Donder toch op met die corrupte klootzak.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
Gewoon 128 landen en dan gelijk knock-out.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
256 is de natte droom?quote:
Wel 0.0 hoop ik!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een paar biertjes gehaald voor tijdens de wedstrijd en kreeg leeftijdscontrolewat voel ik me nu weer jong
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een paar biertjes gehaald voor tijdens de wedstrijd en kreeg leeftijdscontrolewat voel ik me nu weer jong
Jij doerak!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is voor mij 10 jaar geleden :-(quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ben zelfs eens gechecked toen ik winegums kocht, lol.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan had ik toch geen check gekregen!
Misschien dachten ze die dikzak kan beter niet nog meer snoep etenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelfs eens gechecked toen ik winegums kocht, lol.
Maar dat was begin van de zelfcheckout.
quote:
Geloof het of niet, toen was ik nog niet dik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien dachten ze die dikzak kan beter niet nog meer snoep eten
Hoeveel nu?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof het of niet, toen was ik nog niet dik.
Net boven de 70 kilo.
Deze liep ook snel weer weg. Maar kan er wel om lachen. Snap nooit dat mensen geïrriteerd gaan doen hieromquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..], het is mij een 4 jaar geleden of zo ook nog eens gebeurd (toen was ik 34), diegene die de controle deed moest toen schrikken toen ik mijn ID gaf.
Nee, ik snap dat ook niet, mensen die er jong uit zien worden oud toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze liep ook snel weer weg. Maar kan er wel om lachen. Snap nooit dat mensen geïrriteerd gaan doen hierom
Misschien moet ik mijn baard eens weghalen. Kan mij de laatste x niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..], het is mij een 4 jaar geleden of zo ook nog eens gebeurd (toen was ik 34), diegene die de controle deed moest toen schrikken toen ik mijn ID gaf.
Helaas eet ik daar te slecht voor.quote:
Hey blauwe.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meh is zo 22:30 lekker vitten op het panel genot.
Gefeliciteerd met het WK-moderatorschap.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meh is zo 22:30 lekker vitten op het panel genot.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het WK-moderatorschap.
Ik hoop iedereen toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We juichen voor Noorwegen toch, of is dit blok ook al afgebroken?
NWS. Ik wist niet dat je zo wanhopig was.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Ze hebben me voor NWS gestrikt.
Bij millennials in het algemeen kun je nu duidelijk zien wie er de afgelopen twee decennia binnen heeft zitten gamen en wie er een leven had met o.a. veel zuipen, nachten doorhalen en festivals in de zomerzon.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
Word altijd heel verdrietig de keren dat ik daar kom. Al mijn vertrouwen dat er nog goedheid zit in de mensheid verdwijnt met 1 klik.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Ze hebben me voor NWS gestrikt.
Oh wat leuk, ik moest enkele jaren geleden echt vrijwel elke keer mijn ID nog laten zien. Zelfs een keer geweigerd toen ik hem niet mee had. Nu nog heel soms.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
It's a dirty job but someone 's gotta do it.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Word altijd heel verdrietig de keren dat ik daar kom. Al mijn vertrouwen dat er nog goedheid zit in de mensheid verdwijnt met 1 klik.
Succes.
Mensheids is toch pure kanker, dat bewijst de geschiedenis en het heden wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Word altijd heel verdrietig de keren dat ik daar kom. Al mijn vertrouwen dat er nog goedheid zit in de mensheid verdwijnt met 1 klik.
Succes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone 's gotta do it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |