Ik had wel een bloemetje verwacht van dat pooltje, maar helaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je gruwelijke burn
Ik wil dat Engeland wint.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:21 schreef Vlinder het volgende:
Het maakt me echt geen bal uit wie wint.
Zolang Argentinië maar verliest vind ik alles best de rest deze week.
kats van het internet geketst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had wel een bloemetje verwacht van dat pooltje, maar helaas.
Olmo is de beste om naar te kijken nu ja. En hoe irritant ook, Cucurella is ook wel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, @:mexicanobakker is dat ook jouw favoriete speler bij Spanje?
(jammer dat je mijn vraag negeert)
D'n bappert ook wel hype aside.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olmo is de beste om naar te kijken nu ja. En hoe irritant ook, Cucurella is ook wel goed.
Bij Frankrijk geniet ik van Olise en Dembele
ITS COMING BLEEDING HOME YOU BASTID!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich overigens vandaag voor Frankrijk.
Mochten de Argentijnen onverhoopt de finale halen, zijn dat de enige die hen nog zouden kunnen slopen.
Hier niks aan de hand, dus zal dan wel aan KPN liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:33 schreef Slobeend het volgende:
NOS of KPN fix je geluid eens, zoveelste keer dat het veel te zacht staat de laatste weken.
Ik ben de laatste tijd volledig gestopt met voorbeschouwingenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kijk ik bij de Belg.
En gelukkig gaan ze bijna beginnen aan de voorbeschouwing.
Jaquote:
Ik moet eigenlijk ook zeggen dat het alleen maar aan staat. (Vooral ook omdat de Belgen mensen in het publiek hebben en soms ietwat gekke clipjes)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd volledig gestopt met voorbeschouwingen
Is dat volwassen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |