0-0, ook na 120 minutenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb hier ONGEKEND veel zin in.
Wat gaat het worden boys?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nu vind ik Digne niet beter dan Hernandez en Upamecano en Konaté vergelijkbaar, maar Kalulu en Lenglet... tsjaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koundé, Upamecano, Saliba en Digne zijn ook iets beter dan Hernandez, Lenglet, Konaté en Kalulu.
Konate kan er echt niets van. Wat was die slecht dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu vind ik Digne niet beter dan Hernandez en Upamecano en Konaté vergelijkbaar, maar Kalulu en Lenglet... tsja
Upamecano is toch ook soms gewoon een foutenfestival?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Konate kan er echt niets van. Wat was die slecht dit seizoen.
GROOT STERK SNEL is gelukkig voor Frankrijk in 99/100 potjes wel voldoende.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Upamecano is toch ook soms gewoon een foutenfestival?
Dat is ook geen Thuram nee, maar ook geen Konate.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Upamecano is toch ook soms gewoon een foutenfestival?
Ik ben niet zo bang dat Frankrijk niet gaat voetballen, het is voor mij eerder de vraag of Spanje scherp genoeg is op het middenveld. En juist dat is wmb wel te hopen voor een spannende potquote:Op dinsdag 14 juli 2026 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is te hopen dat Frankrijk op komt dagen, anders wordt dit een hele vervelende wedstrijd
Ik denk een karige 1-0 maar geen grote problemen voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
Wij juichen voor Frankrijk uiteraard.![]()
Dit wordt wederom een overtuigende zege voor les bleus.
Je kunt vinden van Frankrijk als land wat je wil maar er zijn weinig tot geen landen die leuker voetballen dit toernooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wel twee ploegen die je de overwinning niet gunt...
Maarja alle leuke ploegen zijn er al uit... Blijkbaar is leuk zijn niet persee handig voor voetbal.
Wie is je favoriete speler bij Frankrijk en bij Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Frankrijk niet gaat voetballen, het is voor mij eerder de vraag of Spanje scherp genoeg is op het middenveld. En juist dat is wmb wel te hopen voor een spannende pot
Spanje.quote:
Een genot om hem aan het werk te zien. Beetje als David Silva vroeger. Is altijd aanspeelbaar, duikt altijd de gaten in, is zo cruciaal tussen middenveld en aanval, zeer tactisch en zuiver in de pasing. Altijd waar de tegenstander niet wil dat hij is.quote:
Ja, @Mexicanobakker is dat ook jouw favoriete speler bij Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een genot om hem aan het werk te zien. Beetje als David Silva vroeger. Is altijd aanspeelbaar, duikt altijd de gaten in, is zo cruciaal tussen middenveld en aanval, zeer tactisch en zuiver in de pasing. Altijd waar de tegenstander niet wil dat hij is.
Vandaar dat het tegen België zo'n zware bevalling bleek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende:
In ander nieuws:
Senegal doet na WK pijnlijke onthulling over teamarts: 'Opgeleid tot gynaecoloog'
https://www.nu.nl/wk-voet(...)tot-gynaecoloog.html
BLACKED
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransen
Voor het voetbal verdient Frankrijk het meer zou je zeggen.
Voor de finale juist Frankrijk: dan wordt het MBappé tegen Messi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransen
Voor het voetbal verdient Frankrijk het meer zou je zeggen.
Dat wordt een saaie slachtpartij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voor de finale juist Frankrijk: dan wordt het MBappé tegen Messi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |