Langs de lijn op en aan iemand je posts dicterenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je kan ook van het concert zo naar een bar rijden met voetbal op. Geen excuses.
Niks mis meequote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:37 schreef Perrin het volgende:
Lekker naar de Kaiser Chiefs op Bospop zeker.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:49 schreef 100Spokes het volgende:
De BBC heeft vanavond Pretty Woman op het programma staan hebben kennelijk dit keer de rechten niet voor de wedstrijd.
Dat is dan een geluk bij een ongeluk maat.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
Wat lekker dat de wedstrijd zo laat is. Nu kan ik em zien
Is de tv voor die tijd bezet?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
Wat lekker dat de wedstrijd zo laat is. Nu kan ik em zien
Prima tijd gezien de alternatieven, maar alles had gekund.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:03 schreef OmniRocket het volgende:
Deze wedstrijden hadden prima om 18.00 en 21.00 gekund
dEUSquote:
Veel plezier!quote:
Daar hoef ik echt niets voor te regelen, dat gebeurt vanzelf welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier!
heb je wel vervanging geregeld om wat slechte grappen te maken vanavond?
Presentquote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier!
Nee, ik ga bij een bandje kijken. Geen topband, zoals Mexicanobakker, maar het afscheidsconcert van een plaatselijke band.quote:
Ben je al wezen sporten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier!
Over 10 minutenquote:
Wat heb je getraind?quote:
Benen, borst, tricepsquote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heb je getraind?
Ik ben vanmiddag reeds geweest.
@:GGMM is zich nu in het zweet aan het werken. Sportze!
Het sprinklersysteem af laten gaan door brand te stichten in de gym scheen vroeger gewerkt te hebben voor ene heer Ketchum, toen die geen waterpokémon bij zich had.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het erg lastig met mijn Pikachu.
Roei act gedaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Vandaag Escape Room gedaan. Na 46 minuten buiten omdat we 10 minuten vastzaten door een defect slot.
Zaten op een boot. #teamnorway
Hopelijk zijn we allemaal tegen dit soort vals spel!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:57 schreef K21 het volgende:
[..]
Het sprinklersysteem af laten gaan door brand te stichten in de gym scheen vroeger gewerkt te hebben voor ene heer Ketchum, toen die geen waterpokémon bij zich had.
daarom is gary de goatquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we allemaal tegen dit soort vals spel!
We zijn toch verdikkeme de FIFA niet.
En daarna richting de 128?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
Als het vanaf de eerste wedstrijd KO systeem is vind ik het best.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:39 schreef spapaars het volgende:
Nog even en de voorrondes zijn overbodig, iedereen naar een wk.
FIFA-baas Gianni Infantino overweegt uitbreiding naar 64 landen: ‘De hele wereld moet kunnen dromen van het WK’
https://www.ad.nl/wk-voet(...)van-het-wk~a379005b/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |