Wie is je favoriete speler bij Frankrijk en bij Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Frankrijk niet gaat voetballen, het is voor mij eerder de vraag of Spanje scherp genoeg is op het middenveld. En juist dat is wmb wel te hopen voor een spannende pot
Spanje.quote:
Een genot om hem aan het werk te zien. Beetje als David Silva vroeger. Is altijd aanspeelbaar, duikt altijd de gaten in, is zo cruciaal tussen middenveld en aanval, zeer tactisch en zuiver in de pasing. Altijd waar de tegenstander niet wil dat hij is.quote:
Ja, @Mexicanobakker is dat ook jouw favoriete speler bij Spanje?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een genot om hem aan het werk te zien. Beetje als David Silva vroeger. Is altijd aanspeelbaar, duikt altijd de gaten in, is zo cruciaal tussen middenveld en aanval, zeer tactisch en zuiver in de pasing. Altijd waar de tegenstander niet wil dat hij is.
Vandaar dat het tegen België zo'n zware bevalling bleek.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:01 schreef Zipportal het volgende:
In ander nieuws:
Senegal doet na WK pijnlijke onthulling over teamarts: 'Opgeleid tot gynaecoloog'
https://www.nu.nl/wk-voet(...)tot-gynaecoloog.html
BLACKED
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransen
Voor het voetbal verdient Frankrijk het meer zou je zeggen.
Voor de finale juist Frankrijk: dan wordt het MBappé tegen Messi.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de finale het leukste als Spanje wint denk ik, gun het ze ook gewoon meer dan de altijd vervelende Fransen
Voor het voetbal verdient Frankrijk het meer zou je zeggen.
Dat wordt een saaie slachtpartij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voor de finale juist Frankrijk: dan wordt het MBappé tegen Messi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |