Ach ja. Het is wat het is. *troost*quote:
volgens mij hebben echt veel mensen 2-2quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze gaat all the way, vermoed ik.
2-2 in Scorito.
Maar ik had het gisteren mis, dus ongetwijfeld nu ook weer
Dan had dat maar een kwartfinale moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:42 schreef Makamba_ het volgende:
Het affiche Engeland - Argentinië moet je eigenlijk ook niet mislopen. Zeker nu de falkaneilanden stress afgelopen jaar weer opliep.
Messi die nog een paar pingels mist genot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Doe inderdaad maar Engeland-Argentinië in de halve en dat Argentinië doorgaat en dan vernederd wordt door Frankrijk in de finale.
Eindelijk ja, was wel een mooie reis.quote:
England laten winnen is "risky"? Al heb ik sinds Brazilië wel een iets hogere dunk van de Noorse verdediging.quote:
Dit is echt het ultieme horrorscenario.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:59 schreef Slobeend het volgende:
Doe inderdaad maar Engeland-Argentinië in de halve en dat Argentinië doorgaat en dan vernederd wordt door Frankrijk in de finale.
Nee, dat is als Argentinië dan nog wint van Frankrijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt het ultieme horrorscenario.
Akkoord.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is als Argentinië dan nog wint van Frankrijk.
Omdat jij voor Spanje bent?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt het ultieme horrorscenario.
Ik wil allereerst minimaal 1 verrassing in de halve finale, verder wil ik niet dat Argentinië per ongeluk de finale haalt om daar dan nog mogelijk te kunnen verrassen, en uiteraard heb ik liever dat Spanje van Frankrijk wint, maar na die pot tegen België zie ik daar vrijwel geen aanknopingspunt voor.quote:
Ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef Makamba_ het volgende:
Vanwaar die afkeer tegen Engeland. Het hele "It's coming home" gebeuren?
Het is helemaal hip en in om een hekel aan zulke dingen te hebben. Ik vind dat roeigebeuren en "it's coming home!" ook wel leukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef Makamba_ het volgende:
Uiteraard hoop ik ook op de Noorwegen verrassing maar kan heel goed leven met Engeland.
Ik snap het ook niet. Engeland heeft een prima team ook geen vervelende jongens ertussen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:19 schreef Makamba_ het volgende:
Uiteraard hoop ik ook op de Noorwegen verrassing maar kan heel goed leven met Engeland.
Engelse supporters kunnen wel erg arrogant zijn natuurlijk. Dit stukje extra bevestiging hoeft niet per se, maar vind het team gewoon best leuk en sympathiek.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is helemaal hip en in om een hekel aan zulke dingen te hebben. Ik vind dat roeigebeuren en "it's coming home!" ook wel leuk
In Engeland denken ze vooral dat Engeland alles heeft uitgevonden, zowel in de sport als in allerlei andere disciplines.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Engelse supporters kunnen wel erg arrogant zijn natuurlijk. Dit stukje extra bevestiging hoeft niet per se, maar vind het team gewoon best leuk en sympathiek.
En nu gaat iedereen Pickford weer noemen als uitzondering.
Oke? Maar dat is inderdaad de insteek van it's coming home.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Engeland denken ze vooral dat Engeland alles heeft uitgevonden, zowel in de sport als in allerlei andere disciplines.
Welk concert?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mij overigens afmelden voor vanavond. Concert tot half 11 en moet nog een uurtje naar huis rijden.
Dan mis je alleen het eerste halfuur. Geen excuus. En Argentinie - Zwitserland kan je sowieso makkelijk kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet mij overigens afmelden voor vanavond. Concert tot half 11 en moet nog een uurtje naar huis rijden.
Je kan ook van het concert zo naar een bar rijden met voetbal op. Geen excuses.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan mis je alleen het eerste halfuur. Geen excuus. En Argentinie - Zwitserland kan je sowieso makkelijk kijken.
Hier trappen wij niet in.
Langs de lijn op en aan iemand je posts dicterenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kan ook van het concert zo naar een bar rijden met voetbal op. Geen excuses.
Niks mis meequote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:37 schreef Perrin het volgende:
Lekker naar de Kaiser Chiefs op Bospop zeker.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:49 schreef 100Spokes het volgende:
De BBC heeft vanavond Pretty Woman op het programma staan hebben kennelijk dit keer de rechten niet voor de wedstrijd.
Dat is dan een geluk bij een ongeluk maat.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
Wat lekker dat de wedstrijd zo laat is. Nu kan ik em zien
Is de tv voor die tijd bezet?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
Wat lekker dat de wedstrijd zo laat is. Nu kan ik em zien
Prima tijd gezien de alternatieven, maar alles had gekund.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:03 schreef OmniRocket het volgende:
Deze wedstrijden hadden prima om 18.00 en 21.00 gekund
dEUSquote:
Veel plezier!quote:
Daar hoef ik echt niets voor te regelen, dat gebeurt vanzelf welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier!
heb je wel vervanging geregeld om wat slechte grappen te maken vanavond?
Presentquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier!
Nee, ik ga bij een bandje kijken. Geen topband, zoals Mexicanobakker, maar het afscheidsconcert van een plaatselijke band.quote:
Ben je al wezen sporten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier!
Over 10 minutenquote:
Wat heb je getraind?quote:
Benen, borst, tricepsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heb je getraind?
Ik ben vanmiddag reeds geweest.
@:GGMM is zich nu in het zweet aan het werken. Sportze!
Het sprinklersysteem af laten gaan door brand te stichten in de gym scheen vroeger gewerkt te hebben voor ene heer Ketchum, toen die geen waterpokémon bij zich had.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het erg lastig met mijn Pikachu.
Roei act gedaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Vandaag Escape Room gedaan. Na 46 minuten buiten omdat we 10 minuten vastzaten door een defect slot.
Zaten op een boot. #teamnorway
Hopelijk zijn we allemaal tegen dit soort vals spel!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:57 schreef K21 het volgende:
[..]
Het sprinklersysteem af laten gaan door brand te stichten in de gym scheen vroeger gewerkt te hebben voor ene heer Ketchum, toen die geen waterpokémon bij zich had.
daarom is gary de goatquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we allemaal tegen dit soort vals spel!
We zijn toch verdikkeme de FIFA niet.
En daarna richting de 128?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
Als het vanaf de eerste wedstrijd KO systeem is vind ik het best.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
Donder toch op met die corrupte klootzak.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Gewoon 128 landen en dan gelijk knock-out.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
256 is de natte droom?quote:
Wel 0.0 hoop ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een paar biertjes gehaald voor tijdens de wedstrijd en kreeg leeftijdscontrolewat voel ik me nu weer jong
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een paar biertjes gehaald voor tijdens de wedstrijd en kreeg leeftijdscontrolewat voel ik me nu weer jong
Jij doerak!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is voor mij 10 jaar geleden :-(quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ben zelfs eens gechecked toen ik winegums kocht, lol.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan had ik toch geen check gekregen!
Misschien dachten ze die dikzak kan beter niet nog meer snoep etenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelfs eens gechecked toen ik winegums kocht, lol.
Maar dat was begin van de zelfcheckout.
quote:
Geloof het of niet, toen was ik nog niet dik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dachten ze die dikzak kan beter niet nog meer snoep eten
Hoeveel nu?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, toen was ik nog niet dik.
Net boven de 70 kilo.
Deze liep ook snel weer weg. Maar kan er wel om lachen. Snap nooit dat mensen geïrriteerd gaan doen hieromquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..], het is mij een 4 jaar geleden of zo ook nog eens gebeurd (toen was ik 34), diegene die de controle deed moest toen schrikken toen ik mijn ID gaf.
Nee, ik snap dat ook niet, mensen die er jong uit zien worden oud toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze liep ook snel weer weg. Maar kan er wel om lachen. Snap nooit dat mensen geïrriteerd gaan doen hierom
Misschien moet ik mijn baard eens weghalen. Kan mij de laatste x niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..], het is mij een 4 jaar geleden of zo ook nog eens gebeurd (toen was ik 34), diegene die de controle deed moest toen schrikken toen ik mijn ID gaf.
Helaas eet ik daar te slecht voor.quote:
Hey blauwe.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meh is zo 22:30 lekker vitten op het panel genot.
Gefeliciteerd met het WK-moderatorschap.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meh is zo 22:30 lekker vitten op het panel genot.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het WK-moderatorschap.
Ik hoop iedereen toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We juichen voor Noorwegen toch, of is dit blok ook al afgebroken?
NWS. Ik wist niet dat je zo wanhopig was.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Ze hebben me voor NWS gestrikt.
Bij millennials in het algemeen kun je nu duidelijk zien wie er de afgelopen twee decennia binnen heeft zitten gamen en wie er een leven had met o.a. veel zuipen, nachten doorhalen en festivals in de zomerzon.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
Word altijd heel verdrietig de keren dat ik daar kom. Al mijn vertrouwen dat er nog goedheid zit in de mensheid verdwijnt met 1 klik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Oh wat leuk, ik moest enkele jaren geleden echt vrijwel elke keer mijn ID nog laten zien. Zelfs een keer geweigerd toen ik hem niet mee had. Nu nog heel soms.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
It's a dirty job but someone 's gotta do it.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Word altijd heel verdrietig de keren dat ik daar kom. Al mijn vertrouwen dat er nog goedheid zit in de mensheid verdwijnt met 1 klik.
Succes.
Mensheids is toch pure kanker, dat bewijst de geschiedenis en het heden wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Word altijd heel verdrietig de keren dat ik daar kom. Al mijn vertrouwen dat er nog goedheid zit in de mensheid verdwijnt met 1 klik.
Succes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone 's gotta do it.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ach ja, zo is @R-woud93 begonnen in F1. Dan ben je pas echt wanhopig en begin je met een stel incapabele moderators om je heen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
OooohoooOOOohooOOOhquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bent u een spookmod?
Mwa, anoniem een typetje kunnen spelen zonder consequenties heeft het proces wel in een stroomversnelling gebracht. Hopelijk word ik online en hier als een vlieg op de muur gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mensheids is toch pure kanker, dat bewijst de geschiedenis en het heden wel.
Waren we maar lieve golden retrievers.
Tot daar! Is altijd leuk shitpostenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Ik stel voor dat we ons blok herstellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
Maar genoeg over moderators en nws.
Heeft @:onlogisch dienst vandaag?
Vind beide goed. Noorwegen liever maar dan wel met Haaland records.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor 0 notes in 2026.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meteen het eerste scheurtje in ons blok.
Dit mag wel een knotsgekke verlenging worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Beste is dat goede vrienden Bellingham en Haaland beide 2x scoren. Goed voor mijn scorito en wij hebben een leuke wedstrijd.
Of het wordt gelijk en Engeland wint alsnog.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sowieso een topavond voor mij. In DE POOL heb ik 2-1 voor de Engelsen voorspeld en ondertussen juich ik toch voor Noorwegen.
Vond je advocaat van de duivel rol de laatste dagen lastig maar houd wel van je en zie in jou de natuurlijke leider die hier ontbreektquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meteen het eerste scheurtje in ons blok.
Oh goeie, ik moet nog even checken of ik afgelopen weekend een note gepakt heb in F1.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor 0 notes in 2026.
Niet onlogisch xDquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK HEB EEN NOTE IN WK.
WTF WIE HEEFT DAT GEDAAN
Dat is niet altijd aan de persoon zelf. Ik heb zelfs een vbl ban gekregen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor 0 notes in 2026.
Denk aan het blok.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Coco mij een note gegeven heeft.
Zeker omdat hij hier als enige actief is.
Hoe is je band met capu? Vertel je regelmatig dat je hem geweldig vindt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Coco mij een note gegeven heeft.
Zeker omdat hij hier als enige actief is.
Hij is nog wel altijd strontjaloers dat ik eens een adoratie-topic voor Coco heb gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe is je band met capu? Vertel je regelmatig dat je hem geweldig vindt?
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is nog wel altijd strontjaloers dat ik eens een adoratie-topic voor Coco heb gemaakt.
Kwam hij bedelend vertellen dat hij ook wel best actief was!!
Aha dan weet je wie de dader is!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is nog wel altijd strontjaloers dat ik eens een adoratie-topic voor Coco heb gemaakt.
Kwam hij bedelend vertellen dat hij ook wel best actief was!!
Zo zie je maar weer wie er echt aan ons blok werkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Oh nee weet het weer.
Ik schaam mij ook absoluut niet voor mijn emoties.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit hoog in de emotie.
Dat doet F1 met je.
Autootje rijden is geen sportquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit hoog in de emotie.
Dat doet F1 met je.
Leeft dat nog in NL? Lees er maar weinig over op het nieuws dit seizoen in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport
Het leeft zeker nog! Al is de support voor Verstappen een beetje veranderd in ongekende haat naar de Britten! (mede door de moderators aldaar!)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Leeft dat nog in NL? Lees er maar weinig over op het nieuws dit seizoen in vergelijking met voorgaande jaren.
Dan zal Max er wel geen reet van bakken. Waardeloze coureurquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Leeft dat nog in NL? Lees er maar weinig over op het nieuws dit seizoen in vergelijking met voorgaande jaren.
Ik weet de lokroep. Even wachten hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan mijn goede vriend niet eens goed @ geven.
Jemig.
Die man heet @ChevyCapricequote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leeft zeker nog! Al is de support voor Verstappen een beetje veranderd in ongekende haat naar de Britten! (mede door de moderators aldaar!)
Vraag @:Chevy_caprice hier maar eens over!
Woordle 1848 5/6quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan mijn goede vriend niet eens goed @ geven.
Jemig.
Dan houd ik jou verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga dit nou niet vragen. Want je weet hoe het gaat als de wedstrijd een beetje tegenvalt.
Wat hebben de britten nu weer gedaan???quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leeft zeker nog! Al is de support voor Verstappen een beetje veranderd in ongekende haat naar de Britten! (mede door de moderators aldaar!)
Vraag @:Chevy_caprice hier maar eens over!
Hebben ze ook Noorse hoeren in die tenten van je?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
Geen saunaclub vandaag. Geen naakte wijven, geen bubbelbad, geen gratis bier.
Maar puur Haaland genot.
Geen idee. Ze deden wel eens een beetje gemeen tegen hun Max. (in hun ogen dan althans!) En je had de topics daar eens moeten lezen toen de Britten Max aan het haten waren toen hij tegen Lewis streed om die eerste titel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat hebben de britten nu weer gedaan???
Je hebt niet de strijdlust van Jos Verstappen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel de ogen van Coco in mijn rug. Dus ik ga maar snel ontopic.
Hoeveel goals gaat Haaland maken vanavond?
Ik zelf ook maar waren in de aanbieding bij de Lidl en voelde mij toch al walgelijk (en moe)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb hier een stevige mening over.
Die act moeten ze maar laten schieten gezien de Olympische spelen medailles op het onderdeel roeien tussen beide landen..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijken jullie ook al zo uit naar het roeien?
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijken jullie ook al zo uit naar het roeien?
Dan ben je gewoon een zure lul met teveel geld. Duizenden euros spenderen aan je trip naar Amerika om heel stoer niet mee te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee.
https://www.reddit.com/r/(...)rts_explains_why_he/
@Calandquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:40 schreef DrDentz het volgende:
dan nog vind ik dat ze na afloop even moeten trommelen en roeien
wie?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn UI pas veranderen als Ueda vertrekt.
Op fok.noquote:
Moest googlen. Zou raken, dus ik zie het door de vingersquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn UI pas veranderen als Ueda vertrekt.
Die is nu al toe aan de hydration breakquote:
Oh ik wist niet dat jij homo wasquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest googlen. Zou raken, dus ik zie het door de vingers
Wees welkomquote:
Ze mogen tot 23:00 ontgroenen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je wel op tijd bij de wedstrijd?
Hoe goed zijn de voorspellingen van Starhopper? Ik begin te twijfelen, maar heb nog wel vertrouwen in Noorwegenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gaan toch wel verliezen je mist niets
Daarom heb ik hetzelfde als jij.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb alle kwartfinales tot dusver juist voorspeld.
Dus ik zou gewoon maar luisteren maar mij.
Gun Paul zijn pleziertje.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NU DOE JIJ HET>
STOP HIERMEE
Mijn voorspellingen zijn na de wedstrijd altijd correctquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb alle kwartfinales tot dusver juist voorspeld.
Dus ik zou gewoon maar luisteren maar mij.
2-2 Noorwegen wint penals kan ik wel accepterenquote:
Actquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voorspel niets. Het is in Gods hand, daar moet je als mens geen aannames over doen
Ik mis @KingRolandquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voorspel niets. Het is in Gods hand, daar moet je als mens geen aannames over doen
God maakt de wereld kapot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Of Haaland in verlenging.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
2-2 Noorwegen wint penals kan ik wel accepteren
God fluistert mij voorspellingen in tijdens mijn slaap, net als bij Jonas ofzo uit de Bijbelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje wel. Als ik dit had geweten had ik hem niet jarenlang kingflopland genoemdquote:
Hallo amaquote:
Weet je wie al helemaal voor loopt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
man man man man man, ik volg steeds op NOS, maar ik kom er nu achter dat Ziggo Go gewoon meerdere seconden voor loopt joh
Claim je hem?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin verliefd te worden op Haaland.
Bij mij loop ik dan met odido een halve minuut achter ofzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wie al helemaal voor loopt?
De Belg
Nee, die liggen er al uitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
De Belg
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
De Belg
als ik bij de NOS op volledig scherm kijk loopt het 5 seconden extra achterquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
De Belg
Ja hier ookquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij mij loop ik dan met odido een halve minuut achter ofzo.
God is een Turk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik google het wel even voor je, blijf jij maar lekker zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
wat is de link van de Belgische stream dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |