Er staat voornamelijk Veuve Clicquot... Over klokken en klepels gesproken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het feit dat er Moët geschonken is en niet minimaal Dom Pérignon, zegt ook wat over Timothy. Zo'n typische wannabee. Hij heeft de elitaire klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt
Zuur? Het is simpele humor. Je moet er van houden. Net als de platte grappen van Timottie. Niet mijn ding.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie dit niet grappig vindt geschreven is echt wel zuur hoor..
Ga er alleen geen schrijfcursus bij volgen.![]()
Wel eens. Hoe hij die hele gevoelige jongen (Wadie?) weg heeft gestuurd toen, heel lief. Onderbouwd en wel. Maar op een zachte manier.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk is Timottee de kandidaat van het seizoen die me nog het meeste meevalt. Heel sociaal en begripvol, rustig, bepaalde humor (niet altijd uitgesproken, maar zichtbaar aan de blik in zijn ogen). Mag hem wel. En ach, wie het breed heeft laat het breed hangen. Het is nou eenmaal een andere wereld dan waar de meesten van ons in leven.
Sorry, zag alleen de titel erbovenquote:Op dinsdag 1 september 2026 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er staat voornamelijk Veuve Clicquot... Over klokken en klepels gesproken.
Het is jammer dat de facade zo irritant is. Maar heeft wel een hoog entertainmentgehalte voor het programma, net als Gordon & Joling.quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:05 schreef camilero het volgende:
[..]
Stiekem is Timmetie best een goeie jongen, achter die facade
42 is de mening van het internet. Een leeftijd mag niet, maar oud-voetballer of wereldkampioen darts dat is nogal belangrijk om te vermeldenquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:20 schreef Remco het volgende:
Wat raar dat er geen leeftijd bij die Anna staat bij die gesprekjes tegen de camera.
Sowieso. En ik smelt toch wel een beetje van die mooie lach en dat Amsterdams.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wel eens. Hoe hij die hele gevoelige jongen (Wadie?) weg heeft gestuurd toen, heel lief. Onderbouwd en wel. Maar op een zachte manier.
Dikke punten verdiend.
Nee dat was die vrouw bij Klaas, die was nog niet eens een uur binnenquote:
Maar die had wel een mooi hartje op de auto gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat was die vrouw bij Klaas, die was nog niet eens een uur binnen
Ik had 2 weken geleden een rondleiding bij Veuve Cliquot in Reims (niet te verwarren met Moëtquote:
Tegenwoordig zijn er vrouwen van dik in de 40 die nog zwanger worden, haar meteen afschrijven op haar leeftijd is dus niet zo kies. Eline is toch ook ongeveer even oud? Daar zegt niemand dat het niet meer kan.quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
Nou die influencer Anna is duidelijk van Insta geplukt lijkt me.
Kindjes maken met de knapperd zit er al niet meer in qua leeftijd.
Joost! Hoi en DoeiHoe Michaël en Timothy met elkaar omgaan zie je al dat ze veel meer met elkaar gedaan hebben delen dan wij zien.
En wat een lieverd is Devon!
Arie, jongen, ga nou maar. Vind m steeds zieliger worden. Met zijn 'grapjes'die nooit landen
Het is dus niet Moët, maar Veuve Cliquot.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het feit dat er Moët geschonken is en niet minimaal Dom Pérignon, zegt ook wat over Timothy. Zo'n typische wannabee. Hij heeft de elitaire klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt
Ja ik ben ook spuit 11, deze hele pagina gemistquote:Op dinsdag 1 september 2026 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, in de winter bij Klaas was er nog een snellere. Die had bij wijze van spreken de koffers nog in de auto liggen.
Oh, dat was al geconstateerd zie ik nu. Dat krijg je als je direct reageert voor je de rest hebt gelezen.
Ja die was al helemaal overtuigd dat het de liefde van haar leven was, dat maakte het nog pijnlijker allemaalquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar die had wel een mooi hartje op de auto gemaakt
Nou niet kies... het is mijn mening, mss had ik dat er duidelijker bij moeten zetten, ik ben overigens zelf een kinT van een 'oudere' moeder.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:13 schreef MaJo het volgende:
Tegenwoordig zijn er vrouwen van dik in de 40 die nog zwanger worden, haar meteen afschrijven op haar leeftijd is dus niet zo kies. Eline is toch ook ongeveer even oud? Daar zegt niemand dat het niet meer kan.
Je bent niet de enige die het zegt, ik lees het steeds weer. Dat verbaast me een beetje. En "het zit er niet meer in" klinkt toch wat stelliger dan een mening jaquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou niet kies... het is mijn mening, mss had ik dat er duidelijker bij moeten zetten, ik ben overigens zelf een kinT van een 'oudere' moeder.
Er zitten ook wel wat meer gezondheidsrisico's voor moeder en kind aan vast dan als je jonger bent.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:19 schreef MaJo het volgende:
Je bent niet de enige die het zegt, ik lees het steeds weer. Dat verbaast me een beetje. En "het zit er niet meer in" klinkt toch wat stelliger dan een mening ja
Absoluutquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Er zitten ook wel wat meer gezondheidsrisico's voor moeder en kind aan vast dan als je jonger bent.
Maar ieder zijn keus heIk heb daar niks mee te maken
Biologisch gezien is het minder "wenselijk", risico's nemen na het 40-ste levensjaar ook toe.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het zegt, ik lees het steeds weer. Dat verbaast me een beetje. En "het zit er niet meer in" klinkt toch wat stelliger dan een mening ja
Ik denk (hoop voor hem) dat hij het allemaal niet zo serieus neemt en dat het "kijk mij eens de big spender uithangen" echt een beetje een spelletje is voor de camera, wellicht ingefluisterd door de redactie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is jammer dat de facade zo irritant is. Maar heeft wel een hoog entertainmentgehalte voor het programma, net als Gordon & Joling.
Dat zou helemaal lachen zijn, alle lege flessen van het afgelopen jaar even op die tafel gezet, hahahahaquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:02 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik denk (hoop voor hem) dat hij het allemaal niet zo serieus neemt en dat het "kijk mij eens de big spender uithangen" echt een beetje een spelletje is voor de camera, wellicht ingefluisterd door de redactie.
Een hele lading Freixenet-flessen met aan de buitenkant een rijtje Veuve Cliquotquote:Op dinsdag 1 september 2026 13:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachen zijn, alle lege flessen van het afgelopen jaar even op die tafel gezet, hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Ook Thomas krijgt z’n levelings (Mexx) meteen als eerste. Idd een beetje regie zal er misschien wel in zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind dat Timothy wel heel netjes afscheid neemt van zijn gasten.
Ik vraag mij alleen af of het beloop van de bezoekingen niet een beetje gestuurd zijn door de redactie om wat meer spanning te geven voor de kijkcijfers.
Bijvoorbeeld : waarom kwam Michael als eerste bij Timothy terwijl hij van tevoren wist dat hij een bruiloft had op Curacao.? Kon hij niet eerst naar zijn bruiloft gaan en dan pas verschijnen bij Timothy ?
Daarna zijn er nog meer kandidaten geweest dus Michael had ook 1 van de laatste kunnen zijn .
Hoe zou het zijn geweest als die Joost er al was als kandidaat en dan Timothy als laatste kwam , dus omgekeerd ?
Zou Timothy Michael dan naar huis hebben gestuurd omdat hij geen drama zou willen?
Is voor mij allemaal echt te toevallig dat het zo gelopen is om mooie spannende tv te maken .
Devon lijkt mij trouwens heel lief .
Paul ziet er meer uit als een vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef Pisces het volgende:
Nog nooit zo’n aantrekkelijke vrachtwagenchauffeur gezien. Lijkt wel een model.
Te grijs dan eigenlijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Paul ziet er meer uit als een vrachtwagenchauffeur
Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Knapperd die Perry. Hihi Iris zal wel blij zijn.
Hij loopt straks kwijlend achter die nieuwe aan, benieuwd hoe Doete daar op reageert.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Fred die verwacht dat de vrouwen binnen een week bij hem in bed liggen, wat een knuppel die vent
Ik ken niet zoveel vrachtwagenchauffeurs eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef Pisces het volgende:
Nog nooit zo’n aantrekkelijke vrachtwagenchauffeur gezien. Lijkt wel een model.
Zonde, ik vind Doete echt een hele leuke vrouw die ook wel wat tegengas durft te geven. Ze hebben ook lol met elkaar dat is grappig om te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij loopt straks kwijlend achter die nieuwe aan, benieuwd hoe Doete daar op reageert.
Nou er zitten vaak wel wat zwaargewichten achter het stuur, is ook lastig natuurlijk al die gehaktballen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:51 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel vrachtwagenchauffeurs eigenlijk.
Daarom ben ik benieuwd of Doete het pikt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde, ik vind Doete echt een hele leuke vrouw die ook wel wat tegengas durft te geven. Ze hebben ook lol met elkaar dat is grappig om te zien.
Echt hè.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie krijgt nu de kans om zijn leven met een wereldkampioen te delen.....
Wereldkampioen pijltjes gooien ook nogquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wie krijgt nu de kans om zijn leven met een wereldkampioen te delen.....
Mwa, misschien ook een beetje zoals Arie: er moet toch wel ìets meer gebeuren wil je nu ook iets van toekomst zien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Fred die verwacht dat de vrouwen binnen een week bij hem in bed liggen, wat een knuppel die vent
Arie is er voor m’n gevoel al een maand. Doete net een week (omdat ze zelf de dagen opnoemt weet ik dat iets nauwkeuriger).quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mwa, misschien ook een beetje zoals Arie: er moet toch wel ìets meer gebeuren wil je nu ook iets van toekomst zien.
quote:
Jawel, hij is 29 zegt ie steedsquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
47, Fred heeft daar niet eens de energie voor joh
Goed dat ze meteen even duidelijk maakte dat ze geen typische Haagse tokkie is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
Geboren en getogen en opgespoten Hagenees.
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijkquote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Mooi gezicht ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Nee vind hem ook niet lelijk, en hij heeft best een sympathiek gezicht.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nouuuuu..... maar ik vind hem niet lelijk
Wauw, wat een compliment!quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
In de auto als ik alleen de ogen van Paul zie is het soms heeeeeeel snel gezien even Richard Gere. Heel snel gezien dan.
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet wat Caroline Jr. met Fred moet. Of wil ze gewoon op tv?
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
Mijn hemel die SabineTT waardig en ze lijkt op een tonijn.
Ja dat denk ik ook wel maar ze ziet er zo toegetakeld uit, zonder die poespas was ze waarschijnlijk een stuk mooier.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.
Misschien dat ze me daarom meevalt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel maar ze ziet er zo toegetakeld uit, zonder die poespas was ze waarschijnlijk een stuk mooier.
Hagenezen zijn echt in bijna elk programma leuk en sociaal (First Dates).quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, slechts afgaande op de introductie.
Ze heeft een hinnik achter elke zin.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef Pisces het volgende:
Oh nu krijgen we de act dat ze volhoudt hoe leuk het is hihihihi en tegen de camera wat anders.
Ik heb net zitten kijken en weet het even niet meer met hem, en hij ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Ik heb Paul nog niet zoveel intelligents horen zeggen nee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
Ik weet niet of Paul nou vrij simpel is of een echte binnenvetter. Allebei kan ook natuurlijk.
Scheveningen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hagenezen zijn echt in bijna elk programma leuk en sociaal (First Dates).
Kwam Arie ook uit Den Haag?
Dochter van Carolinequote:Op dinsdag 1 september 2026 21:54 schreef Pisces het volgende:
Ja ik snap dat je kippenvel voelt, Fred. Ze had je dochter kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |