Donder toch op met die corrupte klootzak.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
Gewoon 128 landen en dan gelijk knock-out.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
256 is de natte droom?quote:
Wel 0.0 hoop ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een paar biertjes gehaald voor tijdens de wedstrijd en kreeg leeftijdscontrolewat voel ik me nu weer jong
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een paar biertjes gehaald voor tijdens de wedstrijd en kreeg leeftijdscontrolewat voel ik me nu weer jong
Jij doerak!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is voor mij 10 jaar geleden :-(quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ben zelfs eens gechecked toen ik winegums kocht, lol.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan had ik toch geen check gekregen!
Misschien dachten ze die dikzak kan beter niet nog meer snoep etenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelfs eens gechecked toen ik winegums kocht, lol.
Maar dat was begin van de zelfcheckout.
quote:
Geloof het of niet, toen was ik nog niet dik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dachten ze die dikzak kan beter niet nog meer snoep eten
Hoeveel nu?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, toen was ik nog niet dik.
Net boven de 70 kilo.
Deze liep ook snel weer weg. Maar kan er wel om lachen. Snap nooit dat mensen geïrriteerd gaan doen hieromquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..], het is mij een 4 jaar geleden of zo ook nog eens gebeurd (toen was ik 34), diegene die de controle deed moest toen schrikken toen ik mijn ID gaf.
Nee, ik snap dat ook niet, mensen die er jong uit zien worden oud toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze liep ook snel weer weg. Maar kan er wel om lachen. Snap nooit dat mensen geïrriteerd gaan doen hierom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |