abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221710732
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk. :+
Ik denk dat er niet veel lagen aanwezig zijn. Ik vind hem vooral saai...

Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt
  woensdag 2 september 2026 @ 11:59:29 #227
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221710867
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
daar kan/wil ik me niks bij voorstellen :N
  woensdag 2 september 2026 @ 12:01:31 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221710874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk. :+
Meer een buitenvetter, gezien zijn postuur. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221711032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Of het is een gevalletje Jambers:.. overdag is hij een rustige goeie zitzak, maar 's avonds veranderd hij in een woeste halfnaakte tarzan in een leren string die de dames over de knie legt [ link | afbeelding ]
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken? *O*
En dan komen we weer bij onze smoezelige allesweter Fred Flinstone. Komt er opeens een sexy dame binnen met opgespoten lippen waar je niet omheen kunt kijken en een borstvergroting idem dito. Ook haar brons gebruinde velletje vertelt alles over haar leven en wordt gretig bekeken door onze geile beer. Doete wordt even vergeten en die ziet de bui al hangen ondanks dat zij haar rem iets heeft laten vieren. -O-
Iris is weer kirrend enthousiast van haar mooie kandidaat die haar tenminste de juiste vragen stelt. Kijken hoeveel tijd zij deze man geeft, in ieder geval al méér tijd dan de andere kandidaten die hem voorgingen. :O
Timothy kan nog even niet kiezen want ook het jonge zangertje maakt hem blij want wat is dat een lieven jongen zeg. Maar iedereen kan zien dat de liefde al zijn weg heeft gevonden bij de man die financieel al binnen schijnt te zijn. Voor de toekomst nóg meer champagne en kaviaar want dat is waar beiden van houden en het jonge ventje nog nooit van heeft mogen proeven. :N
We eindigen bij onze kasteelvrouwe. Ach, daar gebeurd eigenlijk amper iets. Buiten het gezucht en gesteun en smoezelige haren in het gezicht kan ik niet anders zeggen dan: mens, doe dat haar in een staart! :X
pi_221711874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 12:25 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Waar onze zelfbenoemde kunstenaar nogal respectloos met vrouwen omgaat kan het bij Paul nooit fout gaan want Paul bewonderd elke vrouw die door zijn poort heen loopt. Paul kan niet kiezen en dat is een groot probleem want telkens als hij met veel tranen iemand wegstuurt voelt hij zich schuldig tot op het bot. Misschien moet hij deze 2 dan maar houden en het een beetje gezelliger gaan maken? *O*
En dan komen we weer bij onze smoezelige allesweter Fred Flinstone. Komt er opeens een sexy dame binnen met opgespoten lippen waar je niet omheen kunt kijken en een borstvergroting idem dito. Ook haar brons gebruinde velletje vertelt alles over haar leven en wordt gretig bekeken door onze geile beer. Doete wordt even vergeten en die ziet de bui al hangen ondanks dat zij haar rem iets heeft laten vieren. -O-
Iris is weer kirrend enthousiast van haar mooie kandidaat die haar tenminste de juiste vragen stelt. Kijken hoeveel tijd zij deze man geeft, in ieder geval al méér tijd dan de andere kandidaten die hem voorgingen. :O
Timothy kan nog even niet kiezen want ook het jonge zangertje maakt hem blij want wat is dat een lieven jongen zeg. Maar iedereen kan zien dat de liefde al zijn weg heeft gevonden bij de man die financieel al binnen schijnt te zijn. Voor de toekomst nóg meer champagne en kaviaar want dat is waar beiden van houden en het jonge ventje nog nooit van heeft mogen proeven. :N
We eindigen bij onze kasteelvrouwe. Ach, daar gebeurd eigenlijk amper iets. Buiten het gezucht en gesteun en smoezelige haren in het gezicht kan ik niet anders zeggen dan: mens, doe dat haar in een staart! :X
Dat zal ze vast wel doen als er geen camera's op haar gericht zijn ;)

Net als Iris, dit soort blouses loop je toch niet elke dag in :?
pi_221712231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is niet dat ze lichamelijk zwaar of vies werk doet.
pi_221712276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:28 schreef Blues het volgende:

[..]

IJdele mensen met liefde voor kleding bestaan. Die dit op de gewone dinsdag dragen. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 2 september 2026 @ 15:37:43 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221712446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat kasteel van Mireille, kennelijk ook zonder ontbijt want ze kon niet eens een blad met twee kopjes koffie zonder morsen serveren. Ze zei ook zo iets, ben niet van de bediening.
Die darterkoning lijkt mij een bal gehakt.
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programma :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221713961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Er wordt een beetje fast and loose gespeeld met het begrip "B&B" voor dit programma :P
Ja, dat had ik ook begrepen. Vraag mij dan weer af hoe ze het verhuurt, alleen kamers zonder wat? Het zijn geen appartementen dacht ik met eigen keuken. Misschien een soort ontbijtbuffet of zoiets voor de gasten. Ze kwam in dit fragmentje met die koffie niet echt als een gastvrouw over.
pi_221714032
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
  woensdag 2 september 2026 @ 20:02:21 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221714040
quote:
4s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Gerucht, dartkampioen Dick is een notoire oplichter die constant op de vlucht is voor schuldeisers, woedende exen en vast nog veel meer.
*Gerucht*
Als ik zie hoe hij zich positioneert verbaasd me dat niets.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221714053
quote:
4s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:01 schreef NoCigar het volgende:
*Gerucht*
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:18:28 #238
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221714192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh haha, nog een gerucht, Fred laat die bronzen tonijnen door iemand in Nederland maken en slijpt ze alleen wat af en verkoopt ze dan weer. Meneer de 'kunstenaar'.
Ja maar hij maakt de mallen wel zelf (heb ik ergens gelezen)
pi_221714261
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:

[..]
Naja, leuk geknutseld wel, beetje als Iris haar kunst. :D
  woensdag 2 september 2026 @ 20:32:47 #240
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:18 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 2 september 2026 @ 20:35:14 #241
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221714348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dan ben je geen kunstenaar
SO! Weet je wel over wie je het hebt.
pi_221714358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dan ben je geen kunstenaar, althans alleen een beetje malletjes maken maakt iemand geen kunstenaar.
Fred heeft wel meer projecten gedaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 20:36:50 #243
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221714359
Fred heeft echt bijzonder veel zin
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221714361
Er loopt nog net geen slijmpje uit zijn mondhoek.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:37:46 #245
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
SO! Weet je wel over wie je het hebt.
Vieze Fret :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221714368
Wat is dat voor een onsmakelijk, vies wasbakkie?
pi_221714371
Scheveningen komt vast niet uit een castingbureau

Die reactie van Doete was wel hilarisch gister
Tikje jaloers
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:40:03 #248
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221714376
Doete mag blij zijn dat ze straks van vieze Fret af is _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221714380
Fred denkt ook echt dat hij god's gift tot women is, hoe kan dat nou.
pi_221714386
thomas kan er een kunstje op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')