Woordle 1848 5/6quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan mijn goede vriend niet eens goed @ geven.
Jemig.
Dan houd ik jou verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga dit nou niet vragen. Want je weet hoe het gaat als de wedstrijd een beetje tegenvalt.
Wat hebben de britten nu weer gedaan???quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leeft zeker nog! Al is de support voor Verstappen een beetje veranderd in ongekende haat naar de Britten! (mede door de moderators aldaar!)
Vraag @:Chevy_caprice hier maar eens over!
Hebben ze ook Noorse hoeren in die tenten van je?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
Geen saunaclub vandaag. Geen naakte wijven, geen bubbelbad, geen gratis bier.
Maar puur Haaland genot.
Geen idee. Ze deden wel eens een beetje gemeen tegen hun Max. (in hun ogen dan althans!) En je had de topics daar eens moeten lezen toen de Britten Max aan het haten waren toen hij tegen Lewis streed om die eerste titel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wat hebben de britten nu weer gedaan???
Je hebt niet de strijdlust van Jos Verstappen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel de ogen van Coco in mijn rug. Dus ik ga maar snel ontopic.
Hoeveel goals gaat Haaland maken vanavond?
Ik zelf ook maar waren in de aanbieding bij de Lidl en voelde mij toch al walgelijk (en moe)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb hier een stevige mening over.
Die act moeten ze maar laten schieten gezien de Olympische spelen medailles op het onderdeel roeien tussen beide landen..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijken jullie ook al zo uit naar het roeien?
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijken jullie ook al zo uit naar het roeien?
Dan ben je gewoon een zure lul met teveel geld. Duizenden euros spenderen aan je trip naar Amerika om heel stoer niet mee te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee.
https://www.reddit.com/r/(...)rts_explains_why_he/
@Calandquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:40 schreef DrDentz het volgende:
dan nog vind ik dat ze na afloop even moeten trommelen en roeien
wie?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn UI pas veranderen als Ueda vertrekt.
Op fok.noquote:
Moest googlen. Zou raken, dus ik zie het door de vingersquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mijn UI pas veranderen als Ueda vertrekt.
Die is nu al toe aan de hydration breakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |