Genoeg drugs waarna je pas morgen om 21:00 ontwaakt.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
O ja, dit is morgen pas.
Wat moeten we vanavond in godsnaam.
Wat raad je aan.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genoeg drugs waarna je pas morgen om 21:00 ontwaakt.
Succes!
Inkakken is bijpakken vriendquote:Op maandag 13 juli 2026 20:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heroine houdt maar 4 tot 6 uur aan lees ik. Wat een mietjes drug is dat.
De meeste zijn pas bereikbaar vanaf 21uquote:Op maandag 13 juli 2026 20:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn dealers nog bereikbaar na 21:00? Dan heb ik te weinig aangeschaft, schuld van de Fifa.
Dan zie ik jullie morgen om 21:00.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste zijn pas bereikbaar vanaf 21u
Een voetbalwedstrijd. De negentigste(?) van het WK al.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb hier ONGEKEND veel zin in.
Wat gaat het worden boys?
Een ongekende kutwedstrijd ben ik bang. Ik verwacht veel meer van het potje van woensdag.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb hier ONGEKEND veel zin in.
Wat gaat het worden boys?
Ik sluit niet eens uit dat je gelijk hebt. Maar daar heb ik ook veel zin in.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ongekende kutwedstrijd ben ik bang. Ik verwacht veel meer van het potje van woensdag.
Daar staat de wedstrijd vast ook aan.quote:
Ze hebben hier alleen schermen hangen met reclame voor personal training en Instagram posts van gymratsquote:
Kan je niet 1 keer overslaan dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben hier alleen schermen hangen met reclame voor personal training en Instagram posts van gymrats
Begin van het eindequote:Op dinsdag 14 juli 2026 01:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan je niet 1 keer overslaan dan?
Hier ben ik ook bang voor!quote:Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ongekende kutwedstrijd ben ik bang. Ik verwacht veel meer van het potje van woensdag.
Het zal vast niet nog een keer een KNOTSGEKKE 5-4 worden neequote:Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dezelfde winnaar er maar uit komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal vast niet nog een keer een KNOTSGEKKE 5-4 worden nee
Koundé, Upamecano, Saliba en Digne zijn ook iets beter dan Hernandez, Lenglet, Konaté en Kalulu.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal vast niet nog een keer een KNOTSGEKKE 5-4 worden nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |