Dat slijmerige Franse eten is echt ruim minder dan happen met kilo's knoflook, sorry not sorry. Een baguette is wel uitstekend jaquote:Op zondag 12 juli 2026 11:40 schreef Richestorags het volgende:
Baguette > Pan.
Coq au Vin > Paella.
M.a.w. ik wil dat die Fransozen winnen.
3x speler van de wedstrijdquote:Op zondag 12 juli 2026 13:15 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geef Spanje niet veel kans eigenlijk. Simpele 2-0. Yamal heeft het helaas niet dit WK.
Leuk dat je het vraagt.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je misschien vertellen waarom je die andere pot niet meekijkt?
Bijslapen.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:07 schreef Lenny77 het volgende:
Geen voetbal?![]()
Deze avond heeft geen doel meer
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 12 juli 2026 22:07 schreef Lenny77 het volgende:
Geen voetbal?![]()
Deze avond heeft geen doel meer
Geen idee...quote:
Je had nu ook bij de Editors kunnen staan in Brugge.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen idee...![]()
Ik niets meer alleszins.. moet gaan slapen..
Tot morgen allemaal
Genoeg drugs waarna je pas morgen om 21:00 ontwaakt.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja, dit is morgen pas.
Wat moeten we vanavond in godsnaam.
Wat raad je aan.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genoeg drugs waarna je pas morgen om 21:00 ontwaakt.
Succes!
Inkakken is bijpakken vriendquote:Op maandag 13 juli 2026 20:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heroine houdt maar 4 tot 6 uur aan lees ik. Wat een mietjes drug is dat.
De meeste zijn pas bereikbaar vanaf 21uquote:Op maandag 13 juli 2026 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn dealers nog bereikbaar na 21:00? Dan heb ik te weinig aangeschaft, schuld van de Fifa.
Dan zie ik jullie morgen om 21:00.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste zijn pas bereikbaar vanaf 21u
Een voetbalwedstrijd. De negentigste(?) van het WK al.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb hier ONGEKEND veel zin in.
Wat gaat het worden boys?
Een ongekende kutwedstrijd ben ik bang. Ik verwacht veel meer van het potje van woensdag.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik sluit niet eens uit dat je gelijk hebt. Maar daar heb ik ook veel zin in.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ongekende kutwedstrijd ben ik bang. Ik verwacht veel meer van het potje van woensdag.
Daar staat de wedstrijd vast ook aan.quote:
Ze hebben hier alleen schermen hangen met reclame voor personal training en Instagram posts van gymratsquote:
Kan je niet 1 keer overslaan dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben hier alleen schermen hangen met reclame voor personal training en Instagram posts van gymrats
Begin van het eindequote:Op dinsdag 14 juli 2026 01:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan je niet 1 keer overslaan dan?
Hier ben ik ook bang voor!quote:Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ongekende kutwedstrijd ben ik bang. Ik verwacht veel meer van het potje van woensdag.
Het zal vast niet nog een keer een KNOTSGEKKE 5-4 worden neequote:Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dezelfde winnaar er maar uit komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal vast niet nog een keer een KNOTSGEKKE 5-4 worden nee
Koundé, Upamecano, Saliba en Digne zijn ook iets beter dan Hernandez, Lenglet, Konaté en Kalulu.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal vast niet nog een keer een KNOTSGEKKE 5-4 worden nee
0-0, ook na 120 minutenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nu vind ik Digne niet beter dan Hernandez en Upamecano en Konaté vergelijkbaar, maar Kalulu en Lenglet... tsjaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koundé, Upamecano, Saliba en Digne zijn ook iets beter dan Hernandez, Lenglet, Konaté en Kalulu.
Konate kan er echt niets van. Wat was die slecht dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu vind ik Digne niet beter dan Hernandez en Upamecano en Konaté vergelijkbaar, maar Kalulu en Lenglet... tsja
Upamecano is toch ook soms gewoon een foutenfestival?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Konate kan er echt niets van. Wat was die slecht dit seizoen.
GROOT STERK SNEL is gelukkig voor Frankrijk in 99/100 potjes wel voldoende.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Upamecano is toch ook soms gewoon een foutenfestival?
Dat is ook geen Thuram nee, maar ook geen Konate.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Upamecano is toch ook soms gewoon een foutenfestival?
Ik ben niet zo bang dat Frankrijk niet gaat voetballen, het is voor mij eerder de vraag of Spanje scherp genoeg is op het middenveld. En juist dat is wmb wel te hopen voor een spannende potquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is te hopen dat Frankrijk op komt dagen, anders wordt dit een hele vervelende wedstrijd
Ik denk een karige 1-0 maar geen grote problemen voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
Wij juichen voor Frankrijk uiteraard.![]()
Dit wordt wederom een overtuigende zege voor les bleus.
Je kunt vinden van Frankrijk als land wat je wil maar er zijn weinig tot geen landen die leuker voetballen dit toernooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wel twee ploegen die je de overwinning niet gunt...
Maarja alle leuke ploegen zijn er al uit... Blijkbaar is leuk zijn niet persee handig voor voetbal.
Wie is je favoriete speler bij Frankrijk en bij Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Frankrijk niet gaat voetballen, het is voor mij eerder de vraag of Spanje scherp genoeg is op het middenveld. En juist dat is wmb wel te hopen voor een spannende pot
Spanje.quote:
Een genot om hem aan het werk te zien. Beetje als David Silva vroeger. Is altijd aanspeelbaar, duikt altijd de gaten in, is zo cruciaal tussen middenveld en aanval, zeer tactisch en zuiver in de pasing. Altijd waar de tegenstander niet wil dat hij is.quote:
Ja, @Mexicanobakker is dat ook jouw favoriete speler bij Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een genot om hem aan het werk te zien. Beetje als David Silva vroeger. Is altijd aanspeelbaar, duikt altijd de gaten in, is zo cruciaal tussen middenveld en aanval, zeer tactisch en zuiver in de pasing. Altijd waar de tegenstander niet wil dat hij is.
Vandaar dat het tegen België zo'n zware bevalling bleek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende:
In ander nieuws:
Senegal doet na WK pijnlijke onthulling over teamarts: 'Opgeleid tot gynaecoloog'
https://www.nu.nl/wk-voet(...)tot-gynaecoloog.html
BLACKED
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransen
Voor het voetbal verdient Frankrijk het meer zou je zeggen.
Voor de finale juist Frankrijk: dan wordt het MBappé tegen Messi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransen
Voor het voetbal verdient Frankrijk het meer zou je zeggen.
Dat wordt een saaie slachtpartij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voor de finale juist Frankrijk: dan wordt het MBappé tegen Messi.
Heb je Argentinië zien voetballen dit toernooi? En een Frankrijk dat uit is op revanche, finale, met zoveel kwaliteit. Dat kan wel eens extreem pijnlijk gaan worden voor Messi en co.quote:
Dat heb ik eigenlijk meer met dat potje van morgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Mannen, dit wordt een knotsgekke pot.
Vraag me niet waarom, maar dit gaat helemaal uit de klauwen escaleren. Doelpunten, kaarten, arbitrage complotten. De hele rimbam.
U hoorde het hier eerst.
( dit x 2@ genot!)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk meer met dat potje van morgen.
Toch denk ik dat het spectaculair wordt. Beter als een suffe wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je Argentinië zien voetballen dit toernooi? En een Frankrijk dat uit is op revanche, finale, met zoveel kwaliteit. Dat kan wel eens extreem pijnlijk gaan worden voor Messi en co.
Zo is dat gewoon hopen dat het vuurwerk wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het spectaculair wordt. Beter als een suffe wedstrijd.
Sorry! Dit moet van @Straniquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bill, maat, vriend.
Ik dacht dat we elkaar begrepen.
Nee, dit is mijn droomfinale.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die spelen niet tegen elkaar vandaag.
Volgende week alweer voorrondes met Ajax en Twente en over een paar weken begint de eredivisie alweer.quote:
Geen idee, ik zal het hem eens vragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die spaanse kan maar beter gruwelijk nat zijn
Nouri heeft electrodes opgeplakt gekregen en kan aangeven of een overtreding rood of geel is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet buikspreekpop Afellay weer gaan invliegen.
Ik had wel een bloemetje verwacht van dat pooltje, maar helaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je gruwelijke burn
Ik wil dat Engeland wint.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:21 schreef Vlinder het volgende:
Het maakt me echt geen bal uit wie wint.
Zolang Argentinië maar verliest vind ik alles best de rest deze week.
kats van het internet geketst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had wel een bloemetje verwacht van dat pooltje, maar helaas.
Olmo is de beste om naar te kijken nu ja. En hoe irritant ook, Cucurella is ook wel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, @:mexicanobakker is dat ook jouw favoriete speler bij Spanje?
(jammer dat je mijn vraag negeert)
D'n bappert ook wel hype aside.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olmo is de beste om naar te kijken nu ja. En hoe irritant ook, Cucurella is ook wel goed.
Bij Frankrijk geniet ik van Olise en Dembele
ITS COMING BLEEDING HOME YOU BASTID!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich overigens vandaag voor Frankrijk.
Mochten de Argentijnen onverhoopt de finale halen, zijn dat de enige die hen nog zouden kunnen slopen.
Hier niks aan de hand, dus zal dan wel aan KPN liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:33 schreef Slobeend het volgende:
NOS of KPN fix je geluid eens, zoveelste keer dat het veel te zacht staat de laatste weken.
Ik ben de laatste tijd volledig gestopt met voorbeschouwingenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kijk ik bij de Belg.
En gelukkig gaan ze bijna beginnen aan de voorbeschouwing.
Jaquote:
Ik moet eigenlijk ook zeggen dat het alleen maar aan staat. (Vooral ook omdat de Belgen mensen in het publiek hebben en soms ietwat gekke clipjes)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd volledig gestopt met voorbeschouwingen
Is dat volwassen worden?
30 groaden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door vul_maar_in op 14-07-2026 20:26 ]
Gewoon van de knoppen afblijven!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ITS COMING BLEEDING HOME YOU BASTID!
(ik zweer fix die knoppen.)
Hij is aan het gastmodden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:35 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door vul_maar_in op 14-07-2026 20:26 ]
Weet je waar het volume precies goed staat?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:33 schreef Slobeend het volgende:
NOS of KPN fix je geluid eens, zoveelste keer dat het veel te zacht staat de laatste weken.
Ik ga ervan uit dat het een misklik was.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is aan het gastmodden.
Aangepast.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik eis een rectificatie. Nu denkt iedereen dat mijn post ontoelaatbare taal had.
Die heeft wel mooie afrondingen soms jaquote:
Hij heeft mijn bericht eens bewerkt en zijn eigen mening erin verwerkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het een misklik was.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hey blauwe.
Domme smurfen genot.
[ Bericht 3% gewijzigd door vul_maar_in op 11-07-2026 21:46:40 ]
Nee vanochtend. Maar ik zweet wel flink.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal het hem eens vragen.
@:Strani, heb je net gedoucht?
Ik bak er niks van wat dat betreft maat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is aan het gastmodden.
Ik hoop dat @Lenny77 ook klaar is met werkenquote:
Ah hier de spanjolen juichert :pquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vanochtend. Maar ik zweet wel flink.
Hoeveel notes heb je al uitgedeeld?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik bak er niks van wat dat betreft maat.
Dat modereren moet je ook gewoon aan @onlogisch overlatenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik bak er niks van wat dat betreft maat.
Ik zal jou eens korthouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft mijn bericht eens bewerkt en zijn eigen mening erin verwerkt.
Korthouden graag.
[..]
Onlogisch wou WK in december al openen!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat modereren moet je ook gewoon aan @:onlogisch overlaten
Hahahaha
Ja dat was echt een mokerdom idee.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch wou WK in december al openen!
Ook die SC waar niemand zit?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch wou WK in december al openen!
Ja klopt, maar ze waren net nog niet begonnen. Nu wel!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je waar het volume precies goed staat?
Bij de Belg
Dit is geilquote:
3-4.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je al uitgedeeld?
Que viva españa!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ah hier de spanjolen juichert :p
( nee hoor gebbetje. mooie pot en zulks)
Probeer uw modem af te stoffen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze waren net nog niet begonnen. Nu wel!
Hoe waren de vrouwen in Dallas?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We spelen vanavond in Dallas.
Daar ben ik ook geweest!!!
4 zwangere prostituees later. men weet het nog goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We spelen vanavond in Dallas.
Daar ben ik ook geweest!!!
Nee zo is hij nietquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
4 zwangere prostituees later. men weet het nog goed.
Dombo is een onschuldig speels olifantje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
4 zwangere prostituees later. men weet het nog goed.
Walgelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag duurt de halftime show een halfuur.
Een halfuur lang fascistoïde ochtendgymnastiek.
30 minuten van je leven.
30.
Dat is de wedstrijd na Nederlandquote:
Barney.gifquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is de wedstrijd na Nederland
Had je Feyenoord - Club Brugge gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heel irritant ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag duurt de halftime show een halfuur.
Een halfuur lang fascistoïde ochtendgymnastiek.
30 minuten van je leven.
30.
Of Zuid-Afrika tegen Oostenrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Besef het had hier even goed België - Nederland kunnen zijn
Veel goesting?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man jongens ik heb me moeten HAASTEN om op tijd aanwezig te zijn. Blij dat het me gelukt is.
Dit. Mijn moeder zei vroeger ook altijd dat een troostmedaille beter is dan geen medaillequote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat de verliezer van deze wedstrijd niet uitgeschakeld zal zijn, maar zich nog mag opmaken voor de troostfinale!
Dan ben je wel uitgeschakeld voor winst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat de verliezer van deze wedstrijd niet uitgeschakeld zal zijn, maar zich nog mag opmaken voor de troostfinale!
Best wel jammer dat hij België zelf maar 1 x mocht doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste Belgische commentator van de partij
Wel Nederlands aanhouden, anders krijg je een ban van @GGMMquote:
Je doet niet meer mee voor de winst!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je wel uitgeschakeld voor winst.
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee meerdere keren tochquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Best wel jammer dat hij België zelf maar 1 x mocht doen.
Alleen de eerste heeft hij gedaan, de rest niet.quote:
Nee hoor, de troostfinale kan ook gewonnen worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland - Brazilië in 2014 was best een amusant potje nog. Zelfs Daley Blind scoorde toen nog LOLquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En verloor hem ook.quote:
De finale daarentegen...quote:
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel fan van die kabouter met dikke haardos
Verder voor de Coqs
Typisch Nederlands om die wel te winnen!quote:
Dan hebben België en Nederland iets gemeen.quote:
Eerst Fratelliquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
Franse volkslied blijft 1 van de beste van de wereld
Wesley Sneijder? Al heeft die weinig haar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel fan van die kabouter met dikke haardos
Verder voor de Coqs
Blijft een nietszeggend volksliedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Een volkslied zonder tekst is net als een droge cracker. Er ontbreekt iets.
Er is een tekst maar ze willen hem niet gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Een volkslied zonder tekst is net als een droge cracker. Er ontbreekt iets.
Cocorellaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wesley Sneijder? Al heeft die weinig haar.
Het is na 20:00quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is een tekst maar ze willen hem niet gebruiken
quote:Het Spaanse volkslied, de Marcha Real (Koninklijke Mars), is een van de weinige volksliederen ter wereld zonder officiële tekst. Hierdoor zingen de Spanjaarden (zoals voetballers tijdens interlands) niet mee.
RIGGED wedstrijd, maar Virgil van Dijk ziet er doorheenquote:
Zonder Blind hadden WE niet gewonnen van Spanje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland - Brazilië in 2014 was best een amusant potje nog. Zelfs Daley Blind scoorde toen nog LOL
Welkom in het warme bad.quote:
Als ik een dominant Frankrijk verwacht wat uiteindelijk 2-0 wint, is het dan open of gesloten?quote:
Gaat Blind weer meespelen bij Ajax?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Blind hadden WE niet gewonnen van Spanje.
Geschreven door John Ewbank zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is een tekst maar ze willen hem niet gebruiken
Buiten Nederland is dat de gemiddelde lengtequote:
Vandaag welquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kijkt @:GGMM vandaag en morgen ook mee
Is die niet in dat land dat ik niet ken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kijkt @:GGMM vandaag en morgen ook mee
Open wedstrijd met veel kansen en reddingenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als ik een dominant Frankrijk verwacht wat uiteindelijk 2-0 wint, is het dan open of gesloten?
40-45quote:
Ik vind het helemaal niet zo nice.quote:
Herdenking van de aanslagen in Nice.quote:
A moment of silence!quote:
TDF is elders.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voordat we beginnen wil ik nog even vertellen dat ik weer op nummer 1 sta in de Uno X Uno Tour de France!!!. (Ik krijg net een melding!!!)
Die hebben ze wel in een andere wedstrijd herdacht!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:00 schreef Karina het volgende:
oh ik dacht dat het voor die overleden speler was
quote:
Er zitten een paar schreeuwers tussenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:00 schreef Zorro het volgende:
Gaan we nu ook al stilte houden voor het verleden? Er is altijd wel ooit ergens wat gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |