Oh ik wist niet dat jij homo wasquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest googlen. Zou raken, dus ik zie het door de vingers
Wees welkomquote:
Ze mogen tot 23:00 ontgroenen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je wel op tijd bij de wedstrijd?
Hoe goed zijn de voorspellingen van Starhopper? Ik begin te twijfelen, maar heb nog wel vertrouwen in Noorwegenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gaan toch wel verliezen je mist niets
Daarom heb ik hetzelfde als jij.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb alle kwartfinales tot dusver juist voorspeld.
Dus ik zou gewoon maar luisteren maar mij.
Gun Paul zijn pleziertje.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
NU DOE JIJ HET>
STOP HIERMEE
Mijn voorspellingen zijn na de wedstrijd altijd correctquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb alle kwartfinales tot dusver juist voorspeld.
Dus ik zou gewoon maar luisteren maar mij.
2-2 Noorwegen wint penals kan ik wel accepterenquote:
Actquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voorspel niets. Het is in Gods hand, daar moet je als mens geen aannames over doen
Ik mis @KingRolandquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voorspel niets. Het is in Gods hand, daar moet je als mens geen aannames over doen
God maakt de wereld kapot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |