abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221708351
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
Scheveningen. :)
Schollekop.
Veel voetstappen liggen
pi_221708353
Stemmetjes van Anouk. Ach mens. :X
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221708364
'Heb jij lekker gewandeld ja' het gaat door merg en been :X
pi_221708380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:53 schreef Bever_NL het volgende:
Je zou zeggen dat Iris na 1.5 week toch wel een keertje een kamer vrij zou hebben voor haar gast.
Ook deze laatste gast wordt weer gedumpt op de camping zone.

Ze vindt het helemaal top .....gevolgd door enthousiast gegiechel. Het zal wel eindigen met een 'ik voel geen vonk'
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.
pi_221708388
jaja perry pistache
pi_221708394
Snelle Freddie gaat straks op zijn neus kijken denk ik.
pi_221708406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Snelle Freddie gaat straks op zijn neus kijken denk ik.
;( Gaat niks worden en Doete is een goudklompje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221708414
De dames vragen zich af wat een botanische tuin is.
pi_221708417
Devon meldt dat hij erg tevreden is met zichzelf en laat een traantje.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bever_NL op 01-09-2026 22:21:40 ]
pi_221708428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:59 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.
Zit waarschijnlijk geen kwaad achter maar soms is iets eerlijker wel beter.
pi_221708442
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
De dames vragen zich af wat een botanische tuin is.
Ja, ik dacht even..HUH.. ging ie het ook nog googlen.. _O-
pi_221708493
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
  dinsdag 1 september 2026 @ 22:31:23 #213
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221708598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.
Die dikke treft het tot nu toe niet met haar kandidaten.
pi_221708603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:31 schreef kibo het volgende:

[..]
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.
Die dikke treft het tot nu toe niet met haar kandidaten.
Die moet gewoon een klusjesman inhuren, net als die andere taart.
pi_221708730
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)

......komen er steeds op terug hoe geweldig het nachtegaaltje performde.

Hij kan een leuk moppie zingen (zullen ze in bepaalde kringen vinden)

Persoonlijk, ben ik er zacht gezegd niet zo gek op.
pi_221708796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)

Joh, voor je het weet zit ie in "Beste zangers" :D

Maar hij heeft wel een gunfactor, dat scheelt.
  woensdag 2 september 2026 @ 09:07:40 #217
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221709798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef vencodark het volgende:

[..]
Echt hè. :D Hoe krijg je het je bek uit.
Ik hoop dat dat een grapje was
  woensdag 2 september 2026 @ 09:22:06 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221709872
Die darter schijnt een spoor van financiële malversaties achter zich te laten.
Mireille mag wel oppassen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221709901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Ik vindt Iris geen kunstenaar alle schaaltjes borden vazen kopjes zijn het zelfde met die bolletjes.
Inderdaad. Fiscaal geldt iets als kunst (en heeft dan een laag BTW-tarief) als een oplage maximaal 8 stuks heeft.
pi_221709905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Ik ging met school vroeger naar het prehistorisch kamp in Eindhoven. Ik vind dat echt iets voor Mireille met dat smoezelige haar :D , altijd in slierten en die lappen kleding.
Echt? Vanuit Noord-Holland? :D Ik woonde er om de hoek en ben er nog nooit geweest.
pi_221709929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:

Ik vind het echt kutmuziek. En op die housewarming stond iedereen die teksten mee te zingen, hoe dan. Verder is Devon wel lief hoor.
pi_221710207
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:07 schreef camilero het volgende:

[..]
Ik hoop dat dat een grapje was
Kan, maar hij trekt er zo’n serieus gezicht bij (de hele tijd eigenlijk) dus ik betwijfel het. Misschien snappen we zijn humor niet. :')
pi_221710375
quote:
Perry, Perry, Perry toch. Dan reis je dat hele roteind naar Spanje om de liefde te vinden en dan doe je een lichtgroene broek aan. Blijf dan gewoon thuis. Dit heeft geen enkele zin zo.
Voor de volledigheid: Perry is de laatste man op de soulfarm van Iris. En hij kwam op een goed moment, want Iris had net haar knutselhok opgeruimd. De eerste indruk is aan beide kanten goed. Perry vindt Iris een aantrekkelijke, mooie vrouw en Iris vindt Perry een leuke man met een mooie huid. Dit is overigens wel allemaal nog vóór de lichtgroene broek, dat wel.
Perry heeft zelf geen kinderen, maar kan zich voorstellen dat je er veel plezier van hebt. Meestal zeggen mensen dat over een hond. Of een cavia. ‘Ja, ze is heel erg lief. We hebben er erg veel plezier van.’ Of over de nieuwe terrasoverkapping. ‘Ja, erg fijn. We hebben er veel plezier van. Zeker tijdens een zwoele zomeravond.’
Ik hoop dat Perry nog snel even geniet, want Iris kennende komen morgen de eerste minpuntjes op de proppen. Hij wordt dan door de gastvrouw vriendelijk verzocht een portie nasi goreng te koken voor Iris’ gezin en dan mag ie zelf in zijn eentje voor de tent de restjes opeten terwijl Iris op camera vertelt dat ze gewoon de klik niet voelt gewoon.

Het is allemaal zo makkelijk, zo’n samenvatting.

En dan hebben we Fred nog niet eens gehad. Waar zal ik beginnen? Bij die auto? Je moet als man wel een gruwelijke hekel aan je kersverse vrouw hebben als je de auto van Fred wil lenen als trouwauto. ‘Kijk eens schat. Speciaal voor jou geregeld. Het wrak van de grootste smeerkees van Bonaire. Als je goed ruikt, ruik je zijn zweet nog. En niet te ver met je voet naar rechts, want daar zit een sinkhole.’
APK kennen ze op Bonaire niet. Tenminste, niet zoals hier in Nederland. Daar op het eiland schoppen ze twee keer tegen het voorbandje en zeggen ze: Ach, Prima Karretje. Een Caribisch APK’tje, noemen ze dat.
Het uitlenen van de auto deed Fred terugdenken aan zijn eigen bruiloft. Dat was op de visafslag op Terschelling. De gasten kregen allemaal een bakje kibbeling. Doete werd er zowaar enthousiast van en zegt misschien wel ‘ja’ als Fred haar vraagt. Als het echt zover komt, hoop ik dat ik ook een uitnodiging krijg. Al is het alleen maar om de trouwgeloftes van Fredje Tonijn te horen.
‘Lief kippetje van me. Daar staan we dan. Ik en jij. Ik vind mezelf erg leuk, maar samen zijn we bijna net zo leuk. Ik kan me onze eerste dag nog goed herinneren. We plasten allebei in de zee en fantaseerden samen over het oneindige van de horizon. In de dagen erna genoot je van mijn barbecues, mijn wijn en mijn aanwezigheid. Ook vond je het heerlijk om mijn tonijn vast te houden al weet je helaas niet zoveel van kunst als ik. Ik hoop dat ik en jij nog veel gaan genieten van alle dingen die ik leuk vind. Ik ga daar in ieder geval erg mijn best voor doen. Dat beloof ik.’

En toen kwam Sabina. Twintig jaar jonger dan de kippenkeizer, maar minstens even handtastelijk. Binnen twee minuten had ze Fred al vaker aangeraakt dan Doete in twee weken. Zijn haartjes gingen ervan overeind staan. Dat was eigenlijk niet het enige dat overeind ging staan, maar omdat het programma nu wat vroeger op de avond wordt uitgezonden, hebben ze dat eruit geknipt.
‘Sabina gaat nooit meer weg’, aldus Fred. Dat lijkt me vooral voor Doete erg leuk om op tv terug te zien. Eerst krijg je wekenlang te horen dat de handrem eraf moet, want meneer is zo geil als een beer. En dan komt er iemand langs met dikke lippen en twee ballonnen in een tuinbroek en hup, je schuift zo door naar het tweede plan.

Timothy was vandaag een stuk minder geil, want Jantje Smit stond aan. Bovendien was het kutweer. Een mooie dag dus om samen schilderijtjes te maken. Devon vond het eigenlijk zonde van zijn tijd op het eiland, maar kreeg na een paar veegjes op het doek toch de smaak te pakken. Hij werd er zelfs emotioneel van omdat het leven hem momenteel toelacht na een zware periode. Homo zijn is niet zo eenvoudig. Al denkt Tim daar anders over, want je bent altijd geil. Behalve als Jantje Smit aanstaat dan.
Devons droom is om ver te komen in de muziek. En als je die vrolijke jongen zo ziet, kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die hem dat niet gunt. Timothy en Michaël dromen vooral over elkaar. Ik zie deze twee dan ook eerder trouwen dan Fred en Doete/Sabina.

Na de kermis even langs de juwelier voor een Cartier-ring en het is geregeld. Ik hoop vooral dat Devon dan komt zingen en dat Wadie de bloemen regelt. En als het feest voorbij is, mag Joost komen opdraven om de gasten weg te jagen.

Tot slot komt er bij Mireille een tweevoudig wereldkampioen darten op bezoek. Volgens Dick zelf is hij een schot in de roos en ook Mireille is enthousiast. Ze geeft hem nu al meer dan twee punten. Dick heeft er liever 180, maar of er nog zoveel punten bijkomen, is maar de vraag. Kasper is er namelijk ook nog. Al is dat eigenlijk een soort Arie in gekke kleren.
Morgen gaat Mireille lunchen met Kasper om Dick beter te leren kennen. Wat een raar programma is het toch. Nog even volhouden, mensen. Volgende week is het afgelopen.

©Rick Evers
pi_221710393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:35 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

©Rick Evers
Bedankt voor dit boekwerk
pi_221710681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:

Dat vroeg ik me ook af...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')