abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221708364
'Heb jij lekker gewandeld ja' het gaat door merg en been :X
pi_221708380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:53 schreef Bever_NL het volgende:
Je zou zeggen dat Iris na 1.5 week toch wel een keertje een kamer vrij zou hebben voor haar gast.
Ook deze laatste gast wordt weer gedumpt op de camping zone.

Ze vindt het helemaal top .....gevolgd door enthousiast gegiechel. Het zal wel eindigen met een 'ik voel geen vonk'
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.
pi_221708388
jaja perry pistache
pi_221708394
Snelle Freddie gaat straks op zijn neus kijken denk ik.
pi_221708406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Snelle Freddie gaat straks op zijn neus kijken denk ik.
;( Gaat niks worden en Doete is een goudklompje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221708414
De dames vragen zich af wat een botanische tuin is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221708417
Devon meldt dat hij erg tevreden is met zichzelf en laat een traantje.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bever_NL op 01-09-2026 22:21:40 ]
pi_221708428
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:59 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.
Zit waarschijnlijk geen kwaad achter maar soms is iets eerlijker wel beter.
pi_221708442
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
De dames vragen zich af wat een botanische tuin is.
Ja, ik dacht even..HUH.. ging ie het ook nog googlen.. _O-
pi_221708493
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
  dinsdag 1 september 2026 @ 22:31:23 #213
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221708598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.
Die dikke treft het tot nu toe niet met haar kandidaten.
pi_221708603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:31 schreef kibo het volgende:

[..]
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.
Die dikke treft het tot nu toe niet met haar kandidaten.
Die moet gewoon een klusjesman inhuren, net als die andere taart.
pi_221708730
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)

......komen er steeds op terug hoe geweldig het nachtegaaltje performde.

Hij kan een leuk moppie zingen (zullen ze in bepaalde kringen vinden)

Persoonlijk, ben ik er zacht gezegd niet zo gek op.
pi_221708796
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)

Joh, voor je het weet zit ie in "Beste zangers" :D

Maar hij heeft wel een gunfactor, dat scheelt.
  woensdag 2 september 2026 @ 09:07:40 #217
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221709798
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef vencodark het volgende:

[..]
Echt hè. :D Hoe krijg je het je bek uit.
Ik hoop dat dat een grapje was
  woensdag 2 september 2026 @ 09:22:06 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221709872
Die darter schijnt een spoor van financiële malversaties achter zich te laten.
Mireille mag wel oppassen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221709901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Ik vindt Iris geen kunstenaar alle schaaltjes borden vazen kopjes zijn het zelfde met die bolletjes.
Inderdaad. Fiscaal geldt iets als kunst (en heeft dan een laag BTW-tarief) als een oplage maximaal 8 stuks heeft.
pi_221709905
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Ik ging met school vroeger naar het prehistorisch kamp in Eindhoven. Ik vind dat echt iets voor Mireille met dat smoezelige haar :D , altijd in slierten en die lappen kleding.
Echt? Vanuit Noord-Holland? :D Ik woonde er om de hoek en ben er nog nooit geweest.
pi_221709929
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:

Ik vind het echt kutmuziek. En op die housewarming stond iedereen die teksten mee te zingen, hoe dan. Verder is Devon wel lief hoor.
pi_221710207
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:07 schreef camilero het volgende:

[..]
Ik hoop dat dat een grapje was
Kan, maar hij trekt er zo’n serieus gezicht bij (de hele tijd eigenlijk) dus ik betwijfel het. Misschien snappen we zijn humor niet. :')
pi_221710375
quote:
Perry, Perry, Perry toch. Dan reis je dat hele roteind naar Spanje om de liefde te vinden en dan doe je een lichtgroene broek aan. Blijf dan gewoon thuis. Dit heeft geen enkele zin zo.
Voor de volledigheid: Perry is de laatste man op de soulfarm van Iris. En hij kwam op een goed moment, want Iris had net haar knutselhok opgeruimd. De eerste indruk is aan beide kanten goed. Perry vindt Iris een aantrekkelijke, mooie vrouw en Iris vindt Perry een leuke man met een mooie huid. Dit is overigens wel allemaal nog vóór de lichtgroene broek, dat wel.
Perry heeft zelf geen kinderen, maar kan zich voorstellen dat je er veel plezier van hebt. Meestal zeggen mensen dat over een hond. Of een cavia. ‘Ja, ze is heel erg lief. We hebben er erg veel plezier van.’ Of over de nieuwe terrasoverkapping. ‘Ja, erg fijn. We hebben er veel plezier van. Zeker tijdens een zwoele zomeravond.’
Ik hoop dat Perry nog snel even geniet, want Iris kennende komen morgen de eerste minpuntjes op de proppen. Hij wordt dan door de gastvrouw vriendelijk verzocht een portie nasi goreng te koken voor Iris’ gezin en dan mag ie zelf in zijn eentje voor de tent de restjes opeten terwijl Iris op camera vertelt dat ze gewoon de klik niet voelt gewoon.

Het is allemaal zo makkelijk, zo’n samenvatting.

En dan hebben we Fred nog niet eens gehad. Waar zal ik beginnen? Bij die auto? Je moet als man wel een gruwelijke hekel aan je kersverse vrouw hebben als je de auto van Fred wil lenen als trouwauto. ‘Kijk eens schat. Speciaal voor jou geregeld. Het wrak van de grootste smeerkees van Bonaire. Als je goed ruikt, ruik je zijn zweet nog. En niet te ver met je voet naar rechts, want daar zit een sinkhole.’
APK kennen ze op Bonaire niet. Tenminste, niet zoals hier in Nederland. Daar op het eiland schoppen ze twee keer tegen het voorbandje en zeggen ze: Ach, Prima Karretje. Een Caribisch APK’tje, noemen ze dat.
Het uitlenen van de auto deed Fred terugdenken aan zijn eigen bruiloft. Dat was op de visafslag op Terschelling. De gasten kregen allemaal een bakje kibbeling. Doete werd er zowaar enthousiast van en zegt misschien wel ‘ja’ als Fred haar vraagt. Als het echt zover komt, hoop ik dat ik ook een uitnodiging krijg. Al is het alleen maar om de trouwgeloftes van Fredje Tonijn te horen.
‘Lief kippetje van me. Daar staan we dan. Ik en jij. Ik vind mezelf erg leuk, maar samen zijn we bijna net zo leuk. Ik kan me onze eerste dag nog goed herinneren. We plasten allebei in de zee en fantaseerden samen over het oneindige van de horizon. In de dagen erna genoot je van mijn barbecues, mijn wijn en mijn aanwezigheid. Ook vond je het heerlijk om mijn tonijn vast te houden al weet je helaas niet zoveel van kunst als ik. Ik hoop dat ik en jij nog veel gaan genieten van alle dingen die ik leuk vind. Ik ga daar in ieder geval erg mijn best voor doen. Dat beloof ik.’

En toen kwam Sabina. Twintig jaar jonger dan de kippenkeizer, maar minstens even handtastelijk. Binnen twee minuten had ze Fred al vaker aangeraakt dan Doete in twee weken. Zijn haartjes gingen ervan overeind staan. Dat was eigenlijk niet het enige dat overeind ging staan, maar omdat het programma nu wat vroeger op de avond wordt uitgezonden, hebben ze dat eruit geknipt.
‘Sabina gaat nooit meer weg’, aldus Fred. Dat lijkt me vooral voor Doete erg leuk om op tv terug te zien. Eerst krijg je wekenlang te horen dat de handrem eraf moet, want meneer is zo geil als een beer. En dan komt er iemand langs met dikke lippen en twee ballonnen in een tuinbroek en hup, je schuift zo door naar het tweede plan.

Timothy was vandaag een stuk minder geil, want Jantje Smit stond aan. Bovendien was het kutweer. Een mooie dag dus om samen schilderijtjes te maken. Devon vond het eigenlijk zonde van zijn tijd op het eiland, maar kreeg na een paar veegjes op het doek toch de smaak te pakken. Hij werd er zelfs emotioneel van omdat het leven hem momenteel toelacht na een zware periode. Homo zijn is niet zo eenvoudig. Al denkt Tim daar anders over, want je bent altijd geil. Behalve als Jantje Smit aanstaat dan.
Devons droom is om ver te komen in de muziek. En als je die vrolijke jongen zo ziet, kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die hem dat niet gunt. Timothy en Michaël dromen vooral over elkaar. Ik zie deze twee dan ook eerder trouwen dan Fred en Doete/Sabina.

Na de kermis even langs de juwelier voor een Cartier-ring en het is geregeld. Ik hoop vooral dat Devon dan komt zingen en dat Wadie de bloemen regelt. En als het feest voorbij is, mag Joost komen opdraven om de gasten weg te jagen.

Tot slot komt er bij Mireille een tweevoudig wereldkampioen darten op bezoek. Volgens Dick zelf is hij een schot in de roos en ook Mireille is enthousiast. Ze geeft hem nu al meer dan twee punten. Dick heeft er liever 180, maar of er nog zoveel punten bijkomen, is maar de vraag. Kasper is er namelijk ook nog. Al is dat eigenlijk een soort Arie in gekke kleren.
Morgen gaat Mireille lunchen met Kasper om Dick beter te leren kennen. Wat een raar programma is het toch. Nog even volhouden, mensen. Volgende week is het afgelopen.

©Rick Evers
pi_221710393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 10:35 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

©Rick Evers
Bedankt voor dit boekwerk
pi_221710681
quote:

Dat vroeg ik me ook af...
pi_221710732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk. :+
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...

Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt
  woensdag 2 september 2026 @ 11:59:29 #227
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221710867
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
daar kan/wil ik me niks bij voorstellen :N
  woensdag 2 september 2026 @ 12:01:31 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221710874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk. :+
Meer een buitenvetter, gezien zijn postuur. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221711032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken? *O*
En dan komen we weer bij onze smoezelige allesweter Fred Flinstone. Komt er opeens een sexy dame binnen met opgespoten lippen waar je niet omheen kunt kijken en een borstvergroting idem dito. Ook haar brons gebruinde velletje vertelt alles over haar leven en wordt gretig bekeken door onze geile beer. Doete wordt even vergeten en die ziet de bui al hangen ondanks dat zij haar rem iets heeft laten vieren. -O-
Iris is weer kirrend enthousiast van haar mooie kandidaat die haar tenminste de juiste vragen stelt. Kijken hoeveel tijd zij deze man geeft, in ieder geval al méér tijd dan de andere kandidaten die hem voorgingen. :O
Timothy kan nog even niet kiezen want ook het jonge zangertje maakt hem blij want wat is dat een lieven jongen zeg. Maar iedereen kan zien dat de liefde al zijn weg heeft gevonden bij de man die financieel al binnen schijnt te zijn. Voor de toekomst nóg meer champagne en kaviaar want dat is waar beiden van houden en het jonge ventje nog nooit van heeft mogen proeven. :N
We eindigen bij onze kasteelvrouwe. Ach, daar gebeurd eigenlijk amper iets. Buiten het gezucht en gesteun en smoezelige haren in het gezicht kan ik niet anders zeggen dan: mens, doe dat haar in een staart! :X
pi_221711874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 12:25 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken? *O*
En dan komen we weer bij onze smoezelige allesweter Fred Flinstone. Komt er opeens een sexy dame binnen met opgespoten lippen waar je niet omheen kunt kijken en een borstvergroting idem dito. Ook haar brons gebruinde velletje vertelt alles over haar leven en wordt gretig bekeken door onze geile beer. Doete wordt even vergeten en die ziet de bui al hangen ondanks dat zij haar rem iets heeft laten vieren. -O-
Iris is weer kirrend enthousiast van haar mooie kandidaat die haar tenminste de juiste vragen stelt. Kijken hoeveel tijd zij deze man geeft, in ieder geval al méér tijd dan de andere kandidaten die hem voorgingen. :O
Timothy kan nog even niet kiezen want ook het jonge zangertje maakt hem blij want wat is dat een lieven jongen zeg. Maar iedereen kan zien dat de liefde al zijn weg heeft gevonden bij de man die financieel al binnen schijnt te zijn. Voor de toekomst nóg meer champagne en kaviaar want dat is waar beiden van houden en het jonge ventje nog nooit van heeft mogen proeven. :N
We eindigen bij onze kasteelvrouwe. Ach, daar gebeurd eigenlijk amper iets. Buiten het gezucht en gesteun en smoezelige haren in het gezicht kan ik niet anders zeggen dan: mens, doe dat haar in een staart! :X
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijn ;)

Net als Iris, dit soort blouses loop je toch niet elke dag in :?
pi_221712231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is niet dat ze lichamelijk zwaar of vies werk doet.
pi_221712276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:

[..]

IJdele mensen met liefde voor kleding bestaan. Die dit op de gewone dinsdag dragen. :Y
  woensdag 2 september 2026 @ 15:37:43 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221712446
quote:
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programma :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221713961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programma :P
Ja, dat had ik ook begrepen. Vraag mij dan weer af hoe ze het verhuurt, alleen kamers zonder wat? Het zijn geen appartementen dacht ik met eigen keuken. Misschien een soort ontbijtbuffet of zoiets voor de gasten. Ze kwam in dit fragmentje met die koffie niet echt als een gastvrouw over.
pi_221714032
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
  woensdag 2 september 2026 @ 20:02:21 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221714040
quote:
4s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Als ik zie hoe hij zich positioneert verbaasd me dat niets.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221714053
quote:
*Gerucht*
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:18:28 #238
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221714192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)
pi_221714261
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:

[..]
Naja, leuk geknutseld wel, beetje als Iris haar kunst. :D
  woensdag 2 september 2026 @ 20:32:47 #240
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 2 september 2026 @ 20:35:14 #241
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221714348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dan ben je geen kunstenaar
SO! Weet je wel over wie je het hebt.
pi_221714358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.
Fred heeft wel meer projecten gedaan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 20:36:50 #243
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221714359
Fred heeft echt bijzonder veel zin
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221714361
Er loopt nog net geen slijmpje uit zijn mondhoek.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:37:46 #245
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
SO! Weet je wel over wie je het hebt.
Vieze Fret :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221714368
Wat is dat voor een onsmakelijk, vies wasbakkie?
pi_221714371
Scheveningen komt vast niet uit een castingbureau

Die reactie van Doete was wel hilarisch gister
Tikje jaloers
  woensdag 2 september 2026 @ 20:40:03 #248
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714376
Doete mag blij zijn dat ze straks van vieze Fret af is _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221714380
Fred denkt ook echt dat hij god's gift tot women is, hoe kan dat nou.
pi_221714386
thomas kan er een kunstje op
pi_221714393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:38 schreef Pisces het volgende:
Scheveningen komt vast niet uit een castingbureau

Die reactie van Doete was wel hilarisch gister
Tikje jaloers
Ik vond het niet een jaloerse reactie meer van WTF komt hier binnen lopen _O-
pi_221714399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
thomas kan er een kunstje op
En wil de dames kneden zodat het perfect is voor deze onwijs knappe man.
pi_221714419
quote:
*Gerucht*
Hij heeft ook 3 maanden voorwaardelijk gekregen voor het in elkaar slaan van zijn toenmalige vriendin.
Geen gerucht.
ROMANES EUNT DOMUS
  woensdag 2 september 2026 @ 20:46:45 #254
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221714420
Hopman, Piljtjesgooier en Madame Mikmak bij elkaar, hoe verzin je t .....
pi_221714427
daddy issues
pi_221714436
De enige man die Iris echt leuk vond had haar gelukkig optijd door.

[ Bericht 4% gewijzigd door Remco op 02-09-2026 21:00:20 ]
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 20:48:39 #257
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221714439
Iris :')
~FEYENOORD~
pi_221714445
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:48 schreef Remco het volgende:
De enige man die Iris echt leuk vond had Iris gelukkig optijd door.
Haha _O_
pi_221714446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:46 schreef kibo het volgende:
Hopman, Piljtjesgooier en Madame Mikmak bij elkaar, hoe verzin je t .....
Wel een gezellige bedoening.
pi_221714453
Iris heeft weer liggen woelen, ach wat sneu weer ;(
pi_221714456
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren

Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo

:')
pi_221714468
Moeten die tent mannen ook met een wc rol ergens in een houten hokje ergens? of mogen ze dan wel naar binnen.
pi_221714475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja

Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo

Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.

hihi
pi_221714490
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja

Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo

Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.
Wat een vreselijk mens die Iris met haar stomme knuttsels.
pi_221714503
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja nou, dat is raar.
Laat hem zelf eens koken

hihi
Ik vraag me af wat er gebeurt als één van die mannen vroeg op is en haar ijskast opentrekt om wat eten te pakken. Lijkt me ook niet de bedoeling bij haar.
pi_221714506
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.
Wat een vreselijk mens die Iris met haar stomme knuttsels.
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zeg :')
pi_221714508
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja nou, dat is raar.
Laat hem zelf eens koken

hihi
Ja :D dat is hoe ze het wil :D
pi_221714514
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:56 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zeg :')
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.
pi_221714515
Iedere vent wordt weg ge-Irisd
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 20:59:47 #270
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221714531
Heeft Paul een enorme kater ofzo
~FEYENOORD~
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 21:02:17 #271
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221714553
Waar zitten we toch naar te kijken joh :')
~FEYENOORD~
pi_221714563
rub my tuna toy in de making
pi_221714571
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zitten we toch naar te kijken joh :')
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 21:05:44 #274
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221714587
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:04 schreef Remco het volgende:

[..]
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.
Het is dat het gefilmd is, anders geloven ze het nooit als je dit vertelt op verjaardagen
~FEYENOORD~
pi_221714595
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Heeft Paul een enorme kater ofzo
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina. _O- Tuincetrum ja gezellig joh
pi_221714596
Tonijn gemaakt van blikjes. Toch wel een grappig ding daar in zee.
pi_221714601
Ik gun Thomas ontzettend een type Anna.
pi_221714604
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
pi_221714606
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina. _O- Tuincetrum ja gezellig joh
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?
pi_221714609
quote:
2s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Tonijn gemaakt van blikjes. Toch wel een grappig ding daar in zee.
Ik vind het echt super tof dat ding _O_
pi_221714610
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:

[..]
_O-
pi_221714617
“Hij is echt een leuke man”

* gezicht betrekt bij de kasteeldame * _O-
Want Mireille wil er liever van af.
pi_221714636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.
ja dat en dan gaan zitten mopperen dat ze niet zit te wachten om een kerel te verzorgen.
Nou ten eerste ze deed het zelf maar ten tweede, hij is toch gast? of niet dan
Ze is eng en een zeikerd.
pi_221714637
quote:

[..]
Zo zeg, dat was een groot stuk saggerijn daar. Hij had meer last van die vrouwen ineens. :o
pi_221714643
quote:

[..]
Nou dan doet hij zich wel heel anders voor zoals we hem zien. Niet gehoord.
pi_221714649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Nou, er kwam achteraan, dat ze er als ze de zijne was er toch wel mee op moest houden.. _O-
pi_221714658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Van hem is er ook wel eens iets rondgestuurd. Ik denk een dickpic van zichzelf die iemand anders in een groeps app heeft geknald :P
pi_221714665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
rub my tuna toy in de making
Hoorde ik vieze Fredje nou zeggen tegen Doete: "pas op dat je broekje niet afzakt?"
pi_221714683
quote:

[..]
Ik zag wel zo'n tekstballontje boven zijn hoofd met doodshoofdjes botten en uitroeptekens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 02-09-2026 21:27:13 ]
pi_221714687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoorde ik vieze Fredje nou zeggen tegen Doete: "pas op dat je broekje niet afzakt?"
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekje
pi_221714695
Het is een wonder. Iris is blij met iets. Zodra ze het meent hinnikt ze niet :D
pi_221714704
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred.. :D
pi_221714712
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred.. :D
Idd.
Die Friezen zitten vol met passie. @maxi-mus
pi_221714717
Paul is geen actief persoon. Dus is chagrijnig. _O-
pi_221714727
Paul is chagrijn , zit met Marjo? in zijn hoofd?
  woensdag 2 september 2026 @ 21:27:06 #296
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221714729
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Paul is geen actief persoon. Dus is chagrijnig. _O-
Zat eerder al als een zoutzak op z'n grasmaaier
pi_221714737
"Het is oprecht heel leuk." Paul :r
pi_221714750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekje
Het verkleinwoordje maakt het extra viezig ;(
pi_221714751
Krijgen we nu weer de gebruikelijke “ik moet helaas afscheid nemen”.
Gevolgd door:
“Oh ik ben blij dat we er dan hetzelfde instaan”

Bij Paul :') al die vrouwen willen weg
pi_221714789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Perry moet die vriendin van haar versieren. Beter
  woensdag 2 september 2026 @ 21:34:36 #301
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714791
Kasper en Dick zijn leuk samen :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: