Heb je Argentinië zien voetballen dit toernooi? En een Frankrijk dat uit is op revanche, finale, met zoveel kwaliteit. Dat kan wel eens extreem pijnlijk gaan worden voor Messi en co.quote:
Dat heb ik eigenlijk meer met dat potje van morgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Mannen, dit wordt een knotsgekke pot.
Vraag me niet waarom, maar dit gaat helemaal uit de klauwen escaleren. Doelpunten, kaarten, arbitrage complotten. De hele rimbam.
U hoorde het hier eerst.
( dit x 2@ genot!)quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk meer met dat potje van morgen.
Toch denk ik dat het spectaculair wordt. Beter als een suffe wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je Argentinië zien voetballen dit toernooi? En een Frankrijk dat uit is op revanche, finale, met zoveel kwaliteit. Dat kan wel eens extreem pijnlijk gaan worden voor Messi en co.
Zo is dat gewoon hopen dat het vuurwerk wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het spectaculair wordt. Beter als een suffe wedstrijd.
Sorry! Dit moet van @Straniquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Bill, maat, vriend.
Ik dacht dat we elkaar begrepen.
Nee, dit is mijn droomfinale.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die spelen niet tegen elkaar vandaag.
Volgende week alweer voorrondes met Ajax en Twente en over een paar weken begint de eredivisie alweer.quote:
Geen idee, ik zal het hem eens vragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die spaanse kan maar beter gruwelijk nat zijn
Nouri heeft electrodes opgeplakt gekregen en kan aangeven of een overtreding rood of geel is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet buikspreekpop Afellay weer gaan invliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |