand zegt "Nou vertel jij maar wat we vandaag gedaan hebben" Waarom? Moeten mensen zich bewijzen ofzo. Ik mot haar niet
Ik vind haar niet per se vervelend, ze maakt soms best grappige opmerkingen en heeft ook zelfspot. Het is alleen minstens zo saai om naar te kijken als dat Thomas rommel.
pi_221702726
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind haar niet per se vervelend, ze maakt soms best grappige opmerkingen en heeft ook zelfspot. Het is alleen minstens zo saai om naar te kijken als dat Thomas rommel.
Thomas en Eline moeten elkaar maar eens gaan daten, dat is dan één test spelletje. Ik bestel vis omdat ik weet dat hij/zij vis vind stinken, even kijken wat de reactie is :D
pi_221702727
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Thomas en Eline moeten elkaar maar eens gaan daten, dat is dan één test spelletje. Ik bestel vis omdat ik weet dat hij/zij vis vind stinken, even kijken wat de reactie is :D
_O-
pi_221702851
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook en hij houdt helemaal niet van een verwijft type.
Nee want die Thimoty is zelf ook een wijf.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221702856
quote:
Gewoon er zijn. Dat is de liefdestaal van Elena. Aanwezig zijn. Nou, ik ben er hoor. Het is weer maandag en dat is de mooiste dag van de week. Samenvatting nummer 25 van de 32. Daar gaan we!

Elena en Os hadden een sportief dagje. Ze begonnen al voor zonsopkomst met het beklimmen van 700 treden. Appeltje-eitje voor de Deense tennisser, die er op het laatst nog even een sprintje uitgooide. Had ik ook gedaan. Alleen was ik waarschijnlijk met mijn maatje 48 achter de laatste trede blijven haken, met een tand door de lip en kapotte knieën als gevolg.

In de middag ging de Deense tennisser ook nog tennissen. Uiteraard. Had ik ook gedaan. Alleen was ik waarschijnlijk bij de tweede bal door mijn enkel gegaan en daarna hinkelend op zoek gegaan naar een stoeltje om daar vervolgens drie kwartier te zitten met een zak bevroren erwtjes en een hoofd alsof ik bijna doodga.

God, wat ben ik blij dat ik al verkering heb.

Timothy en Michaël hebben ook verkering, alleen hebben ze dat zelf nog niet in de gaten. Ze plagen, kibbelen en flirten. Ze zijn er voor elkaar, geven elkaar de ruimte en pakken ook zelf de ruimte. Zoals Michaël, die weer eens een momentje voor zichzelf nodig had. En omdat er dit keer niemand ging trouwen op Curaçao, bleef ie maar één middagje weg. Lekker wandelen met de laptop.

Ondertussen kwam Joost als laatste man bij Timothy en daar zat eigenlijk niemand op te wachten. Devon dacht hem even te herkennen, maar de echte verrassing kwam pas toen Michaël weer thuiskwam van het wandelingetje met zijn laptop. OMG, WTF. Ze hadden een gezamenlijke ex. Wat. Een. Drama.

Joost begon ook meteen aan tafel te appen naar zijn bestie: ‘Nou meid, moet je horen, zit ik hier met die jongen met die goeie kop en die mooie tanden en wat denk je: komt Michaël ineens aangelopen. Je weet wel, die ex van Jimmy. OMG, WTF, COC, BTW, GGD, ANWB. Anyway, ik spreek je snel. Sneller dan je denkt waarschijnlijk.’

Waarom het allemaal zo gevoelig lag, mag Joost weten. Maar voor Timothy was de hysterie een mooie aangelegenheid om Joost te wieberen. Dat mag Timothy weten. Het is zijn huis. Dus daar ging Joost weer. Het waren twee fantastische minuten. Ik denk dat ie bij de reünie wordt tegengehouden door de beveiliging.

‘Wie bent u, meneer?’
‘Ik ben Joost, ik heb meegedaan aan het programma.’
‘U komt ons niet bekend voor, meneer.’
‘Echt hoor, ik was bij Timothy op Ibiza.’
‘Dat kan iedereen wel zeggen, meneer.’
‘Kijk het maar na, aflevering 25, minuut 13 t/m 15.’
‘Figuranten zijn hier niet welkom. Nou hup, wegwezen.’

Arie gaat zeker herkend worden, want die zien we al drie maanden klusjes doen bij Donatella. Ik denk dat ze hem bij de reünie vragen of hij nog even wat lampen wil vervangen en de zaal nog even wil aanvegen. Doet Arie gewoon. Het is alleen zo ontzettend sneu voor hem dat zijn liefde voor Donatella niet door haar wordt beantwoord.

Arie is er alleen voor de klik met de hondjes. Ze zei het letterlijk. Schandalig gewoon. Daar lusten de honden toch geen brood van? Donatella houdt Arie aan het lijntje, terwijl ze beter de hondjes aan het lijntje kan doen, want dan komen die ook nog eens buiten de poort.

Gilberto is er inmiddels wel klaar mee om na Luna, Beer, Bibi, Poepie, Piepie, Arie, de shelter en de airfryer op de negende plek te komen. Hij vertrekt. En ik denk dat Arie ook maar beter kan gaan. Dan kan Donatella weer lekker de poort op slot doen en in haar nakie gaan liggen airfryen tussen de hondendrollen op het kunstgras om haar toch al vrij rimpelige huidje nog net wat meer craquelure mee te geven.

Ook bij Buikspierboy was het bijltjesdag. De jeugdige Lynn heeft te veel levensenergie en mocht haar Frozen-koffertje weer inpakken. Van Thomas kreeg ze behalve een knuffel nog een pakje appelsap, een verrassingsei en een K3-kleurboek mee naar huis. En daar ging ze. De zelfbenoemde onwijs leuke meid.

Kwelletie-time voor Mexxie nu? Zeker niet, want Anna stond op de stoep. Ze heeft online een groot bereik en noemt zichzelf influencer. Ik vroeg me af of ik dan ook een influencer ben of dat dat alleen geldt als je in je onderbroek op Insta staat, want dan pas ik hoor. Ik heb zo mijn grenzen.

Thomas was direct onder de indruk van Anna. Ze heeft mooie ehhh … ogen! En als hij haar op een feestje zou tegenkomen, zou hij er het liefst bovenop dui … ehh een babbeltje mee maken. De komende dagen gaat hij uitvinden hoe het zit met haar eitjes … ehh karakter. Hou vol Mexxie, Anna harkt even wat volgers bij elkaar en dan gaat ze weer.

Tot morgen. Dan komt er bij Fred een nieuwe dame. Het leek me een vrij gewoon en alledaags typje, maar we gaan het zien.

Rick Evers.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 31-08-2026 23:36:39 ]
pi_221702872
Nou die influencer Anna is duidelijk van Insta geplukt lijkt me.
Kindjes maken met de knapperd zit er al niet meer in qua leeftijd.

Joost! Hoi en Doei _O- Hoe Michaël en Timothy met elkaar omgaan zie je al dat ze veel meer met elkaar gedaan hebben delen dan wij zien.
En wat een lieverd is Devon!

Arie, jongen, ga nou maar. Vind m steeds zieliger worden. Met zijn 'grapjes'die nooit landen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 01-09-2026 00:00:49 ]
pi_221702873
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:19 schreef Da hopman het volgende:

[..]
Dat was die binnenhuisarchitect bij winter vol liefde.
Dat was bij Klaas toch?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_221702876
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Wie dit niet grappig vindt geschreven is echt wel zuur hoor..

Ga er alleen geen schrijfcursus bij volgen. :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 31-08-2026 23:43:50 ]
pi_221702878
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 22:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk het juist wel maar ze lult poep.
Dat mokkel lult altijd poep, der elastiek zit veel te strak.
pi_221702883
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:34 schreef casita het volgende:

[..]
Dat was bij Klaas toch?
Klaas ja, binnen een paar uren weggestuurd, omdat ze zichzelf met zijn parfum had bespoten oa. Deze gast ging nog een dagje samen de stad in.
pi_221702889
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:27 schreef casita het volgende:

[..]
Nee want die Thimoty is zelf ook een wijf.
Daarom wil hij een manman.
pi_221702903
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Daarom wil hij een manman.
Denk meer dat het gaat dat ie een partner zoekt die hem zegt wat ie moet doen en lekker in de slappe was zit. Michael is duidelijk dominant, kennelijk zoekt ie dat.
pi_221702932
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Denk meer dat het gaat dat ie een partner zoekt die hem zegt wat ie moet doen en lekker in de slappe was zit. Michael is duidelijk dominant, kennelijk zoekt ie dat.
Hij vind hem leuk, ik denk dat het niet uit maakt of hij slappe was heeft. Timothie straalde al toen hij terug kwam van de bruiloft. Ik zie heel veel vonken daar.
pi_221702946
Morgen FreT weer
pi_221702957
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 00:03 schreef Blues het volgende:
Morgen FreT weer [ link | afbeelding ]
Bier staat koud en wat tonijn salade
pi_221702959
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 00:09 schreef Soury het volgende:

Bier staat koud en wat tonijn salade
Onder de parasol *O*
pi_221702960
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij vind hem leuk, ik denk dat het niet uit maakt of hij slappe was heeft. Timothie straalde al toen hij terug kwam van de bruiloft. Ik zie heel veel vonken daar.
Ik zie eerder euro's.. :D

Michael is een dikke snob en daar houdt Timothy wel van.
pi_221703121
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat hij absoluut geen man wil die geen cent te makken heeft hoor.
pi_221703154
[ link | afbeelding ]

En als hij Michael houdt dan komen hier nog veel meer flessen van te staan. Een normaal mens ruimt zijn flessen op na een feestje maar deze luiaard laat graag zien wat hij allemaal te besteden heeft. Valt me nog mee dat hij niet alle blikken-potten van de opgevreten kaviaar erbij heeft gezet. Past prima bij Michael want die vreet ook kreeft i.p.v. een schnitzeltje. Die jonge gast is veel te lief voor deze arrogante kwallebal. Een meevaller nog dat hij fatsoenlijk deed tegen Joost, maar hij wilde alleen maar zijn toekomstige geldbuideltje binnenboord houden. Zijn ordinaire grappen werden ook niet echt gewaardeerd.
En inderdaad, ik mag die verwende vlegel niet. :R

[ Bericht 11% gewijzigd door Chea49 op 01-09-2026 07:06:43 ]
  dinsdag 1 september 2026 @ 07:28:18 #95
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221703262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 06:44 schreef Chea49 het volgende:
[ link | afbeelding ]

En als hij Michael houdt dan komen hier nog veel meer flessen van te staan. Een normaal mens ruimt zijn flessen op na een feestje maar deze luiaard laat graag zien wat hij allemaal te besteden heeft. Valt me nog mee dat hij niet alle blikken-potten van de opgevreten kaviaar erbij heeft gezet.
Het feit dat er Moët geschonken is en niet minimaal Dom Pérignon, zegt ook wat over Timothy. Zo'n typische wannabee. Hij heeft de elitaire klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt ;(
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221703328
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 06:44 schreef Chea49 het volgende:
[ link | afbeelding ]

En als hij Michael houdt dan komen hier nog veel meer flessen van te staan. Een normaal mens ruimt zijn flessen op na een feestje maar deze luiaard laat graag zien wat hij allemaal te besteden heeft. Valt me nog mee dat hij niet alle blikken-potten van de opgevreten kaviaar erbij heeft gezet. Past prima bij Michael want die vreet ook kreeft i.p.v. een schnitzeltje. Die jonge gast is veel te lief voor deze arrogante kwallebal. Een meevaller nog dat hij fatsoenlijk deed tegen Joost, maar hij wilde alleen maar zijn toekomstige geldbuideltje binnenboord houden. Zijn ordinaire grappen werden ook niet echt gewaardeerd.
En inderdaad, ik mag die verwende vlegel niet. :R
Ik vind het wel normaal dat de flessen de volgende ochtend er nog staan, of loop jij om 2 uur 's nachts nog langs de glasbak :D
pi_221703340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 07:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het wel normaal dat de flessen de volgende ochtend er nog staan, of loop jij om 2 uur 's nachts nog langs de glasbak :D
Nee, dat nou ook weer niet maar ik zet ze wel in een doos voor de volgende dag óf in boodschappentassen. Ik vond dit gewoon erg opvallend omdat Timothy er zelf naar wees.
  dinsdag 1 september 2026 @ 08:05:08 #98
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221703374
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef Breekfast het volgende:
Je krijgt bij Timothy wel vaak een tegenstrijdig beeld: aan de ene kant heel oppervlakkig en constant die flauwe grappen, aan de andere kant pakt hij dit soort situaties toch wel goed aan.
Stiekem is Timmetie best een goeie jongen, achter die facade :Y
  dinsdag 1 september 2026 @ 08:35:04 #99
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221703468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 08:05 schreef camilero het volgende:

[..]
Stiekem is Timmetie best een goeie jongen, achter die facade :Y
Stiekem is het gewoon een 2e hands auto verkoper. Die zich altijd beter wil voordoen en waar nodig ten koste van anderen. Maar verder sympathieke gozer hoor. :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_221703641
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Snelste exit ooit?
Nee, in de winter bij Klaas was er nog een snellere. Die had bij wijze van spreken de koffers nog in de auto liggen.

Oh, dat was al geconstateerd zie ik nu. Dat krijg je als je direct reageert voor je de rest hebt gelezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door bloodymary1 op 01-09-2026 09:27:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')