Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:53 schreef Bever_NL het volgende:
Je zou zeggen dat Iris na 1.5 week toch wel een keertje een kamer vrij zou hebben voor haar gast.
Ook deze laatste gast wordt weer gedumpt op de camping zone.
Ze vindt het helemaal top .....gevolgd door enthousiast gegiechel. Het zal wel eindigen met een 'ik voel geen vonk'
quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Snelle Freddie gaat straks op zijn neus kijken denk ik.
Zit waarschijnlijk geen kwaad achter maar soms is iets eerlijker wel beter.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind Iris echt steeds minder sympathiek. Constant die lieve facade die ze opzet. Komt gewoon niet oprecht over.
Ja, ik dacht even..HUH.. ging ie het ook nog googlen..quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
De dames vragen zich af wat een botanische tuin is.
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
Die moet gewoon een klusjesman inhuren, net als die andere taart.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel heel grappig.
Die dikke treft het tot nu toe niet met haar kandidaten.
Joh, voor je het weet zit ie in "Beste zangers"quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)
......komen er steeds op terug hoe geweldig het nachtegaaltje performde.
Hij kan een leuk moppie zingen (zullen ze in bepaalde kringen vinden)
Persoonlijk, ben ik er zacht gezegd niet zo gek op.
Ik hoop dat dat een grapje wasquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè.Hoe krijg je het je bek uit.
Inderdaad. Fiscaal geldt iets als kunst (en heeft dan een laag BTW-tarief) als een oplage maximaal 8 stuks heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Ik vindt Iris geen kunstenaar alle schaaltjes borden vazen kopjes zijn het zelfde met die bolletjes.
Echt? Vanuit Noord-Holland?quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
Ik ging met school vroeger naar het prehistorisch kamp in Eindhoven. Ik vind dat echt iets voor Mireille met dat smoezelige haar, altijd in slierten en die lappen kleding.
Ik vind het echt kutmuziek. En op die housewarming stond iedereen die teksten mee te zingen, hoe dan. Verder is Devon wel lief hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:53 schreef Bever_NL het volgende:
Ze zijn al dagenlang Devon z'n zang carrierre aan het pluggen (zodat hij er nog iets aan overhoudt)
......komen er steeds op terug hoe geweldig het nachtegaaltje performde.
Hij kan een leuk moppie zingen (zullen ze in bepaalde kringen vinden)
Persoonlijk, ben ik er zacht gezegd niet zo gek op.
Kan, maar hij trekt er zo’n serieus gezicht bij (de hele tijd eigenlijk) dus ik betwijfel het. Misschien snappen we zijn humor niet.quote:
quote:Perry, Perry, Perry toch. Dan reis je dat hele roteind naar Spanje om de liefde te vinden en dan doe je een lichtgroene broek aan. Blijf dan gewoon thuis. Dit heeft geen enkele zin zo.
Voor de volledigheid: Perry is de laatste man op de soulfarm van Iris. En hij kwam op een goed moment, want Iris had net haar knutselhok opgeruimd. De eerste indruk is aan beide kanten goed. Perry vindt Iris een aantrekkelijke, mooie vrouw en Iris vindt Perry een leuke man met een mooie huid. Dit is overigens wel allemaal nog vóór de lichtgroene broek, dat wel.
Perry heeft zelf geen kinderen, maar kan zich voorstellen dat je er veel plezier van hebt. Meestal zeggen mensen dat over een hond. Of een cavia. ‘Ja, ze is heel erg lief. We hebben er erg veel plezier van.’ Of over de nieuwe terrasoverkapping. ‘Ja, erg fijn. We hebben er veel plezier van. Zeker tijdens een zwoele zomeravond.’
Ik hoop dat Perry nog snel even geniet, want Iris kennende komen morgen de eerste minpuntjes op de proppen. Hij wordt dan door de gastvrouw vriendelijk verzocht een portie nasi goreng te koken voor Iris’ gezin en dan mag ie zelf in zijn eentje voor de tent de restjes opeten terwijl Iris op camera vertelt dat ze gewoon de klik niet voelt gewoon.
Het is allemaal zo makkelijk, zo’n samenvatting.
En dan hebben we Fred nog niet eens gehad. Waar zal ik beginnen? Bij die auto? Je moet als man wel een gruwelijke hekel aan je kersverse vrouw hebben als je de auto van Fred wil lenen als trouwauto. ‘Kijk eens schat. Speciaal voor jou geregeld. Het wrak van de grootste smeerkees van Bonaire. Als je goed ruikt, ruik je zijn zweet nog. En niet te ver met je voet naar rechts, want daar zit een sinkhole.’
APK kennen ze op Bonaire niet. Tenminste, niet zoals hier in Nederland. Daar op het eiland schoppen ze twee keer tegen het voorbandje en zeggen ze: Ach, Prima Karretje. Een Caribisch APK’tje, noemen ze dat.
Het uitlenen van de auto deed Fred terugdenken aan zijn eigen bruiloft. Dat was op de visafslag op Terschelling. De gasten kregen allemaal een bakje kibbeling. Doete werd er zowaar enthousiast van en zegt misschien wel ‘ja’ als Fred haar vraagt. Als het echt zover komt, hoop ik dat ik ook een uitnodiging krijg. Al is het alleen maar om de trouwgeloftes van Fredje Tonijn te horen.
‘Lief kippetje van me. Daar staan we dan. Ik en jij. Ik vind mezelf erg leuk, maar samen zijn we bijna net zo leuk. Ik kan me onze eerste dag nog goed herinneren. We plasten allebei in de zee en fantaseerden samen over het oneindige van de horizon. In de dagen erna genoot je van mijn barbecues, mijn wijn en mijn aanwezigheid. Ook vond je het heerlijk om mijn tonijn vast te houden al weet je helaas niet zoveel van kunst als ik. Ik hoop dat ik en jij nog veel gaan genieten van alle dingen die ik leuk vind. Ik ga daar in ieder geval erg mijn best voor doen. Dat beloof ik.’
En toen kwam Sabina. Twintig jaar jonger dan de kippenkeizer, maar minstens even handtastelijk. Binnen twee minuten had ze Fred al vaker aangeraakt dan Doete in twee weken. Zijn haartjes gingen ervan overeind staan. Dat was eigenlijk niet het enige dat overeind ging staan, maar omdat het programma nu wat vroeger op de avond wordt uitgezonden, hebben ze dat eruit geknipt.
‘Sabina gaat nooit meer weg’, aldus Fred. Dat lijkt me vooral voor Doete erg leuk om op tv terug te zien. Eerst krijg je wekenlang te horen dat de handrem eraf moet, want meneer is zo geil als een beer. En dan komt er iemand langs met dikke lippen en twee ballonnen in een tuinbroek en hup, je schuift zo door naar het tweede plan.
Timothy was vandaag een stuk minder geil, want Jantje Smit stond aan. Bovendien was het kutweer. Een mooie dag dus om samen schilderijtjes te maken. Devon vond het eigenlijk zonde van zijn tijd op het eiland, maar kreeg na een paar veegjes op het doek toch de smaak te pakken. Hij werd er zelfs emotioneel van omdat het leven hem momenteel toelacht na een zware periode. Homo zijn is niet zo eenvoudig. Al denkt Tim daar anders over, want je bent altijd geil. Behalve als Jantje Smit aanstaat dan.
Devons droom is om ver te komen in de muziek. En als je die vrolijke jongen zo ziet, kan ik me niet voorstellen dat er iemand is die hem dat niet gunt. Timothy en Michaël dromen vooral over elkaar. Ik zie deze twee dan ook eerder trouwen dan Fred en Doete/Sabina.
Na de kermis even langs de juwelier voor een Cartier-ring en het is geregeld. Ik hoop vooral dat Devon dan komt zingen en dat Wadie de bloemen regelt. En als het feest voorbij is, mag Joost komen opdraven om de gasten weg te jagen.
Tot slot komt er bij Mireille een tweevoudig wereldkampioen darten op bezoek. Volgens Dick zelf is hij een schot in de roos en ook Mireille is enthousiast. Ze geeft hem nu al meer dan twee punten. Dick heeft er liever 180, maar of er nog zoveel punten bijkomen, is maar de vraag. Kasper is er namelijk ook nog. Al is dat eigenlijk een soort Arie in gekke kleren.
Morgen gaat Mireille lunchen met Kasper om Dick beter te leren kennen. Wat een raar programma is het toch. Nog even volhouden, mensen. Volgende week is het afgelopen.
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
daar kan/wil ik me niks bij voorstellenquote:Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...
Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
Meer een buitenvetter, gezien zijn postuur.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken?quote:Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...
Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijnquote:Op woensdag 2 september 2026 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken?![]()
En dan komen we weer bij onze smoezelige allesweter Fred Flinstone. Komt er opeens een sexy dame binnen met opgespoten lippen waar je niet omheen kunt kijken en een borstvergroting idem dito. Ook haar brons gebruinde velletje vertelt alles over haar leven en wordt gretig bekeken door onze geile beer. Doete wordt even vergeten en die ziet de bui al hangen ondanks dat zij haar rem iets heeft laten vieren.![]()
Iris is weer kirrend enthousiast van haar mooie kandidaat die haar tenminste de juiste vragen stelt. Kijken hoeveel tijd zij deze man geeft, in ieder geval al méér tijd dan de andere kandidaten die hem voorgingen.![]()
Timothy kan nog even niet kiezen want ook het jonge zangertje maakt hem blij want wat is dat een lieven jongen zeg. Maar iedereen kan zien dat de liefde al zijn weg heeft gevonden bij de man die financieel al binnen schijnt te zijn. Voor de toekomst nóg meer champagne en kaviaar want dat is waar beiden van houden en het jonge ventje nog nooit van heeft mogen proeven.
We eindigen bij onze kasteelvrouwe. Ach, daar gebeurd eigenlijk amper iets. Buiten het gezucht en gesteun en smoezelige haren in het gezicht kan ik niet anders zeggen dan: mens, doe dat haar in een staart!![]()
Waarom niet? Het is niet dat ze lichamelijk zwaar of vies werk doet.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijn
Net als Iris, dit soort blouses loop je toch niet elke dag in
IJdele mensen met liefde voor kleding bestaan. Die dit op de gewone dinsdag dragen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijn
Net als Iris, dit soort blouses loop je toch niet elke dag in
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programmaquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
Ja, dat had ik ook begrepen. Vraag mij dan weer af hoe ze het verhuurt, alleen kamers zonder wat? Het zijn geen appartementen dacht ik met eigen keuken. Misschien een soort ontbijtbuffet of zoiets voor de gasten. Ze kwam in dit fragmentje met die koffie niet echt als een gastvrouw over.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programma
Als ik zie hoe hij zich positioneert verbaasd me dat niets.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)quote:Op woensdag 2 september 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.
Naja, leuk geknutseld wel, beetje als Iris haar kunst.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)
Fred heeft wel meer projecten gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.
Vieze Fretquote:Op woensdag 2 september 2026 20:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
SO! Weet je wel over wie je het hebt.
Ik vond het niet een jaloerse reactie meer van WTF komt hier binnen lopenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:38 schreef Pisces het volgende:
Scheveningen komt vast niet uit een castingbureau
Die reactie van Doete was wel hilarisch gister
Tikje jaloers
En wil de dames kneden zodat het perfect is voor deze onwijs knappe man.quote:
Hij heeft ook 3 maanden voorwaardelijk gekregen voor het in elkaar slaan van zijn toenmalige vriendin.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
*Gerucht*
Hahaquote:Op woensdag 2 september 2026 20:48 schreef Remco het volgende:
De enige man die Iris echt leuk vond had Iris gelukkig optijd door.
Wel een gezellige bedoening.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:46 schreef kibo het volgende:
Hopman, Piljtjesgooier en Madame Mikmak bij elkaar, hoe verzin je t .....
Ja nou, dat is raar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren
Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
Ik stond vanochtend op
En toen dacht ik
Hihi ja
Ik stond een boterham te smeren
Als ik met hem ben
Dan denk ik
Wacht even
En denk ik huh
Hoezo
Ik vraag me af wat er gebeurt als één van die mannen vroeg op is en haar ijskast opentrekt om wat eten te pakken. Lijkt me ook niet de bedoeling bij haar.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.
hihi
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zegquote:Op woensdag 2 september 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is aan het hosten, ja ammehoela hij is je gast. Of je zet iemand in de keuken en mag hij het bij de tent opeten.
Wat een vreselijk mens die Iris met haar stomme knuttsels.
Jaquote:Op woensdag 2 september 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is raar.
Een boterham smeren voor een vent.
Laat hem zelf eens koken
En opeten voor zijn tent.
hihi
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ze is chagrijnig en lui, ze wil na zoveel gasten niet meer. Nou meid, dit is je laatste. Breng het nog even op zeg
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zitten we toch naar te kijken joh
Het is dat het gefilmd is, anders geloven ze het nooit als je dit vertelt op verjaardagenquote:Op woensdag 2 september 2026 21:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Als maker moet dat toch goud zijn. Dat je zo'n scène kan filmen waar 3 mensen met een blikken vis gaan zwemmen.
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.quote:
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De ware aard komt boven bij Paul, de haarscheurtjes met ergernis door Karina.Tuincetrum ja gezellig joh
Ik vind het echt super tof dat dingquote:Op woensdag 2 september 2026 21:07 schreef NoCigar het volgende:
Tonijn gemaakt van blikjes. Toch wel een grappig ding daar in zee.
quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoorde ik hem nou 'kanker op met je geraniums' mompelen?
ja dat en dan gaan zitten mopperen dat ze niet zit te wachten om een kerel te verzorgen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze smeert dat broodje toch ook voor hem zonder dat hij daar om vroeg.
Zo zeg, dat was een groot stuk saggerijn daar. Hij had meer last van die vrouwen ineens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou dan doet hij zich wel heel anders voor zoals we hem zien. Niet gehoord.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou, er kwam achteraan, dat ze er als ze de zijne was er toch wel mee op moest houden..quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Van hem is er ook wel eens iets rondgestuurd. Ik denk een dickpic van zichzelf die iemand anders in een groeps app heeft geknaldquote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Thomas zou het wel leuk vinden, zo’n verhaal in de voetbalkantine, dat je een vriendin hebt met aparte content. Voelt hij zich het mannetje.
Ik zag wel zo'n tekstballontje boven zijn hoofd met doodshoofdjes botten en uitroeptekens.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekjequote:Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoorde ik vieze Fredje nou zeggen tegen Doete: "pas op dat je broekje niet afzakt?"
Idd.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
Zat eerder al als een zoutzak op z'n grasmaaierquote:Op woensdag 2 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Paul is geen actief persoon. Dus is chagrijnig.
Het verkleinwoordje maakt het extra viezigquote:Op woensdag 2 september 2026 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets dergelijks ja ik hoorde ook iets over een broekje
Perry moet die vriendin van haar versieren. Beterquote:Op woensdag 2 september 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Moet je Iris haar stijve gedans eens vergelijken met wat Doete deed op de dansvloer met Fred..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |